Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

+48
Supertalentje
PiP
xxDila
Burn
liesje
Thunder
Tazz
Flower_L
Blue flower
Leine
Pien
Liadan
Meeko
joyce0606
piertje
SarahKey
Jasmine
-Ieniemienie-
VeryCherry
Leah
Limburg85
Catwoman79
ProudMom
Monnie
Flip Fluitketel
*Troela*
Bruintje Beer
Mizzie
miss22
Novalee
holaagirl
PapillonRose
Printje
Annie24
Annemie
Minx
koNijntje
Tania
Smaragdje
schuddebuikje
Susan
Steep
Happydobby
Mida4you
sabje
Parisienne
Nana
kwak
52 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 0:13

*weg*


Laatst aangepast door _Nera_ op za 24 sep 2011 - 7:38; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Thunder za 24 sep 2011 - 0:50

Flower_L schreef:
Rataplan schreef:Konijntje en Flower, dan wonen jullie ook dicht bij mij! Ik woon in B. net achter de nieuwe brug.

dat ken ik niet....is B. een wijk? Ben nog een Z.groentje, dat heb ik al wel in de gaten Cool

Nee, dat is geen wijk. Het is een dorp verderop, dus net achter de brug. Groentje :P !!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 4:24

Wist niet dat hier toch nog wel zoveel in de buurt woonde haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Parisienne za 24 sep 2011 - 4:56

_MamaRosa_ schreef:Ik heb hele mooie van de tweeling terwijl ze uit mijn buik worden gehaald, maar die zal ik hier maar niet plaatsen. Zelf vind ik het heel bijzonder om te zien, al kan ik me bijna niet voorstellen dat het mijn buik is.
Dat lijkt me inderdaad ook erg bijzonder om te zien. Mooi dat je er een foto van hebt! smile
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 5:08

Jawel Mamarosa, foto Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 5:11

Mama_van2 schreef:Jawel Mamarosa, foto Very Happy

+1 Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 5:38

Parisienne schreef:
_MamaRosa_ schreef:Ik heb hele mooie van de tweeling terwijl ze uit mijn buik worden gehaald, maar die zal ik hier maar niet plaatsen. Zelf vind ik het heel bijzonder om te zien, al kan ik me bijna niet voorstellen dat het mijn buik is.
Dat lijkt me inderdaad ook erg bijzonder om te zien. Mooi dat je er een foto van hebt! smile
Ik heb ook zo'n foto, maar dan maar met 1 kindje die al krijsend uit mijn buik gehaald werd. Ik vind dat ook een hele bijzondere foto.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  *Troela* za 24 sep 2011 - 7:10

Ik heb er ook zo een. D zat nog in het vlies. Heel mooi om te zien, had bij T heel weinig foto's van de keizersnede.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 7:39

_MamaRosa_ schreef:Ik heb hele mooie van de tweeling terwijl ze uit mijn buik worden gehaald, maar die zal ik hier maar niet plaatsen. Zelf vind ik het heel bijzonder om te zien, al kan ik me bijna niet voorstellen dat het mijn buik is.

Ja! Daar heb ik ook een foto van! smile ziet er heel raar maar bijzonder uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 7:42

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 1015573182_5_s9fg

Net geboren.

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 1015574680_5_A6AR

Uurtje later

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  joyce0606 za 24 sep 2011 - 7:57

wat zijn alle kindjes toch zo mooi! en zeker na een tijdje als ze zijn opgedroogd, wat een mega verschil!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Blue flower za 24 sep 2011 - 8:21

Ik heb een foto gevonden die een het meest toonbaar is na de bevalling.
Hij is hier 2 uur oud..

Ik haal hem wel weer weg dus niet quoten please...





Laatst aangepast door Blue flower op zo 25 sep 2011 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Jasmine za 24 sep 2011 - 9:23

Blue flower schreef:
Yasmine schreef:
Blue flower schreef:Prachtig!! ik had alweer kriebels maar nu ik deze foto's allemaal zie, wordt het met elke foto meer haha.
Ik zal mijn foto's niet plaatsen want de allereerste foto's zijn niet zo leuk... daar zijn allemaal artsen en mensen met onze man bezig en zag hij er niet levend uit... Mijn man moest deze foto's maken van de artsen omdat ik vragen zou krijgen omdat onze kleine jongen naar de crash kamer gebracht werd en ik hem nog niet gezien had...

Hier zijn de eerste foto's net zo. J. werd meegenomen en ik was gelijk helemaal helder, zei direct tegen mijn man: 'jij gaat mee, foto's maken!'

Wat knap dat jij direct helder was, dat moet voor jou een fijn gevoel geven achteraf dan. Ik ben mij stuk daardoor een beetje kwijt denk... het ene moment deed ik mijn ogen open en zag ik minstens 20 doktoren in mijn kamer staan en het andere moment dat ik mijn ogen open deed was ik nog maar met 2 zusters.... dokters weg, man weg maar ook mijn kindje weg... en ik wist niet eens of hij wel leefde en dat konden de zusters mij op dat moment ook niet vertellen... het heeft ook echt wel even geduurd voordat ik helemaal helder was. Ik kan sinds kort naar de foto's kijken zonder te huilen maar het blijft wel moeilijk. Maar ik denk dat ik jou dit niet hoef te vertellen haha.

Daar ben ik dus echt heel blij om inderdaad. Het ging opeens zo snel allemaal. Voor ik het wist lag ze op mijn buik, maar was ze ook alweer weg. Ze heeft daar alleen tijdens het doorknippen van de navelstreng gelegen. Eigenlijk kon dat helemaal niet, maar omdat ik een groot risico liep op een postnatale depressie, mocht ik haar die paar tellen zien en voelen. had meteen door dat er iets niet klopte. Toen werd gezegd: 'we nemen haar even mee', was ik gelijk nuchter, ik had 36 uur topsport liggen bedrijven en dan dit. Eerste keer dat ik de foto's zag van het beademen, kreeg ik het IJSKOUD!

Van mijn man hoorde ik later dat de kinderarts op een gegeven moment redelijk zenuwachtig werd en echt iets had van: 'ga het nu doen!'. Gelukkig pakte ze toen (na vijf minuten) de ademhaling zelf op. Kreeg haar toen nog vijf minuutjes in mijn armen en toen werd ze meegenomen de couveuse in.

Mooie foto heb je trouwens geplaatst, vind dat je zoontje er daar heel sterk uitziet. Hoe is het nu met je zoontje?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 18:45

Rejoy. schreef:
Mama_van2 schreef:Jawel Mamarosa, foto Very Happy

+1 Very Happy

+2!

Ik heb zelf geen foto van het moment dat ze uit mijn buik wordt gehaald, mijn man heeft het wel gezien en vond het erg bijzonder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 19:13

Ik wil ze wel plaatsen, maar ik weet niet of iedereen dat wel kan waarderen. Ik vind ze totaal niet schokkend ofzo, maar misschien anderen wel.
Dan mag er wel eerst een aanpassing in de topic-titel komen misschien? Ookal zal ik ze zo weer verwijderen dan.
Wordt wel sowieso later vandaag voor ik ze plaats. En ze komen wel 1 voor 1 hè, dus zullen niet veel verschillen met die van jullie keizersnedes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Tania za 24 sep 2011 - 19:17

mama rosa, ik weet niet of het kan maar misschien kun je de foto's in een spoiler plaatsen dan ziet niet iedereen ze meteen en weten mensen van tevoren wat ze te zien krijgen als ze het aanklikken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 23:10

*


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op zo 25 sep 2011 - 0:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 23:20

Echt bijzonder om te zien MamaRosa.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 23:24

Arden schreef:Echt bijzonder om te zien MamaRosa.

Ja, vooral als ik me bedenk dat ze een kwartier daarvoor nog mijn vliezen aan het breken waren, en we op het moment van de keizersnee niet wisten of de oudste nog wel leefde. Wat was ik blij toen ik haar hoorde huilen zeg! Voelde me zo machteloos toen! Ineens lig je daar dan, uit het niets eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Tania za 24 sep 2011 - 23:30

Ik vind het ook bijzondere foto's. Lijkt me wel een raar idee dat dat je buik is.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 23:38

Ik heb ook zelf totaal niet het idee dat het mijn buik is, zeker niet als je ziet hoever ze die openzetten, terwijl het eigenlijk in verhouding maar een kleine snee is. Ik heb ook een foto met zo'n spreider in mijn buik, dat ziet er echt vreemd uit, heel die buik open.
Hmmm, zit 'm nu te bekijken, maar het is een soort schep volgens mij, waarmee ze iets opvangen? Geen idee, haha! Staat alleen op de 1e foto.


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op za 24 sep 2011 - 23:40; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 23:38

wat bijzonder zeg mamarosa! Ik kan me voorstellen dat deze foto's je heel dierbaar zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 0:16

Lijkt me idd echt een vreemd idee dat dat je buik is als je dat zo ziet zeg! en ik wist idd ook niet dat je zo'n grote snee krijgt. Wel mooie en bijzondere foto's!


Laatst aangepast door Puggle op zo 25 sep 2011 - 0:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Jasmine zo 25 sep 2011 - 0:24

Wat een bijzondere foto's MamaRosa.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Smaragdje zo 25 sep 2011 - 0:24

Bijzondere, maar ergens ook wel hele mooie foto's MamaRosa!

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling. - Pagina 5 Empty Re: En nu foto's van jullie kind(jes) na de bevalling.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum