Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel kindjes willen jullie nog?

+58
Pien
meisjesmama
Happydobby
Teddyaapje
Darius
liesje
Earane
Fiebje
RiLiJu
Le Chat Noir
Roos
Julia
Kat1980
meisje
Smaragdje
kwak
Fearie
PiP
Pussycat
Thunder
pindaatje
truestar
Pandora
Annemie
loesje
M@niek
Jelin
Schism
Linda
Theezakje13
Coco
moepie
studiebol
Liadan
Mida4you
Kayleigh
Catwoman79
sheila123
Bruintje Beer
SarahKey
Aggi
Steep
LMCurious
PapillonRose
maiadebij
Mamsie
Vancity_girl
Novalee
Dolphinne
duckie
Dora
Susan
*Troela*
Parisienne
Flip Fluitketel
Annie24
Tania
Flower_L
62 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Hoeveel kindjes willen jullie nog? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kindjes willen jullie nog?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:08

Lavendel schreef:
Weetjewel schreef:Ik zou best nog 1 kindje erbij willen, maar het is gewoon niet handig om te doen.
Dus het is goed zo smile

Om welke reden is het niet handig Weetjewel? Qua gezondheid, financieen of ruimte?

Gezondheid speelt inderdaad ook wel mee, maar ook qua ruimte. Ik slik nu ondertussen alweer een tijd medicijnen die ik niet zou mogen gebruiken als ik zwanger zou worden en ik voel me hartstikke goed door die medicatie, dus dat speelt wel heel erg mee. En mijn vriend wil ook niet echt niet, hoe leuk en schattig hij het vindt.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel kindjes willen jullie nog? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel kindjes willen jullie nog?

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:18

Rejoy. schreef:
Annemie schreef:Ik ken iemand die had al 3 zonen, maar ze wilde toch graag nog proberen voor een dochtertje en je raadt het al, ze kreeg een drieling, 3 jongetjes, haha...

nou, die drieling had ik niet geraden hoor lol!
Laughing Laughing Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:23

Ik riep altijd minimaal 2, liever zelfs nog 3. I love you

Nu we al heel lang bezig zijn voor een eerste kindje, denk ik niet dat ik alle verdriet en medische toestanden nog een keer aan kan als we dan een tweede zouden willen. Dus voor nu zeg ik 1. Dat lijkt me echt het grootste geschenk wat ik me kan wensen.

Maar zeg nooit nooit, misschien ben ik na die eventuele eerste wel heel vlot zwanger van een tweede. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 2:25

ProudMama schreef:Willen of kunnen zijn helaas 2 verschillende dingen.

Mooi gezegd!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 4:17

Tea-Leaf schreef:Ik riep altijd minimaal 2, liever zelfs nog 3. I love you

Nu we al heel lang bezig zijn voor een eerste kindje, denk ik niet dat ik alle verdriet en medische toestanden nog een keer aan kan als we dan een tweede zouden willen. Dus voor nu zeg ik 1. Dat lijkt me echt het grootste geschenk wat ik me kan wensen.

Maar zeg nooit nooit, misschien ben ik na die eventuele eerste wel heel vlot zwanger van een tweede. laughcry

Dat zou toch best kunnen met pco? Ik ken meerdere vrouwen die heel veel moeite hadden om de eerste keer zwanger te worden en daarna waren ze zomaar zwanger. Hoeft natuurlijk niet maar zulke dingen geven wel hoop.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 4:24

Ik zie ons wel voor me als ouders aan een grote eettafel met 4 kinderen, maar ik denk dat het iets teveel van het goede is, dus dan zullen het er 2 of 3 worden denk ik! Laten we beginnen met 1 (of 2) en dan zien we het daarna wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 4:52

0,0 noppes nada.

Gast
Gast

Bericht  Meeko vr 7 okt 2011 - 7:54

We hebben altijd geroepen dat we er zowiezo 2 wilde en evt nog een 3e. Tijdens mij zwangerschap wilde ik echt nooit meer zwanger zijn (bekkeninstabiliteit) En nu denk ik vaak dat ik toch nog wel een 3e zou willen. Maar dan moeten we zowiezo verhuizen en dat moet dan ook allemaal haalbaar zijn. Ik zou er dan weer zo'n 3 jaar tussen willen hebben.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Blue flower vr 7 okt 2011 - 8:22

Pippa schreef:Ik zie ons wel voor me als ouders aan een grote eettafel met 4 kinderen, maar ik denk dat het iets teveel van het goede is, dus dan zullen het er 2 of 3 worden denk ik! Laten we beginnen met 1 (of 2) en dan zien we het daarna wel.

Heerlijk ik zie me ook al helemaal zitten, we hebben er al vroeg over nagedacht met onze tafel, daar kunnen 8 personen aan smile dus moet goedkomen hier haha. We hebben er nu 2 (1 uit eerdere relatie van mijn man) 1 van 14 en 1 van bijna 10 maanden en voorlopig zeg ik nu minimaal 2 erbij, als alles mag lukken natuurlijk.
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 8:34

yvonne schreef:
Tea-Leaf schreef:Ik riep altijd minimaal 2, liever zelfs nog 3. I love you

Dat zou toch best kunnen met pco? Ik ken meerdere vrouwen die heel veel moeite hadden om de eerste keer zwanger te worden en daarna waren ze zomaar zwanger. Hoeft natuurlijk niet maar zulke dingen geven wel hoop.

Dat kan, maar we zijn al 4 jaar bezig en ik heb de zware vorm. Natuurlijk heb ik hoop, maar meer realisme.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 20:04

Ik hoop dat wij ooit één kind mogen krijgen. En denk dat het daar dan ook bij blijft.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 20:50

Ik wil er geen meer. Tenminste, ik zou nog wel een keer willen maar na twee vroeggeboortes durf ik niet meer.
Ik ben blij dat mijn jongens gezond zijn.
Wel vind ik het heel erg jammer dat ik nooit meer een baby in mijn buik zal voelen, nooit meer hartjes horen enz.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: