Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

+48
Supertalentje
PiP
xxDila
Burn
liesje
Thunder
Tazz
Flower_L
Blue flower
Leine
Pien
Liadan
Meeko
joyce0606
piertje
SarahKey
Jasmine
-Ieniemienie-
VeryCherry
Leah
Limburg85
Catwoman79
ProudMom
Monnie
Flip Fluitketel
*Troela*
Bruintje Beer
Mizzie
miss22
Novalee
holaagirl
PapillonRose
Printje
Annie24
Annemie
Minx
koNijntje
Tania
Smaragdje
schuddebuikje
Susan
Steep
Happydobby
Mida4you
sabje
Parisienne
Nana
kwak
52 plaatsers

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 1:06

Hè wat jammer gemist... Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 3:59

Laurientje85 schreef:Hè wat jammer gemist... Cry
Ja, ik ook al.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 4:01

Lieskuh schreef:
Laurientje85 schreef:Hè wat jammer gemist... Cry
Ja, ik ook al.
Ik ook Sad

Wil je ze nog een keer eventjes plaatsen misschien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 4:08

*De 1e 2 foto's is de oudste, de andere 3 de jongste. Bij de laatste zie je zo mooi de 2 navelstrengen.


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op zo 25 sep 2011 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 4:12

Wat bijzonder om dat zo te zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  PapillonRose zo 25 sep 2011 - 4:13

Wat een bijzondere foto's MamaRosa! Lijkt me wel fijn om daar foto's van te hebben, omdat je het zelf niet kunt zien op dat moment. En ik vind het geen enge foto's hoor, juist wel speciaal.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Burn zo 25 sep 2011 - 4:14

Woowh! Wat apart om te zien!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 4:23

Die gyn is echt mijn held, haha!
Je hebt de serie van het Deventer ziekenhuis, De echte co-assistent, en daar zie je hem vaak in beeld, ook met een keizersnee, en voor de geboorte kon ik daar zo naar kijken, maar als ik nu die aflevering kijk, begin ik zo te huilen, haha!
Dat is echt een hele lieve man, of ik hemel hem nu teveel op misschien, haha!
Hij is diegene die op de laatste foto de baby eruit haalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 4:29

Supermooi hoor! Hoe doe je dat zo met die spoiler, dan plaats ik de mijne ook op die manier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 4:45

Lieskuh schreef:Supermooi hoor! Hoe doe je dat zo met die spoiler, dan plaats ik de mijne ook op die manier!


Bij overige, de foto's tussen spoiler zetten, dus de foto's selecteren, en dan op spoiler klikken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 5:32

*


Laatst aangepast door Lieskuh op ma 26 sep 2011 - 21:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 6:02

Wat mooi Lieskuh!! Ik neem aan dat dit van je 2e zoontje is?
Ziet er toch weer heel anders uit dan wanneer ze in stuit liggen hè? Echt mooi! Je ziet hem echt je buik uitkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 6:09

Ja dat freggeltje is onze Jens hahah. Ik vind de foto's ook erg mooi en ben er heel blij mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  SarahKey zo 25 sep 2011 - 6:11

Lieskuh schreef:Ja dat freggeltje is onze Jens hahah. Ik vind de foto's ook erg mooi en ben er heel blij mee!

Wat een mooie foto's! En erg leuk om dat zo eens te zien. Al dacht ik wel: ohh die kijkt nors Laughing Embarassed Maar dat is bijgetrokken Wink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 6:12

Lieskuh schreef:Ja dat freggeltje is onze Jens hahah. Ik vind de foto's ook erg mooi en ben er heel blij mee!

Ik ook. Ik kijk er nog regelmatig naar, ze staan dan ook nog op de laptop, maar ik vind het gewoon leuk om even naar te kijken. Het blijft toch iets aparts zo'n keizersnee, in zeer korte tijd komt er ineens een huilend kindje uit je buik!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 6:40

Mooi die foto's van jullie keizersnede, van M.ara heb ik ook precies dit soort foto's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  sabje zo 25 sep 2011 - 7:45

[quote="sabje"]Hier is hij net aangekleed. De allereerste is niet geschikt voor hier. Lig ik naakt onder :-)
Weg
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Flower_L zo 25 sep 2011 - 8:02

Wauwie, mooi om te zien hoor...onze eerste foto is van l die voor tweede keer op mij wordt gelegd. Toen was hij al "gepoetst". Eigenlijk best jammer, zou ik volgende keer anders doen

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Blue flower zo 25 sep 2011 - 9:48

Yasmine schreef:
Blue flower schreef:
Yasmine schreef:
Blue flower schreef:Prachtig!! ik had alweer kriebels maar nu ik deze foto's allemaal zie, wordt het met elke foto meer haha.
Ik zal mijn foto's niet plaatsen want de allereerste foto's zijn niet zo leuk... daar zijn allemaal artsen en mensen met onze man bezig en zag hij er niet levend uit... Mijn man moest deze foto's maken van de artsen omdat ik vragen zou krijgen omdat onze kleine jongen naar de crash kamer gebracht werd en ik hem nog niet gezien had...

Hier zijn de eerste foto's net zo. J. werd meegenomen en ik was gelijk helemaal helder, zei direct tegen mijn man: 'jij gaat mee, foto's maken!'

Wat knap dat jij direct helder was, dat moet voor jou een fijn gevoel geven achteraf dan. Ik ben mij stuk daardoor een beetje kwijt denk... het ene moment deed ik mijn ogen open en zag ik minstens 20 doktoren in mijn kamer staan en het andere moment dat ik mijn ogen open deed was ik nog maar met 2 zusters.... dokters weg, man weg maar ook mijn kindje weg... en ik wist niet eens of hij wel leefde en dat konden de zusters mij op dat moment ook niet vertellen... het heeft ook echt wel even geduurd voordat ik helemaal helder was. Ik kan sinds kort naar de foto's kijken zonder te huilen maar het blijft wel moeilijk. Maar ik denk dat ik jou dit niet hoef te vertellen haha.

Daar ben ik dus echt heel blij om inderdaad. Het ging opeens zo snel allemaal. Voor ik het wist lag ze op mijn buik, maar was ze ook alweer weg. Ze heeft daar alleen tijdens het doorknippen van de navelstreng gelegen. Eigenlijk kon dat helemaal niet, maar omdat ik een groot risico liep op een postnatale depressie, mocht ik haar die paar tellen zien en voelen. had meteen door dat er iets niet klopte. Toen werd gezegd: 'we nemen haar even mee', was ik gelijk nuchter, ik had 36 uur topsport liggen bedrijven en dan dit. Eerste keer dat ik de foto's zag van het beademen, kreeg ik het IJSKOUD!

Van mijn man hoorde ik later dat de kinderarts op een gegeven moment redelijk zenuwachtig werd en echt iets had van: 'ga het nu doen!'. Gelukkig pakte ze toen (na vijf minuten) de ademhaling zelf op. Kreeg haar toen nog vijf minuutjes in mijn armen en toen werd ze meegenomen de couveuse in.

Mooie foto heb je trouwens geplaatst, vind dat je zoontje er daar heel sterk uitziet. Hoe is het nu met je zoontje?

Wat fijn dat jij je dochtertje toch even op je buik hebt gehad, ik heb dat helemaal niet en heb er erg veel last van gehad wat ik niet kon verwerken en hulp heb moeten nemen om het te verwerken. Ik had altijd een ideaal beeld van bevallen. Je krijgt je kindje op je buik en papa knipt de navelstreng door en dan zit je daar als kersvers gezinnetje vol blijdschap. Ik heb nooit gedacht dat het ook fout kon gaan...heeeel naief, weet ik nu.

Lief dat je zegt dat hij erg erg sterk uitziet, dat is hij ook smile nu maar ook toen. We hebben een week in het ziekenhuis gelegen en hebben veel meegemaakt hij is een aantal x gestopt met ademhalen, mijn diabetes, prematuur zijn, kans op hersenbloeding en de moeilijke start, maar hij heeft zich er heel dapper doorheen gevochten.

Het gaat nu heel goed met hem, de artsen hadden dit niet verwacht, maar hij loopt zelfs voor in zijn ontwikkeling als het vergeleken wordt met andere 9 maanden oude baby's. Dus ja, hij is een sterk en dapper kereltje smile mijn trots smile

Hoe is het nu met jou dochtertje? heeft zij last van de moeilijke start?
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 7:49

Ciske:
En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 361926756_5_AkFp

Janneman:
En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 1232780729_5_YroT

Dit is van Janneman wel de 5e foto al ofzo maar die daarvoor zijn niet geschikt voor het forum. Ik heb er zelfs een waarop hij geboren wordt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  holaagirl ma 26 sep 2011 - 7:56

sunprincess, vind de foto van Janneman zo leuk!
Hij is zo tevreden daar! Dat lekkere bekkie, helemaal ontspannen!
heerlijk!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  joyce0606 ma 26 sep 2011 - 8:09

sunprinses: wat is c.iske een kleintje! of lijkt dat maar zo?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 19:54

joyce0606 schreef:sunprinses: wat is c.iske een kleintje! of lijkt dat maar zo?

Ja c.iske was, als ik het goed heb, met 34 weken geboren.

Mooie foto's, ook die van de keizersnee, bijzonder om dat zo te zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 21:10

Nu ik de foto's van Lieskuh heb gezien vind ik het toch wel jammer dat ik helemaal geen foto's heb van het moment dat A. uit mijn buik wordt gehaald. Het lijkt me toch wel heel bijzonder om ook die foto's te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Parisienne ma 26 sep 2011 - 23:09

Jammer.. heb de foto's van Lieskuh en MamaRosa gemist! Sad Had me wel heel bijzonder geleken om te zien!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 6 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum