Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 35 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Poisongirl ma 31 okt 2011 - 20:16

Toch gefeliciteerd Joyce. Hoe heet ze? Spannend dat jullie kindje volgende week komt zeg!

Gisteren controle gehad bij vk. Alles was goed smile Moet alleen volgende week naar de gyn omdat bij de 20 weken echo placenta voor uitgang lag en ik bloed blijf verliezen. Ben benieuwd wat daar uit komt. Baby blijft in elk geval goed bewegen.

Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 35 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 20:20

Ha Poisongirl, leuk weer wat van je te horen!
Balen dat je nog steeds bloedverlies hebt zeg!
Heb je geen extra rust hoeven pakken ofzo?
Werk je nog voluit? Hoop dat ze erachter kunnen komen waar het vandaan komt.

Gast
Gast

Bericht  Poisongirl ma 31 okt 2011 - 20:25

Parels schreef:Ha Poisongirl, leuk weer wat van je te horen!
Balen dat je nog steeds bloedverlies hebt zeg!
Heb je geen extra rust hoeven pakken ofzo?
Werk je nog voluit? Hoop dat ze erachter kunnen komen waar het vandaan komt.

Ik ben niet heel erg actief de laatste tijd, ben erg moe en veel last van mijn rug (zit al sinds 6 weken zwangerschap een zenuw klem waar ze nu niets aan kunnen doen,vreet nogal energie).Ik hoef tot op heden geen extra rust te nemen, al doe ik dat wel vanwege mijn lage energie, haha. Ik werk normaal 40 uur per week, nu sinds een week of 8 30 uur per week. Ik moet (met deze week meegeteld) nog 5 weken werken tot mijn verlof. Ik hoop dat ik dat volhoud met 30 uur werken, maar gaat dat niet dan ga ik gewoon meer uren de ziektewet in hoor.

Vanmiddag lekker naar Prenatal met mijn man, moet nog slaapzakjes en pyjamaatjes halen en de blije doos smile Zatdaar iets leuks in bij jullie trouwens?

Houd jij t nog een beetje vol allemaal?
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 ma 31 okt 2011 - 20:27

ja dames gewoon zeuren dat je het zuur heb...wordt je zo ingeleid....pff...ik slaap al weken rechtop...

de kleine heet N.ina S.ophie

poison: oke, toch fijn dat ze het even gaan checken, en inderdaad vervelend dat je bloed blijft verliezen, maar nu inmiddels wel gewend aan zeker?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Poisongirl ma 31 okt 2011 - 20:30

joyce0606 schreef:ja dames gewoon zeuren dat je het zuur heb...wordt je zo ingeleid....pff...ik slaap al weken rechtop...

poison: oke, toch fijn dat ze het even gaan checken, en inderdaad vervelend dat je bloed blijft verliezen, maar nu inmiddels wel gewend aan zeker?

Ja het 'went' wel, maar toch blijf ik telkens schrikken. Het scheelt nu gewoon heel veel dat ik de kleine goed voel, dus dan maak ik me er niet zo druk om. Toen dat nog niet zo was hing ik iedere keer met de vk aan de lijn, wat ze helemaal logisch vond trouwens Very Happy

Met dat inleiden vanwege t zuur :shock: Dan kunnen ze bij mij nu wel vast beginnen, haha. Heb er nogal last van en jij dus ook zo te lezen.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 ma 31 okt 2011 - 20:34

Poisongirl schreef:
joyce0606 schreef:ja dames gewoon zeuren dat je het zuur heb...wordt je zo ingeleid....pff...ik slaap al weken rechtop...

Ja het 'went' wel, maar toch blijf ik telkens schrikken. Het scheelt nu gewoon heel veel dat ik de kleine goed voel, dus dan maak ik me er niet zo druk om. Toen dat nog niet zo was hing ik iedere keer met de vk aan de lijn, wat ze helemaal logisch vond trouwens Very Happy

Met dat inleiden vanwege t zuur :shock: Dan kunnen ze bij mij nu wel vast beginnen, haha. Heb er nogal last van en jij dus ook zo te lezen.

ja al weeeeeken! dat ik kotsend wakker wordt, dus zit nu al weken rechtop, te hangen in een stapel kussens, maar goed van slapen komt toch niet veel van terecht.....met het indalen wordt het minder, alleen die kleine eigenwijs hier vindt het wel best, waarom zou je je zelf vastzetten als je nog lekker rond kunt draaien smile (schijnt vaker voor te komen bij kleinere kindjes). ik ben toch wel benieuwd naar zijn gewicht! straks komt er gewoon een 8 ponder uitrollen smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poisongirl ma 31 okt 2011 - 20:37

joyce0606 schreef:
Poisongirl schreef:

ja al weeeeeken! dat ik kotsend wakker wordt, dus zit nu al weken rechtop, te hangen in een stapel kussens, maar goed van slapen komt toch niet veel van terecht.....met het indalen wordt het minder, alleen die kleine eigenwijs hier vindt het wel best, waarom zou je je zelf vastzetten als je nog lekker rond kunt draaien smile (schijnt vaker voor te komen bij kleinere kindjes). ik ben toch wel benieuwd naar zijn gewicht! straks komt er gewoon een 8 ponder uitrollen smile

Haha, dan sta je wel ff te kijken. Ik moet nu gaan werken. Van9.30 tot 16.00 uur. Hopen dat t iets minder druk is dan gisteren, kwam gesloopt thuis, bah! Maar goed, nog eventjes doorbijten. 2 december is mijn laatste werkdag voor mijn verlof en heb 1 en 2 december de halve dag vrij gevraagd en gekregen, dan kan ik vast wennen, haha :-)

Een fijne dag meiden en als ik vanavond de puf heb lees ik weer even bij en reageer ik nog eventjes. Maar ik kan er niets over beloven nu.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol ma 31 okt 2011 - 21:08

Meiden jullie zijn er al vroeg bij!
Poisongirl wat leuk om weer wat van je te lezen. Vervelend dat je nog steeds bloedverlies hebt, ik zou er elke keer toch van schrikken, maar ja wat jij zegt je voelt de kleine wel dus dat is fijn.

Parels ik kan me voorstellen dat je wat verbaasd hebt gereageerd op het nieuws. Zeker als je geen contact hebt is het toch altijd wat raar om te horen. Is ze de 12 weken grens al voorbij of hebben ze het jullie al eerder vertelt.

Joyce jij ook gefeliciteerd met je nichtje!

Hier weinig nieuws, haha de dag ziet er weer het zelfde uit dus ik ga zo weer naar de meiden toe.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  mickey ma 31 okt 2011 - 21:39

Hey meiden.

Ik ben er ook weer even. Ben het weekend nauwelijks op de pc geweest, dus vandaar geen reacties van mij Wink Bovendien kletsen jullie te veel, zijn volgens mij wel 5 pagina's geschreven sinds mijn laatste berichtje :shock:
Hadden een redelijk druk weekend. Zaterdag overdag verjaardag gehad van vriendin van mn vader, 's avonds vrienden op bezoek, zondag babykleertjes gestreken en 's avonds uit eten geweest. Denk dat het toch wat veel van het goede is geweest, gister had ik overal pijn met lopen. Mijn buik voelde niet prettig aan, down under ook niet, continu steken. Maar vandaag heb ik nergens last van.
We hebben net alweer controle gehad bij de verloskundige. Heb nu de derde VK van de praktijk ook eindelijk gezien Wink Nu heb ik ze alledrie ontmoet, vind het toch wel een prettig idee dat ik ze nu allemaal ken. Zul je net zien, heb je eentje niet ontmoet, staat die naast je bed als je moet bevallen... Maar als ik haar vandaag niet had gezien, had ik er wel om gevraagd om ook nog een afspraak met haar te krijgen.
Goed nieuws trouwens: baby is ingedaald! cheers Ik had al zo'n vermoeden, had het idee dat mijn buik wat lager zat en die constante druk beneden was er ook ineens. Baby ligt zelfs al helemaal vast! Heeft 'ie goed gedaan Wink De VK van vandaag schatte de baby op een kleine 4 kilo (zo'n 3800 gram) bij de geboorte. Komt toch meer in de richting van de echo als de andere VK vorige week.
Ga dalijk even op bezoek bij mijn werk. Een collega van mij heeft onze geboortebedankjes gemaakt, ze liet me vorige week weten dat ze klaar zijn. Maar aangezien zij (met de auto) ruim 3 kwartier rijden hier vandaan woont en ik niet meer kan rijden, heb ik haar gevraagd ze mee te nemen naar het werk. Daar ben ik binnen 10 minuten met de fiets Wink Dus kan daar geld gaan achterlaten en met een tas vol bedankjes terug naar huis smile Ze heeft stoffen hartjes gemaakt, ongeveer 4cm groot. Aan de ene kant donkerblauwe stof met witte sterretjes en aan de andere kant witte stof met donkerblauwe sterretjes. Vind ze erg schattig geworden smile Ik zal er straks een foto van maken. We gaan er zelf kaartjes aan hangen met de naam en geboortedatum, maar dat kan pas als onze beeb er is. Ook komt er een zakje gummibeertjes aan te hangen. Normaal gesproken worden er geboortesuikers aan gehangen, maar mijn vriend vindt die erg smerig. Hij is nogal van de winegums enzo, vandaar het idee om beertjes te doen.

Ik probeer even op de laatste pagina te reageren. Als ik iemand vergeet: sorry!

@Studiebol: ik zag gister je foto van de meisjes, wat een poppetjes zeg! En ook zo lief dat ze elkaars handje vasthouden. Las ook dat ze het goed doen en ze zijn ook al goed gegroeid he. Denk je wel aan jezelf? Op tijd rust nemen he.

@Joyce: wat een gedoe bij jullie zeg... Hoop dat het snel opgelost wordt met het riool. Dit is echt niet te doen zo. Gefeliciteerd ook met je nichtje. Mooie namen heeft ze gekregen. Is wel mijn smaak, alleen heet het dochtertje van een collega ook N.ina. Ik hoop voor je dat het inleiden een beetje vlot zal verlopen.

@Poison: lijkt me inderdaad toch iedere keer weer schrikken, als je bloed ziet. Wel fijn dat ze je goed in de gaten houden. Krijg je een keizersnede als de placenta voor de uitgang blijft?

Hmmm... meer reacties kan ik niet lezen nu... Ik probeer het straks nog een keer.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 22:05

Ha die Mickey! Laughing
Druk weekend idd, en wat fijn dat de kleine is ingedaald!
Ik denk een jongen bij jullie!!! Nog eventjes wachten en dan weet ik of ik gelijk heb haha
Ben benieuwd naar de geboortebedankjes, ik denk dat ik weet welke stof je hebt gebruikt, die van Stenzo, die hebben wij in het antraciet met witte sterretjes. Niet voor geboortebedankjes maar voor het boxkleed etc.

Studiebol ; idd zó lief die foto van je meisjes!
Ik heb wel contact met mijn schoonzusje hoor, het is een schat van een meid, maar we verschillen nogal qua persoonlijkheid en qua levenstijl, dus we lopen elkaar altijd een beetje mis. Maar ik vind het serieus wel erg leuk, word ik mama én tante Laughing Al zijn we al 4x oom & tante, het blijft leuk.

Joyce ; ik vind de namen serieus heel erg leuk, zat er pasgeleden nog aan te denken dat wij die naam ook wel uit hadden kunnen kiezen.

Poisongirl ; werkse! Ik snap dat je continu met de verloskundige aan de telefoon hebt gehangen tijdens je bloedverlies hebt hoor, groot gelijk! Fijn he dat je de baby nu ook voelt, dus dan weet je dat het wel goed zit.

De blije doos vond ik wel leuk, zit een flesje en een speentje in en voor de rest wat folders etc, maar ik vond het gewoon heel erg leuk om cadeautjes te krijgen haha Gaan jullie ook babyslaapzakjes halen? Mijn moeder heeft er 1 gehaald in maatje 56/62, die krijg ik als ze geboren is, en het is natuurlijk winter dus ik vind het nog best fris en zo'n slaapzakje is dan wel lekker warm. En lekker makkelijk voor mama haha

Ik ga nu de computer even afsluiten, ga zo even met mijn vriendinnetje naar de winkels.

Gast
Gast

Bericht  mickey ma 31 okt 2011 - 22:21

@Parels: inderdaad die stof ja! Jij hebt een keer foto's geplaatst van jullie kamertje, onderin de kast lag een deken of boxkleed of iets dergelijks. Toen zei je inderdaad dat je die stof van Stenzo had. Wij hebben sterren op de kamer, en wilde eigenlijk ook sterretjes in plaats van hartjes, maar dat was niet mogelijk. Toen ben ik gaan zoeken naar die stof die jij had en kwam ik op de site van Stenzo.
Ik heb gisternacht gedroomd dat we een zoon hadden. Hij had het pakje aan dat ik in de tas heb gestopt, als hij in maat 50 zou passen Wink Of het dan ook een voorspellende droom was?? Zo ja: leuk! In mijn droom liep de borstvoeding ook als een trein, dus dat zou wel leuk zijn, hahaha.
Ik vond de blije doos ook leuk, ben ook dol op cadeautjes Very Happy Een vriendin vroeg vorige week wat we graag wilden hebben als ze op kraamvisite zou komen. Kleertjes, speelgoed of een bon. Heb gezegd dat ik alles leuk vind en de keuze aan haar laat. Ben ook al een paar dagen aan't vissen bij mijn vriend. Ik ben donderdag jarig en moest hem wat dingen mailen die ik zou willen krijgen. Ben nu dus heeeeeeeeeel benieuwd of het iets van mijn lijstje is Wink Mijn zus vroeg al of ik iets voor mijzelf wilde of iets voor de baby. Maar dat maakt me dus ook helemaal niks uit.
Een slaapzakje heb ik nog niet gekocht. Heb er wel een gekregen van een collega, die is nog van haar zoontje geweest. Is geloof ik 68-80 (van de hema in ieder geval). Maar in de meeste winkels raden ze slaapzakjes af de eerste paar maanden. Tenzij ukkepuk natuurlijk onder de dekens uit kruipt of de dekens af schopt. Maar dan heb ik nog snel een slaapzakje gehaald.
Veel plezier met shoppen!
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 ma 31 okt 2011 - 22:33

nou ik ben wel blij dat ze geen jongen hebben gekregen, want dan hadden we waarschijnlijk ook dezelfde namen gekozen, wij hadden nina bovenaan ons lijstje staan voor een meisje. ik zou er niet aan moeten denken dat we een meid kregen en dan nu de laatste week een andere naam moesten verzinnen, terwijl je al weeeeken die naam gebruikt/in je hoofd hebt. dat was ook wel een angst van me. maar gelukkig hoef ik mij daar geen zorgen over te maken.

ik wens voor hun het allerbeste, maar ik hoef ze niet te zien!

wel grappig ik ben de eerste die als eerste een jongen krijgt in de familie (mijn gezin en mans gezin). allemaal meiden als eerst, en bij mij schoonouders helemaal geen jongens. mijn schoonmoeder had ook als eerste een meid en mijn moeder ook. ik breek de traditie smile,maar goed ik breek altijd alle tradities en "regels" haha
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol di 1 nov 2011 - 1:13

oh sorry parels dan heb ik het verkeerd gelezen! Fijn dat je wel gewoon contact met ze hebt! En ach kan je weer lekker tante zijn:-) Is dat leuk tante zijn? ik ben dat nog niet namelijk dus ik weet het niet..

Joyce, fijn voor jullie dat je dan in iedergeval geen andere naam hoeft te verzinnen! Scheelt weer een hoop gedoe. Al iets van de gemeente gehoord?

Mickey zo jij had een druk weekend, wel leuk hoor! fijn dat de kleine is ingedaald! Ik denk bij jullie ook een jongen! Ben benieuwd of ik gelijk heb!

Ben sowieso wel benieuwd wanneer jullie allemaal gaan bevallen en hoe het dan met jullie gaat, en naar jullie verhalen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 di 1 nov 2011 - 1:22

nee niets van de gemeente gehoort, ze weten het ook niet en wisten niet eens dat hier nog een septic tank ligt.

we zijn nu de mogelijkheid aan het bekijken om aangesloten te worden aan het hoofdriool. want hier schieten wij niets op, ik werdt naar het streekregister gestuurd om het één en ander op te zoeken, maar heb wel even wat anders aan mijn hoofd! ik ben al blij als ik een dag door kom!

mijn vader heeft wel het één en ander geregeld wat betreft aangesloten worden op het hoofdriool. van het weekend willen ze beginnen.....dit betekend, straat achter open en afgraven, vloer eruit, isolatie eruit, bodem afgraven, en vervolgens de straat voor open, wat de gemeente moet doen, dus vergunning aanvragen etc.

kortom in ontkom er niet aan...dan maar hopen dat het niet zo koud is met een open vloer...voor de kleine kruimel!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 1:44

Goedemiddag dames!!

volgens mij hebben er een paar verlof :P ik moet nogal wat pagina's terug lezen..
Zal eerste ego doen en daarna reageren Cool Cool

Jace is van de monitor af!! Echt heerlijk alle plakkertjes van zijn lijfje af. MOet zeggen dat ik het doodeng vind aangezien er nu niets meer registreert wat ie doet maar goed nieuwe fase!! Verder was hij wel afgevallen nu 1940 waarschijnlijk kost drinken hem nog behoorlijk wat energie dus nu niet elke voeding een fles aanbieden maar 2 keer per dag ofzo... Er word intussen gevraagd wanneer het warme bedje weer vrij gaat komen haha, dus ik ben benieuwd!! jace moet 2 kg wegen en dan zou hij overmogen.. dan in een wiegje met kruikjes erin... (maar goed als het echt moet kijken ze het volgens mij niet zo nauw met de kg's )

Zo ga even 2e pagina openen om te reageren op iedereen:-)

liefs

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 2:03

@ studie, zag weer een pica voorbij komen in het andere topic!! wat een scheetjes!
Wat zijn ze goed gegroeid zeg, knapperts!!!!!! Ja en dat drinken wat knap, snap dat je trots bent!!!! allemaal mooie stappen die gemaakt worden he Very Happy (maakt veel goed vind ik)

@ liesje,

@ floor, is je aanval intussen gezakt? ZIjn er geen andere medicatie die je eventueel wel zou mogen?
Ik hoop voor je dat jezelf qua datum ook geen gelijk gaan krijgen... 11-11 mooie datum :-) ( zullen er dat veel zijn die dat willen haha)

@ pitbull, lekker joh een 5 gangen menu!!

@ parels, haha en heeft je paasei geholpen?? (k had al 3 infecties gehad voor de 15 weken zwangerschap... pffff)
voor kale kindjes kun je pruikjes kopen he..... lol!
Mijn vriend gaat elke keer na de zwangerschap ook mee op rantsoen... :-)
gefeliciteerd met je neefje of nichtje in aantocht!

@ joyce, wat klote dat je nog niets weet rondom het riool..... jemig zeg
Spannend volgende week inleiding!! Hoop voor je dat het niet te lang allemaal gaat duren!
Leuk zeg dat jullie zorgen voor het eerste mannetje!!!

@ poison, ik zou zeggen als je nog steeds bloed verliest dat je placenta dan nog steeds ervoor ligt... wel spannend want dan krijg je een ks toch? (zo was het bij mij in ieder geval toen er gedacht werd aan een voorliggende placenta)
Ik heb helaas geen blije doos opgehaald, lag toen in het ziekenhuis... nog even opnieuw opvragen volgens mij doen ze daar niet moeilijk over.

@ mikcy, jeeeej de baby is ingedaald!!!!! cheers leuk geboortebedankjes!! hebben wij ook met suikerbonen erin... JUMMIE haha

Zo een hele lap tekst :-) maar ben netjes weer bij haha!!
ga nu even wassen, jace heeft gezorgd dat ik weer wat te doen heb.... ik maak zijn couveuse en nu dan het warmtebedje op met eigen hydrofiele luiers zodat het er gezelliger uitziet. Ook gebruik ik altijd mijn eigen badcape om hem in te wikkelen enzo... jaja je moet wat he :P

liefs

Gast
Gast

Bericht  *Lookie* di 1 nov 2011 - 2:06

@ Beegee: Wat fijn dat Jace van het apparaat af is. Wel even spannend natuurlijk, logisch, maar het gaat dus wel goed nu hij er van af is?

@ Joyce: Mooie naam heeft je nichtje. En ik lees dat je volgende week wordt ingeleidt? Spannend meid, je bent er ook wel aan toe he?

@ Mickey: Fijn dat d ebaby al zo mooi ingedaald is, nu maar weer afwachten!

@ Parels: Wat leuk dat je een slaapzakje krijgt! En lekker warm in de winter, die gebruik je vast! Hoe is het verder met jou?

@ all: Vandaag eerste verlofdagje. Lekker rustig aan wat klusjes in huis gedaan, nu even ontspannen. En vanavond voor het eerst zwangerschapsgym, ben benieuwd. Sinds donderdag constant weer vocht in mijn voeten, best irritant. Daarvoor ook al af en toe maar meer als het erg warm was. Nu dus constant.. Maar verder niet veel klachten dus dat scheelt. Deze week ook maar even naar de drukkerij om wat boeken met geboortekaartjes te halen, dat moet nu toch ook wel geregeld worden!
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  studiebol di 1 nov 2011 - 2:26

Lookie heb je pas vanavond voor het eerst zwangerschapsgym? Hoeveel lessen heb je dan? Ligt dat aan mij of start je best wel laat?

beegee,wat goed dat hij van de monitoren af is! Oooh ik zie nu al op tegen dat moment, haha lijkt me dood eng want idd dan wordt niks meer vast gelegd en dan ben ik zo bang dat als ze een keer stoppen met ademhalen en ze het niet zelf oppakken er dus niemand op tijd bij is... Maar goed ze doen het dan ook al een aantal dagen zelf dus dan gaat het vast wel goed! Maar wat je zegt al die snoertjes dat is ook niks fijn dat dat er af is!
Wat goed dat jij je eigen spullen gebruikt zeg, heb ik nooit aangedacht omdat te doen, ze hebben wel eigen kleertjes aan, het ziekenhuis heeft ook kleren, mijn vriend zei laatst voor de grap dat het veel handiger is om die te gebruiken hoeven wij niet steeds te wassen Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 3:25

@ lookie, jace had vanaf zijn geboorte coffeine gehad en dit is in het ziekenhuis afgebouwd. regel is dat hij dan 72 uur geen dipjes mag hebben (dus verlaagde hartslag, stoppen met ademen) jace heeft echter nooit geen dipjes gehad dus was wel heel spannend of deze nu ineens zouden komen. Het is erg fijn dat hij van de monitoren af is, weer een stapje dichterbij huis...

jou lessen starten laat? ik zou denken dat dat al rond de 25 weken begint.. (in mijn geval zou ik het niet eens gered hebben die lessen :-) )

@ studie, haha ja das waar het ziekenhuis kan ook wassen... al ben ik al blij dat de luiers nu vanuit het ziekenhuis komen :p was even vergeten hoeveel er doorheen gaan op een dag jemig!!
Verpleging kende het hier ook niet hoor dat ouders zoveel van huis mee nemen... ach ja ik houd niet zo van die witte dingen allemaal... nerd

Ga nu lekker Indy ophalen van school, zal wel moe zijn naar een dagje school en vanmorgen al om 6 wakker zijn... (ik gok dat ze binnen komt, schoenen uit doet en op de bank ploft.... haha)
Ik heb intussen weer de was weg gevouwen en boven alle ramen gelapt en de kamers van de meiden gestoft.. dus boven alles lekker schoon.. Heerlijk om te rommelen zonder kindjes :-)

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup di 1 nov 2011 - 3:54

He meiden wat gaan jullie hard!

@ joyce; 11-11-11 zou wel gaaf zijn! Hopelijk regelt de gemeente het snel. Gefeliciteerd met je nichtje
@ beegee; wat spannend je kereltje van alle plakkertjes af!
@ mickey; fijn dat beeb is ingedaald en de controle goed was
@ lookie; lekker dat je verlof is ingegaan en veel plezier met de cursus
@ posion; vervelend dat je placenta niet iets omhoog is gegroeid

Mijn buik rommelt vandaag zo af en toe Suspect ook echt met steken tot down under niet echt fijn gevoel Laughing
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 4:49

Poeh, wat is er veel geschreven ineens (vooral door BeeGee & Studie haha)!

BeeGee ; wat lijkt J.ace idd groot op die foto! Wel fijn dat hij van alle snoertjes verlost is, kan je hem ook oppakken zonder dat er van alles af moet of afvalt! Volgens mij heeft mijn paasei wel geholpen hoor haha, maar had eergisteren en gisteren daar geschoren en vanochtend had ik daar weer jeuk van Laughing

Studiebol ; jouw meiden groeien goed hoor, fijn zeg! Mijn schoonzusje is trouwens 8 weken zwanger en na 14 nov mogen we het tegen iedereen vertellen, denk alleen wel dat wij het dan druk zat hebben met andere dingen haha Tante zijn is erg leuk hoor, mijn zus heeft al 3 kindjes, en je hebt zeg maar de lusten en niet de lasten Wink Bij mij persoonlijk vind ik het wel heel erg speciaal maar die kindjes zijn dan ook echt 'eigen'. Voor mijn vriend idem dito, met zijn zusje hebben we toch een iets minder hechte band dus ik denk dat het dan niet echt 'eigen' is, maar vast leuk!

Joyce ; fijn dat er iig wat gedaan wordt aan het riool, stom, maar nu maar hopen dat je even in het ziekenhuis moet blijven ... dan kom je misschien thuis en is het gat weer gedicht!

Mickey ; klinkt als leuke geboortebedankjes, ik ben gek van hartjes en die stof dus ik wil best een geboortebedankje als je er een over hebt hahaha

Lookie ; lekker! Verlof! Gek is dat he, het idee dat je niet terug hoeft te komen voorlopig? Geboortekaartjes zou ik iig maar eens even mee beginnen idd, hier liggen vanaf 34 weken de enveloppen al geschreven en gezegeld klaar en de geboortekaartjes zijn online zelf gemaakt en daar hoeven we alleen haar gewicht en de tijd dat ze geboren is op in te vullen, te verzenden en te betalen en dan krijgen we ze met de post smile

PBG ; jij hebt allemaal voorweeën dus Wink Laten we hopen voor je dat het nog niet het echte werk is wat gaat beginnen!

Ben vanmiddag met truestar even naar Rotterdam geweest, hebben lekker even bijgekletst en even geshopt. Was erg gezellig, alleen wordt mijn buik volgens mij iets te klein voor ukkepuk, af en toe lijkt ze er wel doorheen te trappen! Het is ook nooit goed bij mij, vorige week voelde ik niks en nu weer te fanatiek Wink hahaha maar hoezee ik ben vandaag 37 weken!

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup di 1 nov 2011 - 4:56

@ parels; klinkt al een lekker dagje. hahaha lekker drukke ukkepuk smile

Ik vind het persoonlijk wel wat vroeg voor voorweeën had van mij wel wat later gemogen :P Zit helemaal geen regelmaat in dus verwacht ook niet dat ze eerder komt.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  liesje di 1 nov 2011 - 6:10

hoi meiden,

studie fijn dat alles goed gaat met de meiden en morgen komt je mannetje toch weer thuis?

beegee weer eenmijlpaal met j.ace geweldig !!!!!

joyce wat een vervelend gebeuren allemaal hopelijk komt het snel goed mag de gemeente wel een beetje bijhelpen toch? gefeliciteerd met je nichtje ondanks het slechte contact

parels leuk dat je tante word en lekker geshopt las ik

pbg lekker dat je nu verlof hebt en nu rustig aandoen

poison wat vervelend van het bloedverlies

all vandaag naar de vk geweest voor controle alles was goed ze verwachten een flinke baby zo te voelen volgens haar. ik weeg nu 60 kg en begon met 46 dus de kleine maakt het goed zullen we maar zeggen haha. moet nu 15 november weer en dan kijken ze ook me urine na. nou meiden ik ga weer er kruipt hier een meisje lekker rond die ik in de gaten moet houden tot snel weer

gr liesje

liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  pitbullgup di 1 nov 2011 - 6:13

@ liesje; ik denk dat je mij en lookie door elkaar haalt ik werk nog 2 weekjes door Wink Wat is flink als ik vragen mag???
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Bericht  liesje di 1 nov 2011 - 6:44

pitbullgup schreef:@ liesje; ik denk dat je mij en lookie door elkaar haalt ik werk nog 2 weekjes door Wink Wat is flink als ik vragen mag???

hij word geschat rond de 7 a 8 pond ons dochtertje was ook 7 pond oh sorry dat was idd lookie
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 40 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: