Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij gekregen van de kerstman?

+55
Sterre
Mamsie
Sweety
Flippin' Bitch
Penny Blossom
Bliss
Jasmina
Verona
Caro
Jerry
Roxi3
Caroow
loura
VeryCherry
SnowWhite
JD
NerdChic
Silva
Aziraphale
me-girl
Niki
TNMN
Pien
mickey
BJA
M_as
Isis
GeKKiE
Ellebel
Tazz
Arwyn
Try
Eve
Blond
aardbeitje
Makamba
Japie
Jeanette
Angela_1986
Raindrop
Mermaid
Fayebella
Snoopy
Prosecco
IndianRose
Minx
Miccie
Toet
Summerlovin
nina
Inge
dr_oupy
Effie_O
Cheesegirl
Lejow
59 plaatsers

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:11

Reva_ schreef:Dat is een leuke verrassing Marin!

Ik ben ontzettend verwend:

- Rituals interieurgeurstokjes
- Rituals handzeep en handcreme
- Chanel lipverzorging
- Boek Mandela
- 'Taal is zeg maar echt mijn ding' (maar die had ik al, dus die mag ik ruilen haha)
- krasloten (16.50 gewonnen haha)
- tas Friis & Company
- Tunnelshawl/col
- Lancome mascara
- spulletjes van Oil & Vinegar
- hertenkop en kaartenhanger van Basic Label
- canvas new york
- geurkaarsjes
- stoffen manden voor de badkamer van ikea
- rituals douchefoam
- D&G parfum
- clinique zeep voor gezicht
- 100 euro van oma
- 300 dollar voor New York

eeeeeen...

UGGs tall en een Canon Ixus met hoesje en extra batterij & extra geheugenkaart Embarassed
Wow!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:18

Storm schreef:
Reva_ schreef:Dat is een leuke verrassing Marin!

Ik ben ontzettend verwend:

- Rituals interieurgeurstokjes
- Rituals handzeep en handcreme
- Chanel lipverzorging
- Boek Mandela
- 'Taal is zeg maar echt mijn ding' (maar die had ik al, dus die mag ik ruilen haha)
- krasloten (16.50 gewonnen haha)
- tas Friis & Company
- Tunnelshawl/col
- Lancome mascara
- spulletjes van Oil & Vinegar
- hertenkop en kaartenhanger van Basic Label
- canvas new york
- geurkaarsjes
- stoffen manden voor de badkamer van ikea
- rituals douchefoam
- D&G parfum
- clinique zeep voor gezicht
- 100 euro van oma
- 300 dollar voor New York

eeeeeen...

UGGs tall en een Canon Ixus met hoesje en extra batterij & extra geheugenkaart Embarassed
Wow!!

Dat dacht ik ook :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:39

Mama_van2 schreef:
Storm schreef:
Reva_ schreef:Dat is een leuke verrassing Marin!

Ik ben ontzettend verwend:

- Rituals interieurgeurstokjes
- Rituals handzeep en handcreme
- Chanel lipverzorging
- Boek Mandela
- 'Taal is zeg maar echt mijn ding' (maar die had ik al, dus die mag ik ruilen haha)
- krasloten (16.50 gewonnen haha)
- tas Friis & Company
- Tunnelshawl/col
- Lancome mascara
- spulletjes van Oil & Vinegar
- hertenkop en kaartenhanger van Basic Label
- canvas new york
- geurkaarsjes
- stoffen manden voor de badkamer van ikea
- rituals douchefoam
- D&G parfum
- clinique zeep voor gezicht
- 100 euro van oma
- 300 dollar voor New York

eeeeeen...

UGGs tall en een Canon Ixus met hoesje en extra batterij & extra geheugenkaart Embarassed
Wow!!

Dat dacht ik ook :shock:

Ik vind het oprecht leuk voor haar maar wel ietwat overdreven hoor my god. Hoe doen jullie dat met verjaardagen dan? Of is kerst gewoon een hele happening ofzo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:41

Haha ik ben stiekem wel een beetje jaloers, wilde dat ik zoveel kreeg Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:42

Puuc schreef:

Ik vind het oprecht leuk voor haar maar wel ietwat overdreven hoor my god. Hoe doen jullie dat met verjaardagen dan? Of is kerst gewoon een hele happening ofzo?

Tja Puuc, verschil moet er wezen Wink

Ik vind het ook behoorlijk veel wat Reva heeft gekregen, maar elke familie is weer anders. Maakt denkt ik ook nog uit of je met twee of tien personen bent, al weet ik niet hoe dat in Reva's geval is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:44

Mijn lijstje dan maar:

Rode lipstick
Canvas doeken
Douchegordijn
Leren zwarte handschoenen
Witte kaars

en van mijn schoonzus + zwager gister nog een hele leuke spiegel voor op mijn zoon zijn kamer smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:44

Marin schreef:
Puuc schreef:

Ik vind het oprecht leuk voor haar maar wel ietwat overdreven hoor my god. Hoe doen jullie dat met verjaardagen dan? Of is kerst gewoon een hele happening ofzo?

Tja Puuc, verschil moet er wezen Wink

Ik vind het ook behoorlijk veel wat Reva heeft gekregen, maar elke familie is weer anders. Maakt denkt ik ook nog uit of je met twee of tien personen bent, al weet ik niet hoe dat in Reva's geval is.

Ja dat zou ook nog kunnen inderdaad, dat ze met een grote groep zijn en allemaal cadeautjes voor elkaar kopen :-)

Ontopic: Ik ben 25-12 jarig dus heb ook best veel gekregen haha. Maar dat telt niet toch? Ik had voor mijn man, moeder en oom wel wat leuks gekocht voor kerst en kreeg gisteravond voor de kerst nog een heel groot rituals pakket, heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:47

Oeh dat lijkt me heel lastig, Puuc. Ik vind 12-12 al een (mooie, maar) lastige datum om jarig te zijn. Heb je wel een verjaardagsgevoel dan of is het meer kerstig? Alhoewel dat voor jou gewoon samen valt natuurlijk haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:51

Marin schreef:Oeh dat lijkt me heel lastig, Puuc. Ik vind 12-12 al een (mooie, maar) lastige datum om jarig te zijn. Heb je wel een verjaardagsgevoel dan of is het meer kerstig? Alhoewel dat voor jou gewoon samen valt natuurlijk haha.

Ik vind het een rotdatum. Maar hoe ouder ik word hoe minder erg ik het vind. Vroeger vond ik het vreselijk want iedereen vierde feest en deden cadeautjes Embarassed Ohja, jij bent van 12-12 is ook niet heel handig. Maar ik heb meer een verjaardags dan kerst gevoel. Kerst heb ik meer de dagen ervoor ivm inkopen doen en de boom. De 25e zelf is toch echt wel een verjaardagsgevoel.

Ik vind je tas mooi trouwens smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 4:52

Dank je smile

Ik kan me voorstellen dat het als kind vervelender is dan nu. Maar leuk lijkt het me niet echt idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Inge ma 27 dec 2010 - 4:56

Deze hebben wij nog van mijn ouders gekregen... canvas doek van een foto die we zelf gemaakt hebben in New York
Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 2551259050105719355S500x500Q85
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 6:46

Het is ook erg veel wat ik heb gehad inderdaad! De Ixus had ik gevraagd, de rest was 'eigen initiatief' van mijn ouders, ze vinden het altijd erg leuk om cadeautjes te kopen en houden van kerst vieren met elkaar en bij ons gaat dat gepaard met veel cadeautjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Caro ma 27 dec 2010 - 7:19

Reva_ schreef:Het is ook erg veel wat ik heb gehad inderdaad! De Ixus had ik gevraagd, de rest was 'eigen initiatief' van mijn ouders, ze vinden het altijd erg leuk om cadeautjes te kopen en houden van kerst vieren met elkaar en bij ons gaat dat gepaard met veel cadeautjes.

Dat is toch helemaal prima smile. Je hoeft je echt niet te verontschuldigen, mensen die er iets over aan te merken hebben: hebben pech smile.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Verona ma 27 dec 2010 - 7:49

Ik heb samen met mijn vriend 90 euro aan Blokkerbonnen gekregen, 17,50 aan bioscoop bonnen, het derde boek van de Millennium serie en 2 boekjes met als titels:Koken, hoe doe ik dat? Op jezelf wonen, hoe doe ik dat?.
Vind zelf dat we erg verwend zijn!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Jasmina ma 27 dec 2010 - 8:08

mozzarella schreef:Ik ben ontzettend verwend!

Ik heb van mijn lief een armbandje van Calkin Klein gekregen, heel mooi simpel.

Servies van Pip Studio

Een ketting van Mi Moneda

Een tas met luipaard-print

Een Dolce Gusto

Een vegetarisch kookboek

Philips lampjes, van die kaarsjes zijn het net

Kaarsen


Geweldig Mozz! :-) Welke kleur en welke munten? Ik krijg volgende week de diamond disc munt en nog één maar weet nog niet precies welke. En welke lengte ketting heb je?

smile

Jasmina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 8:13

Caro schreef:
Reva_ schreef:Het is ook erg veel wat ik heb gehad inderdaad! De Ixus had ik gevraagd, de rest was 'eigen initiatief' van mijn ouders, ze vinden het altijd erg leuk om cadeautjes te kopen en houden van kerst vieren met elkaar en bij ons gaat dat gepaard met veel cadeautjes.

Dat is toch helemaal prima smile. Je hoeft je echt niet te verontschuldigen, mensen die er iets over aan te merken hebben: hebben pech smile.
Wat een onzin. Het is toch ook gewoon veel? Mensen mogen dat toch vinden. Als er iets is wat ik niet heb is het pech Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Bliss ma 27 dec 2010 - 8:58

Ik ben ook goed verwend met kerst! Heb kerstavond bij mn vader gevierd (en ook iets van zijn vriendin gekregen) en eerste kerstdag bij mn moeder gevierd, waar we samen met mn zusje ook cadeautjes voor elkaar hadden gekocht. Ik heb in totaal het volgende gekregen:
- 100 euro
- boek ("Zussen voor altijd")
- horloge
- H&M-bon
- half oudejaarslot
- kaars
- douchespulletjes in leuke doos (rood met witte stippen)
- handdoek (ook rood met witte stippen smile)
- nog een handdoek met twee washandjes (zebraprint)
- badborstel (voor onder de douche)
- bodylotion
- boekje over taal ("Ik heb zoiets van")
- slabestek
- theedoos
- dagcrème van Nivea

Dat was het geloof ik, ben er erg blij mee!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Penny Blossom ma 27 dec 2010 - 9:02

Ik ben ook erg verwend!
Van mijn vader + vrouw 100 euro voor een vitrinekast
Van mijn moeder + man 200 euro voor een vitrinekast+dubbelwandige theeglazen + deo + kaarsen
Van mijn schoonouders vier Blond Amsterdam schaaltjes + Blond Amsterdam vaas + Rituals bodylotion + Rituals douchegel\
Van mijn vriend een Rituals kadopakket + 2 grote mokken+schotels van Blond Amsterdam
Met lootjes van familie een kadobon van 20 euro voor v&d en 3 paar huissokken

Vandaag hebben we van het geld een vitrinekast gekocht. Deze:
https://2img.net/r/ihimizer/i/foto129l.jpg/


Laatst aangepast door BlackRabbit op ma 27 dec 2010 - 9:03; in totaal 1 keer bewerkt
Penny Blossom
Penny Blossom
Prater
Prater

Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:03

Puuc schreef:
Caro schreef:
Reva_ schreef:Het is ook erg veel wat ik heb gehad inderdaad! De Ixus had ik gevraagd, de rest was 'eigen initiatief' van mijn ouders, ze vinden het altijd erg leuk om cadeautjes te kopen en houden van kerst vieren met elkaar en bij ons gaat dat gepaard met veel cadeautjes.

Dat is toch helemaal prima smile. Je hoeft je echt niet te verontschuldigen, mensen die er iets over aan te merken hebben: hebben pech smile.
Wat een onzin. Het is toch ook gewoon veel? Mensen mogen dat toch vinden. Als er iets is wat ik niet heb is het pech Very Happy

Ja maar ie verontschuldigen tegenover anderen omdat jij meer hebt gekregen is gewoon onzin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:34

Jasmina schreef:
mozzarella schreef:Ik ben ontzettend verwend!

Ik heb van mijn lief een armbandje van Calkin Klein gekregen, heel mooi simpel.

Servies van Pip Studio

Een ketting van Mi Moneda

Een tas met luipaard-print

Een Dolce Gusto

Een vegetarisch kookboek

Philips lampjes, van die kaarsjes zijn het net

Kaarsen


Geweldig Mozz! :-) Welke kleur en welke munten? Ik krijg volgende week de diamond disc munt en nog één maar weet nog niet precies welke. En welke lengte ketting heb je?

smile

Ik heb een zilveren munthouder medium, een gouden munt carpe diem, zo'n gaudi munt in platina kleurtjes en een zilveren ketting van 45 cm en een van 60 cm. Mooi zijn ze he! Ik wil er ook nog een kleine munthouder aan denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:46

Marin schreef:
Puuc schreef:
Caro schreef:
Reva_ schreef:Het is ook erg veel wat ik heb gehad inderdaad! De Ixus had ik gevraagd, de rest was 'eigen initiatief' van mijn ouders, ze vinden het altijd erg leuk om cadeautjes te kopen en houden van kerst vieren met elkaar en bij ons gaat dat gepaard met veel cadeautjes.

Dat is toch helemaal prima smile. Je hoeft je echt niet te verontschuldigen, mensen die er iets over aan te merken hebben: hebben pech smile.
Wat een onzin. Het is toch ook gewoon veel? Mensen mogen dat toch vinden. Als er iets is wat ik niet heb is het pech Very Happy

Ja maar ie verontschuldigen tegenover anderen omdat jij meer hebt gekregen is gewoon onzin.

Dat zou onzin zijn maar echt verontschuldigen doet ze toch niet. Ze vertelt precies waar we nieuwsgierig naar waren smile Het is gewoon veel maar het is ook gewoon leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 9:48

Dat is waar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Flippin' Bitch ma 27 dec 2010 - 9:49

Donkey Kong voor op de Wii, nieuwe oordopjes voor mijn mp3speler, een hanger waardoor je tas niet op de grond hoeft te staan en als grapje een paardendvd.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Sweety ma 27 dec 2010 - 9:58

Ik heb gekregen:

Pantoffels, een hoes met lamp voor mijn ereader, parfum, een toilettasje met dove producten, glee seizoen 1.2 , notitieboek van de happinez, dove pakket met handdoek

Ook weer lekker verwend dus Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Ellebel ma 27 dec 2010 - 10:25

mozzarella schreef:
Jasmina schreef:
mozzarella schreef:Ik ben ontzettend verwend!

Ik heb van mijn lief een armbandje van Calkin Klein gekregen, heel mooi simpel.

Servies van Pip Studio

Een ketting van Mi Moneda

Een tas met luipaard-print

Een Dolce Gusto

Een vegetarisch kookboek

Philips lampjes, van die kaarsjes zijn het net

Kaarsen


Geweldig Mozz! :-) Welke kleur en welke munten? Ik krijg volgende week de diamond disc munt en nog één maar weet nog niet precies welke. En welke lengte ketting heb je?

smile

Ik heb een zilveren munthouder medium, een gouden munt carpe diem, zo'n gaudi munt in platina kleurtjes en een zilveren ketting van 45 cm en een van 60 cm. Mooi zijn ze he! Ik wil er ook nog een kleine munthouder aan denk ik.

Ik vind ze ook heel mooi. Heb een gouden ketting van 80 cm, medium gouden houder en zilveren 'hand' munt. Wil er graag nog een grote gouden munthouder bij met een wit/parelmoer Gaudi muntje.
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? - Pagina 6 Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum