Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 34 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 22:52

Hahahaha, oooooohhhh de klossen eronder!
Dat hebben wij niet, wij hebben evt. een extra matras wat we op het bed kunnen leggen indien nodig. En anders verschoont mijn vriend het bed maar hoor, en niet de kraamverzorgende!

Wij hebben trouwens zaterdag een ronde gelopen, maar het was best warm, en zowel mijn vriends vingers als die van mij waren ontzettend opgezwollen! Die van mij natuurlijk vooral, echt verschrikkelijk, ze deden gewoon pijn, kon ze niet meer buigen! Net hotdogs Laughing

En daarna hebben we de maxicosi en de kinderwagen eens onder de loep genomen, geoefend hoe het in en uit elkaar moet enzovoorts (met behulp van Youtube haha) en hoe het allemaal in de auto moest. We hebben allebei een auto, en zullen die ook allebei gebruiken met onze kleine meid, dus we hebben alles gepast, maxicosi erin, onderstel kinderwagen, reiswieg (godzijdank hebben we adapters voor de maxicosi!). Mijn vriend rijdt een Renault Clio, daar kon als er 1 wiel van het onderstel afging het onderstel achterin en de reiswieg er nog bovenop (zonder hoedenplank dan). De maxicosi kan zowel voorin (airbag uit) en achterin, alleen zit je dan voorin niet heel erg relaxt! Het enige nadeel van zijn auto is dat het een 3deurs is.

Ik rijd een Opel Agila, en dat is wel een 5deurs. Daar kan de maxicosi achterin en voorin, dus dat is al mooi. Ook kan mijn bank gedeeltelijk plat dus kunnen we haar achter de passagiersstoel in de maxicosi zetten, dan kan je voorin nog prima zitten. Als ik alleen het onderstel meeneem, dan doe ik allebei de zijwielen eraf en kan het schuin in de kofferbak, alleen wel hoedeplank eraf. Als we de bank neerklappen dan kunnen we het onderstel en de reiswieg ook nog meenemen zonder wielen eraf. Snappen jullie het nog Laughing

Maar het was wel heel gezellig om samen met mijn vriend te doen haha

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 34 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast zo 30 okt 2011 - 22:53

Joyce, succes zo! In het ziekenhuis én bij de gemeente, ik denk dat de stress ook niet bevorderlijk is voor je pijn.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 30 okt 2011 - 23:29

Parels schreef:Joyce, succes zo! In het ziekenhuis én bij de gemeente, ik denk dat de stress ook niet bevorderlijk is voor je pijn.

dank je!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  pitbullgup ma 31 okt 2011 - 0:39

@ parels; oeh jou vriend zwangert lekker met jou mee met het vocht vast houden Laughing Ik heb gelukkig tot nu toe nog helemaal geen last van vocht vast houden (heb eigenlijk zowieso van maar weinig dingen "last". Lucky me angel ) Ik heb eiegenlijk ook nog helemaal niet het onderstel in mijn auto gepast clown maar moet wel gaan passen aangezien je onze mura 4 heel klein in kunt klappen. Mijn man heeft een stationwagen dus dat is helemaal geen probleem.
@ joyce; heel veel succes zowel in het ZH als bij het gemeentehuis hug
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 1:03

Hij zwangert idd lekker mee!
Van de week zat hij ook aan tafel en hij zei ; 'pfffff ik word echt dik!'
Hahaha, moeten we straks samen op rantsoen!

Een station moet het idd wel in passen!
Wij hebben een Easywalker en die is wel echt heel groot (vooral de reiswieg!), maar ik vind hem zo mooi haha
Bij alles wat we deden, vooral de maxicosi in de auto zetten zei ik, nee dat kan toch niet, straks valt ze om, straks bezeert ze zich weet ik het wat! Hij vond me een beetje overbezorgd Laughing

Gast
Gast

Bericht  pitbullgup ma 31 okt 2011 - 1:05

hahaha wat schattig I love you
Mijn man gaat gelukkig ok wel best mee in mijn nesteldrang... heerlijk! normaal is het echt een rommelkont maar nu ruimt ie alles heel netjes op en helpt veel uit zichzelf in het huishouden :face:
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  studiebol ma 31 okt 2011 - 3:40

Parels, wat zijn jullie goed bezig met alles uit te testen zeg, haha dat hebben wij nog niet echt gedaan. Nou ja dat is niet waar ik heb wel geoefend met de reiswiegjes vast te maken op het onderstel, moet alleen nog eens met de maxicosi's oefenen. Fijn dat het verder zo goed met je gaat! Rustig op starten is toch heerlijk,daar voor heb je ook verlof toch!

joyce hoe was het in het ziekenhuis en bij de gemeente? En nog met je vriend gepraat?

PBG fijn dat het bij jou ook allemaal zo goed gaat, lekker hoor.

Floor, moeten de mensen van de poule die het fout hebben geraden ook een extra kado'tje kopen voor jullie straks Very Happy Haha als er zovele mensen mee doen kunnen ze ook best wat doen voor de gene die het fout hebben.

Hier alles prima, meiden zijn goed gegroeid. V weegt 2030 en L 2010 dus ze liggen mooi dicht bij elkaar. Mijn vriend is vanochtend vroeg vertrokken, toch ff naar het buitenland maar niet ver en woensdag is hij weer terug. Haha kunnen we weer ff oefenen. Ik ga dan dus ook alleen naar de meiden, nu ga ik vanavond wat eerder, vind de avonden wel vermoeiend dus nu ik niet op mijn vriend hoef te wachten voor hij terug is uit zijn werk ga ik wat eerder.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 3:48

Studie ; wat goed, allebei boven de 2 kilo! Is weer een 'mijlpaal' toch?
Wil je mij trouwens eens een PM sturen met het bedrag van de geboortekaartjes?
Ik ben erg benieuwd wat jullie kwijt waren, jullie hadden ook best veel geboortekaartjes toch? Alleen als je het bedrag kwijt wilt, natuurlijk!

Ik zag ons al in de kou staan te bekvechten met hoe iets moest met een pasgeboren baby in de maxicosi dus ja, we moesten wel even oefenen! En mijn vriend en ik zijn een perfect match, mits we voorbereid zijn op álles haha

Met die reiswiegjes is trouwens heel makkelijk, en anders moet je even op www.easywalker.nl kijken, dan bij de duowagens en dan staat er een kopje video's en kan je precies zien hoe het moet!

Gast
Gast

Bericht  studiebol ma 31 okt 2011 - 3:51

Parels schreef:Studie ; wat goed, allebei boven de 2 kilo! Is weer een 'mijlpaal' toch?
Wil je mij trouwens eens een PM sturen met het bedrag van de geboortekaartjes?
Ik ben erg benieuwd wat jullie kwijt waren, jullie hadden ook best veel geboortekaartjes toch? Alleen als je het bedrag kwijt wilt, natuurlijk!

Ik zag ons al in de kou staan te bekvechten met hoe iets moest met een pasgeboren baby in de maxicosi dus ja, we moesten wel even oefenen! En mijn vriend en ik zijn een perfect match, mits we voorbereid zijn op álles haha

Met die reiswiegjes is trouwens heel makkelijk, en anders moet je even op www.easywalker.nl kijken, dan bij de duowagens en dan staat er een kopje video's en kan je precies zien hoe het moet!

Ik zal het ff opzoeken en je pm-en.

Haha wij moeten ook oefenen voor we de meiden op halen hoor ander staan wij ook te bekvechten, ik zei laatst tegen mijn vriend dat de maxicosi omgekeerd op de achterbank moet staan, nou echt hij gelooft me niet hoor Very Happy dus hij moet echt de gebruiksaanwijzing ff lezen.

Ja van die reiswiegen weten we nu, is idd heel makkelijk, had dat niet zo verwacht, maar die zijn geen probleem meer.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 4:02

Dit filmpje heeft ons ontzettend uit de brand geholpen!

https://www.youtube.com/watch?v=95l6lgA8xI4

Gast
Gast

Bericht  Floor ma 31 okt 2011 - 4:21

@parels, dat wist ik niet, dat als je bevalt met een schimmelinfectie je kindje direct besmet kan raken met spruw. Ik heb heel vaak schimmelinfecties (zowel voor als nu tijdens de zwangerschap) dus ik ga het in de gaten houden en op tijd medicatie nemen.
Echt, vaker overtijd dan te vroeg? Dat wist ik niet. Nou dan maar hopen dat de baby toch iets te vroeg komt.
Een baby met haar! Ja daar hoop ik ook op. Mijn man was kaal, ik had zelf een bos zwart haar. Ik hoop ook wel een beetje op dat de baby mijn haarkleur heeft en haar heeft bij de geboorte.

@pbg, fijn he die nesteldrang, ik heb net ook nog allerlei kleine dingen gedaan.
Wat leuk dat je uiteten bent geweest en dat je een setje kleding hebt gekregen. (ik mag morgen eindelijk weer naar de fysio! Ik hoop zo dat hij nog wat kan doen aan de pijn nu, anders moet ik echt wachten tot na de bevalling)
De mura4 kan inderdaad erg klein. Het onderstel past in mijn aygo, er hoeft dan maar 1 achterwiel afgeklikt te worden (anders zit die tegen de achterklep aan, en die is compleet van glas dus dat vond ik niet zo’n succes). De reiswieg heb ik niet gepast maar die past vast wel ergens op de achterbank of voorstoel erbij.
Wat fijn dat jouw man uit zichzelf mee helpt met het huishouden. Ik had een lijstje geschreven met van alles wat ‘ik’ nog moest doen, zwart wassen, wit wassen, huiskamer stofzuigen, planten water geven, enzovoort. Hij dacht dat ik het voor hem had geschreven want hij begon braaf het lijstje af te werken. (ik ben een zeef dus moet wel alles opschrijven tegenwoordig)

@joyce, ik ben weer iets opgeknapt. Ben weer redelijk aanspreekbaar. Ik ben het langzaamaan best beu (zeker nu de aanvallen in alle hevigheid terugkomen, ik heb tijdens de zwangerschap 2 goeie maanden gehad met maar een paar aanvallen, maar de maand oktober zit ik al over de 11 aanvallen heen dat ik net snel heb geteld).
Maargoed ik ben het beu maar jij toch zeker nog veel meer. Jij hebt het hartstikke zwaar nu je nog steeds zo veel pijn hebt. Ik hoop dat je vanmiddag in het ziekenhuis een datum hebt gekregen wanneer je mag komen. En dat je bij de gemeente verder bent gekomen mbt het riool.

@studiebol, wat groeien de meiden goed! Gelukkig zit je vriend nu niet ver/lang in het buitenland, maar je kunt mooi even oefenen. Succes vanavond alleen.
De poule, ja inderdaad, ik had moeten zeggen iedereen die het fout heeft moet verplicht iets kopen haha. Mijn tante die het verzonnen heeft en nu als eerste fout heeft is wel zo aardig om degene die het echt goed gokt mee uiteten te nemen.

Nu moet ik echt gaan koken, mijn man belde dat hij al bijna thuis is.

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 ma 31 okt 2011 - 4:37

hai dames. net terug uit het ziekenhuis!

bij de gemeente nog geen steek verder gekomen, die weten niets, en wisten niet eens dat wij nog een septic tank gebruiken want dit mag officieel niet meer....zucht!

Dinsdag moet ik terug komen in het ziekenhuis en die week wordt ik nog ingeleidt, dus dinsdag al of anders woensdag. ze willen mij nu echt nog niet inleiden omdat ik nog niet op de 37 weken ben. dus volgende week gaat het echt gebeuren, dan is het natuurlijk nog afwachten hoe mijn lichaam erop gaat reageren...ze hebben mij voorbereid op 2-3 dagen.

ik kon nu wel voor een dag opgenomen worden, en aan morfine, maar dat wil ik niet, nog een week doorlopen, dan gaat er hopelijk iets gebeuren....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow ma 31 okt 2011 - 4:57

*breekt even in* Dat maxi cosi filmpje is handig zeg!!! *breekt uit*
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 5:02

Joyce, inleiden voor de 37 weken doen ze idd liever niet, voor de 36 weken al helemaal niet, tenzij het niet anders `kan`.
Valt dat tegen of ben je blij dat de kleine hummel nog een week warm in je buik zit?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 5:03

Floor ; nogmaals beterschap en eet smakelijk! Waar een wil is is een weg he, dus alles past! En die reiswieg nemen we ook niet zo heel veel mee denk ik, die is echt om gelijk rondes te gaan lopen en als we echt een lange dag weggaan, maar als ik even 'snel' naar de stad of iemand ga, dan doe ik gewoon de maxicosi met de adapters.

En inderdaad, ik had even gegoogled, en vooral als je al zover bent moet je gelijk actie ondernemen, doen de artsen ook niet moeilijk over. En als je kindje besmet wordt met spruw dan, en ze gaat aan de borst, dan kunnen je borsten ook besmet raken en dan het kindje weer en blijf je dus rond gaan in een cirkeltje!

Joyce ; dus volgende week dinsdag of woensdag? Spannend! Dan ben ik 38 weken, dus dan hoop ik (of wij, ik weet dat Floor ook wil) dat wij allemaal op dezelfde dag bevallen haha maar ik gun je alle vooruitgang hoor, hoop dat (zowel bij jou als bij Floor) jullie ongemakken weg zijn als jullie bevallen zijn.

Ik ga nu even het eten afmaken, mijn vriend zal zo wel thuiskomen en de karbonade mag er zo in! X

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 31 okt 2011 - 5:23

PM: ik had het eigenlijk wel verwacht, omdat ze dit vorige week ook wel zeiden, maar had wel fijn gevonden als ze hadden gezegt eind van de week beginnen met gel ofzo...ik weet dat het voor de kleine beter is om nog een weekje in mijn buik te blijven dus natuurlijk heeft dit mijn voorkeur! maar eerlijk gezegt zo moe, ik ben het zat, en ik ben klaar met die oneindige pijn, zittend "slapen", alle medicatie....

parels: ik heb 11-11-11 gereserveerd, goh lijkt het toch nog te kunnen gaan lukken smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 5:28

Joyce, hug
Geloof me, straks ben je alles echt vergeten!
Eind van de week ga je natuurlijk richting weekend, dus ik denk dat ze daarom het weekend over hevelen? Zeker met jouw nieren is er natuurlijk weer kans op keizersnee(toch?), en dat doen ze liever niet in het weekend denk ik? Qua personeel?
Voordeel is dat je dan wel sneller naar huis mag, met baby!!

Hebben ze gekeken of je al ontsluiting hebt?

Leuk, krijgen we weer even bevallingsboom, er lopen zoveel meiden op het eind...

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 31 okt 2011 - 5:35

ProudMama schreef:Joyce, hug
Geloof me, straks ben je alles echt vergeten!
Eind van de week ga je natuurlijk richting weekend, dus ik denk dat ze daarom het weekend over hevelen? Zeker met jouw nieren is er natuurlijk weer kans op keizersnee(toch?), en dat doen ze liever niet in het weekend denk ik? Qua personeel?
Voordeel is dat je dan wel sneller naar huis mag, met baby!!

Hebben ze gekeken of je al ontsluiting hebt?

Leuk, krijgen we weer even bevallingsboom, er lopen zoveel meiden op het eind...

ik denk ook wel dat dit de insteek is, plus dat ze echt pas vanaf de 37 weken willen inleiden, want onder de 37 weken is hoe dan ook kinderafdeling, ook al doet de kleine het goed. en dat willen ze liever niet als het niet perse nodig is.

ze hebben niet gekeken of ik ontsluiting heb, ze zei dat het bijna niet voorkomt dat je bij de eerste met 37 weken al ontsluiting heb zonder klachten (weeën, vruchtwaterverlies, krampen etc..)

dus ze hebben mij voorbereid op het gel inbreng verhaal...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 5:52

Wat een streng ziekenhuis dan joh. Hier zelfs met 35 6 geen kinderafdeling. Alleen voor J dan, maar dat was omdat hij kreunde.

Maar is het voor je gevoel wel beter te doen? Nu het eind echt in zicht is?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 6:21

Joyce, 11-11-11 is pas volgende week vrijdag, als ze dinsdag of woensdag aan je gaan sleutelen is het toch niet te hopen dat de bevalling zelf ook nog 3 dagen duurt! Denk dat je je moet gaan instellen op iets eerder, zeker iemand in jouw conditie laten ze geen dagen lopen.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 31 okt 2011 - 7:13

Parels schreef:Joyce, 11-11-11 is pas volgende week vrijdag, als ze dinsdag of woensdag aan je gaan sleutelen is het toch niet te hopen dat de bevalling zelf ook nog 3 dagen duurt! Denk dat je je moet gaan instellen op iets eerder, zeker iemand in jouw conditie laten ze geen dagen lopen.

ja ze gaan mij dus volgende week dinsdag of woensdag inleiden, en 3 dagen is vrij normaal voor een inleiding zonder ontsluiting.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  studiebol ma 31 okt 2011 - 8:08

Joyce, wat een gedoe met de gemeente zeg! Gaan ze het dan nu wel voor jullie oplossen en uitzoeken?
En dan het ziekenhuis, ik snap je gevoel heel goed hoor, je wilt bevallen dan ben je van de pijn enzo af, maar je weet ook dat het beter is als je kindje nog ff blijft zitten. Sterkte meid! Ik vind 11-11-11 ook een hele mooie datum hoor maar hoop voor jou dat het wel sneller gaat.

Parels ik zal jullie filmpje is ff bekijken, haha misschien leren we er nog wat van.

Alleen naar het ziekenhuis gaan is best vermoeiend merk ik, wil ze toch allebei even veel aandacht geven, dus eerst met de een op schoot en dan met de andere, want allebei tegelijk de hele tijd vind ik niet prettig. Als me vriend mee was dan kon hij er een en ik er eentje vast houden dan weet je gewoon dat ze even veel aandacht krijgen...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 19:57

Ha dames, even ego (want nog in bed en via telefoon) ;

Gisteren kwamen mijn schoonzusje en haar vriend langs, en out of the blue kregen we het nieuws te horen dat ons dochtertje een nichtje of een neefje krijgt! Het was bij hun ook al in 1x raak. Voor die kleine natuurlijk hartstikke leuk dat ze als we kerst etc hebben iemand heeft om mee te spelen. Zelf hebben we niet echt een band met elkaar.

Zijn nog steeds een beetje van de schrik aan het bekomen, omdat we het echt niet aan voelden komen! Wel hebben ze (op het kamertje en bugaboo na) ALLES al. En omdat dit de 1ste ronde was hebben ze dat dus al gekocht voordat ze uberhaupt wisten of ze zwanger konden raken. Dat vonden we wel enigszins apart, zeg maar net als dat stel uit Babyboom (die ik volgens mij samen met haar nog belachelijk heb zitten maken haha). Overigens wilde ze al heel lang moeder worden al studeert ze nu nog en is ze vrij jong, dus het is ze wel gegund.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 31 okt 2011 - 20:06

gisteravond is mijn schoonzusje bevallen, ze is nog ingeleid voor de 40 weken (ze liep al week met onsluiting, maar zette niet door). ze liep op het ziekenhuis vanwege het zuur (goh...tell me about it!) het is een meisje. mijn schoonouders hebben nu 3 kleindochters, en over een grote week een kleinzoon, onze zoon is dus de eerste kleinzoon. dat vind ik dan wel weer leuk! verder heb ik niets met ze, we hebben al ruim een jaar geen/nauwelijks contact, vanwege issues...

zometeen even naar de supermarkt, ga ik even leuke cakejes maken voor mijn man, die is morgen jarig! en even een videocamera kopen smile kan hij mooi filmpjes maken van de kleine! (en niet van de bevalling!!)

nog een paar laatste dingetjes kopen.

wiegje staat klaar! pfff...ben er nu wel aan toe hoor...ook al benauwd het mij soms wel!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 20:13

Nouja, toch gefeliciteerd tante Joyce!
Wat voor naam heeft de kleine spruit?
Ga trouwens denk ik ook maar even het ziekenhuis bellen om ingeleid te worden vandaag, ben immers 37 weken en nog steeds flinke maagzuur Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: