Laatst gekregen?
+34
Marie
Raindrop
Lady Starstruck
Cato
Paper Crown
Roxi3
Lotus
bolus26
SoGood
Shy
Champagne
girli
Kaboutertje
Bliss
Beertje
Caroow
Arwyn
Eris
Jeanette
Burn
Sugarfall
Dennenappel
Rush
Chocolate Cookie
TwistedAngel
Coco
Oasis
Possom
flower
truestar
Flippin' Bitch
Lejow
M@niek
Pien
38 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Laatst gekregen?
Het is de hele week feest bij mij op het werk. We hebben dus cadeautjes, spellen, en allemaal leuke dingen georganiseerd, voor alle kamermeisjes. Maar nu heb ik van mijn collega een hele gevulde goodiebag gekregen, omdat ze vindt dat ik het ook verdiende En morgen krijg ik er ook een van mijn leidinggevende omdat ze ook trots op me is.
Echt lief
Wat is het laatste dat jij hebt gekregen?
Echt lief
Wat is het laatste dat jij hebt gekregen?
Gast- Gast
Re: Laatst gekregen?
Ik heb van mijn man een lingerie setje gekregen!!
Verder heb ik ook nog een cadeaubon gekregen voor mezelf voor kleding, ook van mijn man. Zomaar omdat hij me lief vind.
Verder heb ik ook nog een cadeaubon gekregen voor mezelf voor kleding, ook van mijn man. Zomaar omdat hij me lief vind.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Het is een zelfgemaakte cadeaubon. Zonder winkel of bedrag erbij. Ik mag op zijn kosten een kledingsetje kopen... Maar, aangezien ik behoorlijk wil gaan lijnen, wacht ik een tijd met kopen....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
oo leuk een goodiebag en wat zat er in?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Een zilveren ring en een zilveren ketting van mijn vriend (de ketting heb ik zogenaamd van mijn zoon gekregen ) op mijn zoon zijn 2e verjaardag. Ik was zo ontroerd en emotioneeld dat ik moest huilen.
Gast- Gast
M@niek schreef:oo leuk een goodiebag en wat zat er in?
Ik zal het even opnoemen voor je!
- Grote, stoere sleutelhanger
- Maskertje
- Showergel Cranberry & pomegranate
- 5 mini luchtjes in een setje
- Aloe vera handgel
- 2 strings
- Kaart met persoonlijke tekst
- Min shampoo
- Nagellak
- 2 armbandjes
- Brise geurkaars, met I love you erop!
Gast- Gast
Storm schreef:Een zilveren ring en een zilveren ketting van mijn vriend (de ketting heb ik zogenaamd van mijn zoon gekregen ) op mijn zoon zijn 2e verjaardag. Ik was zo ontroerd en emotioneeld dat ik moest huilen.
Wat ontzettend lief!
Gast- Gast
Ik krijg normaal gesproken niet echt cadeautjes van hem ofzo (dit klinkt wel erg sneu, is het niet hoor ) dus dit was een hele grote verrassing. Was ook heel erg blij.Pippa schreef:Storm schreef:Een zilveren ring en een zilveren ketting van mijn vriend (de ketting heb ik zogenaamd van mijn zoon gekregen ) op mijn zoon zijn 2e verjaardag. Ik was zo ontroerd en emotioneeld dat ik moest huilen.
Wat ontzettend lief!
Gast- Gast
Dan had je het helemaal verdiend; en het geeft wel aan dat hij (heel veel) om je geeft
Gast- Gast
Wat ontzettend lief allemaal!!!
Bij mij is het het geld voor mijn verjaardag bijna 2 weken geleden
Bij mij is het het geld voor mijn verjaardag bijna 2 weken geleden
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Je bent gewoon 10 weken zwanger bijna alweer, gaat wel hard eigenlijk! Kom je al aan de tijdschriften toe?
Gast- Gast
Pippa schreef:Je bent gewoon 10 weken zwanger bijna alweer, gaat wel hard eigenlijk! Kom je al aan de tijdschriften toe?
Ja een beetje, en heb af en toe dat ik zit te lezen dat ik denk: Dit ken ik al whahaha
Dan heb ik het al in een vorig boekje gelezen! En de tijd gaat inderdaad behoorlijk hard, zit al bijna op een kwart
En ik krijg nu zelf nieuwe WIJ jonge ouders, dus die kunnen erbij. Maar we kunnen altijd afspreken dat je de helft ofzo alvast komt ophalen.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Pippa schreef:Je bent gewoon 10 weken zwanger bijna alweer, gaat wel hard eigenlijk! Kom je al aan de tijdschriften toe?
Ja een beetje, en heb af en toe dat ik zit te lezen dat ik denk: Dit ken ik al whahaha
Dan heb ik het al in een vorig boekje gelezen! En de tijd gaat inderdaad behoorlijk hard, zit al bijna op een kwart
En ik krijg nu zelf nieuwe WIJ jonge ouders, dus die kunnen erbij. Maar we kunnen altijd afspreken dat je de helft ofzo alvast komt ophalen.
O maar binnenkort wil ik toch een keer langskomen als het mag, dus dan komt dat vanzelf wel goed O ja, dat is leuk, dan weet ik zeker dat ik die over een tijd kan lezen
Gast- Gast
Mooie oorbellen met turquoise steentjes van mijn collega. Ze droeg ze zelf niet.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Een setje kleren voor de baby en een colbertje van sweaterspul van espritt voor mijn dochter..Niet echt voor mezelf dus maar gekregen van m'n schoonmoeder.
Voor mezelf zou ik niet weten wat ik als laatst gekregen heb, ik geloof de vakantie naar Curacao van m'n vader en stiefmoeder.
Voor mezelf zou ik niet weten wat ik als laatst gekregen heb, ik geloof de vakantie naar Curacao van m'n vader en stiefmoeder.
truestar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10
Een heerlijk etentje vanavond met al mijn collega's. Het is leidsterdag vandaag en we zijn goed verwend door de ouders/kinderen!
Gast- Gast
Deze van mijn vriend:
Alvast voor mijn verjaardag want ze waren vandaag per ongeluk veel te vroeg binnengekomen. Echt zo lief, want meestal zeg ik wat ik zou willen hebben en dan zegt mijn vriend 'bestel maar' ook leuk, maar dit jaar is het echt een verrassing en dat vind ik zo schattig. Dat hij echt stiekum heeft zitten neuzen
En druifjes uit de tuin van onze hoogbejaarde overburen. Het zijn zulke lieve mensen!
Alvast voor mijn verjaardag want ze waren vandaag per ongeluk veel te vroeg binnengekomen. Echt zo lief, want meestal zeg ik wat ik zou willen hebben en dan zegt mijn vriend 'bestel maar' ook leuk, maar dit jaar is het echt een verrassing en dat vind ik zo schattig. Dat hij echt stiekum heeft zitten neuzen
En druifjes uit de tuin van onze hoogbejaarde overburen. Het zijn zulke lieve mensen!
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Storm schreef:Een zilveren ring en een zilveren ketting van mijn vriend (de ketting heb ik zogenaamd van mijn zoon gekregen ) op mijn zoon zijn 2e verjaardag. Ik was zo ontroerd en emotioneeld dat ik moest huilen.
Wat super lief zeg!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Een blikje cassis van mijn man.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Een slot voor op de meterkastdeur van mijn vader. Ik wilde hem het geld overmaken, omdat ik eigenlijk nooit contant op zak heb, maar hij zei dat ik het geld wel mocht houden.
Laatst aangepast door Maura op do 15 sep 2011 - 10:16; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
smsje... van mijn baas.. haha die is vandaag 60 geworden en de winkel waar ik werk is vandaag 5 jaar open.. Dus feestje, vonden wij, alleen dr was geen taart oid, dus maar ff gesmst.. Ouwe gefeliciteerd met je 90e (of toch 60) verjaardag, waar is de taart!! Wij al 5 jaar voor je aan het werk, kan er geen feestje af?? Kon hij wel waarderen
en als geschenk...
een knuffelding die als je er in knijpt heel hard lacht *een eng ding vind ik dus* van mijn zus, die vond dat ik niet meer moest huilen en de leuke dingen weer in moest zien
en als geschenk...
een knuffelding die als je er in knijpt heel hard lacht *een eng ding vind ik dus* van mijn zus, die vond dat ik niet meer moest huilen en de leuke dingen weer in moest zien
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst gekregen!
» Laatst gekregen!
» Het laatst gekregen?
» Laatst gekregen...
» Wat heb jij het laatst gekregen?
» Laatst gekregen!