Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Funk zo 2 okt 2011 - 23:49

ProudMama schreef:Wanneer moeten ze dat kunnen, hoofd omhoog houden? Hier kunnen ze het wel vlg mij, heb het een keer gezien bij allebei, maar doen het echt zelden. Blijven plat op de neus liggen of draaien hun hoofd.
Mijn kraamhulp zei dat je het regelmatig moet oefenen. Anders kunnen ze het verleren..

Net bij het cb geweest voor 't eerst. Goed gegroeid, nu 4,3 kg en 55 cm. Alleen wat minder, ze hoorde een ruisje bij zn hartje. Vanmiddag naar de dokter en daarna naar de cardioloog in het zh..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 3 okt 2011 - 0:00

ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
TheezakjeK.as14 juli 20113860 gram53 cm5260 gram58,5 cm7 weken
ProudMamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm4875 & 5320 gram 55 & 56 cm 8,5 week
HappydobbyM.yles21 juli 20113046 gram52 cm 4610 gram 59 cm 8 weken
SteepR.uben22 juli 20113240 gram49,5 cm 5450 gram 60 cm9 weken en 4 dagen
PienE.lin25 juli 20113435 gram54 cm 4860gram58,5cm 9 weken en 1 dag
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten 3420 gram 51,5 cm8 weken
FiebjeW.essel14 augustus 20114205 gram53 cm5600554,5 week
FearieDean16 augustus 20113425 gram51 cm 5140 gram55 cm7 weken
PeachE.18 augustus2210 gram45 cm2920 gram51,1 cm4 weken
AggiR.oan25 augustus 20112830 gramniet gemeten.53 cm3 weken
LacedL.evi27 augustus 20112700 gramniet gemeten3290 gram49,5 cm4 weken
Mama_1987D.ion29 augustus 20113208gram50 cm...
SchismK.31 augustus 20113885 gram53 cm 4600573weken en 6 dagen
PippiL.uka4 september 20113320 gram50 cm...
Yes1984J.13 september 20114600 gram52 cm...


Laatst aangepast door Steep op ma 3 okt 2011 - 0:21; in totaal 1 keer bewerkt
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie ma 3 okt 2011 - 0:01

pippi schreef:
ProudMama schreef:Wanneer moeten ze dat kunnen, hoofd omhoog houden? Hier kunnen ze het wel vlg mij, heb het een keer gezien bij allebei, maar doen het echt zelden. Blijven plat op de neus liggen of draaien hun hoofd.
Mijn kraamhulp zei dat je het regelmatig moet oefenen. Anders kunnen ze het verleren..

Net bij het cb geweest voor 't eerst. Goed gegroeid, nu 4,3 kg en 55 cm. Alleen wat minder, ze hoorde een ruisje bij zn hartje. Vanmiddag naar de dokter en daarna naar de cardioloog in het zh..

Zozo, een kilo gegroeid. Dat is zeker goed. Succes vanmiddag bij de dokter, hoop dat het niets is smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje ma 3 okt 2011 - 0:12

De groei zit er goed in Pipi!!! Succes bij de dokter, hopelijk is het niks.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 3 okt 2011 - 0:17

Zo, wij zijn ook weer terug van het CB. Meneer is goed gegroeit en heeft zijn prikjes gehad. Bij de 1e prik gaf hij geen kik, bij de 2e prik was het brullen en moest ik ook wat tranen laten. Bah wat naar!

@nekspieren; meneer vertikt het. Hij kan het namelijk wel, heb het hem namelijk vaak genoeg zien doen haha! Maar we oefenen gewoon verder.

@pippi; he wat naar, ik hoop dat er niks is!

@fiebje; kreeg net van de kinderarts te horen dat ik hem niet mag stimuleren met een thermometer. Wel mag je zijn anus masseren en daarbij een beetje vaseline gebruiken. Heeft schijnbaar hetzelfde effect..

@genieten; Gaat goed hier eigenlijk, meneer huilt alleen als hij honger heeft of moe is.

Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 0:19

Ik leg ze regelmatig op de buik, J slaapt ook graag op zijn buik.
Misschien zijn ze gewoon lui? Wink
Vlg de kinderarts was alles goed 2 weken geleden, dus het zal vast wel. Als ik ze in zithouding zet op schoot houden ze het hoofd wel goed recht en omhoog. Blijkbaar vinden ze het oefenen gewoon onzin? Laughing
Dat ze eigenwijs zijn is al lang gebleken tijdens mijn zwangerschap!

@FM: Ja, het is terug. Helaas.
En zeker omdat ik al zo moe ben lijkt het nog wel erger. Eerst kon je lekker bijslapen en hielp dat ook een beetje, dat is nu niet meer mogelijk natuurlijk.
Maar goed, de kans dat het terug kwam was heel groot, maar je hoopt toch een beetje, al is het tegen beter weten in. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje ma 3 okt 2011 - 0:49

Steep, doe jij het dagelijks? Ik doe het alleen als hij al een tijd ligt te persen en er komt niks. Ik kreeg als tip om de kv iets te verdunnen dus iets meer water toevoegen of kleinere schepjes. Dan poept hij het ook makkelijker uit (t was ook aan de dikke kant)Nou dan gaan we maar masseren :-)

pm balen he, ik hoopte ook tegen beter weten in. Je hoort/leest nog wel eens van die goede verhalen. Klopt extra rusten is weg maar m'n conditie ook. Ben net naae de supermarkt gelopen (45 min heen en terug) ik zweet nu nog en heb een kop als een tomaat.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 3 okt 2011 - 1:32

@Fiebje, nee niet dagelijks, alleen als hij er echt echt echt heel erg last van heeft (tot huilens aan toe en dat vind ik zielig). De rede was dat je met de thermometer sneller iets kan beschadigen (klopt ook wel), maar ze zei ook, omdat je het vraagt, zeg ik nee. Dus daaruit leidt ik wel af dat ze wel snapt waarom, maar het "moet" zeggen. Snap je wat ik bedoel? Haha!

Hier de keet maar eens opruimen, onze hond heeft besloten al zijn haar te laten vallen (leuk zo'n tapijt van haren Rolling Eyes why did we get a dog?). En ook nog eens huiswerk maken.. Voor morgen.. Altijd handig om dat op het laatste moment te doen, vooral als er een observatie opdracht bij zit die ik dus niet meer kan uitvoeren. "Hallo grote duim, kun jij mij helpen bij deze opdracht.." angel

Hier trouwens nog niet echt zon, wel is het waaierig (is dat een woord?), maar ook aangenaam! Kleine man ligt nu lekker te slapen en bij te komen van de schrik (of ben ik degene die bij moet komen van de schrik) van de prikjes.

Goed ik ga mezelf een schop onder mijn hol geven, moet echt wat gaan doen nu! *Schop*
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Pien ma 3 okt 2011 - 1:41

Hoi hoi mama's!! Alles goed met jullie?
Ik ben zo druk geweest de laatste weken dat ik amper tijd heb gehad hier te reageren. Heb wel dagelijks alles meegelezen! Ga vanaf nu wat actiever bijhouden!

Vanmiddag een shoot met E, ben reuze benieuwd naar het resultaat!

Vanaf vandaag is officieel mijn zwangerschapsverlof afgelopen! Nu nog heerlijk 3 weken vakantie, dan weer werken... En man o man, wat zie ik er tegen op. Als ik er al over na denk staan de tranen me in de ogen. Sowieso omdat ik mijn meisje niet wil missen maar ook omdat ik naar een nieuwe werkplek ga. Totaal mijn eigen plekje terug moet vinden en alles bij elkaar al vanaf maart eruit ben!

Wij hebben trouwens wel een hele leuke gastouder, een vriendin van ons. Dus daar zie ik niet tegen op, ik weet namelijk zeker dat dat helemaal goed komt!

Gister trouwens voor het eerst echt gemeenschap gehad, ik was behoorlijk bang voor de penetratie zeg maar, maar het viel me zo mee!! Het deed Ă©cht geen pijn. Hebben voor de zekerheid glijmiddel gebruikt maar denk niet dat dat een volgende keer nodig is.

Voor de mama's die inbakeren, er is mij verteld door het cb dat je voor het beste resultaat maar 8 weken moet inbakeren. Dan moet een kindje het zonder af kunnen. Heeft iemand van jullie daar ooit over gehoord?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 3 okt 2011 - 1:55

@Pien; Hahaha, wij hebben ook weer geprobeerd om seks te hebben.. Pff ik voelde me echt een stuntelqueen! Maar uiteindelijk is het niet gelukt, ik voelde heel goed waar ik een hechting heb gehad (terwijl het een kleine hechting was), misschien ligt het ook meer aan mijn vriend (Ik ga nu too much info geven), maar zelfs de XL condooms passen niet en knellen hem heel erg af.. Dus maar op een andere manier afgemaakt Wink

Over het inbakeren heb ik dat inderdaad niet gehoord, voor mij is het gewoon meer uit noodzaak en dat ik het onnodig vind om daar een speciale slaapzak o.i.d. voor te kopen.

@PM; R. houdt zijn hoofd ook goed recht als hij in zithouding is. Kijkt ook lekker rond, ach, ik ga wel met hem oefenen, misschien dat mijn nieuwe speelkleed gaat helpen:

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 1004004007689830
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Funk ma 3 okt 2011 - 6:13

Pien, ben benieuwd naar de foto's! Zag ook mooie foto's van Laced in je topic! Kan me voorstellen dat je opziet tegen weer aan het werk gaan!

Wij zijn doorverwezen naar de kinder cardioloog. Ze denken aan een gaatje in zn hart of een lekkende hartklep. Wel spannend hoor..
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Laced ma 3 okt 2011 - 6:14

Jeetje pippi, dat is schrikken! Maar fijn dat er nu verder onderzoek wordt gedaan!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism ma 3 okt 2011 - 6:55

Zo hier ben ik ook weer eens!

@ Pippi: Jeetje zeker spannend, wel apart dat ze dat dan nog niet eerder hebben gehoord.

@ Steep: Pas maar op dat je straks niet weer opnieuw gehecht moet worden dan Wink

@ Pien: Hoe was de fotoshoot? Ben benieuwd naar het resultaat! Ik moet er ook niet aan denken om weer te gaan werken, gelukkig heb ik nog een week of 9 te gaan!

@ Seks: Wij hebben hier nog niks gedaan Wink Ten eerste is mijn vloeien nog steeds niet helemaal over, verlies nog wat vocht en mijn hechtingen zijn er ook nog steeds niet uit.

@ All: Passen jullie alweer in je kleren, zo ja hoe snel was dat? Ik vindt het echt verschrikkelijk, al mijn zwangerschapsbroeken zijn veel te groot en mijn oude broeken pas ik nog niet. Er moet nog 7 kilo af en volgens mij zit een groot deel daarvan op mijn bovenbenen Sad

Kleine slaapt hier 's nachts helaas ook niet meer lekker door. Hij komt nu meestal na 4 uur weer.
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Pien ma 3 okt 2011 - 7:02

De shoot was geweldig... E vond het alleen niet leuk om op haar buik te liggen, erg jammer want dat wilde ik juist zo graag. Maar goed, het resultaat is mooi geworden. Er worden er nog een aantal bewerkt maar hier vast een voorproefje.

Ik zal er hier een paar plaatsen...


* te laat, ze zijn weer weg!! *


Laatst aangepast door Pien op di 4 okt 2011 - 5:46; in totaal 1 keer bewerkt

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Schism ma 3 okt 2011 - 7:05

Mooi zeg Pien! En wat een popje is ze zeg!!
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie ma 3 okt 2011 - 7:19

Wat een mooie foto's Pien ! Je hebt een mooie meid !

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Funk ma 3 okt 2011 - 7:20

Wat een schatje pien! Echt leuke foto's!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast ma 3 okt 2011 - 9:37

Wat spannend Pippi! Hoe voel jij je er onder? hug

Steep: ging na 2 weken voor het eerst de deur uit, kon toen mijn eigen kleren weer aan. Pas nu alles weer, alleen heb wel een flubberbuikje en een veel grotere voorgevel, dus bovenste knoopje oid passen niet meer dicht. Had B, nu E.

Seks: lukt hier ook nogsteeds niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Theezakje13 ma 3 okt 2011 - 19:52

Meiden,

Even een teken van leven van deze kant.
Mijn laatste week zwangerschapsverlof is aangebroken Sad
Dus nog volop even genieten van de kleine man. Heb dan ook veel leuke dingen gepland deze week!!
Gisterochtend is hij gaan wennen op het kdv. Ik vond het vreselijk. Ben begonnen met janken toen ik opstond en dat hield aan tot ruime tijd nadat we hem hadden weggebracht... Kwam een buurvrouw in de supermarkt tegen en daar begon ik weer te brullen... Maar hij heeft het super goed gedaan! Dus dat is fijn. Breng hem met een geruster hart weg volgende week!

Probeer morgen op iedereen te reageren. Ga zo een dagje van huis met de kleine man!

Maar wil wel even tegen Pien zeggen, wauw!!! Wat een gave foto's!!!
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie ma 3 okt 2011 - 22:42

@ Theezakje, geniet maar goed van je week met je mannetje. Kan me heel goed voorstellen dat je stond te brullen, dat ga ik waarschijnlijk ook doen Sad

@ Pippi, wat spannend zeg. Wel goed dat ze het opgemerkt hebben en dat er nu onderzoek wordt gedaan.

@ Seks, wij hebben vorige week 2x seks gehad. Ging op zich redelijk, maar vond het doodeng. Deze week nog niet, D.ean heeft ons 2 nachten wakker gehouden dus we hebben alleen maar rustig aan gedaan en bijgeslapen :P

@ Schism, ik pas nog niet in al mijn kleding. Heb mijn zwangerschapsbroeken nog aan, mijn gewone broeken krijg ik nog niet dicht. Kan al wel wat shirtjes weer aan, maar mijn blousjes weer niet omdat mijn borsten te groot zijn. Heb gelukkig nog wat jurkjes die meerekken en die heb ik dan nu maar aan smile
D.ean slaapt ook nog niet door hoor, komt ook om de 4 uur.

@ Steep, wat een leuk speelkleed !

@ Pien, ik heb dat niet gehoord van het inbakeren. Probeer af en toe wel om D. niet in te bakeren, maar dan is het na een uur een drama omdat ie zichzelf wakker mept. Zal het de volgende keer bij het CB eens vragen.

@ All, D.ean heeft gisteren dus zijn eerste prikjes gehad en ik moet zeggen dat het me redelijk is meegevallen. 's Middags was ie een beetje huileriger (zo zielig om te zien) en ben ik met hem in bed gaan liggen, daar gaf ie het op en is ie tegen me inslaap gevallen. Zijn hoogste temp was 37.9, heeft verder goed geslapen en kwam vannacht maar 1x om half 4 en toen pas om 8 uur weer.
Gisteren zouden we naar de tattoeeerder gaan, maar die had de afspraak vandaag staan ipv gisteren en nu gaan we dus volgende week maandag opnieuw. Mijn vriend laat D.ean's naam op zijn arm zetten, ik wil ook nog wat maar weet nog niet precies of het een plaatje of zijn naam gaat worden.
Heb gisteravond voor het eerst hardgelopen met zo'n hardlooppodcast, werkt best goed. Morgen moet ik weer, eens kijken of ik daar de laatste kilo's mee kwijt kan raken.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 3 okt 2011 - 22:57

@Fearie; start to run toevallig? Ik wil ook weer beginnen.. Moet echt weer in vorm komen haha!

@kleding; De kilo's zijn er wel vanaf, alleen zijn mijn bovenbenen dikker waardoor ik mijn broeken niet aan kan.. Ik ben op mijn startgewicht, alleen zijn de kilo's verplaatst.

@Pien; Mooie foto's! Ik ga vandaag (als ik me wat beter voel), maar eens kijken wat ik ervan bak qua foto's. Eens even kijken wat onze spiegelreflect allemaal kan haha!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie ma 3 okt 2011 - 23:05

@ Steep, ja start to run. Dat werkt voor mij beter als dat ik zelf de minuten bij moet gaan houden, dan geef ik na een halve minuut al op :P. Ik moet nog 5 kilo, maar wil er 8 kwijt. Zit dan weer op 72 kilo en dat woog ik 2 jaar geleden, daar voelde ik me goed bij. Dus we gaan ervoor.


Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep ma 3 okt 2011 - 23:29

Ik weeg sowieso te veel.. Mag wel 10 kilo af namelijk. Alleen mijn vriend weet hoeveel haha en dat is omdat ik gewogen moest worden bij de VK haha! Maar ik heb ook start to run, nu eerst weer beter worden Wink

Edit; ik drukte op plaatsen terwijl ik nog wat wilde typen.. nerd

R. is heel veel aan het sabbelen op zijn vuistjes, hoort dat bij het ontdekken van zijn handjes?

Ook geen verhoging meer, alles is weer rustig!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie di 4 okt 2011 - 0:01

Ik ben ook nu pas begonnen met hardlopen, voelde me eerder niet fit genoeg om te beginnen. Die kilo's gaan vanzelf als je een beetje gaat sporten, ze zeggen dat de bv er ook bij helpt. Maar daar zie ik weinig van, zit nu al 4 weken op 80 kilo :P

D. begint ook soms op zijn vuistjes te sabbelen, meestal als ie zijn speen niet bij de hand heeft. Ziet er wel grappig uit, ze gaan nu echt ontdekken he smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Happydobby di 4 okt 2011 - 0:29

@liv, ik geloof dat ik hetzelfde denk, ze hebben me laten persen terwijl ze op mijn baarmoedermond aan het drukken waren en het deed zoveel pijn, ik had namelijk geen volledige ontsluiting. Ik zou dus erg bang zijn om weer te moeten persen.
Wij willen heel graag nog een kindje maar ik durf nu echt niet meer, en ja ik moet de volgende keer weer gewoon bevallen dus ik zie er ernorm tegenop.
Ook wil ik de volgende keer thuisbevallen, maarja, je hebt het niet voor het zeggen.

@Fearie, welke kolf heb je gekocht? Hier kan M. ook al zijn hoofd omhooghouden en alle kanten opkijken, bij het cb vonden ze dat erg goed van hem.

@kruumel, bedankt voor de tip, ik laat M. niet langer dan 15 minuten aan 1 borst anders gaan mijn tepels stuk.

@Yes, je kan ook even in de tepel knijpen en dan die melk uitsmeren over je tepel, even laten drogen en klaar is kees, scheelt je een hoop geld.
Van tepelhoedjes gaan mijn tepels ook stuk.

@Pm, smaken die fruithapjes wel haha!
Ik had 2 x een etosdoos, met verschillende inhoud.

@Fiebje, smorgens word ik ook wakker met volle borsten, of vaak lekken ze al, niks aan te doen haha.
Amerikaanse maten kloppen ook niet, ik heb kleding van 0 tot 3 maanden, sommige is nu al klein en sommige nog steeds te groot.

@steep, wat een leuk speelkleed!M sabbeld ook op zijn handjes nu, ook kan hij dingetjes aanpakken haha.

Hier drinkt M. weer aan de borst, heel fijn, scheelt me tijd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 8 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 40 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum