vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?
+26
Nala
Penny Blossom
Tesss
bluppie
Atelier Madame
Pannetoet
jessie19-1989
Lilypie
Spring
Muurvlindertje
Tamina
Ella
Gigi_
Lavendel
Highway
Travelgurly
Julia
madam
flower
Flinder
Gebruikersnaam
Suus
Lotus_
Suusje
Tiana
Possom
30 plaatsers
Pagina 6 van 37
Pagina 6 van 37 • 1 ... 5, 6, 7 ... 21 ... 37
Re: vanaf 3 oktober serieus lijnen 5 kilo wie doet mee?
ik vind dat gewoon heel veel in 2 dagen. Ik krijg dat alleen voor elkaar als ik niks eet
Ik werk met voeding en diëten enzo en op mijn werk moet ik dan ook mensen op het matje roepen vandaar dat het mij zo opvalt denk ik.
Ik werk met voeding en diëten enzo en op mijn werk moet ik dan ook mensen op het matje roepen vandaar dat het mij zo opvalt denk ik.
Gast- Gast
Dan moet je mij helemaal op je matje roepen . Maar eh, is het niet zo dat je in het begin makkelijker afvalt en hoe verder je komt, hoe moeizamer het wordt?
Gast- Gast
Het is idd wel veel! Maar vooral kilo's die er eigenlijk niet horen, en ook al een tijdje niet hebben gezeten.
Ik eet normaal, maar laat het snaaien achterwege! Mijn afgelopen dagen zien er zo uitL
O: 250 gram magere yoghurt met 30 gram muesli
T: Fruit
L: 3 volkoren crackers met mager beleg
A: 1x aardappelen, groente en vlees gehad, en 1x burritos
T: 150 gram optimel yoghurt
Ik eet normaal, maar laat het snaaien achterwege! Mijn afgelopen dagen zien er zo uitL
Gast- Gast
3 crackers voor lunch? Hoe kom je je dag door .
Gast- Gast
Idd! Dat zou me echt niet lukken.Zusje schreef:3 crackers voor lunch? Hoe kom je je dag door .
Momenteel lukt het lijnen hier echt niet. Lig ziek op bed dus al geen beweging. Ik snaai niet maar eet wel te veel koolhydraten enzo. Hopelijk snel weer aan de gang!
Gast- Gast
Ik ga zo 2 spiegeleitjes bakken die ik ga eten op 2 geroosterde boterhammen. :-)
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb rijstepap op en twee boterhammen voor de lunch. Eens kijken of ik daar de dag mee door kom, ben gewend om vier boterhammen te eten met zoet beleg. Nu voor mager beleg gekozen..
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
M1918 schreef:Het is idd wel veel! Maar vooral kilo's die er eigenlijk niet horen, en ook al een tijdje niet hebben gezeten.
niet raar dat je zo veel afvalt. Dit is echt weinig eten!
Als ik het zo uit mijn hoof bereken (zal er niet ver naast zitten) krijg je met uitzondering van je avond eten maar 540 calorieën binnen.
edit: met programmatje uitgerekend 549 calorieën maar was stuk fruit vergeten dus +- 600
Maar dit is echt te weinig een vrouwen lichaam heeft minstens en minimaal wel rond de 1200 nodig om gezond te blijven. Maar om af te vallen kun je het beste rond de 1400 tot de 1600 eten. (misschien wat meer of minder licht aan je lengte) Of je moet een gigantisch avondmaal eten dan heb ik niks gezegd maar voor overdag heb je ook gewoon eten nodig om de dag door te komen.
Gast- Gast
Mijn eetlijst van vandaag:
Ontbijt: 1 cracker met vruchtenhagel, 1 plakje ontbijtkoek en een beker halfvolle melk
tussendoor ; niks (laat ontbijt)
Lunch: 1 bruine pistolet met ham en 1 snee brood met speculoos
tussendoor: schaaltje optimel yoghurt
Diner; 1 snee krentebrood met kaas, 1 snee bruin brood met gebraden gehakt, 1 appel
tussendoor: plak ontbijtkoek
Ontbijt: 1 cracker met vruchtenhagel, 1 plakje ontbijtkoek en een beker halfvolle melk
tussendoor ; niks (laat ontbijt)
Lunch: 1 bruine pistolet met ham en 1 snee brood met speculoos
tussendoor: schaaltje optimel yoghurt
Diner; 1 snee krentebrood met kaas, 1 snee bruin brood met gebraden gehakt, 1 appel
tussendoor: plak ontbijtkoek
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Elodie schreef:Idd! Dat zou me echt niet lukken.Zusje schreef:3 crackers voor lunch? Hoe kom je je dag door .
Dat zou mij ook echt niet lukken. Ik eet nu 3 boterhammen als lunch en eigenlijk vind ik dat al iets te weinig.
Hier gaat het vandaag best goed. Heb me netjes gehouden aan mijn lijstje voor ontbijt en lunch + 1 rijstwafel al tussendoortje. Ik merk alleen wel dat ik echt eraan moet blijven denken om te drinken. Dat doe ik veel te weinig en is ook echt een valkuil voor mij. Hebben meer mensen dit?
Daarnaast ben ik begonnen met het maken van een weekmenu voor het avondeten. Dit op advies van de dietist. Hier doe ik normaal nooit aan en kijk op de dag zelf wel wat we eten. Ben dus benieuwd of het gaat werken voor mij.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Lotus_ schreef:Elodie schreef:Idd! Dat zou me echt niet lukken.Zusje schreef:3 crackers voor lunch? Hoe kom je je dag door .
Dat zou mij ook echt niet lukken. Ik eet nu 3 boterhammen als lunch en eigenlijk vind ik dat al iets te weinig.
Hier gaat het vandaag best goed. Heb me netjes gehouden aan mijn lijstje voor ontbijt en lunch + 1 rijstwafel al tussendoortje. Ik merk alleen wel dat ik echt eraan moet blijven denken om te drinken. Dat doe ik veel te weinig en is ook echt een valkuil voor mij. Hebben meer mensen dit?
Daarnaast ben ik begonnen met het maken van een weekmenu voor het avondeten. Dit op advies van de dietist. Hier doe ik normaal nooit aan en kijk op de dag zelf wel wat we eten. Ben dus benieuwd of het gaat werken voor mij.
ik drink te veel.
Gast- Gast
Ik drink ook te weinig, maar als ik eraan denk drink ik 's avonds thee en dat tikt lekker aan in m'n oversized blond mok
Trouwens Zusje, we hadden zelf gyros gemaakt dus niet die vieze vette hap van de Turk gelukkig lekker zelf met kruiden + kip + Turks brood en zelfgemaakte tzatziki.
Vandaag voel ik me echt beroerd, ben bang dat ik ziek word We hebben lekkere gevulde soep gegeten met nog meer Turks brood (had er 2 gehaald gisteren op de markt). Vanmorgen ontbeten met smoothie en een extra banaan. Om half vier ofzo hebben we ons eerste kopje soep op, zometeen nemen we nog wat. En ik denk dat ik zo even ga slapen want ik moet morgen vroeg op en ook nog eens presenteren dus moet wel een beetje helder zijn..
Vind het wel lastig om niet lekker te bunkeren met zulk weer.. in de zomer vind ik het veel makkelijker om te minderen!
Trouwens Zusje, we hadden zelf gyros gemaakt dus niet die vieze vette hap van de Turk gelukkig lekker zelf met kruiden + kip + Turks brood en zelfgemaakte tzatziki.
Vandaag voel ik me echt beroerd, ben bang dat ik ziek word We hebben lekkere gevulde soep gegeten met nog meer Turks brood (had er 2 gehaald gisteren op de markt). Vanmorgen ontbeten met smoothie en een extra banaan. Om half vier ofzo hebben we ons eerste kopje soep op, zometeen nemen we nog wat. En ik denk dat ik zo even ga slapen want ik moet morgen vroeg op en ook nog eens presenteren dus moet wel een beetje helder zijn..
Vind het wel lastig om niet lekker te bunkeren met zulk weer.. in de zomer vind ik het veel makkelijker om te minderen!
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Ik vind het met dit weer ook lastig. In de zomer ben ik veel buiten zonder eten in de buurt, maar nu veel meer binnen en dan is de verleiding wel groot. Hoop het dit keer wel vol te houden. Ik heb gisteren van de huisarts gehoord dat mijn cholestorol iets verhoogd is. Hier moet ik dus ook rekening mee gaan houden. Ik weet alleen dat dat m in de vetten zit, maar verder weet ik er niet zo veel van. De huisarts gaf aan dat de dietist me hierbij kan helpen, maar ik hoef pas 20 okt daar weer naar toe. Tot die tijd dus zelf een beetje uitvogelen.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Het klinkt misschien weinig, 3 crackers. Maar wanneer ik 2 of 3 volkoren boterhammen eet heb ik om 16.00 weer honger, de crackers geven mij op de een of andere manier wel een verzadigd gevoel tot het avondeten, wat ieder andere soort lunch niet doet.
Qua calorieën zit ik meestal wel rond de 1200, ik vul mijn eten namelijk in op de eetmeter. Misschien officieel wel te weinig, maar ik functioneer er goed door en heb geen hongergevoel. Alleen 's avonds na het eten snaai-honger Ik merk wel dat ik nu ik al 2 avonden niet heb gesnaaid 's avonds ik veel beter slaap en veel minder moe ben (volgens mij had Zusje daar iets over geschreven). Ik heb gewoon energie over
Qua calorieën zit ik meestal wel rond de 1200, ik vul mijn eten namelijk in op de eetmeter. Misschien officieel wel te weinig, maar ik functioneer er goed door en heb geen hongergevoel. Alleen 's avonds na het eten snaai-honger Ik merk wel dat ik nu ik al 2 avonden niet heb gesnaaid 's avonds ik veel beter slaap en veel minder moe ben (volgens mij had Zusje daar iets over geschreven). Ik heb gewoon energie over
Gast- Gast
Hoi
hier gaat het vandaag weer goed met eten, gelukkig! Ik ga straks eens rustig al jullie reacties lezen, hopelijk gaat het daar ook goed! Ik denk dat ik vanavond ook eens op de weegschaal ga.
ik heb op:
ontbijt: 2 gekookte eieren
lunch: tosti ham kaas (van 2 bb) en wat sla
avondeten: rijst met chicken tonight (kip + tauge)
hier gaat het vandaag weer goed met eten, gelukkig! Ik ga straks eens rustig al jullie reacties lezen, hopelijk gaat het daar ook goed! Ik denk dat ik vanavond ook eens op de weegschaal ga.
ik heb op:
ontbijt: 2 gekookte eieren
lunch: tosti ham kaas (van 2 bb) en wat sla
avondeten: rijst met chicken tonight (kip + tauge)
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Een vriendin van mij is trouwens diëtiste, en zij zei dat de meeste mensen veel te weinig ontbijten, mijzelf incluis. Ze zei dat ik best nog wel iets met eiwit en koolhydraten kan eten naast die smoothies dus dat ga ik denk ik doen vanaf morgen: een bakje yoghurt met cruesli na de smoothie.
Dus misschien een tip voor de rest: ontbijt meer! Dan komt je spijtvertering ook beter op gang en blijf je de rest van de dag meer verbranden, en je hebt minder honger omdat je (als je goed ontbijt) van alles wat je nodig hebt wat binnen hebt gekregen dus je lijf blijft er niet meer om vragen.
Zo, nu lekker nog een kopje soep
Dus misschien een tip voor de rest: ontbijt meer! Dan komt je spijtvertering ook beter op gang en blijf je de rest van de dag meer verbranden, en je hebt minder honger omdat je (als je goed ontbijt) van alles wat je nodig hebt wat binnen hebt gekregen dus je lijf blijft er niet meer om vragen.
Zo, nu lekker nog een kopje soep
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Zoo ff bijgelezen; degenen die mij feliciteerden met het huis: thanks!
Ik zou het overigens ook echt niet op 3 crackers 's middags redden!!
Ik eet sowieso twee boterhammen 's middags en meestal nog een kom soep erbij of een salade erbij.
Net trouwens weer lekker gesport en ik merk alweer dat mijn conditie beter wordt; dat is echt superfijn. Had eergisteren de cardio les van billy bootcamp gedaan en was echt kapot en de buikspier oefeningen kreeg ik niet meer voor elkaar.. en net doe ik het met gemak en heb ook nog even een rondje gejogd erna.
Ik zou het overigens ook echt niet op 3 crackers 's middags redden!!
Ik eet sowieso twee boterhammen 's middags en meestal nog een kom soep erbij of een salade erbij.
Net trouwens weer lekker gesport en ik merk alweer dat mijn conditie beter wordt; dat is echt superfijn. Had eergisteren de cardio les van billy bootcamp gedaan en was echt kapot en de buikspier oefeningen kreeg ik niet meer voor elkaar.. en net doe ik het met gemak en heb ook nog even een rondje gejogd erna.
Highway- Ratel
Officieel schrijf ik hier niet mee, maar om nog even een voorbeeld te geven over die crackers als lunch:
Ik kan 5 broodjes eten of 2 crackers, ik zit even vol. Crackers vullen bij mij meer en om dat te evenaren met brood zou ik dan veel te veel koolhydraten binnen krijgen
Ik snap M1918 dus wel!
Ik kan 5 broodjes eten of 2 crackers, ik zit even vol. Crackers vullen bij mij meer en om dat te evenaren met brood zou ik dan veel te veel koolhydraten binnen krijgen
Ik snap M1918 dus wel!
Gigi_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10
Vandaag heb ik gefaald....
Vanochtend om 05.45u ben ik van huis gegaan. Omdat ik binnen een uur moet ontbijten in de auto een boterham gegeten. Mijn lunch was echter pas om 13.00u. En om 17.28 had ik twee keuzes of eten halen en trein missen of trein pakken en thuis eten. Ik koos voor het laatste, met als gevolg dat ik de supermarkt heb geplunderd net voor 21.00u en net een gigantische (vr)eetbui heb gehad. Ik zat er verdorie net lekker in.
Morgen maar weer verder.... En dan ritme halen en extra boterhammen aankomende donderdag meenemen om dit dus te voorkomen.
Vanochtend om 05.45u ben ik van huis gegaan. Omdat ik binnen een uur moet ontbijten in de auto een boterham gegeten. Mijn lunch was echter pas om 13.00u. En om 17.28 had ik twee keuzes of eten halen en trein missen of trein pakken en thuis eten. Ik koos voor het laatste, met als gevolg dat ik de supermarkt heb geplunderd net voor 21.00u en net een gigantische (vr)eetbui heb gehad. Ik zat er verdorie net lekker in.
Morgen maar weer verder.... En dan ritme halen en extra boterhammen aankomende donderdag meenemen om dit dus te voorkomen.
Gast- Gast
Kan gebeuren Maura; en inderdaad voortaan wat extra's meenemen lijkt me een goed plan. Wat moet je vroeg van huis trouwens; begint je werk zo vroeg of moet je ver reizen?
Highway- Ratel
Highway schreef:Kan gebeuren Maura; en inderdaad voortaan wat extra's meenemen lijkt me een goed plan. Wat moet je vroeg van huis trouwens; begint je werk zo vroeg of moet je ver reizen?
Nee, normaal ga ik niet zo vroeg van huis.
Ik heb vier cursusdagen in de hoofdstad. Dat is voor mij een reistijd van min. drie uur heen en min. drie uur terug. Dus vandaar ook dat het allemaal zo vreemd liep vandaag. De lunch an sich was al moeilijk, want er lag zoveel lekkers in het hotel waar de cursus werd gegeven, maar dat had ik juist goed gedaan en dan ben ik bijna thuis en dan sla ik gewoon af richting supermarkt. Echt een beetje jammer!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik heb mij gister keurig aan mijn eet lijstje gehouden!
Vandaag weer een late dienst, mijn eet lijstje zal een beetje lijken op die van gister!
Welke site is handig om te kijken hoeveel kcal/vetten e.d. je binnen krijgt op een dag?
Ik heb mij gister keurig aan mijn eet lijstje gehouden!
Vandaag weer een late dienst, mijn eet lijstje zal een beetje lijken op die van gister!
Welke site is handig om te kijken hoeveel kcal/vetten e.d. je binnen krijgt op een dag?
flower- Prater
Gigi_ schreef:Officieel schrijf ik hier niet mee, maar om nog even een voorbeeld te geven over die crackers als lunch:
Ik snap M1918 dus wel!
Wat voor crackers eten jullie dan? En met wat erop?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Van de aldi, volkoren.
OF van wasa volkoren.
Ik doe er vaak vruchtenhagel op en af en toe kaas
OF van wasa volkoren.
Ik doe er vaak vruchtenhagel op en af en toe kaas
flower- Prater
Julia schreef:Gigi_ schreef:Officieel schrijf ik hier niet mee, maar om nog even een voorbeeld te geven over die crackers als lunch:
Ik snap M1918 dus wel!
Wat voor crackers eten jullie dan? En met wat erop?
Ik eet idd ook volkoren crackers, gewoon van de lidl. Qua beleg wissel ik af met: vruchtenhagel, 20+ smeerkaas, halvajam, sandwichspread, gekookt ei(max 2x pw), light pindakaas(1x pw), cottage cheese, honing, appelstroop en magere vleeswaren zoals kipfilet, achterham, casselerrib, ossenworst of filet american. Genoeg variatie dus!
Gast- Gast
Pagina 6 van 37 • 1 ... 5, 6, 7 ... 21 ... 37
Soortgelijke onderwerpen
» Serieus...Welk stom bedrijf doet dit?!
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» N.A.V welk autostoeltje vanaf 9 kilo
» barbeque en lijnen..
» Lijnen maar zoooo'n trek! Wat doen jullie?
» Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!
» N.A.V welk autostoeltje vanaf 9 kilo
» barbeque en lijnen..
» Lijnen maar zoooo'n trek! Wat doen jullie?
Pagina 6 van 37
Permissies van dit forum: