Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

+48
Supertalentje
PiP
xxDila
Burn
liesje
Thunder
Tazz
Flower_L
Blue flower
Leine
Pien
Liadan
Meeko
joyce0606
piertje
SarahKey
Jasmine
-Ieniemienie-
VeryCherry
Leah
Limburg85
Catwoman79
ProudMom
Monnie
Flip Fluitketel
*Troela*
Bruintje Beer
Mizzie
miss22
Novalee
holaagirl
PapillonRose
Printje
Annie24
Annemie
Minx
koNijntje
Tania
Smaragdje
schuddebuikje
Susan
Steep
Happydobby
Mida4you
sabje
Parisienne
Nana
kwak
52 plaatsers

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  kwak di 1 nov 2011 - 9:22

Kat1980 schreef:
joyce0606 schreef:wat een kleine poppetjes zeg kat1980! is J.amie te vroeg geboren?

Ja, J.amie was 9 weken te vroeg en woog maar 1410 gram. T.imon was ook een kleintje, maar voor mijn gevoel gigantisch (is met 37 wk en 5 dagen geboren en woog 3000 gram)

Hier nog een foto van J.amie, toen ik voor het eerst met hem mocht buidelen, kan je zien hoe klein hij was:
En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 6191826003_896dfcb95a

ik vind het altijd zo bijzonder om te zien dat elk kindje, hoe vroeg het wordt geboren helemaal "af" is. alles zit er op, prachtig!

mooie foto, trouwens!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast di 1 nov 2011 - 22:12

Mooie foto's. Wat een verschil zit er ook tussen pas geboren en een uurtje later

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Kat1980 wo 2 nov 2011 - 3:43

Sunprincess schreef:
Kat1980 schreef:
joyce0606 schreef:wat een kleine poppetjes zeg kat1980! is J.amie te vroeg geboren?

Ja, J.amie was 9 weken te vroeg en woog maar 1410 gram. T.imon was ook een kleintje, maar voor mijn gevoel gigantisch (is met 37 wk en 5 dagen geboren en woog 3000 gram)

Hier nog een foto van J.amie, toen ik voor het eerst met hem mocht buidelen, kan je zien hoe klein hij was:
En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 6191826003_896dfcb95a

Prachtige foto dit!! Wat was ie klein!!

Dank je!
Ja, als ik die foto zie en dan nu kijk hoe datzelfde ventje nu is...
Zag laatst in het boekje van het cb dat J met 9 maanden al bijna hetzelfde woog als T met 9 maanden. Ongelooflijk gewoon dat hij zo snel gegroeid is!
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Star007 za 17 dec 2011 - 12:03

Dit topic weer even uppen smile Dus alle nieuwe mama's van de laatste weken ...show de ( een van de) eerste foto na de bevalling :-)

Hier een foto waar ik haar voor de eerste keer zag I love you Er zijn nog eerdere foto's ( dat ze net uit mijn buik wordt gehaald , maar die zijn nogal bloederig haha.

*

Hier was ze net aangekleed:

*


Laatst aangepast door Star007 op za 17 dec 2011 - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 17 dec 2011 - 12:23

Leuk!
Nu mag ik ook meedoen I love you

Wat ziet D. er daar trouwens al 'groot' uit!

Net geboren :
En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 Foto-AMMZORLP

Kwartiertje oud :
En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 Foto-8SFV4XWN

Uurtje oud :
En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 Foto-8N4PMLTF

Vind het idd ook heel bijzonder om te zien dat al die kindjes, hoe klein ook, 'af' zijn.
En ik vind het toch wel heel gek dat zij in mijn buik heeft gezeten!
En ook al is ze nu nog maar 3 weken, het is allemaal al zo weggeëbt, die herinneringen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  slaatje za 17 dec 2011 - 21:43

Wat een mooie kindjes allemaal :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Jasmine za 17 dec 2011 - 22:23

Sjirafje schreef:
Yasmine schreef:Ik hoop zo dat ik bij een volgend kindje wél zo'n foto krijg...

Was dat de eerste keer niet mogelijk dan? Neutral


Hm. Zie nu je reactie pas.

Maar nee, dat was de eerste keer niet mogelijk. Voor ik goed en wel doorhad dat ze geboren was, was ze al meegenomen door een stuk of 4 artsen en verpleegsters.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 8 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum