Uitgerekend in November, December of Januari
+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Hier wordt ook een kleine buddha verwacht Vorige schatting was 3,5 kilo bij 40 weken zwangerschap, bij de echo vorige week zou buddha al 3,3 kilo zijn, schatting van vandaag was zo'n 3,8 kilo. We zien wel, maar me er niet druk om.
De VK zag op mijn kaart staan dat mijn galblaas verwijderd is. Ze vroeg waarom dat was gedaan. (was de eerste keer dat ik haar zag) Toen ik zei dat het vanwege galstenen was, zei ze dat ze meerdere vrouwen had begeleidt die galstenen hadden gehad. Die vrouwen hadden allemaal gezegd dat bevallen minder pijnlijk was dan die galsteenkolieken Zou toch een mooie meevaller zijn Dan weet ik in ieder geval waar ik op voorbereid kan zijn. Bij die kolieken kroop ik haast tegen de muur omhoog van de pijn.
De VK zag op mijn kaart staan dat mijn galblaas verwijderd is. Ze vroeg waarom dat was gedaan. (was de eerste keer dat ik haar zag) Toen ik zei dat het vanwege galstenen was, zei ze dat ze meerdere vrouwen had begeleidt die galstenen hadden gehad. Die vrouwen hadden allemaal gezegd dat bevallen minder pijnlijk was dan die galsteenkolieken Zou toch een mooie meevaller zijn Dan weet ik in ieder geval waar ik op voorbereid kan zijn. Bij die kolieken kroop ik haast tegen de muur omhoog van de pijn.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
mickey schreef:Hier wordt ook een kleine buddha verwacht Vorige schatting was 3,5 kilo bij 40 weken zwangerschap, bij de echo vorige week zou buddha al 3,3 kilo zijn, schatting van vandaag was zo'n 3,8 kilo. We zien wel, maar me er niet druk om.
dat verhaal ken in inderdaad, artsen hebben mij ook gezegt dat nierkolieken pijnlijker zijn dan een bevalling, tja pijn is en blijft relatief.... ik zal het volgende week ervaren, mocht ik eerder zijn, zal ik je het laten weten
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb echt geen idee wat te verwachten bij mn bevalling!
Maar nog maar max 5 weekjes en ik heb mijn meisje in mijn handen
Ze hebben ons bij de groeiecho berekend op een meisje tussen de 3,5 en 3,8 kilo geloof ik, maar heb het idee dat het best een flinkerd is, ze loopt zo te drukken in mn buik, steeds komt bovenin dr bil naar boven drijven, ze lijkt wel een astronaut, dat ze aan het zweven is op de zwaartekracht en steeds tegen het dak aankomt
Maar nog maar max 5 weekjes en ik heb mijn meisje in mijn handen
Ze hebben ons bij de groeiecho berekend op een meisje tussen de 3,5 en 3,8 kilo geloof ik, maar heb het idee dat het best een flinkerd is, ze loopt zo te drukken in mn buik, steeds komt bovenin dr bil naar boven drijven, ze lijkt wel een astronaut, dat ze aan het zweven is op de zwaartekracht en steeds tegen het dak aankomt
Gast- Gast
Ben op de pc wat aan't proberen voor een geboortebord. Heb me afgelopen week bedacht dat ik die toch wil... Maar ik vind het huren/kopen best wel duur, dus wil het zelf gaan maken. Aangezien we het kamertje met sterren hebben gemaakt, wil ik dat terug laten komen in het bord. Ik heb nog zilvere verf over, dus dat ga ik er sowieso voor gebruiken. Maar ben nu aan't twijfelen wat ik leuker vind. Heb het resultaat hier eens geplakt. Kunnen jullie aangeven welke jullie leuker vinden. Met de grote ster met tekst in het midden of er schuin op. Wat nu roze is, kan ook blauw, en andersom
*weg*
Ik weet ook niet of het klopt hoor, wat die pijn betreft. Maar ik heb het wel al vaker gehoord, dus ik geloof het best Enne Joyce: ik heb niet het idee dat ik eerder dan jou ga bevallen(al heb ik wel al weken het gevoel dat ik de uitgerekende datum niet ga halen...)
*weg*
Ik weet ook niet of het klopt hoor, wat die pijn betreft. Maar ik heb het wel al vaker gehoord, dus ik geloof het best Enne Joyce: ik heb niet het idee dat ik eerder dan jou ga bevallen
Laatst aangepast door mickey op vr 4 nov 2011 - 3:55; in totaal 1 keer bewerkt
mickey- Kletskop
ik vind de blauwe het leukste maar dat is mijn mening wel leuk bedacht
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Mooi Mickey!
Ik ga voor de 2de, die vind ik erg leuk!
Heb net de badkamer even in de chloor gezet vanwege schimmel op de naden!
En daarna schoongemaakt. Toen heb ik gelijk de vensterbanken en vloeren in de slaapkamers even schoongemaakt, het matrasje gestoomreinigt en even wat weggestreken. Nu zit ik weer op de bank, heerlijk, zo schoon! Alleen ruiken mn handen nu wel naar chloor en dat prikt een beetje in mn ogen maar dat gaat ook wel over
Ik ga voor de 2de, die vind ik erg leuk!
Heb net de badkamer even in de chloor gezet vanwege schimmel op de naden!
En daarna schoongemaakt. Toen heb ik gelijk de vensterbanken en vloeren in de slaapkamers even schoongemaakt, het matrasje gestoomreinigt en even wat weggestreken. Nu zit ik weer op de bank, heerlijk, zo schoon! Alleen ruiken mn handen nu wel naar chloor en dat prikt een beetje in mn ogen maar dat gaat ook wel over
Gast- Gast
Zo, parels.....superwijf!! Kan je hier niet ff langskomen
Mijn mannetje is vandaag jarig! Hij is 28 geworden!!
Mijn mannetje is vandaag jarig! Hij is 28 geworden!!
joyce0606- Kletskop
@Joyce, gefeliciteerd met je man! Wat was jij er vroeg bij, kon je niet slapen?
@Beegee: mooie mijlpaal voor Jace, goed zeg!
@ all: de rest weet ik zo ff niet meer. Ik heb vannacht en nu nog steeds erg last van steken in mijn liezen en down under. Verder vanmorgen veel last van harde buiken.
Ikzelf denk ook dat mijn placenta niet (voldoende) omhoog is gegroeid, inderdaad omdat ik nog steeds bloed verlies.Ik hoor het dinsdag wel, maar als het niet omhoog is gegroeid zal het idd een ks worden.
@Beegee: mooie mijlpaal voor Jace, goed zeg!
@ all: de rest weet ik zo ff niet meer. Ik heb vannacht en nu nog steeds erg last van steken in mijn liezen en down under. Verder vanmorgen veel last van harde buiken.
Ikzelf denk ook dat mijn placenta niet (voldoende) omhoog is gegroeid, inderdaad omdat ik nog steeds bloed verlies.Ik hoor het dinsdag wel, maar als het niet omhoog is gegroeid zal het idd een ks worden.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
@Mickey: Ik vind de tweede leuker
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Meiden, bedankt voor de reacties. Ik vond de rechter ook leuker, maar mijn vriend niet. Hij wilt de linker, en dan zonder de kleine ster. Ach... mij maakt het niks uit. Ben allang blij dat ik toch een geboortebord krijg
mickey- Kletskop
Mickey ik vind ze allebei eigenlijk wel leuk! Knap hoor dat je dat zelf gaat maken! Succes ermee!
Joyce gefeliciteerd met je man! Je was er vroeg bij, kon je niet meer slapen?
Poisongirl spannend hoor dat je het volgende week te horen krijgt hoe je placenta is gaan liggen.
Parels, jij bent echt goed bezig met je schoonmaakactie's hoor! Pff wou dat ik dat al weer ging doen hier zo, haha die nesteldrang was me toch wel goed uitgekomen denk ik zo
Gisteravond bij de meiden geweest en L heeft haar hele fles bij mij leeggedronken. Meestal drinken ze maar een paar milliliter, maar nu had ze er zin in en heeft ze alles opgedronken
Joyce gefeliciteerd met je man! Je was er vroeg bij, kon je niet meer slapen?
Poisongirl spannend hoor dat je het volgende week te horen krijgt hoe je placenta is gaan liggen.
Parels, jij bent echt goed bezig met je schoonmaakactie's hoor! Pff wou dat ik dat al weer ging doen hier zo, haha die nesteldrang was me toch wel goed uitgekomen denk ik zo
Gisteravond bij de meiden geweest en L heeft haar hele fles bij mij leeggedronken. Meestal drinken ze maar een paar milliliter, maar nu had ze er zin in en heeft ze alles opgedronken
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
@ studie; was jou gisteren helemaal vergeten Super dat het steeds beter gaat met de meiden.
@ mickey; wat leuk die geboortebedankjes... doen wij niet aan is niet zo gebruikelijk bij onze familie en vriendenkring.
@ liesje; dat is inderdaad lekker hollandse glorie! geen kleine pakjes voor jou dus
@ mickey; ook al hollandse glorie Ik persoonlijk vind het eerste ontwerp leuker
@ parels; een astronaut hahaha... zo ben jij gisteravond ff actief geweest zeg!
@ joyce; gefeliciteerd met je man
@ poison; last van indalingsweeën?
Gisteren nog lang last gehad van een rommelende buik dus had voor de zekerheid maar de ZH-tas toch maar compleet gemaakt Gisteren toen ik languit ging was het gelukkig wel minder maar was Freggle weer super druk hahaha... Gelukkig wel een een goede nacht gehad maar het begint nu wel weer te rommelen
@ mickey; wat leuk die geboortebedankjes... doen wij niet aan is niet zo gebruikelijk bij onze familie en vriendenkring.
@ liesje; dat is inderdaad lekker hollandse glorie! geen kleine pakjes voor jou dus
@ mickey; ook al hollandse glorie Ik persoonlijk vind het eerste ontwerp leuker
@ parels; een astronaut hahaha... zo ben jij gisteravond ff actief geweest zeg!
@ joyce; gefeliciteerd met je man
@ poison; last van indalingsweeën?
Gisteren nog lang last gehad van een rommelende buik dus had voor de zekerheid maar de ZH-tas toch maar compleet gemaakt Gisteren toen ik languit ging was het gelukkig wel minder maar was Freggle weer super druk hahaha... Gelukkig wel een een goede nacht gehad maar het begint nu wel weer te rommelen
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
PBg, spannend hoor, wat bedoel je met rommelen? Voel je dan van alles? haha dat je mij "vergat" geeft niks hoor, ik vergeet ook wel eens op iemand te reageren.
studiebol- Ratel
thanks ladies!
hier is het elke nacht zo helaas.... ik val altijd eventjes 1,5 uur in slaap en dan wordt ik wakker, en dan kan ik niet meer slapen, pijn, zuur, drukke baby (dat is minder erg ) draaien, draaien, draaien! ik heb overwogen om de afwas te doen, maar ja wilde mijn mannetje niet wakker maken, want er moet toch één iemand nog met energie rondhangen in dit huis
PBG: spannend zeg! maar mag nog niet komen hoor!!
studie: wat goed zeg van de meiden! ze doen het wel super zeg! hopelijk mag je over 2/3 weken lekker naar huis met de meisjes. ik zou wel zoiets hebben van, dan begint het pas echt, je draai vinden in het dagelijks leven, heb jij dat ook?
poison: ik heb hier ook last van, en kan zelf mijn been niet normaal meer omhoog doen zonder die vervelende steken ik weet ook niet wat het is, oefenweeen misschien? indalen weet ik niet, want heb het zeker al 1,5/2 weken maar de kleine is nog geen cm ingedaald! of hij floept elke keer weer naar boven
hier is het elke nacht zo helaas.... ik val altijd eventjes 1,5 uur in slaap en dan wordt ik wakker, en dan kan ik niet meer slapen, pijn, zuur, drukke baby (dat is minder erg ) draaien, draaien, draaien! ik heb overwogen om de afwas te doen, maar ja wilde mijn mannetje niet wakker maken, want er moet toch één iemand nog met energie rondhangen in dit huis
PBG: spannend zeg! maar mag nog niet komen hoor!!
studie: wat goed zeg van de meiden! ze doen het wel super zeg! hopelijk mag je over 2/3 weken lekker naar huis met de meisjes. ik zou wel zoiets hebben van, dan begint het pas echt, je draai vinden in het dagelijks leven, heb jij dat ook?
poison: ik heb hier ook last van, en kan zelf mijn been niet normaal meer omhoog doen zonder die vervelende steken ik weet ook niet wat het is, oefenweeen misschien? indalen weet ik niet, want heb het zeker al 1,5/2 weken maar de kleine is nog geen cm ingedaald! of hij floept elke keer weer naar boven
joyce0606- Kletskop
Joyce, ja hoor dat gevoel heb ik zeker. Nu kom ik in het ziekenhuis, anderhalf tot 2 uur, weet precies wat ik moet doen maar leg de meisjes ook weer terug en ga dan naar huis. Van de 24 uur die een dag heeft, zie ik ze misschien 4 of 5 uurtjes dus dat is niks vergeleken met als ze straks thuis komen... best spannend, maar goed, ik kan wel luiers verschonen en ze in bad doen Haha dus dat scheelt weer en verder moeten we het maar zien. WE krijgen ook nog wel een paar uur kraamzorg dus die zal ons ook nog wel kunnen helpen.
studiebol- Ratel
studiebol schreef:Joyce, ja hoor dat gevoel heb ik zeker. Nu kom ik in het ziekenhuis, anderhalf tot 2 uur, weet precies wat ik moet doen maar leg de meisjes ook weer terug en ga dan naar huis. Van de 24 uur die een dag heeft, zie ik ze misschien 4 of 5 uurtjes dus dat is niks vergeleken met als ze straks thuis komen... best spannend, maar goed, ik kan wel luiers verschonen en ze in bad doen Haha dus dat scheelt weer en verder moeten we het maar zien. WE krijgen ook nog wel een paar uur kraamzorg dus die zal ons ook nog wel kunnen helpen.
ja lijkt mij wel beangestigend ineens, zeker omdat je mannetje ook wat vaker weg is. ik heb het zelfs al, en ik kom hopelijk snel thuis met de kleine en mijn man zal 2 weken vrij nemen (vanaf de bevallling), maar daarna, geen kraamhulp geen man...pff kijk ik wel beetje tegenop, of ik het wel kan.
hoe oud zijn de meiden nu (in zwangerschapsweken?)
joyce0606- Kletskop
@ studie; nou dan heb ik echt een harde buik en krampen en steken tot aan mijn poes zeg maar Maar zolang ik mijn slijmprop nog niet verlies houd ik me maar rustig met het idee dat het er gewoon bij hoort.
@ joyce; Pfff vind het echt zo knap hoe jij met alles omgaat want het zit je echt niet mee. Op deze manier kun je niet echt genieten van je zwangerchap
@ joyce; Pfff vind het echt zo knap hoe jij met alles omgaat want het zit je echt niet mee. Op deze manier kun je niet echt genieten van je zwangerchap
pitbullgup- Prater
joyce0606- Kletskop
Joyce 34+2 weken zijn ze nu, dus echt nog wel klein Ja we zullen zien hoe het is als ze thuis zijn, mijn vriend is dan nog wel 4 weken vrij hoor dus dat scheelt. Nu is hij weg, en als ik in de planning kijk gaat hij morgen ook voor een paar dagen weg, pfff daar had ik niet op gerekend want er was weinig werk, maar ja zul je zien hoe dat ineens kan veranderen.
PBG, klinkt niet fijn stkeen tot aan je poes sterkte er mee!
PBG, klinkt niet fijn stkeen tot aan je poes sterkte er mee!
studiebol- Ratel
*dubbel*
Laatst aangepast door liesje op di 1 nov 2011 - 23:02; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : dubbel geplaatst)
liesje- Prater
hoi meiden,
joyce de laatste loodjes zijn het zwaarst zeggen ze dikke knuffel voor je meis
studie wat leuk dan L haar flesje helemaal leeg heeft gedronken bij je
pbg kun je dan niet voor de zekerheid even overleggen met je vk kijken wat ie ervan zegt ook kan het nog een blaasontsteking zijn. kun je ook krampen bij hebben nml
all hier komt het zonnetje gelukkig een beetje door was vanmorgen vroeg nog erg mistig hier in zuid holland.verder geen nieuwtjes oja ik ben aan het kijken voor stoffen voor de kinderwagen een nieuwe bekleding te geven.wil dit zelf gaan proberen te maken ben benieuwd
nou meiden toedeloe
liefs spekkie
joyce de laatste loodjes zijn het zwaarst zeggen ze dikke knuffel voor je meis
studie wat leuk dan L haar flesje helemaal leeg heeft gedronken bij je
pbg kun je dan niet voor de zekerheid even overleggen met je vk kijken wat ie ervan zegt ook kan het nog een blaasontsteking zijn. kun je ook krampen bij hebben nml
all hier komt het zonnetje gelukkig een beetje door was vanmorgen vroeg nog erg mistig hier in zuid holland.verder geen nieuwtjes oja ik ben aan het kijken voor stoffen voor de kinderwagen een nieuwe bekleding te geven.wil dit zelf gaan proberen te maken ben benieuwd
nou meiden toedeloe
liefs spekkie
liesje- Prater
studie: ja ze zijn echt nog wel minnie! hopelijk mogen ze over 3 weekjes mee naar huis.
liesje: creabea hoor! wel leuk om dat zelf te doen!!
jaa ik kan de dagen wel wegkijken hoor! het is echt aftellen geblazen, en hoop ook wel stiekum dat ze mij dinsdag al meteen houden, of in ieder geval even eerste keer gel (mocht ik nog geen ontsluiting hebben) naar huis, en dan woensdag ochtend melden
wiegje heb ik naast mijn bed gezet, en opgemaakt! en even afgedekt.
sinds een week schieten echt de strepen in mijn buik! maar wat doet dat zeer zeg! er zit hele blauwe plek om mijn navel heen en voelt echt beurs herkend iemand dit?
liesje: creabea hoor! wel leuk om dat zelf te doen!!
jaa ik kan de dagen wel wegkijken hoor! het is echt aftellen geblazen, en hoop ook wel stiekum dat ze mij dinsdag al meteen houden, of in ieder geval even eerste keer gel (mocht ik nog geen ontsluiting hebben) naar huis, en dan woensdag ochtend melden
wiegje heb ik naast mijn bed gezet, en opgemaakt! en even afgedekt.
sinds een week schieten echt de strepen in mijn buik! maar wat doet dat zeer zeg! er zit hele blauwe plek om mijn navel heen en voelt echt beurs herkend iemand dit?
joyce0606- Kletskop
@liesje; had vorige week al urine laten controleren maar was niks te vinden En als ik het zo lees overal is het ook wel normaal om nu af en toe oefenweeën te hebben. Knap hoor dat je zelf bekleding gaat maken
@ studie; zeker nog klein maar over een jaar zie je dat niet meer
@ joyce; hoop ook dat ze dinsdag langzaam je gaan inleiden. Ik heb gelukkig nog geen strepen maar had 3 weken geleden wel een hele blauwe plek langs mijn navel aangezien ons madammetje daar net telkens tegen aan trapte. Gelukkig is ze een paar dagen later an in gedaald en nu is die druk helemaal weg want het was absoluut niet fijn!
@ studie; zeker nog klein maar over een jaar zie je dat niet meer
@ joyce; hoop ook dat ze dinsdag langzaam je gaan inleiden. Ik heb gelukkig nog geen strepen maar had 3 weken geleden wel een hele blauwe plek langs mijn navel aangezien ons madammetje daar net telkens tegen aan trapte. Gelukkig is ze een paar dagen later an in gedaald en nu is die druk helemaal weg want het was absoluut niet fijn!
pitbullgup- Prater
Studiebol ; wat goed van je meisje (ben vergeten of het L of V was) dat ze heel de fles heeft leeggedronken!! Hoeveel zit er dan in qua ml?
PBG ; je slijmprop kan je ook vaak pas verliezen bij de bevalling zelf, het kan ook zo zijn dat je hem 4 weken van tevoren al verliest, dus er valt geen peil op te trekken. Zal als ik jou was het idd even aan de verloskundige melden, die weet vast wel wat het is en wat je eraan kan doen. Het zou namelijk niet goed zijn als je kleintje nu al geboren wordt.
Joyce ; de kraamzorg maakt het bedje toch weer op hoor, is mij tenminste altijd gezegd, of wie weet controleert ze het even, ik heb geen idee hoe ik het moet doen dus heb het matrasje gewoon kaal in bed gelegd. En gefeliciteerd met je mannetje!
Over mijn nesteldrang ; tja, ik hou alles nu maar goed bij, de grote klussen zijn iig gedaan, maar dan mocht het beginnen hoef ik me niet rot te schamen tegenover de kraamzorg of de visite, het was namelijk best stoffig etc (komen net uit verbouwing rollen) en ik wil niet dat mijn vriend zich straks ook nog bezig moet gaan houden met het huishouden.
PBG ; je slijmprop kan je ook vaak pas verliezen bij de bevalling zelf, het kan ook zo zijn dat je hem 4 weken van tevoren al verliest, dus er valt geen peil op te trekken. Zal als ik jou was het idd even aan de verloskundige melden, die weet vast wel wat het is en wat je eraan kan doen. Het zou namelijk niet goed zijn als je kleintje nu al geboren wordt.
Joyce ; de kraamzorg maakt het bedje toch weer op hoor, is mij tenminste altijd gezegd, of wie weet controleert ze het even, ik heb geen idee hoe ik het moet doen dus heb het matrasje gewoon kaal in bed gelegd. En gefeliciteerd met je mannetje!
Over mijn nesteldrang ; tja, ik hou alles nu maar goed bij, de grote klussen zijn iig gedaan, maar dan mocht het beginnen hoef ik me niet rot te schamen tegenover de kraamzorg of de visite, het was namelijk best stoffig etc (komen net uit verbouwing rollen) en ik wil niet dat mijn vriend zich straks ook nog bezig moet gaan houden met het huishouden.
Gast- Gast
Zolang de oefenweeën niet lang zijn en niet met regelmaat komen maak ik me nog niet zo'n zorgen. Vanmorgen een paar gehad en nu gelukkig geen last meer van.
Ik heb ook last van nesteldrang hoor.... heb er alleen zo'n weinig tijd voor dus ben blij als mijn verlof in gaat en dan komt mijn schoonmoeder elke maandag helpen met de grote dingen
Ik heb ook last van nesteldrang hoor.... heb er alleen zo'n weinig tijd voor dus ben blij als mijn verlof in gaat en dan komt mijn schoonmoeder elke maandag helpen met de grote dingen
pitbullgup- Prater
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: