Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij gekregen van de kerstman?

+55
Sterre
Mamsie
Sweety
Flippin' Bitch
Penny Blossom
Bliss
Jasmina
Verona
Caro
Jerry
Roxi3
Caroow
loura
VeryCherry
SnowWhite
JD
NerdChic
Silva
Aziraphale
me-girl
Niki
TNMN
Pien
mickey
BJA
M_as
Isis
GeKKiE
Ellebel
Tazz
Arwyn
Try
Eve
Blond
aardbeitje
Makamba
Japie
Jeanette
Angela_1986
Raindrop
Mermaid
Fayebella
Snoopy
Prosecco
IndianRose
Minx
Miccie
Toet
Summerlovin
nina
Inge
dr_oupy
Effie_O
Cheesegirl
Lejow
59 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 10:48

Een december kraskalender van mijn ouders, daar heb ik €8,- mee gewonnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Silva zo 26 dec 2010 - 10:58

Aziraphale schreef:

van mijn schoonouders hebben we elk €50 gekregen en een tegoedbon voor 2 pers hij de Zwaluwhoeve.

Oei oei! Relaxt!!

Ik heb een mooie wonderbra gekregen van mn vriendje haha smile Had ik om gevraagd angel
Hij wou een thermoshirt voor z'n werk, dus dat kreeg hij.

Vandaag hebben we met familie cadeautjes gedaan, met een dobbelsteen en uiteindelijk heb ik dit gekregen:
- servetjes van BLOND
- Een krabber met een want eraan en ruitenontdooier (handy!)
- Een kussentje met hondjes erop (die heeft onze hond nu als speelknuffelkussen haha)
- en badeendjes

Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 11:00

Isa schreef:Een Poncho tot nu toe. Morgen weer/meer andere cadeautjes. Very Happy

En ik heb een boekenbon van 25 euro gekregen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  NerdChic zo 26 dec 2010 - 11:28

Ik ben ook schandalig goed verwend.
Ik heb bij mn moeder, schoonfamilie en vader kerst gevierd en dus 3x cadeautjes gehad :O

Alles bij elkaar;
5 pandora bedeltjes (2 van m'n vriend gekregen)
Luchtje Play van Givenchy (ook van m'n vriend)
Body butter van de bodyshop
bon van de bodyshop (ook van m'n vriend)
50 euro
Grill pan
Kaarsen
Kandelaars
Geurstokjes
Een ketting met een hartje er aan

Helemaal super dus! Ben er zoooo blij mee! I love you
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  JD zo 26 dec 2010 - 16:01

helemaal niks... Cry

ik had al 2 weken geleden een groot cadwau voor mn vriendje onder de boom gelegd....en heb er van de week de Lucardi folder bijgelegd als hint haha! ....maar helaas....geen cadeautje voor mij....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast zo 26 dec 2010 - 20:45

Ik heb gekregen:
- geld
- boek Mini Shopaholic
- mascara

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Jeanette zo 26 dec 2010 - 22:10

Aziraphale schreef:
en een tegoedbon voor 2 pers hij de Zwaluwhoeve.

Grappig! Dit heb ik mijn moeder gegeven! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  SnowWhite zo 26 dec 2010 - 23:16

Ik heb gekregen:

- Dvd van Sara Kroos - Zoetgevooisd
- Hugo Boss Femme met bodylotion erbij
- Boekenreeks van Twilight (engelstalig)
- Noa Cacharel
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  VeryCherry zo 26 dec 2010 - 23:26

Euhm niks Wink Nja, vrijdag dan mijn iPhone, maar wij doen niet aan kerstcadeautjes smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  loura ma 27 dec 2010 - 0:22

Ik heb best veel gekregen afgelopen 3 dagen!

Kerst avond bij schoonouders heb ik een River Island bon gekregen en aantal kleine dingetjes

Eerste kerstdag bij mijn moeder heb ik een VVV bon gehad. We deden daar alleen surprises met cadeau.

Twee kerstdag bij mijn vader heb ik weer een bon gehad en 15 euro en heeel veel kleine dingetjes

Ow en mijn vriend en ik hebben voor elkaar een Dolce Gusto gekocht. Echt lekkere koffie!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 0:24

Wij deden met sinterklaas cadeautjes, en met kerst had ik nergens op gerekend. Maar van mijn ene broer heb ik een mini kerstpakketje gekregen met chocoladetruffels, champagne, lekkere koekjes en zoutjes. Erg lief van hem. hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 0:42

Een mooi kerststuk & een kaarsenstandaard met kaarsen van mijn oma;
en geld van mijn ouders + een theelichthouder met een wit grachtenpandje,
erg lief, want we doen helemaal niet aan cadeautjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Caroow ma 27 dec 2010 - 1:53

Ik heb een beginners kookboek gekregen (Ik kan zo erg echt niet koken, dus dat is wel handig), 6 schoteltjes, we wonen hier al bijna een jaar en hadden nog steeds geen, dus ook erg handig en een replay giftset, niet handig, niet nodig, maar ik ben er wel heel blij mee!

En verder hebben mijn vriend en ik allebei geld gekregen van mijn oma, dit gaan we gebruiken om foto's te maken. We willen graag een foto op canvas hier ophangen. En dan krijgt oma natuurlijk ook een foto:)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 1:56

Ik heb een kruikje gehad en kaartjes voor de 3JS. Wij doen normaal geen kerstcadeaus, maar mijn man was de cadeaus met Sint vergeten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 2:13

Wij hebben net de cadeautjes gekregen en gegeven!

Ik heb van m'n stiefmoeder en vader een nieuwe docenten-tas gekregen. Heel mooi:

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Hd3581400x300

Met bijpassende portemonnee er bij:

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 B02b7d69915092b60d2


Maar eigenlijk is het mooiste cadeau totaal onverwacht. M'n stiefmoeder had Uggs van m'n vader gekregen een paar maanden geleden uit Amerika, maar ze paste ze niet. Nu vroeg ze of ik ze dan wilde hebben. JA!!!

Dus nu heb ik zomaar ineens deze Uggs er bij!

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 5245-002


BLIJ!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 2:18

Wij doen niet aan kadootjes met kerst, dus ik heb niks gekregen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 2:30

Dat is een leuke verrassing Marin!

Ik ben ontzettend verwend:

- Rituals interieurgeurstokjes
- Rituals handzeep en handcreme
- Chanel lipverzorging
- Boek Mandela
- 'Taal is zeg maar echt mijn ding' (maar die had ik al, dus die mag ik ruilen haha)
- krasloten (16.50 gewonnen haha)
- tas Friis & Company
- Tunnelshawl/col
- Lancome mascara
- spulletjes van Oil & Vinegar
- hertenkop en kaartenhanger van Basic Label
- canvas new york
- geurkaarsjes
- stoffen manden voor de badkamer van ikea
- rituals douchefoam
- D&G parfum
- clinique zeep voor gezicht
- 100 euro van oma
- 300 dollar voor New York

eeeeeen...

UGGs tall en een Canon Ixus met hoesje en extra batterij & extra geheugenkaart Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 2:34

Marin schreef:

Ik heb van m'n stiefmoeder en vader een nieuwe docenten-tas gekregen. Heel mooi:


Wat fijn dat je een mooie hebt gekregen! Je was daar vantevoren toch niet helemaal zeker over?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:02

Chipp schreef:
Marin schreef:

Ik heb van m'n stiefmoeder en vader een nieuwe docenten-tas gekregen. Heel mooi:


Wat fijn dat je een mooie hebt gekregen! Je was daar vantevoren toch niet helemaal zeker over?

Haha ja het is een hele mooie tas maar ik zou 't eigenlijk niet perse gebruiken. Maar goed, neemt niet weg dat het een mooi cadeau is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:05

Marin schreef:
Chipp schreef:
Marin schreef:

Ik heb van m'n stiefmoeder en vader een nieuwe docenten-tas gekregen. Heel mooi:


Wat fijn dat je een mooie hebt gekregen! Je was daar vantevoren toch niet helemaal zeker over?

Haha ja het is een hele mooie tas maar ik zou 't eigenlijk niet perse gebruiken. Maar goed, neemt niet weg dat het een mooi cadeau is.

Dan was dat het Wink Ik vind het ook een erg mooie tas! Nu je hem dan toch hebt, is het natuurlijk wel leuk om te gebruiken smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 3:08

Ja inderdaad smile Behalve dat ie voor m'n werkspullen eigenlijk veel te klein is, dus in de praktijk zal ik toch een andere tas gebruiken, maar voor bijvoorbeeld in de trein is ie wel heel mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Roxi3 ma 27 dec 2010 - 3:24

Ik heb een boek, parfum en geld gekregen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Jerry ma 27 dec 2010 - 3:55

niks Sad
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:02

Wij doen echt niets aan kerst qua cadeau'tjes maar na het eten hebben we per stel 200 euro gekregen van mijn ouders :shock: echt super lief en helemaal niet verwacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:05

Marin schreef:
Chipp schreef:
Marin schreef:

Ik heb van m'n stiefmoeder en vader een nieuwe docenten-tas gekregen. Heel mooi:


Wat fijn dat je een mooie hebt gekregen! Je was daar vantevoren toch niet helemaal zeker over?

Haha ja het is een hele mooie tas maar ik zou 't eigenlijk niet perse gebruiken. Maar goed, neemt niet weg dat het een mooi cadeau is.

Wow ik vind het echt een hele mooie tas!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 5 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum