Uitgerekend in November, December of Januari
+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Uitgerekend in November, December of Januari
Ik snap het hoor Joyce, dat je wilt dat het vanzelf komt, maar als hij nu vanzelf zou komen is dat natuurlijk ook niet heel erg goed, je bent de 37 weken nog niet voorbij, al vraag ik me dan ook weer af of die paar dagen zo'n verschil maken. Maar als ik wat voel idd, dan zit ik ook te duimen dat het doorzet! Ik heb gisteren de hele dag tegen dr gepraat en gezegd ; 'kom maar, papa en mama zitten op je te wachten, alles is klaar' haha
PBG ; wat een leuk setje! Wat is het, fleece? En een soort trappelzakje toch? Wat een leuke creatieve moeder! En heel veel plezier van het weekend, ik vind Centerparcs ook fantastisch en het zwemmen helemaal geweldig.
PBG ; wat een leuk setje! Wat is het, fleece? En een soort trappelzakje toch? Wat een leuke creatieve moeder! En heel veel plezier van het weekend, ik vind Centerparcs ook fantastisch en het zwemmen helemaal geweldig.
Gast- Gast
sorry dames ik zie dat ik hier wordt gemist. Ik moet nu even weg maar zal straks reageren.
nee geen weeen, niet opgenomen en al helemaal geen baby (ja nog steeds in m'n buik).
nee geen weeen, niet opgenomen en al helemaal geen baby (ja nog steeds in m'n buik).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Vanaf nu heb je meldplicht Floor, heb vannacht de hele nacht na het plassen mn telefoon gecheckt om te kijken of ik een geboortesms van je had!
Gast- Gast
@ parels; ja is inderdaad een trappelzakje van een soort fleece ze had er ook al een dekentje van gemaakt maar had nog stof over en dit is het resultaat
pitbullgup- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
we zijn allemaal niet nieuwsgierig hoor!
zal ik jullie dan ook maar in spanning houden volgende week hahaha
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Als je het maar uit je hoofd laatjoyce0606 schreef:we zijn allemaal niet nieuwsgierig hoor!
Gast- Gast
Daar zijn we te nieuwsgierig voor en hebben we allemaal teveel tijd voor Joyce!
Wie sein je in? Of doe je het zelf?
Gast- Gast
nog goede morgen!!
wat goed dat er een aantal dames het lekker relaxt aan doen!! geniet ze! :-)
@ poisongirl. succes vandaag!! en denk aan jezelf he!!! Voel je vooral niet schuldig.
@ joyce, chocolade muffin... MMMMMMMM!!!!! heerlijk
NEEEE die zwangere dames moet je niet in spanning houden hoor... (en de net bevallen ook niet..)
@ parels, veel plezier bij de verlos!! en jemig wat actief al geweest zeg!!
@ pitbullgup, ahhh wat een schattig setje!! en een crea bea mama heb je zeg... :-)
Ik heb de grote boodschappen alweer binnen en opgeruimd. Erg fijn is dat klusje ook weer geklaard. Vanavond met de meiden zelf pizza maken, kijken of me dat lukt haha!! dadelijk naar Jace toe, ben benieuwd of hij gegroeid is of niet...
Merle is haar spaarpot aan het legen om deze opnieuw te vullen... wat een hobby he!! Ze zijn nu bij ons de nieuwe deurbel aan het maken, kregen we nog bij de kozijnen haha... nu 6 weken zonder bel gezeten ofzo, wat een rust he
liefs
wat goed dat er een aantal dames het lekker relaxt aan doen!! geniet ze! :-)
@ poisongirl. succes vandaag!! en denk aan jezelf he!!! Voel je vooral niet schuldig.
@ joyce, chocolade muffin... MMMMMMMM!!!!! heerlijk
NEEEE die zwangere dames moet je niet in spanning houden hoor... (en de net bevallen ook niet..)
@ parels, veel plezier bij de verlos!! en jemig wat actief al geweest zeg!!
@ pitbullgup, ahhh wat een schattig setje!! en een crea bea mama heb je zeg... :-)
Ik heb de grote boodschappen alweer binnen en opgeruimd. Erg fijn is dat klusje ook weer geklaard. Vanavond met de meiden zelf pizza maken, kijken of me dat lukt haha!! dadelijk naar Jace toe, ben benieuwd of hij gegroeid is of niet...
Merle is haar spaarpot aan het legen om deze opnieuw te vullen... wat een hobby he!! Ze zijn nu bij ons de nieuwe deurbel aan het maken, kregen we nog bij de kozijnen haha... nu 6 weken zonder bel gezeten ofzo, wat een rust he
liefs
Gast- Gast
Zo ik moest even veel pagina’s terug. Jullie gaan me nu echt te snel.
@joyce, is er nu al een oplossing met de gemeente/het riool?
En hoe gaat het nu met jezelf? Heb je veel pijn? Weet je al wanneer je wordt opgenomen in het ziekenhuis?
Gefeliciteerd met je schoonzusje, leuke naam heeft hun meisje. Leuk dat jullie kindje de eerste kleinzoon wordt.
Gefeliciteerd nog met je man. Welke camera heb je gekocht? Ik ben al maanden bezig, maar weet nog steeds niet welke ik wil kopen.
@Parels, leuk dat jullie oom en tante worden. Gefeliciteerd!
Heb je vandaag ook weer een baaldag of gaat het beter dan gisteren?
Ik had gisteren ook echt een baaldag (tenminste in de avond), mijn man vroeg wat is er? En ik begin me toch te huilen… die baby wil er niet uit! En dat moet ie! Ik wil het!! Whhhheeeeeee
Mijn man zag me echt aan te kijken
@poisongirl, fijn dat de controle goed was. Wel vervelend dat je bloed blijft verliezen. Succes bij de controle bij de de gyn. Maar als het dinsdag de placenta nog niet hoog genoeg is gegroeid krijg je neem ik aan nog meer controles, niet per definitie al een ks gepland toch? Bij mij was het met 32 weken nog niet volledig omhoog gegroeid maar bij de controles daarna gelukkig wel.
@mickey, wat fijn dat de baby is ingedaald. Wat een schattige geboortebedankjes heb je laten maken! Echt enorm mooi.
Leuke ideeën voor een geboortebord. Creatief dat je dat nog zelf wilt gaan maken.
Ons geboortebord is ook klaar, hebben we speciaal laten maken. Alleen de naam hoeft er nog op als de baby is geboren en dan krijgen we het bord in de tuin (de paal staat er al hahaha)
@beegee, wat fijn dat Jace het zo goed doet. Echt een stoer sterk mannetje!
Mijn aanval is redelijk gezakt, al heb ik nu zo’n ‘muf’ hoofd hahaha net of het vol watten zit.
Er is helaas geen andere medicatie die ik kan nemen (ja paracetamol maar dat werkt niet tegen migraine-aanvallen), dus het is nu telkens maar wachten tot het over gaat en dat duurt bij mij helaas vreselijk lang. (ik hoop nu vooral dat ik geen aanval krijg als ik moet/bezig ben met bevallen, want ik ben zo niet mezelf en zo van de wereld dan, lijkt me echt niks om de bevalling niet mee te maken op een goede manier).
@lookie, en lekker aan het genieten van je verlof? Bevalt het?
Succes met kaartjes uitzoeken, hou er rekening mee dat kaarten ook niet op voorraad kunnen zijn/te laat geleverd kunnen worden dus zoek een reservekeus uit (dat hadden wij namelijk, voor onze meisjeskaart. Maar gelukkig is die nu toch leverbaar).
@pbg, hoe is het met je rommelende buik en steken down under?
En hoe is het met de rechtsbijstand?
@liesje, wat fijn dat je weer een goede controle hebt gehad.
@studiebol, wat fijn dat 1 van de meiden al een flesje heeft leeggedronken. Dat moet een heerlijk gevoel zijn.
en nu ben ik echt alle verhalen weer kwijt. sorry als ik iemand vergeet (ik ben ondertussen aan het werk dus dat schiet natuurlijk ook niet op, iets lezen hier en ondertussen werken).
En hoe gaat het nu met jezelf? Heb je veel pijn? Weet je al wanneer je wordt opgenomen in het ziekenhuis?
Gefeliciteerd met je schoonzusje, leuke naam heeft hun meisje. Leuk dat jullie kindje de eerste kleinzoon wordt.
Gefeliciteerd nog met je man. Welke camera heb je gekocht? Ik ben al maanden bezig, maar weet nog steeds niet welke ik wil kopen.
@Parels, leuk dat jullie oom en tante worden. Gefeliciteerd!
Heb je vandaag ook weer een baaldag of gaat het beter dan gisteren?
Ik had gisteren ook echt een baaldag (tenminste in de avond), mijn man vroeg wat is er? En ik begin me toch te huilen… die baby wil er niet uit! En dat moet ie! Ik wil het!! Whhhheeeeeee
Mijn man zag me echt aan te kijken
@poisongirl, fijn dat de controle goed was. Wel vervelend dat je bloed blijft verliezen. Succes bij de controle bij de de gyn. Maar als het dinsdag de placenta nog niet hoog genoeg is gegroeid krijg je neem ik aan nog meer controles, niet per definitie al een ks gepland toch? Bij mij was het met 32 weken nog niet volledig omhoog gegroeid maar bij de controles daarna gelukkig wel.
@mickey, wat fijn dat de baby is ingedaald. Wat een schattige geboortebedankjes heb je laten maken! Echt enorm mooi.
Leuke ideeën voor een geboortebord. Creatief dat je dat nog zelf wilt gaan maken.
Ons geboortebord is ook klaar, hebben we speciaal laten maken. Alleen de naam hoeft er nog op als de baby is geboren en dan krijgen we het bord in de tuin (de paal staat er al hahaha)
@beegee, wat fijn dat Jace het zo goed doet. Echt een stoer sterk mannetje!
Mijn aanval is redelijk gezakt, al heb ik nu zo’n ‘muf’ hoofd hahaha net of het vol watten zit.
Er is helaas geen andere medicatie die ik kan nemen (ja paracetamol maar dat werkt niet tegen migraine-aanvallen), dus het is nu telkens maar wachten tot het over gaat en dat duurt bij mij helaas vreselijk lang. (ik hoop nu vooral dat ik geen aanval krijg als ik moet/bezig ben met bevallen, want ik ben zo niet mezelf en zo van de wereld dan, lijkt me echt niks om de bevalling niet mee te maken op een goede manier).
@lookie, en lekker aan het genieten van je verlof? Bevalt het?
Succes met kaartjes uitzoeken, hou er rekening mee dat kaarten ook niet op voorraad kunnen zijn/te laat geleverd kunnen worden dus zoek een reservekeus uit (dat hadden wij namelijk, voor onze meisjeskaart. Maar gelukkig is die nu toch leverbaar).
@pbg, hoe is het met je rommelende buik en steken down under?
En hoe is het met de rechtsbijstand?
@liesje, wat fijn dat je weer een goede controle hebt gehad.
@studiebol, wat fijn dat 1 van de meiden al een flesje heeft leeggedronken. Dat moet een heerlijk gevoel zijn.
en nu ben ik echt alle verhalen weer kwijt. sorry als ik iemand vergeet (ik ben ondertussen aan het werk dus dat schiet natuurlijk ook niet op, iets lezen hier en ondertussen werken).
Floor- Ratel
Floor schreef:Zo ik moest even veel pagina’s terug. Jullie gaan me nu echt te snel.
ik ben bij de gemeente geweest en die weten niets, ze zeiden zelfs dat het verboden is om een septic nog te hebben in de gemeente, nou zijn ze weer lekker op de hoogte zeg! we hebben besloten om over te gaan naar het hoofdriool. de buren werken niet mee, en zo zijn wij voorgoed van alle gezeur af. dit is alleen wel een wat grotere ingreep. de boel moet hier wel open, en de gemeente moet het aan de voorkant aansluiten en dat gaat 4 weken duren. vergunning aanvragen etc...je weet hoe het gaat. dus niet lekker douche in mijn kraamtijd...de washandjes maar uit de kast toveren haha
pijn wordt helaas niet minder, dus zit nog steeds op houtje te bijten, ze kunnen wel wat doen, maar dan krijg ik morfine infuus en slaapmiddel door het infuus heen, alleen wil ik dit echt de kleine niet aandoen...
ik heb een sony HD camera gekocht, echt superleuk ding! bij de mediamarkt had ik em op de site gezien, en toen hier naar de winkel gegaan, wastie gewoon 50 euro duurder!! dus ik gezegt dat hij op de website goedkoper is, kreeg ik hem alsnog voor de website prijs...pff maar als ik niet had gegeken van te voren wordt je gewoon opgelicht! dus als je een leuke tegenkomt, even de prijs op internet checken!!
joyce0606- Kletskop
doe ik... Dus ik heb ook nog een keer de kans om jullie in spanning te houden!Parels schreef:Daar zijn we te nieuwsgierig voor en hebben we allemaal teveel tijd voor Joyce!
Neem mij maar als voorbeeld: Ik ben bevallen om 17.45 en 17.51. En dit is de tijd dat het topic geopend is: op ma 18 jul - 19:05
Gast- Gast
@all, even een vraag. De baby ligt bij mij al vanaf 34 weken ingedaald. Nu heb ik al een paar dagen pijn, tja hoe omschrijf ik dat nu weer, in mijn botten, bekken/stuitje/schaambot die regio. en als ik me bijv. was of rechterop zit op een harde stoel dan voelt de buitenkant ook echt beurs aan. Wat moet ik hier nu mee? is dat normaal? drukt de baby gewoon steeds dieper of heb ik nog steeds/weer een verkeerde houding van m'n bekken (en veroorzaak ik het dus zelf)?
Het is echt een constante druk die ik voel en daarbij 'pijn'. Lopen wordt ook steeds pijnlijker.
Het is echt een constante druk die ik voel en daarbij 'pijn'. Lopen wordt ook steeds pijnlijker.
Floor- Ratel
Floor: Ik had het ook, wat het is weet ik niet
Kon ook geen hele stukken meer lopen op het eind.
Kon ook geen hele stukken meer lopen op het eind.
Gast- Gast
floor: ik herken het wel hoor, ookal istie van mij niet echt ingedaalt nog. maar dit is denk inderdaad door het drukken. er ligt toch een paar kilo te drukken beneden aan, vooral die pijn in je stuitje, auww is heel erg vervelend! ik kan niet eens meer mijn benen optrekken want dan voel ik in mijn lies/bekken...
joyce0606- Kletskop
Ik kan mijn steunkousen dus ook niet meer aantrekken, dan moet ik m'n benen zo ver optrekken/wijd maken om bij m'n voeten te kunnen, dat is echt te pijnlijk.
'Gelukkig' ben ik dus niet de enige met dat gevoel. Ik dacht al moet ik hier nu de vk voor gaan bellen? vond het zo overdreven (alhoewel ik natuurlijk erg hoopte op dat dit het begin is van de bevalling )
'Gelukkig' ben ik dus niet de enige met dat gevoel. Ik dacht al moet ik hier nu de vk voor gaan bellen? vond het zo overdreven (alhoewel ik natuurlijk erg hoopte op dat dit het begin is van de bevalling )
Floor- Ratel
@joyce, wat vervelend dat het nog wel 4 weken gaat duren. maar wel fijn dat je op het hoofdriool aangesloten wordt, dan heb je in de toekomst tenminste geen problemen meer hiermee.
Balen dat je pijn gewoon niet minder wordt. Wordt je dinsdag ingeleid? Weet je ook al wat over na de bevalling, zijn jouw klachten dan wel minder of over of blijft het zo pijnlijk?
Balen dat je pijn gewoon niet minder wordt. Wordt je dinsdag ingeleid? Weet je ook al wat over na de bevalling, zijn jouw klachten dan wel minder of over of blijft het zo pijnlijk?
Floor- Ratel
Ik heb ook wel zo af en toe pijnscheuten in mijn stuitje hoor, maar niet continu zoals jij beschrijft. Ik denk wel dat het een teken is van een naderende bevalling, maar dat is geen geheimpje want je bent bijna 40 weken En wat Joyce ook zegt, ze hangen nu echt in de onderbuik natuurlijk, en met het onderste gedeelte van ons lijf dragen we nu de kleine. Dat is eigenlijk de enige verklaring die ik kan bedenken.
Gast- Gast
Floor schreef:@joyce, wat vervelend dat het nog wel 4 weken gaat duren. maar wel fijn dat je op het hoofdriool aangesloten wordt, dan heb je in de toekomst tenminste geen problemen meer hiermee.
dinsdag of woensdag inleiden, ik hoop dat ze dinsdag al een keer gel in willen brengen, of in ieder geval even daaronder bekijken wat er nog moet gebeuren. als het goed is zal ik na de bevalling snel moeten herstellen wat betreft mijn nieren.
joyce0606- Kletskop
Whaha, krijg nu een soort garage beelden van Joyce in een autolift om te kijken wat er moet gebeuren daar onderjoyce0606 schreef:Floor schreef:@joyce, wat vervelend dat het nog wel 4 weken gaat duren. maar wel fijn dat je op het hoofdriool aangesloten wordt, dan heb je in de toekomst tenminste geen problemen meer hiermee.
dinsdag of woensdag inleiden, ik hoop dat ze dinsdag al een keer gel in willen brengen, of in ieder geval even daaronder bekijken wat er nog moet gebeuren. als het goed is zal ik na de bevalling snel moeten herstellen wat betreft mijn nieren.
Gast- Gast
Hebben jullie dit ook ; ik heb zeg maar het idee al een paar dagen dat het daar beneden een beetje 'open' staat zeg maar, dat er tenminste daar beneden het een beetje aanvoelt alsof je echt nét seks hebt gehad zeg maar (en dat heb ik niet hoor, laat dat duidelijk wezen ) een beetje beurs! Maar wellicht komt dat ook door het paasei dat ik moest inbrengen mbt mijn schimmelinfectie, kan natuurlijk ook
Gast- Gast
ProudMama schreef:Whaha, krijg nu een soort garage beelden van Joyce in een autolift om te kijken wat er moet gebeuren daar onderjoyce0606 schreef:Floor schreef:@joyce, wat vervelend dat het nog wel 4 weken gaat duren. maar wel fijn dat je op het hoofdriool aangesloten wordt, dan heb je in de toekomst tenminste geen problemen meer hiermee.
Nou, zo voel ik me wel altijd een beetje als ik in die stoel lig met mn benen wijdopen en achterover gekanteld
Gast- Gast
O ja, had ik de eerste paar keer ook. Maar na een aantal weken en opnames ging ik bijna spontaan zo liggen als ik iemand in een witte jas zag.
Gast- Gast
nou wat dat betreft voel ik me ook wel als een afgekeurde autowrak haha
ik lig altijd wel in zo'n stoel, maar heb nog niet mijn broek uit hoeven te doen bij de gyn! dus wordt een compleet nieuwe ervaring voor mij haha! bij de vk heb ik wel 2 keer mijn bumpertje uit moeten doen
ik lig altijd wel in zo'n stoel, maar heb nog niet mijn broek uit hoeven te doen bij de gyn! dus wordt een compleet nieuwe ervaring voor mij haha! bij de vk heb ik wel 2 keer mijn bumpertje uit moeten doen
joyce0606- Kletskop
MEiden wat wordt er gekletst! Pff ff kijken wat ik nog weet hoor
Floor, dat gevoel heb ik ook gehad, zeker op de dag dat ik bevallen ben was het vreselijk. Ik kon er niet van lopen, of zitten, of uit mijn bed komen, ik had echt het gevoel dat dat kind er al uit viel De assistent gyn is toch nog gekomen, en die gaf toen idd aan dat de onderste al heel ver was ingedaald, en dat deed me dus echt pijn.
Parels, jouw gevoel ken ik niet.
Joyce, wat vervelend dat dat gedoe met riool nog zo lang gaat duren joh. Dan zou ik toch wel ff vragen of je na je bevalling ff lekker in het ziekenhuis kan douchen, dat mag vast wel, maar ik vond het wel fijn om ff te douchen en moet er niet aan denken om dan me te moeten wassen met een washandje.
Beegee, jij bent ook al zo druk en actief, goed zeg. Hoe is het met je mannetje.
Wat betreft de sonde voeding, wij doen dat nu niet zelf. Jullie wel? Wat ze ons dan willen leren, is controleren of de sonde goed zit, dan de voeding aanhangen(dat lukt me nog wel denk ik) en na het eten weer controleren en door spuiten met water. Wat ik gewoon eng vind, is dat de dames de sonde er nog wel regelmatig uit trekken, vraag me niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar dat lukt ze. Maar goed ik begreep al dat we dan iemand van de specialistische thuiszorg kunnen bellen en die komen de sonde dan opnieuw inbrengen.
Ik denk wel dat ik het wil gaan leren hoor, moet mijn eigen angst maar op zij zetten, maar goed het blijft spannend.
Als we willen mogen onze meiden verhuizen naar medium care, blijven wel aan monitoren maar ze doen het zo goed en die kamer is wat rustiger. Dus ff met mijn vriend overleggen maar het is natuurlijk harstikke postief dat ze daar heen mogen. Dus denk dat we dat wel doen.
Floor, dat gevoel heb ik ook gehad, zeker op de dag dat ik bevallen ben was het vreselijk. Ik kon er niet van lopen, of zitten, of uit mijn bed komen, ik had echt het gevoel dat dat kind er al uit viel De assistent gyn is toch nog gekomen, en die gaf toen idd aan dat de onderste al heel ver was ingedaald, en dat deed me dus echt pijn.
Parels, jouw gevoel ken ik niet.
Joyce, wat vervelend dat dat gedoe met riool nog zo lang gaat duren joh. Dan zou ik toch wel ff vragen of je na je bevalling ff lekker in het ziekenhuis kan douchen, dat mag vast wel, maar ik vond het wel fijn om ff te douchen en moet er niet aan denken om dan me te moeten wassen met een washandje.
Beegee, jij bent ook al zo druk en actief, goed zeg. Hoe is het met je mannetje.
Wat betreft de sonde voeding, wij doen dat nu niet zelf. Jullie wel? Wat ze ons dan willen leren, is controleren of de sonde goed zit, dan de voeding aanhangen(dat lukt me nog wel denk ik) en na het eten weer controleren en door spuiten met water. Wat ik gewoon eng vind, is dat de dames de sonde er nog wel regelmatig uit trekken, vraag me niet hoe ze het voor elkaar krijgen maar dat lukt ze. Maar goed ik begreep al dat we dan iemand van de specialistische thuiszorg kunnen bellen en die komen de sonde dan opnieuw inbrengen.
Ik denk wel dat ik het wil gaan leren hoor, moet mijn eigen angst maar op zij zetten, maar goed het blijft spannend.
Als we willen mogen onze meiden verhuizen naar medium care, blijven wel aan monitoren maar ze doen het zo goed en die kamer is wat rustiger. Dus ff met mijn vriend overleggen maar het is natuurlijk harstikke postief dat ze daar heen mogen. Dus denk dat we dat wel doen.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
ProudMama schreef:O ja, had ik de eerste paar keer ook. Maar na een aantal weken en opnames ging ik bijna spontaan zo liggen als ik iemand in een witte jas zag.
Ik voelde me in het ziekenhuis een kijkdoos.... :-)
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in November, December of Januari
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in de zomervakantie of in december
» Over 6 weken uitgerekend en nog geen namen, help!
» Natuurlijk! Uitgerekend nu!
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: