Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

+3
Jazzlyn
mauwmauw
loesje
7 plaatsers

Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  loesje wo 16 mei 2012 - 23:25

konden jullie op de echo al verschil zien met jullie eerste en tweede kindje?

ik heb gister een echo gehad en dit kindje lijkt iets dikker en bewoog veel meer.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 23:31

Bij ons heeft een van de twee heel duidelijk een ronder buikje en andere houding. Mijn man loopt een beetje met zijn kont naar achter, en het jongetje leek deze houding ook te hebben hahaha. Verder leek het meisje een veel fijner gezichtje te hebben dan het jochie. Maar dat is bij tweelingen natuurlijk makkelijker te vergelijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gast wo 16 mei 2012 - 23:44

Zo vroeg niet, later wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  mauwmauw do 17 mei 2012 - 0:29

ik kan totaal niks zien op een echo.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 0:30

kinderen groeien de eerste weken toch precies hetzelfde? Verschil kun je geloof ik pas gaan zien na de 16 weken ofzo, als ze hun eigen lijn gaan volgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Jazzlyn do 17 mei 2012 - 0:45

Nee bijna niet qua aangezicht. Klopt ook want A is bijna een kopie van L toen Wink
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Twellie do 17 mei 2012 - 1:26

Rond de 28 weken was er veel verschil te zien: beide kinderen leken bij de geboorte ook op die echofoto (en niet op elkaar).
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 3:22

Nee dat kon ik niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 3:31

Wij konden dat wel. Dit kindje bleek met de 12weken echo groter te zijn als zijn/haar zus met 12weken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 6:13

Anniej_S schreef:Wij konden dat wel. Dit kindje bleek met de 12weken echo groter te zijn als zijn/haar zus met 12weken.

dan ben je toch gewoon verder als het kindje groter is?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 6:14

Nou het scheelt in werkelijkheid misschien 1 tot 2 cm? (als ik het dan met Y. vergelijk op die termijn)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 6:17

dat zou wel raar zijn annieJ, want rond de 12 weken wordt de termijn echo altijd gedaan en de termijn wordt bepaald a.d.h.v de lengte van het kindje. Als het kindje langer is, dan zou je dus ook verder zwanger moeten zijn.

Na de (volgens mij) 16 weken gaan kinderen hun eigen lijn volgen en is de groei niet meer volgens een vaste lijn, dan kan het wel zijn dat er verschillen te zien zijn in de groei, maar tot ongeveer die tijd groeien alle baby's hetzelfde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 6:20

Ik heb geen idee, wat ik me wel kan herrineren toen we rond de 20 weken de 20weken echo dus kregen (was geloof iets van 20+5 of 21w) bleek Y. ook kleiner te zijn. En toen ik bevallen was met 37+4 ook, maar wat er ook werd verteld dat het ook echt wel ligt aan de "genen" van de ouders. En ik was (25jr terug) ook vrij klein en mijn mama was bevallen met 40w precies, dus of het ook verder daar aan ligt, geen idee, ik ben geen VK.

Volgende week hebben we geslachtsbepaling, kijken wat er daar uit komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 6:24

met 20 weken kan dat inderdaad wel, want dan ben je die termijn dat alle kinderen hetzelfde groeien al voorbij. Onze dochter was tijdens de 20-weken echo ook kleiner en bij de 27 weken echo juist groter (uiteindelijk gemiddeld).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 6:25

Ze zeiden een paar dagen voordat ik werd ingeleid dat het niet meer 6pond zou zijn, en ze was uiteindelijk 2610 & 46cm. Dus echt een klein poppetje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Bruintje Beer do 17 mei 2012 - 6:26

De jongste was kwa gewicht veel groter op de echo's maar na 39 weken toch ruim 500 gram lichter dan zijn zus die met 30 weken een groeiachterstand had van 3 weken.

Ieder kind groeit zijn eigen lijntje.

kwa structuur lijken ze wel op elkaar alleen hebben ze een totaal ander gezicht.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  _Lana_ do 17 mei 2012 - 19:10

Bij een tweeling is het wel makkelijker te vergelijken natuurlijk. Maar bij ons was al vrij snel duidelijk dat één kindje drukker was dan de andere. Dat is nog zo Very Happy , in ieder geval beweeglijker.
Oja en ook qua uiterlijk zagen we echt wel verschil.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 19:23

Zo vroeg nog niet. Dan kan volgens mij ook nog niet.

Later wel, meneer was veel (nog) groter.
Qua gezichtje verder leken ze wel op elkaar. Wat we meteen zagen was het kuiltje bij de bovenlip.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  _Lana_ do 17 mei 2012 - 23:37

Met 11 weken zag ik dat trouwens ook echt totaal nog niet hoor.
Alhoewel ik met 14 / 15 weken wel al een heel klein verschilletje zag bij mijn zoontje Laughing , haha.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Pandora vr 18 mei 2012 - 3:12

Tot nu toe nog geen verschil op kunnen merken, heb alleen het idee dat dit kindje wat rustiger is dan mijn dochter destijds want ik voel nog steeds erg weinig beweging wat ik jammer vind en me soms onzeker maakt....
Maar ach, een rustig kindje is in tegenstelling tot F. misschien ook wel lekker
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind Empty Re: konden jullie op de echo al verschil zien tussen jullie kind

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum