Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij gekregen van de kerstman?

+55
Sterre
Mamsie
Sweety
Flippin' Bitch
Penny Blossom
Bliss
Jasmina
Verona
Caro
Jerry
Roxi3
Caroow
loura
VeryCherry
SnowWhite
JD
NerdChic
Silva
Aziraphale
me-girl
Niki
TNMN
Pien
mickey
BJA
M_as
Isis
GeKKiE
Ellebel
Tazz
Arwyn
Try
Eve
Blond
aardbeitje
Makamba
Japie
Jeanette
Angela_1986
Raindrop
Mermaid
Fayebella
Snoopy
Prosecco
IndianRose
Minx
Miccie
Toet
Summerlovin
nina
Inge
dr_oupy
Effie_O
Cheesegirl
Lejow
59 plaatsers

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 21:45

Nyah schreef:
Liva schreef:Volgens mij heb ik die ook geroken, Nyah, leuk! Ik baal er altijd zo van dat ik
zo snel een geurtje niet meer ruik als ik m opgespoten heb Sad. Anderen ruiken het dan heel goed maar ik ruik niks meer!

Ik ruik mezelf ook niet meer continu als ik hem eenmaal op heb, maar als ik aan mn pols ruik ruik ik het weer. Als je het dan ook nog niet ruikt moet je even aan koffie ruiken en daarna heel snel aan jezelf ruiken Very Happy

Wist je dat dan je geur het best zit? Als je hem zelf niet ruikt? Als je jezelf ruikt heb je veeeel te veel gebruikt wha! Je kunt het in je haar spuiten of op je natte lichaam en dan uitsmeren, je ruikt jezelf dan ook heel goed.

Edit: dit komt omdat je neus er aan gewend raakt. Netzoals meiden die in de parfumerie werken, ook niets meer ruiken. Ik had dat ook, dan kwam ik smorgens de winkel binnen en dan kreeg ik een klap van alle geuren en dan de hele dag nergens last van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 21:47

Hahaha CKC smile is zij altijd al zo geweest bij je man vroeger?

Nyah, dat is een goede tip. Maar waarom
eigenlijk koffie? :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 21:51

Nee dat wist ik niet CKC, dan is het maar goed dat ik mezelf niet ruik Laughing

Liva, koffie neutraliseert geuren. Dus daarna kun je weer 'opnieuw' je parfum ruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 21:53

Liva schreef:Hahaha CKC smile is zij altijd al zo geweest bij je man vroeger?
Dit is misschien niet het topic daarvoor maar vooruit! smile
Ja, ze is altijd al zo geweest maar ze heeft mijn man niet opgevoed, toen mijn man's ouders uitelkaar gingen toen hij 1 jaar was, is zijn moeder veel gaan werken en uitgaan etc waardoor er weinig tijd was voor een baby in haar leven. Toen heeft zijn oma hem opgevoed. Hij noemt ze ook geen mama en oma.. veel te verwarrend en daarom zegt ie alleen hun voornaam. Kijk, het is een lieve vrouw.. eerlijk is eerlijk, maar ze heeft echt enorme streken waardoor de hele familie haar uitkotst.. dan zie je die 'lieve daden' niet meer. Mijn man waarschuwde me in het begin, en ik dacht wat een flapdrol.. dat ie me waarschuwt voor zijn eigen ma, maar later begreep ik waarom.. Ze wil de eeuwige jeugd, ze wil hip en happening zijn, ze wil een jonge vent en ze geniet intens van mannen aandacht. Zo'n tiep is het.

Nyah, dat is een goede tip. Maar waarom
eigenlijk koffie? :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 23:01

Ik heb gekregen:
- Waxinelichtjes,
- Rustiekekaarsen,
- Keukenweegschaaltje,
- Agenda 2011,
- Mascara,
- Douchefris.

Mijn vriend:
- Waterpas,
- Douchefris,
- Deo,
- Antivries,
- Zoutmolen.

Liggen nog bij schoonouders, straks even ophalen.
Gister een lekker kerstdiner gehad met veel wild.

Vandaag doen we niets meer. Vanavond komt mijn vader bij ons fonfuen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 23:12

badzeep
geld


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Isis za 25 dec 2010 - 23:19

- Boek: Een handvol stof van Evelyn Waugh
- Parfum: J'adore
- Ketting
- Boek: spirituele gids
- Een brooddoos (een zakje in duikerspak-stof om je eten warm of koud in te bewaren).
- Een deurstop in de vorm van een muis
- Een tijdschriftenhouder
Isis
Isis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 23:28

Van mijn ouders een leuke lichtversiering om op te hangen, van mijn ouders voor mijn zoontje nieuwe kleertjes. Van mijn man heb ik een Pandora bedel gekregen en heb mezelf een parfum van Bruno Banani kado gedaan Very Happy. Voor mijn man heb ik een foto van onze zoon op canvas besteld. Komt hopelijk volgende week binnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  M_as za 25 dec 2010 - 23:54

Ik heb onwijs leuke dingen gekregen vond ik.
Van mn vriend: 2 pandora bedeltjes. 1 met mijn voorletter en een huisje (hint denk ik Wink) en cd van de 3J's.
Van mn ouders: Wekkerradio, pandora bedeltje, knipjes en elastiekjes, parfum en douchegel.

En m'n vriend was gisteren jarig, die heeft van de vriendengroep als grap een cavia gekregen. 8 weken oud. Hij staat nu bij ons thuis haha, vet schattig! His name: Diezel
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 0:49

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 30d9c7o

Awwww hoe schattig!

@ Birgit; waarom heb je je eigen kadootjes ingepakt? Dat is toch niet leuk?

Ik heb wel een idee wat ik van mijn vriend krijg maar hij heeft nu ook nog een ander kadootje liggen waar ik weinig van begrijp. Het lijkt op een boek maar welk boek, geen idee Very Happy. Gister kreeg ik van mijn schoonmoeder een klein muziekdoosje, heel lief. Vanmiddag doen we kadootjes met mijn familie dus dan weet ik meer. Ben benieuwd maar meer wat ze van mijn kado's vinden haha. Ik vind het altijd moeilijker mijn kadootjes nog niet te geven dan dat ik nieuwsgierig ben naar mijn eigen kado's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 0:52

Purple schreef:Wij doen niet aan cadeautjes.
Oh, ik vond vanmorgen een klein cadeautje die in de kerstboom stond. Een bedeltje voor aan mijn Fossil armband.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  BJA zo 26 dec 2010 - 0:54

Ik had vorige week al een nieuwe spijkerbroek gekregen voor kerst.
Moest ik natuurlijk wel eerst passen.
Gisteren heb ik ook nog eens geld gekregen!
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  mickey zo 26 dec 2010 - 0:55

Ik heb van mijn zus een boek gekregen (De Cocktailclub van Madeleine Wickham) en een kookboek van Jamie Oliver.
Met de kerst trekken we lootjes omdat we een best wel groot gezin zijn (inclusief de aanhang dan). Het wordt anders wel heel duur om voor iedereen wat te kopen.

Van mijn ouders krijgen we altijd een zak met snoep en wat prulletjes en een envelopje eraan, zodat we zelf iets kunnen uitzoeken.

Van mijn oma ook geld gekregen.

Van mijn vriend een pyama, trui en dagcreme (alles zelf uitgezocht Wink )

Ik had voor mijn vriend een trui en parfum.
Voor de vriendin van mijn broertje een DVD (SATC 2) en een boek (Champagne van Lauren Weisburger) en chocola.
Voor mijn oma een boek (Het Familieportret, over een gezin uit WO2).
Voor mijn ouders hadden we met z'n allen (kids, aanhang, kleinkind) een foto laten maken, die afgedrukt op groot formaat (40x60) met een mooie lijst erom. Ze waren er erg blij mee Very Happy
Voor mijn neefje wat speelgoed (hij wordt over een paar weken 2, doet dus niet mee met de lootjes Wink )
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Jeanette zo 26 dec 2010 - 1:00

Joehoeeee!!! Ik heb een WII gehad met de spellen Donkey Kong, Super Mario en Wii Sports! cheers Echt totaal niet verwacht. Daarnaast in een rode versie, dat steekt wel mooi af bij kerst haha. Very Happy Daarnaast nog wat dingetjes voor mijn auto.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 1:01

Lagom schreef:
@ Birgit; waarom heb je je eigen kadootjes ingepakt? Dat is toch niet leuk?

Ik wilde ook mn eigen kadootjes inpakken, maar mijn H&M bestelling was nog niet binnen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 1:20

Aaaah Snowflake, wat een droppie! En wat een originele naam, Yuga! volgens mij is het een ondeugd? smile

Ik heb een mooi fotoboek gekregen, een laptopstandaard, een zeepketting en een nieuwe badjas. Erg leuk dus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Raindrop zo 26 dec 2010 - 1:38

Thanks wolletjes Very Happy Hij is zeker ondeugend maar ook heel lief! Zou hem absoluut niet meer kwijt willen!

Jij bent ook lekker verwend. Ik had nog nooit van een laptopstandaard gehoord maar het lijkt me wel ideaal!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Pien zo 26 dec 2010 - 1:43

niks.... en vind het erg jammer aangezien ik wel voor 5 mensen cadeaus had!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  TNMN zo 26 dec 2010 - 1:54

Ik ben schandelijk verwend. Ik heb een full-body massage en voetmassage bon, een oogschaduw setje van MAC, slaapsokken, veel chocolade, een dinerbon, een luchtje van Tommy Girl, een radio en nog meer chocola gekregen.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Niki zo 26 dec 2010 - 5:07

IK heb een senseo gekregen van de kerstman... Very Happy Goed voor mijn nieuwe huis!
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  me-girl zo 26 dec 2010 - 7:01

ik heb twee bedeltjes (P.andora) gekregen voor aan mijn armband en een witte krans met wit hartje erin voor aan de deur:D
me-girl
me-girl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : provincie groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 7:04

Ik vraag me af waarom je Pandora met een punt ertussen schrijft?

Ik heb lekkere warme pantoffels gekregen, postzegels (kan weer lekker kaarten sturen naar het buitenland) en een USB-stick. Oh, en nog twee grote dozen vaatwastabletten, maar dat was meer een geintje van m'n ouders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 7:07

Snowflake schreef:

Jij bent ook lekker verwend. Ik had nog nooit van een laptopstandaard gehoord maar het lijkt me wel ideaal!

Een laptopstandaard is echt ideaal. Ik heb er nu eentje van Logitech. Je moet er alleen een extern toetsenbord aan hangen, maar dat is ook niet zo heel erg vervelend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Aziraphale zo 26 dec 2010 - 8:37

Snowflake; wat een lieffie!! Ik heb ook een zwarte kater van inmiddels 6 mnd. Geweldig beest, echt m'n beste vriendje smile

ik heb gekregen:
- de Millennium triologie boeken van Stieg Larsson in het Engels
- mascara
- Fiep Westendorp oogschaduw (grijs)
- Jip & Janneke lipbalsem
- een tajine
- kookboekjes over amuses
- amuselepels met schaal
- geweldige voerbakken voor de katten
- €20 om een pluizige knuffeltunnel te kopen voor de katten (die was niet meer op voorraad)
- een theedoos

van mijn schoonouders hebben we elk €50 gekregen en een tegoedbon voor 2 pers hij de Zwaluwhoeve.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Inge zo 26 dec 2010 - 9:41

Snowflake, wat een schatje!

Van mijn vriend
Ik heb gekregen
Blue ray Up in the air
dvdbox Garfield
boek Esther verhoeff - Deja vu
agenda pussy deluxe (die kat)
sloffen
dvdserie Penoza
luxe etentje op kerstavond

Van mijn zusje
1/2 staatslot
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 4 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum