Laatst gekregen...
+14
Mizz_S
Paper Crown
Ella
ShallY
Esperanza
Dennenappel
Eris
Sugarfall
Highway
Mermaid
Alex
Suus
TGR
TwistedAngel
18 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Laatst gekregen...
Ik zag dat het al een tijdje geleden was dat deze topic geopend was... En aangezien ik gisteren van mn vriend een kado gekregen heb waar ik ontzettend blij mee ben, dacht ik tijd voor een nieuwe!!
Ik schrok trouwens wel van het kado, we zijn nog maar zo kort samen en dan koopt hij zo ontzettend duur kado! Ben er ontzettend blij mee, maar het voelt wel beetje raar..
deze armband met twee bedeltjes..
Deze bedel had hij gekozen omdat ik nog bezig ben met een rot periode af te sluiten met mn ex. (woning ed) Hij vond dat ik wel wat meer geluk verdiende.Hij wilde alleen deze doen maar daar kon niets in gegraveerd worden..
dus ook deze bedel gekocht met hierin de datum dat wij elkaar hebben leren kennen...
Ik schrok trouwens wel van het kado, we zijn nog maar zo kort samen en dan koopt hij zo ontzettend duur kado! Ben er ontzettend blij mee, maar het voelt wel beetje raar..
deze armband met twee bedeltjes..
Deze bedel had hij gekozen omdat ik nog bezig ben met een rot periode af te sluiten met mn ex. (woning ed) Hij vond dat ik wel wat meer geluk verdiende.Hij wilde alleen deze doen maar daar kon niets in gegraveerd worden..
dus ook deze bedel gekocht met hierin de datum dat wij elkaar hebben leren kennen...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Re: Laatst gekregen...
Ohhh wat een mooi cadeautje! Hoelang zijn jullie al samen TA? Pfff zit zelf even te denken maar heb even geen idee. Het laatste cadeau wat ik mezelf heb gekocht was een auto. Mag dat ook?
Gast- Gast
Het is toch ontzettend lief van hem?
Ik heb als laatste cadeau het nieuwe boek van Stephen King gekregen.
Ik heb als laatste cadeau het nieuwe boek van Stephen King gekregen.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik vind het helemaal goed! Haha.. We zijn nu iets langer als een maand samen.. Ja echt heeel snel voor zo'n kado..
Ht is wel dat het voelt alsof we nu al jaren bij elkaar zijn. Dit voelt zo ontzettend anders als mijn andere relaties. Misschien ook wel omdat hij iets ouder is als ik (bijna 7 jaar). We hebben zelfs al een heel gesprek gehad over trouwen ed. Echt heel bizar.
Ht is wel dat het voelt alsof we nu al jaren bij elkaar zijn. Dit voelt zo ontzettend anders als mijn andere relaties. Misschien ook wel omdat hij iets ouder is als ik (bijna 7 jaar). We hebben zelfs al een heel gesprek gehad over trouwen ed. Echt heel bizar.
TwistedAngel- Prater
TGr, Stephen King zijn toch horror verhalen? (hou ik persoonlijk niet van daarom weet ik het eigenlijk niet eens goed)
TwistedAngel- Prater
Mooi cadeau, TA!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
TA, mooi!
Vorige week hebben mijn ouders ons meegenomen en zijn we een weekend weg geweest. We mochten niks betalen. Het was super!
Vorige week hebben mijn ouders ons meegenomen en zijn we een weekend weg geweest. We mochten niks betalen. Het was super!
Gast- Gast
Wat mooi, TA!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Mooi, TA!
Ik heb als laatste een (nep)roos gekregen van m'n vriend, omdat ik geslaagd ben voor m'n theorie.
Ik heb als laatste een (nep)roos gekregen van m'n vriend, omdat ik geslaagd ben voor m'n theorie.
Gast- Gast
Das lief!!!
J heeft al een keer een dikke bos rozen meegenomen nadat ik geopereerd was aan mijn pols. Ook al zo duur.. Hoop dat hij nu de komende maanden niets meer geeft, ik wil ook graag iets geven, maar doordat mijn ex minder gaat betalen zolang ons huis nog te koop staat heb ik eigenlijk geen geld over voor een duur kado..
NU maar iets bedenken wat wel leuk is om te geven
J heeft al een keer een dikke bos rozen meegenomen nadat ik geopereerd was aan mijn pols. Ook al zo duur.. Hoop dat hij nu de komende maanden niets meer geeft, ik wil ook graag iets geven, maar doordat mijn ex minder gaat betalen zolang ons huis nog te koop staat heb ik eigenlijk geen geld over voor een duur kado..
NU maar iets bedenken wat wel leuk is om te geven
TwistedAngel- Prater
Het gaat toch niet om geld? Kook een keer lekker voor hem .
Ik was vorige maand jarig, ben enorm verwend .
Ik was vorige maand jarig, ben enorm verwend .
Gast- Gast
Een etentje bij Sumo van lieve Oreo! En daarvoor een gehaakte roos van pompoen. Laatst gekregen van mijn vriend is mijn ipad.
Heeeel mooie armband hoor! Super!
Heeeel mooie armband hoor! Super!
Gast- Gast
TA; wat een mooi cadeau!
Ik zou niet meer weten wat ik als laats gekregen heb. Ik denk een glas warme chocolademelk van een vriendin.
Laatste cadeau van mn vriend was rond sinterklaas denk ik. Of als eten telt, een paar dagen geleden kwam ie met chocolademousse aanzetten als soort van cadeautje.
Ik zou niet meer weten wat ik als laats gekregen heb. Ik denk een glas warme chocolademelk van een vriendin.
Laatste cadeau van mn vriend was rond sinterklaas denk ik. Of als eten telt, een paar dagen geleden kwam ie met chocolademousse aanzetten als soort van cadeautje.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Een ontbijt op bed vanochtend
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Oja indirect krijg ik van mijn vriend wel een geweldige reis volgende maand. Het is meer door z'n werk en ik betaal nog een deel zelf maar toch.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Mooi TA!
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik als laatste heb gekregen. Volgens mij een lunch van mijn moeder, een paar weken geleden!
Ik weet eigenlijk niet meer wat ik als laatste heb gekregen. Volgens mij een lunch van mijn moeder, een paar weken geleden!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Een "mooie" Unox muts bij een broodje dat ik gisteren kocht in de Efteling.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Net nog 25,- voor mijn verjaardag.
Hiervoor als echt 'cadeau' in de vorm van niet geld; uit eten van en met mijn oom.
Hiervoor als echt 'cadeau' in de vorm van niet geld; uit eten van en met mijn oom.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Wat lief TA.
Ik kreeg vorige week nog een kerstpakket
Ik kreeg vorige week nog een kerstpakket
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Mooi kado TA!
Ik heb van mijn vriend een nieuwe fotocamera gehad
Ik heb van mijn vriend een nieuwe fotocamera gehad
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Wauw wat mooi TA
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ik heb als laatst een muts van mijn man gekregen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekregen?
» Laatst gekregen!
» Laatst gekregen!
» Het laatst gekregen?
» Wat heb jij het laatst gekregen?
» Laatst gekregen!