Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Juli/Augustus/September 2011 mama's

+22
Mamsie
Flower_L
Sjirafje
Dora
schuddebuikje
madie87
Novalee
Mama_1987
Liv
Fiebje
Funk
Theezakje13
Steep
Pien
peach
Laced
koNijntje
Aggi
yes1984
Happydobby
Fearie
Schism
26 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  yes1984 zo 2 okt 2011 - 3:49

Kruumel schreef:Nee ik heb niks gebruikt. Ik heb tepelhoedjes gekocht, maar de lactatiekundige zei fat ik die beter niet kon gebruiken. Ik deed eerst bepanthen erop (advies kraamhulp) en daarna purelan (advies vk). Nu doe ik er niks meer op.

Bepanthen smeer ik ook inderdaad. Maar gisteren stond echt het bloed op mijn tepels. Dus ik geef ze even de kans om te helen. Morgen ga ik weer zonder proberen. Voor nu is het echt een verademing. Ik zag er gewoon tegenop om hem weer aan te leggen, zo'n vervelende pijn gaven die open plekjes.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 3:59

Ik gebruik af en toe ook tepelhoedje als ik ze aan de borst leg hoor, heb ook wat zere plekjes. Ook door het vele kolven denk ik.

Vannacht was het weer om de 3 uur, dat is echt niks! Maar heb geen idee wat ik er aan kan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 5:23

Schattig, heb de plavondventilator zachtjes aangezet omdat het zo warm is op het kamertje en ze ook nog eens ingebakert liggen, en nu hoor ik ze 'kletsen' tegen dat ding. Zo lief! Ze vermaken zich prima door er naar te kijken haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep zo 2 okt 2011 - 5:25

@PM; hier komt R. Ook om de 3 uur weer. Terwijl hij bijna doorsliep! Het maakt ook niet uit of ik kv of bv geef. Beetje klote! En dat zeg ik met 1 ventje, jij hebt 2 casanova's! Echt, ik heb diep respect voor jou. Natuurlijk kun je niet anders, maar een pluim af en toe mag je best hebben!

@All; ik doe even ego want ik zit nog steeds in een bv/kv dillema Sad. Ik weet gewoon echt niet meer wat ik moet en wil het ff van me af schrijven. Ik lees net van Kruumel (volgens mij) dat het inderdaad 40 min. Mag duren. Nouja het duurt meestal iets langer maar dat komt omdat hij altijd in slaap valt. En dan verschoon ik zijn luier, pas alle tips en trucs toe en nog slaapt hij! Ik vind het frustrerend! En dat merkt hij denk ik ook wel. Ik heb het idee dat hij met kv ook veel verzadigder is als bv. Ik ben nu aan het kolven en ik kolf nu ineens heel veel voor mijn doen (ok ik stond ook wel echt op springen). Zelfs uit de "slechte" borst haal ik nu 50 a 60 ml. En ik weet dat wat ik kolf niet in verhouding staat met wat hij er uit krijgt, maar dat geeft me toch wel weer hoop. Alleen snap ik dan niet waarom hij daar niet verzadigd van raakt. Het is zo makkelijk om naar kv te grijpen, terwijl bv ook zo handig is, omdat je het altijd bij je hebt. Ik vind het allemaal zo moeilijk, aan de ene kant wil ik stoppen met de bv en die operatie zsm laten uitvoeren en aan de andere kant denk ik, tja als het beter is voor R. Dat ik hem nog even bv geef, why not? Die tumor gaat (als het goed is Wink) toch nergens heen. Ik vind het alleen zo naar dat die er toch zit. DILLEMA!! Wel een succesje; ik heb voor het eerst 200ml gekolft! Jeej voor mij! Haha!

Edit: ik ben het inbakeren aan het afbouwen. Deed het met een hydrofiel en die wordt te klein nerd dus nu 1 armpje eruit en dat gaat goed! Als beide armpjes eruit zijn, is het dan wel handig om zijn rompje nog in te wikkelen?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 6:18

PM; wij hebben op het kdv een tweeling die ook continu willen eten/drinken (zijn nu een maand of Cool, omdat wij natuurlijk nog meer kindjes hebben is het vervelend als ze zo bezig blijven met vragen/verlangen. Wat het bij ons is, is gewoon een soort van overleven, je kan ze bijna niet de aandacht geven die je ze wilt geven. Alle respect dus voor jou, ik denk dat het bij jou ook gewoon roeien is met de riemen die je hebt, ik denk dat je er ook echt vrij weinig aan doet! Ze vinden je voeding gewoon veel te lekker en jou veel te lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep zo 2 okt 2011 - 13:45

Ik hoopte zo dat het 0500 was toen hij wakker wer. Helaas 0215.. En nu is meneer zo wakker als maar kan.. Is wel heel lief dat gebabbel en gelach, maar mama wil graag slapen.. Over 2 uur ben ik er weer! Gezellig.. In m'n 1tje Wink
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 2 okt 2011 - 13:51

Ik ben der ook, D. Heeft 3,5 uur geslapen en komt hopelijk vannacht maar 1 keer (afeglopen 2 nachten kwam ie 2x, vond mama niet leuk).

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep zo 2 okt 2011 - 13:54

Fearie schreef:Ik ben der ook, D. Heeft 3,5 uur geslapen en komt hopelijk va
nnacht maar 1 keer (afeglopen 2 nachten kwam ie 2x, vond mama niet leuk).

Ik hoop het ook voor je! R heeft nu de hik.. Misschien dat ik nog een klein flesje voor hem maak.. Wie weet helpt dat!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 2 okt 2011 - 13:58

Dat vind ik altijd zo zielig als ie de hik heeft, dat hele lijfje dat schudt. Gaat R wel slapen als ie de hik heeft, D in de meeste gevallen icm speen wel. Ben benieuwd hoe laat ie straks weer komt, waarschijnlijk rond half 6/6 uur (maar hopelijk later)

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep zo 2 okt 2011 - 14:09

Nope, hij gaat pas slapen als de hik over is. Hij is nu bezig met z'n fkesje (60+2) en dat gaat goed! Ik vond het ook altijd zielig, nu vind ik het wel grappig. Hij kan dan zo verbaast kijken haha!

Ik denk zelf dat ik hier weer tussen 4 en 5 ben.. Ik hoop het echt niet Sad
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 2 okt 2011 - 14:17

nou, ik ben klaar. Ben benieuwd of ie in 1x wil gaan slapen. Verbaas me erover dat je toch altijd al snel 3 kwartier bezig bent midden in de nacht.

Hoop voor je dat er R niet om 4 of 5 al wakker wordt, maar mama iets meer nachtrust gunt. Slaap lekker voor zometeen smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 15:02

Steep en Fearie ik hoop dat jullie lekker even mogen slapen.

Ik ben er ook al... Ik was gisteravond vroeg (22.15) met de voeding. Hij heeft dus 5,5 uur geslapen. Hopelijk dalijk weer iets langer dan 4 uurtjes, dan kan ik even slapen.

M heeft heel vaak de hik. Soms meteen na het drinken maar soms ook uren daarna.

Wij hebben een leuke zondag gehad. Eerst naar VVV-AZ geweest en daarna verjaardag van een vriendinnetje. Lekker in de tuin... Bbq erbij.. Heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 15:05

M is vandaag al 2 maanden oud! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 2 okt 2011 - 17:35

Ben der weer, D werd vannacht rond half 5 weer wakker - speen der 2x in gedaan en toen was het kwart over 6. Dus het klopt wel redelijk, behalve dat ie straks rond 10 uur dan wss weer wil en dan zitten we bij het CB.

Gister zijn we lekker de stad in geweest, nog ff langs de Prenatal. Wat spulletjes gehaald en de babydoos, ook bij de Etos de babydoos opgehaald. Vond die laatste leuker.
Daarna voetbal gekeken en 's avonds nog even wat gegeten met vrienden en hun dochtertje bij een tentje op de Veluwe.


Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Steep zo 2 okt 2011 - 18:06

Jeeej! R is net pas wakker geworden (0650)! Wel een paar keer eerder maar idd ff de speen erin en het is weer goed! Alleen valt meneer de hele tijd weer in slaap.. Zodra hij aanhapt vallen zijn ogen dicht haha!

Morgen moet ik weer naar school, zie er altijd zo tegen op! Als ik er ben is het wel ok, maar ik moet om 0600 uur opstaan wil ik op tijd klaar zijn.. Vroeg! En dan ben ik rond 1900 uur bij mijn ouders waar R de dag heeft gespendeerd.

Ik ben echt zo benieuwd naar zijn lengte en gewicht! Vooral ook omdat R niet genoeg aankwam in het begin (kinderarts enz, maar het ging goed dus hoefden niet terug te komen) en ik heb daar toch een bepaalde angst over gehouden, terwijl er achteraf niks aan de hand was en ik dat altijd heb gezegd. Hij deed er alleen veel langer over om op zijn geboortegewicht te komen.
Maar we hebben de stoelverkleiner uit de maxi-cosi moeten halen, dat vond ik ook wel een leuk moment want toen hij geboren werd was zelfs de stoelverkleiner te groot haha!

@Kruumel; gefeliciteerd! Gaat toch best snel he!

@fearie: ben jij gebeld voor die doos van de etos? Die van de prenatal vond ik persoonlijk echt tegenvallen namelijk! Dat bordje met lepeltje en de eerste rijstebloem en fruithap vond ik wel leuk maar de rest.. Alleen maar reclame, ja tandpasta en maandverband haha! Wat zit er in de doos van de Etos?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 18:33

Ik ben er ook weer.

Ik heb de doos van de eros wel al. Die van prenatal moet ik nog halen, ik heb de bon van de week op de mail gekregen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 20:52

Steep: de doos van Etos is helemaal niks, wattenstaafjes en mini sudocreme, verder reclame.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 22:06

ProudMama schreef:Steep: de doos van Etos is helemaal niks, wattenstaafjes en mini sudocreme, verder reclame.
+ een fruithapje en een pyamapapje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 22:11

Kruumel schreef:
ProudMama schreef:Steep: de doos van Etos is helemaal niks, wattenstaafjes en mini sudocreme, verder reclame.
+ een fruithapje en een pyamapapje
o ja, da's waar. Fruithapje was zo'n dunne verpakking toch? Die viel bij mij kapot, dus heb de andere maar opgegeten. Zijn lekker hoor hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 2 okt 2011 - 22:19

Steep schreef:@fearie: ben jij gebeld voor die doos van de etos? Die van de prenatal vond ik persoonlijk echt tegenvallen namelijk! Dat bordje met lepeltje en de eerste rijstebloem en fruithap vond ik wel leuk maar de rest.. Alleen maar reclame, ja tandpasta en maandverband haha! Wat zit er in de doos van de Etos?

Ik ben er voor gebeld ja, kon meteen een proefabonnement op de Kinderen krijgen. Dus maar gedaan smile

Die van de Prenatal vond ik ook niets, alleen dat bordje en dat eten vond ik leuk. Al is die fruithap me kapot gevallen en heb ik weggegooid. Vond die van de Etos leuker, daar zat wat meer in (vond de zwanger-doos van de Etos ook leuker als die van de Prenatal).

Net terug van het CB, D.ean heeft het overleefd zijn eerste prikjes. Weegt nu 5140 gr en 55 cm, wijkverpleegkundige was zelfs onder de indruk van hoe goed hij zijn hoofdje omhoog hield als ie op de buik ligt - trotse mama Very Happy
7 november mogen we weer smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 2 okt 2011 - 22:20

ForumsterNaam kindGeboorte- datumGeboorte- gewichtGeboorte lengteHuidig gewichtHuidige lengteBij aantal weken
TheezakjeK.as14 juli 20113860 gram53 cm5260 gram58,5 cm7 weken
ProudMamaS.em & J.esse18 juli 20112495 & 2875 gram47 cm4875 & 5320 gram 55 & 56 cm 8,5 week
HappydobbyM.yles21 juli 20113046 gram52 cm 4610 gram 59 cm 8 weken
SteepR.uben22 juli 20113240 gram49,5 cm 4710 gram ? cm8 weken
PienE.lin25 juli 20113435 gram54 cm 4860gram58,5cm 9 weken en 1 dag
KruumelM.ike3 augustus 20112510 gramniet gemeten 3420 gram 51,5 cm8 weken
FiebjeW.essel14 augustus 20114205 gram53 cm5600554,5 week
FearieDean16 augustus 20113425 gram51 cm 5140 gram55 cm7 weken
PeachE.18 augustus2210 gram45 cm2920 gram51,1 cm4 weken
AggiR.oan25 augustus 20112830 gramniet gemeten.53 cm3 weken
LacedL.evi27 augustus 20112700 gramniet gemeten3290 gram49,5 cm4 weken
Mama_1987D.ion29 augustus 20113208gram50 cm...
SchismK.31 augustus 20113885 gram53 cm 4600573weken en 6 dagen
PippiL.uka4 september 20113320 gram50 cm...
Yes1984J.13 september 20114600 gram52 cm...

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 22:25

Wanneer moeten ze dat kunnen, hoofd omhoog houden? Hier kunnen ze het wel vlg mij, heb het een keer gezien bij allebei, maar doen het echt zelden. Blijven plat op de neus liggen of draaien hun hoofd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fearie zo 2 okt 2011 - 22:50

ProudMama schreef:Wanneer moeten ze dat kunnen, hoofd omhoog houden? Hier kunnen ze het wel vlg mij, heb het een keer gezien bij allebei, maar doen het echt zelden. Blijven plat op de neus liggen of draaien hun hoofd.

Geen idee wanneer ze dat precies moeten kunnen, bij het vorige bezoek moesten we hem al na iedere verschoonbeurt ff een minuut op zijn buik leggen. Ze legde hem zostraks op zijn buik en hij keek me recht aan een lange tijd, hield zijn hoofdje echt goed en stevig omhoog. Ze zei dat hij al verder was als de gemiddelde baby, dus denk dat die ventjes van jou ook wel een beetje hun hoofdje omhoog kunnen houden.
Misschien met ze gaan oefenen? Nu is D wel vrij vlot daarmee en ieder kind is verschillend he smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje zo 2 okt 2011 - 23:00

Zo hier ook weer een teken van leven!
Afgelopen dagen veel op pad geweest en van het lekkere weer genoten.
Zal proberen op iedereen te reageren:

@Yes: Hier ook een 'reuzebaby', die langer doet over het eten. Lijkt wel of het langer duurt voordat ze verzadigd zijn.
Al gaat hij wel steeds krachtiger drinken en duurt het steeds korter. Hebben ook al voedingen van 2 x 15 min ertussen zitten.

@ Theezakje, wij hebben een mobile boven z'n bed hangen die zetten we aan en voordat het is afgelopen slaapt hij al vaak. Gebruik je fopspeen, hier doe ik hem wel eens in voor het slapen gaan en dan is hij ook zo vertrokken.

@ Fearie, W had eerst iedere keer 's avonds krampjes dus gaf ik de infacol bij de laatste voeding. Maar zoals Steep al zei werkt hier de thermometer ook beter. Heeft D geen last van de prikjes? Hij was ook goed gegroeid zeg! Neem jezelf ook een tattoo? Ik wil het wel graag maar weet niet wat. Wil iets wat met W te maken heeft maar niet zijn naam ofzo.

@ Madie87, Leuk dat je mee komt kletsen! Als je nog iets wilt weten..............

@ Steep, ik baker W niet in maar hij ligt wel in een trappelzak en maak de onderkant vast aan de achterkant van het matras/bedje zodat hij toch 'strak' ligt. En dat werkt hier prima. Wat je voeding betreft, vind het lastig als je teveel stress enzo krijgt van bv dan zou ik ermee stoppen. W red het overdag wel op bv maar krijgt na de laatste avond voeding nog we een flesje kv omdat er bij mij bijna niets meer uitkomt.

@ Kruumel: Gefeliciteerd! 2 maanden alweer pfff wat gaat dat snel he!

@ PM, hier tilde hij in de eerste week zijn hoofd al op. Maar hij is ook heel steerk ook in z'n benen hij kan zich zo hard afzetten. Als andere hem vast hebben zeg ik het ook let op: hij zet af! Voor hij op de grond kukelt. Hoe gaat het met de fibro?

@ Huilen, ik kan er aardig tegen gaat steeds beter. Mijn man niet die wordt helemaal zenuwachtig.

@ Genieten, Zoals iedereen altijd zegt: Je moet er wel van genieten!! Lukt dat jullie ook? En jullie partners?

Nou hier gaat het steeds beter, probeer iedere dag te wandelen maar heb er niet altijd even veel puf voor. De fibro begint hier ook langzaam aan weer terug te komen. Had de hoop dat het nog ff wegbleef.
W had vorige week 3 nachten doorgeslapen en was dat jammergenoeg weer kwijt daarna. Maar nu sinds twee nachten slaapt hij weer door. Ik werd vanmorgen wakker omdat m'n borsten op klappen stonden. Weet iemand of dat kwaad kan? Zou beetje balen zijn als ik dan daar de wekker voor moet gaan zetten. Woensdag moeten we naar CB voor de eerste prikken. En morgen moet ik naar de dokter voor plaatsen van het spiraal vind toch wel weer soort spannend. Vrijdag zijn we bij de gastouder geweest, aardige vrouw klikte goed. Maar zie er nu al tegenop dat ik hem voor het eerst moet gaan wegbrengen.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Fiebje zo 2 okt 2011 - 23:14

O ja weten jullie toevallig hoe H&M kleding valt?
Vind trouwens dat het erg verschilt per winkel/merk. W heeft shirtjes aan in maat 56 die goed zitten en 62 die al te krap worden! Laten we het over de amerikaanse maten maar helemaal niet hebben ................

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Juli/Augustus/September 2011 mama's - Pagina 7 Empty Re: Juli/Augustus/September 2011 mama's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum