Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 6:52

PM wat vervelend zo'n nacht en ochtend! Nu ben je helemaal gebroken zeker...

Fiebje ik heb ook nieuwe werkbroeken gekocht. De mijne is te ruim. Ik kan wel al mijn kleren weer aan maar ik heb nog een buik. Het lijkt net alsof ik net zwanger ben... Er moet echt nog wat vanaf! Ik hoop een beetje snel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 7:02

Dat heb ik ook. Zit een paar kilo onder mijn gewicht van voor mijn zwangerschap, maar heb wel een buikje. Maar dat is echt los vel met striae, denk niet dat dat ooit nog goed komt...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 7:09

Bij mij is het niet echt los vel, maar meer een vetrol/beginnend zwangerschapsbuikje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 7:53

Kruumel schreef:Bij mij is het niet echt los vel, maar meer een vetrol/beginnend zwangerschapsbuikje.
Zo ziet het er bij mij ook uit, maar het voelt heel zacht, echt los zeg maar. Hoe leg je dat uit haha?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje za 15 okt 2011 - 9:57

Begrijp wat je bedoelt PM! Tis zo"n losse flubber.

Stond vandaag in het pashokje; daar wordt ge niet vrolijk van.
Met die florisante verlichting ...

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 10:03

Heb vandaag ook lekker geshopt, 2 paar leren laarzen. Zwarte met sleehak en cognac kleurige met bontrand. Voor 65,95! 2e paar was 1 euro Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep za 15 okt 2011 - 10:18

ProudMama schreef:
Kruumel schreef:Bij mij is het niet echt los vel, maar meer een vetrol/beginnend zwangerschapsbuikje.
Zo ziet het er bij mij ook uit, maar het voelt heel zacht, echt los zeg maar. Hoe leg je dat uit haha?

Ik snap je! Ik heb dat ook! Plus nog een beetje vet haha, maar idd heel zacht en los haha!

Morgen reageer ik ff uitgebreidt, heb dan een lange rit naar Alkmaar voor de boeg (vanuit Arnhem). Dus plenty of time haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 10:22

Steep schreef:
ProudMama schreef:
Kruumel schreef:Bij mij is het niet echt los vel, maar meer een vetrol/beginnend zwangerschapsbuikje.
Zo ziet het er bij mij ook uit, maar het voelt heel zacht, echt los zeg maar. Hoe leg je dat uit haha?

Ik snap je! Ik heb dat ook! Plus nog een beetje vet haha, maar idd heel zacht en los haha!

Morgen reageer ik ff uitgebreidt, heb dan een lange rit naar Alkmaar voor de boeg (vanuit Arnhem). Dus plenty of time haha!
Ja precies. Als je je aan staat te kleden en dan zoiets hebt van: waar laat ik het vandaag. Stop ik het in mijn broek of hang ik het over de rand Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep za 15 okt 2011 - 10:26

ProudMama schreef:
Steep schreef:
ProudMama schreef:
Kruumel schreef:Bij mij is het niet echt los vel, maar meer een vetrol/beginnend zwangerschapsbuikje.
Zo ziet het er bij mij ook uit, maar het voelt heel zacht, echt los zeg maar. Hoe leg je dat uit haha?

Ik snap je! Ik heb dat ook! Plus nog een beetje vet haha, maar idd heel zacht en los haha!

Morgen reageer ik ff uitgebreidt, heb dan een lange rit naar Alkmaar voor de boeg (vanuit Arnhem). Dus plenty of time haha!
Ja precies. Als je je aan staat te kleden en dan zoiets hebt van: waar laat ik het vandaag. Stop ik het in mijn broek of hang ik het over de rand Laughing

Waaaah dit is zooooo herkenbaar!! Haha! Ik dacht altijd dat het aan mij lag, maar ik heb een medestander! Yes!! Ik hoop wel dat het "buideltje" gauw weg is, voor ons beiden.. Alleen heb ik er een hard hoofd in..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 10:31

Bij mij zitten er zoveel scheuren in, dat word nooit meer zoals het was, dat weet ik zeker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 10:33

Haha ik moet wel lachen om jullie benamingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje za 15 okt 2011 - 10:50

fiebje: zo te zien in het buikjes topic had jij ook een aardig grote buik. die had ik ook. ik heb ook een beste rol overgehouden. inderdaad heel zacht. voor zwangerschap droeg ik lage broeken. dat gaat nu echt niet meer. hoge broeken boven de navel zit nu het beste. voor mijn werk heb ik nog een positie pantalon aan. andere broek krijg ik met geen mogelijkheid dicht. en dat gaat niet meer lukken ook denk ik. het is ook heel zacht inderdaad. met een zebrapad er over heen.

dat ik zwanger was zei ik tegen me vriend : '' schat nog ff en je kan over me zebrapad lopen '''
ik heb ook nog wat gezeg de ochtend na de bevalling ik belde me vriend en ik zei : ''' goeiemorgen schat... ooooowwwhh ik heb een platgereden egel... ben overreden door een vrachtwagen. zo voelde ik me ook
ook hadden wij een stoffige kraamhulp. toen ik met haar alleen was heb ik haar toch een paar keer aardig op de kast gekregen.
'' aaacchh gossss moet je die nagels zien.... die ga ik lakken''' of N.ick had de hik en ik zei '' En nu?? op ze kop houden toch'' nog even en ze ze had de ggd gebeld dat ze een gek rond had lopen. zo sarchastisch mogelijk maar ze nam alles sirieus. en nog een paar dingen maar daar kom ik ff niet op.... hebben jullie nog gekke dingen in de kraamweek gezegd ? ik was alleen met haar en had zo ff behoefte aan iets niet sirieus. en ze reageerde zo leuk......

hier ben ik alleen nu. vriend is net met zijn broer naar bios in amsterdam. een nacht film. ik ga zo maar naar bed.
gisteren verjaardag van me vriend. half 1 slapen. half 5 N.ick fles geven. 7 uur werken tot haf 6 vanmiddag. dat ik thuis kwam was me zwager en schoonzus er. eten gehaald. en lekker N.ick in bad gedaan e voor dat je het weet is het 23:47.Me vriend maakt n.ick vanavond wakker als hij thuis is. dan kan ik uitslapen morgen. want het is nog elke nacht tussen 4 en 5 uur dat hij wakker word. ik geef hem in de avond al 180 water en 3 scheppen kruidvat en 3 scheppen forte. zit te denken om rijstebloem pap te gaan geven vandeweek. of een keer banaan proberen volgens mij is hij daar nu wel aan toe.

fijne avond nog.... en slaap lekker allemaal
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 10:55

Mijn gewone kleding paste ik na 2 weken al weer, en nu helemaal goed omdat ik nog meer afgevallen ben. Maar het staat gewoon allemaal niet meer zo mooi.
Draag ook vaak een brede riem over een jurkje/ shirtje om een beetje te camoufleren. En veel blousjes met tailleriempje ofzo, dan valt het niet zo op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  schuddebuikje za 15 okt 2011 - 10:58

van een vriendin van mij word ik echt gek... elke keer als ik haar zie zegt ze '''' gooooh ben je alweer zwanger. lekker buikie heb je nog grrrrrrrrrrrrr '' jaah wat denk je zelf !
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 17:06

Schuddebuikje aardig hoor van je vriendin!
Mijn vriendinnen juist niet, ik kan nog wel eens 'zeuren' over mijn buik maar dan zeggen zij 'ja hallo je bent net bevallen'.
.
Hier weer lekker geslapen. Laatste voeding om 23.15 en nu om 6.00 uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  peach za 15 okt 2011 - 20:45

moet het nog speciale olie zijn dan? of maakt dat niet uit?
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 16 okt 2011 - 0:39

Kruumel schreef:
Hier weer lekker geslapen. Laatste voeding om 23.15 en nu om 6.00 uur.

Hier ook, D.ean werd om half 7 wakker. Ik schrok eerder vannacht al wakker, babyfoon was uitgegaan, dus snel weer aangezet en alles was nog stil. Hij heeft de laatste voeding om kwart over 11 gehad, aan de borst en niet uit de fles. Dus dat gaan we vanavond weer proberen.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 0:45

Peach: ik heb de slaapzacht massage olie gel, die is wat dikker. En zit lavendel in, dat ontspant ook. Maar gewone babyolie kan ook hoor!

Edit: begreep je verkeerd hahahahaha. Sorry.


Laatst aangepast door ProudMama op zo 16 okt 2011 - 4:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Happydobby zo 16 okt 2011 - 1:21

ProudMama schreef:Peach: ik heb de slaapzacht massage olie gel, die is wat dikker. En zit lavendel in, dat ontspant ook. Maar gewone babyolie kan ook hoor!

Ik denk dat peach antwoord wil op mijn antwoord haha.
Een druppel zonnebloemolie door de voeding kan de ontlasting zachter maken.

Succes.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 1:30

Happydobby schreef:
ProudMama schreef:Peach: ik heb de slaapzacht massage olie gel, die is wat dikker. En zit lavendel in, dat ontspant ook. Maar gewone babyolie kan ook hoor!

Ik denk dat peach antwoord wil op mijn antwoord haha.
Een druppel zonnebloemolie door de voeding kan de ontlasting zachter maken.

Succes.
haha, ik zat al terug te zoeken en ik had over masseren met olie. Dacht al, zoveel verschil maakt dat toch niet, het een of ander... Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 4:32

Ik dacht al wat zegt zij nou? Massageolie door de voeding?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 16 okt 2011 - 4:40

@ PM, foto van je schoenen, ben benieuwd Very Happy Ik moet ook nog nieuwe schoenen hebben, ga volgend weekend eens kijken smile Ik heb hier ook nog een buikje hangen hoor :P

@ HD, ik heb ook wel eens een druppel olijfolie door de voeding gegooid, duurde ff maar het werkte wel. Eindelijk na 4 dagen had D. weer eens een poepluier.

@ Schuddebuikje, aardige vriendin. Mijn vriendinnen die zeggen dat gelukkig niet, maar die zijn wel zo reëel dat ze weten dat ik niet binnen 3 weken na de bevalling weer super slank ben (was ik toch al niet laughcry ). Ikzelf zou dat wel graag zien haha, slank in 3 weken :P
Hoop voor je dat ze er een keer mee ophoudt, anders gewoon een keer wat van zeggen smile

@ Fiebje, komt vanzelf weer een beetje goed hoor, je lijf. En die pashokjesverlichting (leuk scrabble woord :P) is nooit om over naar huis te schrijven haha :P
D. heeft aan een borst meestal genoeg, vaak valt ie al in slaap en maak ik hem nog ff wakker, wil dat ie wel voldoende drinkt. Ik kolf dan de andere borst af, meestal moet ik dat bij 2-3 voedingen doen en dan heb ik 180 cc, weer voldoende voor in de vriezer.

@ Yes, wat vervelend van je galstenen aanval en dan ook nog de verkeerde medicatie. Stomme doktoren :S, hoop dat je niet wekelijks van de aanvallen hebt, dan is wachten tot januari wel erg lang. Hoop dat ze een beetje goed nieuws hebben voor je woensdag.

@ All, D.ean is vandaag al weer 2 maanden en heeft voor het eerst doorgeslapen, ik schrok ervan haha. Ikzelf had nog een vrolijk momentje, want zit eindelijk onder de 80 kilo (maar 300 gr) maar toch :P.
Vanmiddag nog kraamvisite, beter laat dan nooit. We hebben lekker de rest van de dag niets, gaan zo ff eten en dan avondje bankhangen.
Heb vanochtend nog weer hardgelopen en morgen weer, dan loop ik weer op schema (had van de week gesmokkeld met dat slechte weer).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 4:45

Kruumel schreef:Ik dacht al wat zegt zij nou? Massageolie door de voeding?
Krijg je babypoep die naar Zwitsal ruikt, heerlijk toch? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 4:46

@Fearie: kan jouw zoon in babytaal misschien aan die van mij uitleggen wat doorslapen is??
Ik sliep pas door toen ik 10 maanden was, dus misschien komt het hier over 7 maanden ook wel goed joh...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 9:12

PM mijn broertje en ik hebben altijd doorgeslapen. Mijn ouders zijn nooit 's nachts op hoeven staan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 14 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum