Laatst gekregen!
+31
Océane
SuperGrover
Zora
Benthe
litllejoy
TNMN
Jerry
studiebol
VeryCherry
bolus26
minoessepoes
Raindrop
Toet
Zwerver
Snoes
Mizzie
Sarah1985
Mizz_S
silly-one
loura
Shy
Snack a Jack
NerdChic
Kabouter
Jeanette
Blond
dolfijntje24
Jade
Arwyn
SoCali
Marin
35 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Laatst gekregen!
Wat heb jij als laatste gekregen?
Ik heb deze twee cadeautjes van m'n vriend uit Laos gekregen
Zijden sjaal met olifantjes er op. Echt helemaal goed, gezien ik gek ben op sjaals, olifantjes en de kleur blauw
Doosje met een olifantje er op, en een handgesneden zeepje in de vorm van een orchidee. Ruikt nog lekker ook Staat nu dus in de badkamer.
Ik heb deze twee cadeautjes van m'n vriend uit Laos gekregen
Zijden sjaal met olifantjes er op. Echt helemaal goed, gezien ik gek ben op sjaals, olifantjes en de kleur blauw
Doosje met een olifantje er op, en een handgesneden zeepje in de vorm van een orchidee. Ruikt nog lekker ook Staat nu dus in de badkamer.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Re: Laatst gekregen!
Nieuwe Uggs van mijn ouders! Nou ja, ze staan nog bij mn ouders, neem ze donderdag mee.
Ow en m'n vader heeft mn auto door de wastunnel gedaan en getankt toen ik in bad lag
Lieve cadeautjes, Joy! Ik draag ook dagelijks een pashmina, heeeeerlijk! Zelfs als het buiten 30 graden is
Ow en m'n vader heeft mn auto door de wastunnel gedaan en getankt toen ik in bad lag
Lieve cadeautjes, Joy! Ik draag ook dagelijks een pashmina, heeeeerlijk! Zelfs als het buiten 30 graden is
Gast- Gast
Ah leuke cadeautjes!
Ik heb m van de week al laten zien maar heb als laatste dit jasje als verrassing van mijn ouders gekregen.
Ik heb m van de week al laten zien maar heb als laatste dit jasje als verrassing van mijn ouders gekregen.
SoCali- Fluisteraar
- Aantal berichten : 412
Punten : 483
Registratiedatum : 29-01-11
Whooe Reva, wat gaaf dat je Uggs hebt gekregen. Welke? Ik heb m'n sjaal nu ook om, gewoon binnen, zo heerlijk!
SoCali, wat een onwijs stoere jas!
SoCali, wat een onwijs stoere jas!
Marin- Lady Post-a-lot
Mijn mams heeft hier net een rol beschuit, druifjes en kwark langs gebracht omdat ik ziek ben en de beschuitjes op zijn..
Ze heeft ook nog de Garnier bodylotion van 80cent bij de Etos voor me meegenomen, helemaal lief!
Ze heeft ook nog de Garnier bodylotion van 80cent bij de Etos voor me meegenomen, helemaal lief!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
**
Laatst aangepast door Serpentijn op di 8 nov 2011 - 22:54; in totaal 3 keer bewerkt
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Pantoffels van mijn zusje! Omdat ik haar zo goed had geholpen op haar verjaardag.
http://www.vd.nl/accessoires/schoenen/damesschoenen/pantoffels/v-en-d/pantoffel/g20861472.html?fhquery=fh_secondid%3Dg20861472%26fh_lister_pos%3D5%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_accessoires_schoenen%257d%252faccessoires_schoenen%253e%257bpantoffels%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
Alleen dan in het zwart . Ze zitten erg lekker.
http://www.vd.nl/accessoires/schoenen/damesschoenen/pantoffels/v-en-d/pantoffel/g20861472.html?fhquery=fh_secondid%3Dg20861472%26fh_lister_pos%3D5%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_accessoires_schoenen%257d%252faccessoires_schoenen%253e%257bpantoffels%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
Alleen dan in het zwart . Ze zitten erg lekker.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Een volle tank benzine van mijn vader.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Een etentje.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Wat lief Amazzonia, zomaar?
Marin- Lady Post-a-lot
Een kusje van mijn vriend, maar dat telt zeker niet?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Kabouter schreef:Een kusje van mijn vriend, maar dat telt zeker niet?
Zomaar?
Gast- Gast
Birgit schreef:Kabouter schreef:Een kusje van mijn vriend, maar dat telt zeker niet?
Zomaar?
Ja, helemaal zomaar
Edit: omdat ik zo lief ben natuurlijk
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Scheermesje, en nog een geur dingetje voor in huis, inc. navulling.
Van mijn moeder!
En nee dat geur ding kreeg ik niet omdat het bij mij stinkt. Maar omdat ie in de aanbieding was en ik hem altijd heb en zij ook haha.
Van mijn moeder!
En nee dat geur ding kreeg ik niet omdat het bij mij stinkt. Maar omdat ie in de aanbieding was en ik hem altijd heb en zij ook haha.
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
Een BeBook van mijn man
Snack a Jack- Prater
- Aantal berichten : 718
Punten : 722
Registratiedatum : 12-03-11
Arwyn, wat lief! Als je niet lekker bent heb je je moeder gewoon even nodig, heerlijk is dat toch
Joy, het zijn die met die dikkere zool geloof ik, chestnut iig. Had het er vorige week al over met mijn ouders, hun buurman had ze ingekocht voor zijn bedrijf en vroeg aan mijn ouders of wij interesse hadden, voor de prijs waarvoor hij ze had ingekocht. Maar ja, ik heb nog een nieuw paar grijs classic en een nieuw paar zwart bailey button staan, allebei in de doos nog, uit new york. Dus ik had nee gezegd, maar mijn moeder had wel een paar voor haarzelf, haha. Dus die zag ik afgelopen donderdag en ze waren toch wel erg mooi, maar ja, ik dacht nog een paar is een beetje overdreven. Alleen mijn ouders hadden ze toch maar even besteld bij de buurman voor ons allebei
Joy, het zijn die met die dikkere zool geloof ik, chestnut iig. Had het er vorige week al over met mijn ouders, hun buurman had ze ingekocht voor zijn bedrijf en vroeg aan mijn ouders of wij interesse hadden, voor de prijs waarvoor hij ze had ingekocht. Maar ja, ik heb nog een nieuw paar grijs classic en een nieuw paar zwart bailey button staan, allebei in de doos nog, uit new york. Dus ik had nee gezegd, maar mijn moeder had wel een paar voor haarzelf, haha. Dus die zag ik afgelopen donderdag en ze waren toch wel erg mooi, maar ja, ik dacht nog een paar is een beetje overdreven. Alleen mijn ouders hadden ze toch maar even besteld bij de buurman voor ons allebei
Gast- Gast
Oow Razz das niet leuk
Ik heb als laatste een knuffel van mijn vriend gehad
Ik heb als laatste een knuffel van mijn vriend gehad
Gast- Gast
Een paar hapjes meloen van mijn neefje van 2.
Hij kwam speciaal de trap opgekropen om te kunnen delen.
Hij kwam speciaal de trap opgekropen om te kunnen delen.
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekregen!
» Het laatst gekregen?
» Laatst gekregen...
» Wat heb jij het laatst gekregen?
» Laatst gekregen?
» Het laatst gekregen?
» Laatst gekregen...
» Wat heb jij het laatst gekregen?
» Laatst gekregen?