Juli/Augustus/September 2011 mama's
+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's
ProudMama schreef:@Fearie: kan jouw zoon in babytaal misschien aan die van mij uitleggen wat doorslapen is??
Ik sliep pas door toen ik 10 maanden was, dus misschien komt het hier over 7 maanden ook wel goed joh...
Troost je PM, het was een eenmalige actie. D.ean is ook weer wakker geworden, had al zo'n vermoeden dat dat zou gebeuren.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Zo.. Lekker om half 6 opgestaan. Ik zit nu te voeden. Alles staat klaar om M zometeen naar mn schoonmoeder te brengen. Mn kolf is ingepakt om mee te nemen.
Kortom ik ben er klaar voor om te gaan werken zometeen.
Fearie jammer dat D niet weer doorsliep. Maar 1x om 4 uur gaat nog wel toch? Hoe laat heeft ie dan de laatste voeding gehad?
M heeft om 21.30 gehad en nu om 5.30. Precies zoals gepland haha. Had gehoopt dat hij door zou slapen omdat ik moet werken. Gelukkig heeft hij goed meegewerkt.
PM hoe is je nacht gegaan?
Kortom ik ben er klaar voor om te gaan werken zometeen.
Fearie jammer dat D niet weer doorsliep. Maar 1x om 4 uur gaat nog wel toch? Hoe laat heeft ie dan de laatste voeding gehad?
M heeft om 21.30 gehad en nu om 5.30. Precies zoals gepland haha. Had gehoopt dat hij door zou slapen omdat ik moet werken. Gelukkig heeft hij goed meegewerkt.
PM hoe is je nacht gegaan?
Gast- Gast
hier is het nog niet voorgekomen dat n.ick door sliep. ik moest vandaag om 5 uur werken. dus moest er om 4 uur uit. maar hoefde eigenlijk geen wekker te zetten want hij werd om half 4 wakker. proberen zijn speen erin te doen ( maar spuigde hij gelijk weer uit) en over zijn gezicht aaien. maar dat hiep niet. op een gegeven moment sloeg hij met zijn hand zijn speen eruit.. en was het echt brullen. vriend wakker gemaakt ( die zit thuis met een maagzweer ) ik ben gisteren begonnen met rijstebloem door de laatste fles heen te doen. 180 water 6 scheppen voeding en 1 schep rijstebloem. heeft een van jullie dit al eens gedaan ?
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
kruumel, veel succes vandaag. hoop dat het meevalt voor je ?? heb je weer zin om te werken ??
schuddebuikje- Prater
Ik zit nu te kolven. Ik vind het weer helemaal leuk op mn werk.
Gast- Gast
Heb hier een super nacht gehad. Ze kwamen pas om 3.30 en daarna 7.30!
Gast- Gast
Gezellig, ik ookKruumel schreef:Ik zit nu te kolven. Ik vind het weer helemaal leuk op mn werk.
Fijn dat je het zo naar je zin hebt op je werk!
Gast- Gast
@PM, nee gewone olie kan ook haha.Ik sliep ook door vroeger, en ik had geen speen vlgs mijn vader want ik huilde alleen als er iets was haha.
Ik heb M. gisteren om 22.30 gevoed en om 23.00 uur lag hij erin, vanmorgen om 7.30 heeft mijn vriend hem wakker gemaakt, erg he! En bij borst nummer 2 sliep hij alweer half.
Wel gunstig dat je voorlopig niet hoeft te werken, mijn nieuwe contract gaat 1 november in. Dan zit onbetaald er ook op, en wat heb ik dan direct op 1 november, transfercursus. grrr en de 4de begin ik echt, een week later BIG scholing en in december nogmaals BIGscholing. Moet ook nog het lesmateriaal doornemen.
@Fearie, hoe gaat het met hardlopen, ik had dit weekend geen tijd en zin haha, maar ik speel nu 4 avonden wii active. doe nu een 9 weken programma, ben benieuwd!
Lekker dat je maar 1 borst hoeft aan te bieden. Ik moet er wel 2 doen!
@Kruumel, werkse! Hopelijk valt het je mee.
@schuddebuikje, mijn schoonzusje begon ook met 3 maanden met rijstebloem, persoonlijk vind het wel vroeg, slaapt N.ick er niet langer op?
Vanmiddag naar het CB, ben benieuwd, heb het idee dat er iets niet klopt met M. Hij is erg gestrekt, huilt weinig maar als hij huilt is dit erg hoog. ook zijn zijn handjes niet ontspannen, hij heeft altijd vuistjes, had kan wel knuffeldjes pakken maar erg ontspannen oogt hij niet, verder laat hij zijn speeksel steeds lopen, kan hem iedere dag wel 2 keer een droog shirt aantrekken.
En hij kucht vaak maar is niet ziek of verkouden. Dit lijkt me niet normaal maar zal het even aan de arts voorleggen.
Verder hoop ik dat hij 100 gram minimaal is aangekomen.maar ik denk het wel.
Ik heb M. gisteren om 22.30 gevoed en om 23.00 uur lag hij erin, vanmorgen om 7.30 heeft mijn vriend hem wakker gemaakt, erg he! En bij borst nummer 2 sliep hij alweer half.
Wel gunstig dat je voorlopig niet hoeft te werken, mijn nieuwe contract gaat 1 november in. Dan zit onbetaald er ook op, en wat heb ik dan direct op 1 november, transfercursus. grrr en de 4de begin ik echt, een week later BIG scholing en in december nogmaals BIGscholing. Moet ook nog het lesmateriaal doornemen.
@Fearie, hoe gaat het met hardlopen, ik had dit weekend geen tijd en zin haha, maar ik speel nu 4 avonden wii active. doe nu een 9 weken programma, ben benieuwd!
Lekker dat je maar 1 borst hoeft aan te bieden. Ik moet er wel 2 doen!
@Kruumel, werkse! Hopelijk valt het je mee.
@schuddebuikje, mijn schoonzusje begon ook met 3 maanden met rijstebloem, persoonlijk vind het wel vroeg, slaapt N.ick er niet langer op?
Vanmiddag naar het CB, ben benieuwd, heb het idee dat er iets niet klopt met M. Hij is erg gestrekt, huilt weinig maar als hij huilt is dit erg hoog. ook zijn zijn handjes niet ontspannen, hij heeft altijd vuistjes, had kan wel knuffeldjes pakken maar erg ontspannen oogt hij niet, verder laat hij zijn speeksel steeds lopen, kan hem iedere dag wel 2 keer een droog shirt aantrekken.
En hij kucht vaak maar is niet ziek of verkouden. Dit lijkt me niet normaal maar zal het even aan de arts voorleggen.
Verder hoop ik dat hij 100 gram minimaal is aangekomen.maar ik denk het wel.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Forumster | Naam kind | Geboorte- datum | Geboorte- gewicht | Geboorte lengte | Huidig gewicht | Huidige lengte | Bij aantal weken |
Schuddebuikje | Ni.ck | 4 juli 2011 | 4645gram | 56 cm | 6050 gram | 62,2 cm | 11 |
Theezakje | K.as | 14 juli 2011 | 3860 gram | 53 cm | 6090 gram | 63 cm | 11 weken |
ProudMama | S.em & J.esse | 18 juli 2011 | 2495 & 2875 gram | 47 cm | 4875 & 5320 gram | 55 & 56 cm | 8,5 week |
Happydobby | M.yles | 21 juli 2011 | 3046 gram | 52 cm | 5185 gram | 62 cm | 12 weken |
Steep | R.uben | 22 juli 2011 | 3240 gram | 49,5 cm | 5450 gram | 60 cm | 9 weken en 4 dagen |
Pien | E.lin | 25 juli 2011 | 3435 gram | 54 cm | 4860gram | 58,5cm | 9 weken en 1 dag |
Kruumel | M.ike | 3 augustus 2011 | 2510 gram | niet gemeten | 3540 gram | 53 cm | 9 weken |
Fiebje | W.essel | 14 augustus 2011 | 4205 gram | 53 cm | 5600 | 55 | 4,5 week |
Fearie | Dean | 16 augustus 2011 | 3425 gram | 51 cm | 5140 gram | 55 cm | 7 weken |
Peach | E. | 18 augustus | 2210 gram | 45 cm | 2920 gram | 51,1 cm | 4 weken |
Aggi | R.oan | 25 augustus 2011 | 2830 gram | niet gemeten | . | 53 cm | 3 weken |
Laced | L.evi | 27 augustus 2011 | 2700 gram | niet gemeten | 3290 gram | 49,5 cm | 4 weken |
Mama_1987 | D.ion | 29 augustus 2011 | 3208gram | 50 cm | . | . | . |
Schism | K. | 31 augustus 2011 | 3885 gram | 53 cm | 4600 | 57 | 3weken en 6 dagen |
Pippi | L.uka | 4 september 2011 | 3320 gram | 50 cm | . | . | . |
Yes1984 | J. | 13 september 2011 | 4600 gram | 52 cm | . | . | . |
Happydobby- Ratel
Happydobby hoeveel was M aangekomen?
All, Ik vond het weer leuk op t werk. Mn collega's hadden mn werkplek versiert met slingers. Iedereen was blij dat ik weer terug ben. Ik vond het superleuk om iedereen weer te zien en ik vind het fijn weer op mn eigen plek te zijn! M heeft het goed gedaan bij oma, dus ik kan volgende week weer met een gerust hart gaan.
All, Ik vond het weer leuk op t werk. Mn collega's hadden mn werkplek versiert met slingers. Iedereen was blij dat ik weer terug ben. Ik vond het superleuk om iedereen weer te zien en ik vind het fijn weer op mn eigen plek te zijn! M heeft het goed gedaan bij oma, dus ik kan volgende week weer met een gerust hart gaan.
Gast- Gast
Kruumel, wat fijn dat je een leuke werkdag hebt gehad! En is een lekker gevoel dat M het goed heeft gedaan bij je schoonmoeder!
Ik ga proberen morgen weer te reageren. Ga zometeen na het eten lekker sporten, en daarna douchen en bankhangen!!
Ik ga proberen morgen weer te reageren. Ga zometeen na het eten lekker sporten, en daarna douchen en bankhangen!!
Theezakje13- Prater
- Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10
@ Kruumel, wat fijn dat je eerste werkdag goed is gegaan, dat M het goed deed bij oma en dat je collega's je werkplek hadden versierd. Dan zal je vast leuke collega's hebben, gebeurd vast niet overal
D.ean krijgt hier de laatste voeding om 23 uur en komt dan meestal tussen 3 en 4 uur, soms met een uitschieter naar 5 uur. Als ik over 3,5 week aan het werk ga, gaat het schema iets anders worden. Waarschijnlijk 6.00, 10.00, 14.00, 18.00, 22.00 en dan de nacht.
@ HD, wat fijn joh dat je mannetje al doorslaapt. Zie dat je het meteen drukt krijgt als je 1 november weer aan het werk gaat, heb je er wel zin in? Met hardlopen gaat het goed, mag morgen weer aan de wandel. Dan moet ik 4 minuten lopen en eind van de week 5 min, ben benieuwd of ik dat ga halen
Op de WII sporten is ook leuk, wij hebben een PS3, maar gebruiken hem bijna alleen om films te kijken
Hoe ging het bij het CB?
@ Schuddebuikje, mag ik vragen waarom je begint met rijstebloem? Om te zorgen dat N.ick doorslaapt of een andere reden?
@ PM, wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad
@ All, hier een rustig dagje. D.ean heeft zowaar zijn middagslaapje volgehouden, normaal gezien wil ie niet slapen, maar nu was ie onder de douche geweest en vervolgens gevoed. Hij heeft van 12 tot 4 met 1 onderbreking geslapen. Straks gaan we nog even lekker wandelen.
Vraagje trouwens, wanneer gaan jullie over op een grotere speen? D.ean heeft nu nog de -2/+2 maanden speen van Difrax en ben benieuwd wanneer je nu eigenlijk een grotere speen nodig hebt
D.ean krijgt hier de laatste voeding om 23 uur en komt dan meestal tussen 3 en 4 uur, soms met een uitschieter naar 5 uur. Als ik over 3,5 week aan het werk ga, gaat het schema iets anders worden. Waarschijnlijk 6.00, 10.00, 14.00, 18.00, 22.00 en dan de nacht.
@ HD, wat fijn joh dat je mannetje al doorslaapt. Zie dat je het meteen drukt krijgt als je 1 november weer aan het werk gaat, heb je er wel zin in? Met hardlopen gaat het goed, mag morgen weer aan de wandel. Dan moet ik 4 minuten lopen en eind van de week 5 min, ben benieuwd of ik dat ga halen
Op de WII sporten is ook leuk, wij hebben een PS3, maar gebruiken hem bijna alleen om films te kijken
Hoe ging het bij het CB?
@ Schuddebuikje, mag ik vragen waarom je begint met rijstebloem? Om te zorgen dat N.ick doorslaapt of een andere reden?
@ PM, wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad
@ All, hier een rustig dagje. D.ean heeft zowaar zijn middagslaapje volgehouden, normaal gezien wil ie niet slapen, maar nu was ie onder de douche geweest en vervolgens gevoed. Hij heeft van 12 tot 4 met 1 onderbreking geslapen. Straks gaan we nog even lekker wandelen.
Vraagje trouwens, wanneer gaan jullie over op een grotere speen? D.ean heeft nu nog de -2/+2 maanden speen van Difrax en ben benieuwd wanneer je nu eigenlijk een grotere speen nodig hebt
Fearie- Ratel
Hoi meiden!! Onverwacht vanmorgen al een ochtendje gewerkt terwijl ik eigenlijk deze week nog de hele week vrij zou hebben. Ze hadden een probleem in de bezetting in verband met een inventarisatie en de enige die dat probleem kon oplossen was ik, aangezien het ging om een leidinggevende die inventarisatie-instructie's kent.
Het was toch wel erg fijn om weer te werken, iets anders als maar thuis zijn en voor E zorgen, al vind ik dat natuurlijk ook heerlijk omte doen. Merk wel dat je wereldje erg klein word als je niet werkt dus vind het fijn om straks weer een werkende moeder te zijn!
Zoals sommige van jullie misschien weten moet ik op een nieuwe werkplek beginnen en daar had ik dus vanmorgen mijn eerste werkdag. Beviel supergoed, daar ga ik mijn plekje wel vinden!! Leuke directe collega dus dat is helemaal super.
Vanavond gaan we nog op kraamvisite bij een meisje die 5 dagen ouder is als E, het is er nog nooit van gekomen dus ben benieuwd hoe het vanavond is! Leuk om de meiskes ook naast elkaar te zien. Maak zeker even een fototje ervan!
Ook morgen weer een drukke dag, 's ochtends in huis schoonmaken en 's middags komen alle mama's en baby's van de zwangerschapscursus! Erg gezellig, dit word de tweede keer dat we afspreken na alle bevallingen, ze komen bij mij thuis dus druk druk druk voor mij... Gelukkig heb ik alles al in huis en helpt 1 iemand met het verzorgen van drinken!
Woensdag lekker niks op de planning en donderdagochtend moeten we weer met E naar de kinderarts, laatste controle, als dat goed is mogen we voor altijd weg blijven! Ben benieuwd, ze wordl dan ook gewogen en gemeten. Heb het idee dat ze qua lengte niet echt groeit maar wel dat ze wat steviger/ voller wordt! Spannend dus...
Ik kom van de week even uitgebreid op iedereen reageren, ga nu eten want er komt vanavond iemand voor onze auto kijken. Hebben zaterdagavond totaal onverwacht een nieuwe auto gekocht (burgerlijke ouwelullen auto) en dus gister de oude op MP gezet en gelijk al 6 biedingen waaronder een hele mooie prijs!! Straks komt iemand kijken die heel veel intresse heeft, ben benieuwd!! Nou meiden, tot snel weer!!
@HD, zoals jij M beschrijft is E nu precies zo! Ook zij kwijlt heel veel, iedereen verdenkt haar van het krijgen van tandjes....
Het was toch wel erg fijn om weer te werken, iets anders als maar thuis zijn en voor E zorgen, al vind ik dat natuurlijk ook heerlijk omte doen. Merk wel dat je wereldje erg klein word als je niet werkt dus vind het fijn om straks weer een werkende moeder te zijn!
Zoals sommige van jullie misschien weten moet ik op een nieuwe werkplek beginnen en daar had ik dus vanmorgen mijn eerste werkdag. Beviel supergoed, daar ga ik mijn plekje wel vinden!! Leuke directe collega dus dat is helemaal super.
Vanavond gaan we nog op kraamvisite bij een meisje die 5 dagen ouder is als E, het is er nog nooit van gekomen dus ben benieuwd hoe het vanavond is! Leuk om de meiskes ook naast elkaar te zien. Maak zeker even een fototje ervan!
Ook morgen weer een drukke dag, 's ochtends in huis schoonmaken en 's middags komen alle mama's en baby's van de zwangerschapscursus! Erg gezellig, dit word de tweede keer dat we afspreken na alle bevallingen, ze komen bij mij thuis dus druk druk druk voor mij... Gelukkig heb ik alles al in huis en helpt 1 iemand met het verzorgen van drinken!
Woensdag lekker niks op de planning en donderdagochtend moeten we weer met E naar de kinderarts, laatste controle, als dat goed is mogen we voor altijd weg blijven! Ben benieuwd, ze wordl dan ook gewogen en gemeten. Heb het idee dat ze qua lengte niet echt groeit maar wel dat ze wat steviger/ voller wordt! Spannend dus...
Ik kom van de week even uitgebreid op iedereen reageren, ga nu eten want er komt vanavond iemand voor onze auto kijken. Hebben zaterdagavond totaal onverwacht een nieuwe auto gekocht (burgerlijke ouwelullen auto) en dus gister de oude op MP gezet en gelijk al 6 biedingen waaronder een hele mooie prijs!! Straks komt iemand kijken die heel veel intresse heeft, ben benieuwd!! Nou meiden, tot snel weer!!
@HD, zoals jij M beschrijft is E nu precies zo! Ook zij kwijlt heel veel, iedereen verdenkt haar van het krijgen van tandjes....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
@Kruumel, hij is 150 gr aangekomen in 1 week, hij is ook tevreden dus daar maak ik me geen zorgen om.
Fijn dat het werken je beviel.
@Fearie, mijn zwager werkte bij EAgames, wij hebben een hele collectie hier. ps3 hebben wij ook en gebruiken we voor bluray en HD content die we downloaden. Mijn vriend gamed er wel op maar ik niet haha.
difrax heeft ook een speen van 0-6 maanden. Die kan ook vanaf het begin, maar je hebt die gele uit de babydoos? dan wens ik je sterkte met het proberen van andere merken, M. wil niks anders meer dan een combispeen, we hebben ook een bibispeen maar die vind hij niks.
@Pien, dat is snel met jullie auto. CB arts had het ook over tandjes, nouja, alsof je kindje met 3 maanden al tandjes gaat krijgen.
Nouja het was allemaal normaal wat ik vroeg.
Fijn dat het werken je beviel.
@Fearie, mijn zwager werkte bij EAgames, wij hebben een hele collectie hier. ps3 hebben wij ook en gebruiken we voor bluray en HD content die we downloaden. Mijn vriend gamed er wel op maar ik niet haha.
difrax heeft ook een speen van 0-6 maanden. Die kan ook vanaf het begin, maar je hebt die gele uit de babydoos? dan wens ik je sterkte met het proberen van andere merken, M. wil niks anders meer dan een combispeen, we hebben ook een bibispeen maar die vind hij niks.
@Pien, dat is snel met jullie auto. CB arts had het ook over tandjes, nouja, alsof je kindje met 3 maanden al tandjes gaat krijgen.
Nouja het was allemaal normaal wat ik vroeg.
Happydobby- Ratel
Happydobby schreef:@Pien, dat is snel met jullie auto. CB arts had het ook over tandjes, nouja, alsof je kindje met 3 maanden al tandjes gaat krijgen.
bij mij in de familie zijn er 7 kinderen (van de 19) die al tussen de 2 maanden en 5 maanden hun eerste tandje hadden!
Pien- Ratel
Pien schreef:Happydobby schreef:@Pien, dat is snel met jullie auto. CB arts had het ook over tandjes, nouja, alsof je kindje met 3 maanden al tandjes gaat krijgen.
bij mij in de familie zijn er 7 kinderen (van de 19) die al tussen de 2 maanden en 5 maanden hun eerste tandje hadden!
haha, nou ik hoop voorlopig niet, ivm met de borstvoeding.
Happydobby- Ratel
@HD: Hoeveel moeten ze vlg het boekje per week aankomen dan?
En wat zei de arts over het overstrekken ed?
Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden over weer de discussie over de hoeveelheid voeding. Gelukkig mochten ze van de kinderarts 4 weken geleden al een liter, dus iets meer zal nu vast geen groot probleem zijn. Al vrees ik dat het CB er wel een probleem van gaat maken. Dat was de vorige keer ook al zo.
Ben wel heel benieuwd hoe zwaar ze zijn. En vlg mij wordt het verschil in gewicht tussen die 2 groter...
En wat zei de arts over het overstrekken ed?
Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden over weer de discussie over de hoeveelheid voeding. Gelukkig mochten ze van de kinderarts 4 weken geleden al een liter, dus iets meer zal nu vast geen groot probleem zijn. Al vrees ik dat het CB er wel een probleem van gaat maken. Dat was de vorige keer ook al zo.
Ben wel heel benieuwd hoe zwaar ze zijn. En vlg mij wordt het verschil in gewicht tussen die 2 groter...
Gast- Gast
Het kan wel hoor. Er worden soms kindjes geboren met een tandje.Happydobby schreef:Pien schreef:Happydobby schreef:@Pien, dat is snel met jullie auto. CB arts had het ook over tandjes, nouja, alsof je kindje met 3 maanden al tandjes gaat krijgen.
haha, nou ik hoop voorlopig niet, ivm met de borstvoeding.
Gast- Gast
Even aso bericht..
Wilde even laten weten dat L. in het ziekenhuis ligt met hoge koorts en ademhalingsmoeilijkheden. Hij was vanmiddag erg slap. Hij heeft een ruggenprik, katheter, bloedafname en infuus gehad. Erg naar allemaal. Hij moet minstens 2 dagen blijven voor onderzoek. ik slaap bij hem maar mijn vriend helaas niet..
Wilde even laten weten dat L. in het ziekenhuis ligt met hoge koorts en ademhalingsmoeilijkheden. Hij was vanmiddag erg slap. Hij heeft een ruggenprik, katheter, bloedafname en infuus gehad. Erg naar allemaal. Hij moet minstens 2 dagen blijven voor onderzoek. ik slaap bij hem maar mijn vriend helaas niet..
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Heel veel sterkte Pippi!! Hopelijk knapt je mannetje snel op en weten ze wat er aan de hand is...
Pien- Ratel
Jeetje Pippi, wat vervelend. Hoop dat het niets ernstigs is en dat ze hem snel beter kunnen maken, sterkte!
Fearie- Ratel
Fearie schreef:Jeetje Pippi, wat vervelend. Hoop dat het niets ernstigs is en dat ze hem snel beter kunnen maken, sterkte!
Bedankt allemaal. Lief van jullie (ondanks dat ik veeeel te weinig heb geschreven laatste tijd) hij heeft vannacht aan de hartbewaking gelegen. Temperatuur is wat gezakt. Morgenmiddag op zn vroegst krijgen we.de eerste uitslagen. Even afwachten dus nog. Hopelijk gaat met jullie alles goed.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
jeetje pipi dat is ook schrikken. hopelijk valt het mee en krijgen jullie goed nieuws...
schuddebuikje- Prater
Jeetje pippi dat is schrikken! Sterkte!!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Uitgerekend in augustus en september
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
» Uitgerekend in augustus, september en oktober!
» Zijn er nog veel vakanties te vinden in juli voor augustus?
» Vakantie september 2011
» Mamas & Papas Tour Buggy Black/Marl ervaringen?
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: