Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uitgerekend in November, December of Januari

+22
Smaragdje
Didi
Arwyn
Muppetje
Amber-
Pien
truestar
Novalee
Supertalentje
Mida4you
Star007
Poisongirl
liesje
Floor
Aimee
mickey
pitbullgup
*Lookie*
joyce0606
dizzy
blondje1313
studiebol
26 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 5:29

Als iedereen mij nou gewoon smst...

A. De kans dat ik dan lig te bevallen is niet aanwezig

B. Ik ben nog tot januari fulltime thuis

C. Ik kan altijd plaatsen, als ik weg ben ook via mijn telefoon

D. Ik heb nummers van andere forummeiden, dus kan de info altijd nog doorsturen mocht het mij toch niet lukken

E. Ik ben gewoon vreselijk nieuwsgierig

F. Ik vind het leuk om geboortetopics te openen, heb ik tenminste ook een keer iets zinnigs te melden

G t/m Z volgt nog

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Uitgerekend in November, December of Januari - Pagina 21 Empty Re: Uitgerekend in November, December of Januari

Bericht  liesje zo 16 okt 2011 - 5:31

ik heb toen via pm mn nummer gegeven voor diegene waar ik het voor moest doen misschien een idee?
ik wil ook best voor meiden topic openen

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  joyce0606 zo 16 okt 2011 - 5:44

ProudMama schreef:Als iedereen mij nou gewoon smst...

D. Ik heb nummers van andere forummeiden, dus kan de info altijd nog doorsturen mocht het mij toch niet lukken

F. Ik vind het leuk om geboortetopics te openen, heb ik tenminste ook een keer iets zinnigs te melden

G t/m Z volgt nog

ik wacht met smart op G t/m Z Very Happy
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:02

Hahaha, zal eens denken... Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:03

G. 2 van de meiden die bijna gaan bevallen wonen in dezelfde woonplaats als ik

...

Gast
Gast

Bericht  Floor zo 16 okt 2011 - 6:10

Ik kom alleen maar even heel egoistisch een berichtje plaatsen angel
Ik heb net een babyshower gehad!
Ik sta zo op de eerste foto Suspect confused
hahahaha mijn 2 beste vriendinnen hadden dit dus al weken geleden georganiseerd, mijn man zat in het complot. Ik moest dus vandaag thuis zijn, maar ook wel even van huis af zijn (dus we zijn een rondje door de wijk gaan wandelen, aangezien ik super sloom ben vanwege de bekkenpijn duurde dat rondje wandelen wel lang genoeg).
eenmaal thuis was er dus mijn moeder met 2 vriendinnen, allemaal ballonnen en slingers en hapjes. En daarna kwam de ene na de andere vriendin en familielid binnenwandelen.
Ik heb allemaal cadeautjes gehad voor mezelf en de baby. erg leuk dus. (gelukkig hadden ze er wel een eindtijd aangegeven en ging iedereen braaf op tijd naar huis, ik was echt dooooodop en nu nog trouwens)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 6:15

He studiebol, wat balen dat je zoveel pijn hebt en daardoor ook nog 's rot slaapt.Sad Hoop dat de slaapmedicatie wat helpt en je vannacht goed kunt uitrusten. Hele dikke knuffel!hug

Floor, wat ontzettend leuk zeg!smile Klinkt alsof het allemaal heel goed was geregeld, kom nu maar lekker een beetje bij.smile

Mickey, wat een leuk afscheid zo zeg.smile Wel balen van de bank, hoop dat ie toch nog ruim voor de bevalling binnenkomt.

Gast
Gast

Bericht  liesje zo 16 okt 2011 - 7:31

ProudMama schreef:Als iedereen mij nou gewoon smst...

G t/m Z volgt nog

Ik zal je een pm sturen pm

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 7:36

ProudMama schreef:G. 2 van de meiden die bijna gaan bevallen wonen in dezelfde woonplaats als ik

...

Ik, en ...? truestar? of wie? Mis ik wat?
truestar geeft het trouwens voor mij door, is 1 van mn beste vriendinnetjes.

Gast
Gast

Bericht  Star007 zo 16 okt 2011 - 7:39

Ik zet het tegen die tijd zelf wel hier neer smile

Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 7:46

Parels schreef:
ProudMama schreef:G. 2 van de meiden die bijna gaan bevallen wonen in dezelfde woonplaats als ik

...

Ja Very Happy

Ja joh, mijn bericht was ook niet serieus hoor :P

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 16 okt 2011 - 7:54

@Joyce: ik weet niet of het dan juist handig is, aangezien we maar 2 dagen schelen. Liggen we tegelijk te puffen dalijk en hebben we er nog niks aan dat we elkaars nummer hebben Wink

Misschien is het inderdaad een idee dat PM ofzo de nummers krijgt. Zoals ze zelf zegt: ze zit toch nog wel even thuis en hoeft niet meer te bevallen :P

Ik zou het ook wel zelf willen doen, maar weet niet of ik daar toe in staat ben tegen die tijd. Wie weet ben ik zo verrot dan...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488

Bericht  Floor zo 16 okt 2011 - 7:56

@liesje, fijn dat je de kinderwagen hebt opgehaald (wel erg wat de reden was dat ze hem weg deden).

@lookie, lekker aftellen, nog maar 7 dagen werken. Ik denk dat ik toch liever in het voorjaar verlof had gehad, dan kan je lekker buiten gaan wandelen met de kleine. Maar ach de winter heeft ook wel wat.

@mickey, wat fijn dat je verlof hebt! Hahaha ik waggel ook!! Echt vreselijk erg (zelfs diverse klanten zagen het afgelopen week, dus als ik bij een klant aan kom ‘gelopen’ en ik zie al een glimlach verschijnen dan roep ik al ‘jaaaa ik waggel! Mooi he’ Dan moeten ze alleen nog maar harder lachen.
Wat balen dat je bankstel er nog niet is. Ik hoop voor je dat het niet maart 2012 wordt maar dat je toch echt voor de bevalling op je nieuwe bankstel kunt zitten.

@studiebol, wat klote dat je zo’n slechte nachten hebt. Wel fijn dat de meisjes nog lekker in je buik zitten.

@PM/Joyce, ik hoef geen topic hoor als ons kindje is geboren, ben nou niet echt een bekende forummer waar dat voor nodig is. Ik meld me wel een keer na de geboorte om door te geven wat de geboortedatum is en wat het geslacht is (de naam wil ik niet op het forum hebben staan helaas voor jullie).

@freakie, ja ze hadden alles georganiseerd, allemaal eten en drinken hadden ze bij, zelfs slingers, ballonnen en stoelen en tafels dus ik heb echt helemaal niks gedaan. Ben nu wel echt moe, hopelijk voel ik me morgen wat beter.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 8:01

Weet je het zeker Floor? Voor mij val je onder bekende forumsters hoor, en iedere baby en mama verdient een topic vind ik. Vind het altijd erg leuk om te lezen als er weer meiden bevallen zijn. Maar als je het niet wil moet je het niet doen, maar verdienen doe je het zeker wel Floor! hug

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 16 okt 2011 - 8:22

ProudMama schreef:Weet je het zeker Floor? Voor mij val je onder bekende forumsters hoor, en iedere baby en mama verdient een topic vind ik. Vind het altijd erg leuk om te lezen als er weer meiden bevallen zijn. Maar als je het niet wil moet je het niet doen, maar verdienen doe je het zeker wel Floor! hug

vind ik ook! maar als je je er niet goed bij voelt, dan moet je het niet doen!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Flip Fluitketel zo 16 okt 2011 - 8:48

liesje schreef:ik heb toen via pm mn nummer gegeven voor diegene waar ik het voor moest doen misschien een idee?
ik wil ook best voor meiden topic openen

gr liesje

En ik heb je nummer nog steeds in mijn telefoon staan......vond het een hele eer om het hier te vermelden Wink
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  truestar zo 16 okt 2011 - 8:58

ProudMama schreef:
Parels schreef:

...

Ja Very Happy

Ja joh, mijn bericht was ook niet serieus hoor :P

Very Happy Voor mij duurt het alleen nog wel even hoor, ben pas 10 februari uitgerekend..
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 9:10

Jaaaaa maar je wordt toch eerder ingeleid? Dan moet je nu meeschrijven want dan is het januari! Hoor je hier prima thuis!

Pm ik wil jou ook wel een smsje sturen hoor Wink no problem!

En Floor, ik vind ook dat je het verdiend! Sms je mij anders wel even? Ik wil de naam namelijk heel graag weten! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 16 okt 2011 - 20:33

Parels schreef:Jaaaaa maar je wordt toch eerder ingeleid? Dan moet je nu meeschrijven want dan is het januari! Hoor je hier prima thuis!

Pm ik wil jou ook wel een smsje sturen hoor Wink no problem!

En Floor, ik vind ook dat je het verdiend! Sms je mij anders wel even? Ik wil de naam namelijk heel graag weten! Very Happy

+1
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  pitbullgup zo 16 okt 2011 - 20:58

Zo ff bijlezen hoor... sorry als ik op sommige vergeet te reageren.

@ beege; van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Hopelijk sterkt Jace snel aan.
@mickey; fijn dat je verlof hebt!
@ lookie; lekker dat het voor jou nu ook begint op te schieten!
@maagzuur; daar heb ik gelukkig helemaal geen last van Very Happy
@ studie; he wat klote voor je meid! iets anders kan ik eigenlijk niet zeggen
@ floor; wat leuk dat ze je zo verrast hebben!

Van het weekend lekker rustig aan gedaan want krijg steeds meer last van mijn banden. scratch Lekker m'n schilderijtjes bekleed met t PIP behang en die staan ook echt super leuk op het kamertje! cheers Moeder was nog langs geweest en heeft hele mooie dekentjes gemaakt voor in het ledikant en wandelwagen en had natuurlijk ook weer andere leuke kadootjes gegeven
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 21:33

Ugh, ik voel me vandaag beroerd en slap. Gisteren ook al een uurtje tegen flauwvallen aangezeten. Zal wel lage bloeddruk zijn i.c.m. vermoeidheid. Dus vandaag proberen rustig aan te doen en regelmatig kleine beetjes te eten en dan hoop ik dat het later toch een beetje bijtrekt. Zoonlief heeft nergens last van, die is lekker druk.Wink

Verder een rustig weekend gehad, mijn man had het drukker.:P Die heeft onze (enorme! :shock: ) Hemnes-commode in elkaar gezet en een kledingkast voor de kleine. En het ledikantje staat ook al bij ons op de kamer.smile

Sterkte allemaal met de kwaaltjes en pijntjes die nu langzaam beginnen toe te nemen.hug

Gast
Gast

Bericht  mickey zo 16 okt 2011 - 21:57

@Freakie: als je zo'n last hebt van je lage bloeddruk, moet je eigenlijk wat zoute drop in huis halen. Ik heb al weken een potje met salmiak in mijn tas, voor het geval ik duizelig wordt. Ik val nogal snel flauw, hierdoor stijgt mijn bloeddruk redelijk snel, waardoor ik dus gewoon door kan gaan.

@Floor: ook jij verdiend een topic hoor! En anders wil ik ook wel een pm, ben ook altijd heel nieuwsgierig naar de naam angel

Nou... zei ik gister nog dat ik niet zo veel last had van maagzuur, afgelopen nacht heb ik er toch echt van wakker gelegen... Gister tijdens tv kijken, rond een uur of 20.00 al een rennie genomen, omdat ik er zo'n last van had. Rond 21.30uur naar bed gegaan, na een half uur nog een rennie genomen, want kon er gewoon niet van slapen. Uiteindelijk was het ook alweer na middernacht toen ik eindelijk eens in slaap viel. Voor mijn gevoel weer ieder uur wakker geweest. Om 9.15uur maar opgestaan. Heb besloten niet meer te lang te willen uitslapen, misschien dat dat ook helpt om beter in slaap te komen.
Voelde me gister ook de hele dag heel raar. Steeds last van mijn buik, harde buiken enzo. Terwijl ik totaal niks gedaan heb... Ook vandaag wat last ervan, maar niet zo erg als gister.
Kleine uk ligt af en toe echt in de weg. Voel dan boven bij mijn ribben een knietje of voetje ofzo. Probeer het altijd een beetje weg te duwen, want het is af en toe wel vervelend. Vriend heeft gister gelezen dat het gevaarlijk kan zijn om het kindje weg te duwen, dus dat mag ik nu echt niet meer. Hij is sowieso al bang dat onze kleine met blauwe plekken geboren wordt, door het aan de kant duwen Wink Af en toe is hij vermoeiender dan de hele zwangerschap... :P
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Star007 zo 16 okt 2011 - 22:03

Hey meiden.

Ik ben afgelopen nacht bevallen van onze dochter!! met een keizersnede.. volledige verhaal vertel ik nog smile Ze maakt het in ieder geval goed en ik heb veel pijn aan de wond helaas.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  pitbullgup zo 16 okt 2011 - 22:05

@ freaie; beterschap! goed vitamientjes eten. Idd af en toe wta drop of iets anders zout eten
@ Mickey; als je het over de duvel hebt trap je m op z'n staartje hè Twisted Evil Ik duw Freggle soms ook wel ens weg hoor. Waarom zou dat gevaarlijk zijn? Mocht je kind in stuit liggen probeert de gyn of de VK toch ook te draaien....
@ star; zo dat is nog eens nieuws! Hopelijk is alles goed gegaan? Van harte gefeliciteerd in ieder geval Very Happy
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  mickey zo 16 okt 2011 - 22:07

@Star: die komt wel heel onverwacht!! Gefeliciteerd met jullie meisje! Ben benieuwd naar het hele verhaal, en de naam natuurlijk Wink

@PGB: ja was niet zo slim van mij, om te zeggen dat ik er niet veel last van heb... Heb geen idee waarom het gevaarlijk zou zijn, dat kon hij me niet vertellen. Maar gevolg is wel dat hij nu boos wordt als ik mijn buik alleen maar vast hou...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: