Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?

+2
Annemie
*Lookie*
6 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer? Empty Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?

Bericht  *Lookie* zo 10 jun 2012 - 7:28

Onze zoon van nu ruim 6 maanden slaapt nog bij ons op de kamer. We slapen er alle drie prima om, tot nu toe. Op den duur zal hij wel op zijn eigen kamer gaan slapen, ik denk binnenkort maar zie er op de een of andere manier een beetje tegenop, ik vind het wel fijn om hem nog een beetje in de buurt te hebben.. Maar de laatste week merk ik toch dat hij soms wat onrustiger wordt als een van ons naar bed gaat (door uittrekken kleding etc), dus misschien is hij er wel aan toe. Ik ben ook niet van plan om hem als peuter nog op onze kamer te hebben. Het klinkt misschien heel overdreven maar ik heb het gevoel er nu nog niet helemaal 'aan toe' te zijn dat hij in zn eigen kamer slaapt. Ik weet wel, we kunnen de deuren gewoon open houden en alles, maar toch..

Wanneer sliep jullie kind op de eigen kamer? Had jij of je kind er problemen mee?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer? Empty Re: Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?

Bericht  Annemie zo 10 jun 2012 - 7:31

Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer? Empty Re: Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?

Bericht  *Lookie* zo 10 jun 2012 - 7:35

Bedankt! Had ik niet gezien..
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer? Empty Re: Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?

Bericht  Susan zo 10 jun 2012 - 7:40

Lang. Mede door omstandigheden. Ezra sliep tot ruim een jaar bij ons op de kamer omdat we een verhuizing in het vooruitzicht hadden en we het wilden laten samenvallen zodat hij niet twee keer achter elkaar aan een nieuwe kamer moest wennen, Yrsa slaapt nog steeds bij ons omdat we er nog niet aan toe zijn gekomen om de zolder - die onze slaapkamer moet worden - op te knappen. Het is wel zo dat de slaapkamer waar we nu met haar slapen - die dus straks haar slaapkamer wordt - oorspronkelijk uit twee kamers bestaat en L-vormig is, ze heeft dus wel een eigen 'hoekje' waar haar bed staat, met ook een ander behangetje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer? Empty Re: Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?

Bericht  Twellie zo 10 jun 2012 - 9:49

Onze dochter is al eventjes naar haar eigen kamer, ik ben wel eerst even mee verhuisd naar haar kamer Embarassed . Mijn vriend wilde haar liever niet meer op onze kamer hebben maar voor mijn gevoel was het nog wel te vroeg. Sinds dit weekend slaapt ze alleen op haar eigen kamer en wij op onze kamer.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer? Empty Re: Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?

Bericht  maiadebij zo 10 jun 2012 - 10:13

J tot 20 maanden. Ze gaf toen zelf aan in haar eigen kamer te willen slapen en dat ging ook meteen goed.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer? Empty Re: Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?

Bericht  Fiwen zo 10 jun 2012 - 10:39

Tot ze ruim een jaar was sliep ze bij ons in bed/co-sleeper. Daarna kwam ze halverwege de nacht bij ons en nu slaapt ze sinds enkele weken de meeste nachten door en dus ook geheel in haar eigen bed.

Als je er nog niet aan toe bent moet je het nog niet doen. Er zit een heel groot verschil tussen een kind van 6 maanden en een peuter. Gewoon doen wat voor jou/jullie goed voelt, er is geen goed en fout hierin.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer? Empty Re: Hoe lang sliep jullie kind bij jullie op de slaapkamer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum