Wat heb jij gekregen van de kerstman?
+55
Sterre
Mamsie
Sweety
Flippin' Bitch
Penny Blossom
Bliss
Jasmina
Verona
Caro
Jerry
Roxi3
Caroow
loura
VeryCherry
SnowWhite
JD
NerdChic
Silva
Aziraphale
me-girl
Niki
TNMN
Pien
mickey
BJA
M_as
Isis
GeKKiE
Ellebel
Tazz
Arwyn
Try
Eve
Blond
aardbeitje
Makamba
Japie
Jeanette
Angela_1986
Raindrop
Mermaid
Fayebella
Snoopy
Prosecco
IndianRose
Minx
Miccie
Toet
Summerlovin
nina
Inge
dr_oupy
Effie_O
Cheesegirl
Lejow
59 plaatsers
Pagina 1 van 7
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Wat heb jij gekregen van de kerstman?
Voor degenen die met kerst aan cadeautjes doen...
Wat heeft de kerstman jullie gebracht?
Wij krijgen altijd een boek van m'n moeder. We krijgen m straks bij t kerstontbijt, want dan kunnen we er nog in lezen overdag. Ik heb dus nog geen idee wat ik zo krijg, al heb ik wel een bepaald boek gevraagd. Het cadeau van m'n vader krijg ik op tweede kerstdag en daar heb ik ook geen idee wat t wordt. Dus voor mij later meer ;-)
Wat heeft de kerstman jullie gebracht?
Wij krijgen altijd een boek van m'n moeder. We krijgen m straks bij t kerstontbijt, want dan kunnen we er nog in lezen overdag. Ik heb dus nog geen idee wat ik zo krijg, al heb ik wel een bepaald boek gevraagd. Het cadeau van m'n vader krijg ik op tweede kerstdag en daar heb ik ook geen idee wat t wordt. Dus voor mij later meer ;-)
Gast- Gast
Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?
Oh ik ben gewoon excluded, ik mag niet eens antwoorden Ik doe het toch, ik heb niks gehad
Gast- Gast
Geeft niks hoor Oh ik hoorde wel dat er een kadootje voor me klaarlag bij mijn schoonouders, dus ik ben benieuwd morgen
Gast- Gast
Hier ook niets gekregen! Alle centen gaan linea recta naar de spaar voor een nieuwe auto hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de Sims 3 voor op de PS3 gekregen en mezelf een telefoon cadeau gedaan!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Theeglazen van mijn zusje. Een zwarte Invito tas van mijn moeder (zelf uitgezocht) Nieuwe eetkamerstoelen en geld van mijn oma. En een horloge van DKNY van mijn vriend.
Ik ben dus goed verwend geworden
Ik ben dus goed verwend geworden
Gast- Gast
De pakjes liggen hier nog ingepakt onder de boom! Vanavond weet ik meer
Er zit wel 1 pakje uit in de vorm van een boek en het heeft pakpapier van de boekwinkel, dat is niet zo moeilijk te raden dus. Maar welk boek...?
Er zit wel 1 pakje uit in de vorm van een boek en het heeft pakpapier van de boekwinkel, dat is niet zo moeilijk te raden dus. Maar welk boek...?
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een kookboek gekregen, verder doen wij niet aan kerst, omdat ik gister jarig was.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Dr_oupy Gefeliciteerd!
Vannacht samen met vriend cadeautjes gedaan:
Diesel fuel for life Unlimited
Sloffen
Agenda 2011 van pussy deluxe (die kat )
dvd serie Penoza
Blue ray Up in the air
Boek De ja vu - Esther Verhoeff
Krijg vanavond nog een kleinigheidje van mijn zusje
Vannacht samen met vriend cadeautjes gedaan:
Diesel fuel for life Unlimited
Sloffen
Agenda 2011 van pussy deluxe (die kat )
dvd serie Penoza
Blue ray Up in the air
Krijg vanavond nog een kleinigheidje van mijn zusje
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Wij doen nooit aan cadeaus met kerst, maar ik heb gisteren wel Coco Mademoiselle van Chanel voor mezelf gekocht
Gast- Gast
Inge schreef:Dr_oupy Gefeliciteerd!
Dankjewel!
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
Das leuk! Dat boek ben ik NU aan het lezen...Inge schreef:
Ik weet niet wat ik krijg.. Wij krijgen altijd van mijn tante iets... en mijn moeder vertelde van de week dat zij ons ook graag wat wilden geven... Nou ja prima! :-)
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Heb 2 cadeautjes uit mogen pakken voor de rest moet ik wachten tot morgen (dan is mijn broer weer thuis) heb nu een keez bord gehad (nog nooit van gehoord ziet er wel leuk uit) alleen de pionnetjes missen,, dus moeten even terug naar de winkel. Ook heb ik een heel mooi oozoo horloge gehad. die mocht ik uitpakken zodat ik hem vandaag om kon doen
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Helemaal niks, wij doen niet aan cadeautjes dit jaar.
Vanavond gaan we lekker uitgebreid uit eten.
Vanavond gaan we lekker uitgebreid uit eten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb een cadeau van mijn vriend gehad. Dat waren de missende seizoenen van Full house. Ik had er een paar maar de rest was niet in Nederland verkrijgbaar. Die heeft hij uit het buitenland gehaald Ben ik erg blij mee.
Van mijn schoonmoeder hebben we alvast een bon van kruidvat gehad om een tijdschrift uit te zoeken.
En een envelop met geld. Die gaat rechtstreeks naar de spaarrekening voor de bruiloft.
Vanavond gaan we bij mijn ouders eten (samen met mijn broer en zijn gezin). Daar doen we ook nog aan cadeautje dus die krijg ik nog.
Van mijn schoonmoeder hebben we alvast een bon van kruidvat gehad om een tijdschrift uit te zoeken.
En een envelop met geld. Die gaat rechtstreeks naar de spaarrekening voor de bruiloft.
Vanavond gaan we bij mijn ouders eten (samen met mijn broer en zijn gezin). Daar doen we ook nog aan cadeautje dus die krijg ik nog.
Miccie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Maar dat wist ik al, want ik heb het zelf ingepakt
Gast- Gast
ik heb 75 euro gekregen . Heb deze maand eindelijk weer wat kunnen sparen. Wel lekker want mijn spaarrekening ging hard om laag.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
We hebben net bij t kerstontbijt de boeken gegeven. Ik heb zoals gevraagd het boek Suezkade van Jan Siebelink gekregen. Dat verhaal speelt zich af in mijn buurtje waar ik woon en gaat over een 26jarige docent. Nou hoe toepasselijk is dat :-)
Gast- Gast
Ik heb een keyboard en een kinect gekregen! Vanmiddag en morgen krijg ik ook nog wat van m'n (schoon)ouders!
IndianRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Marin schreef:We hebben net bij t kerstontbijt de boeken gegeven. Ik heb zoals gevraagd het boek Suezkade van Jan Siebelink gekregen. Dat verhaal speelt zich af in mijn buurtje waar ik woon en gaat over een 26jarige docent. Nou hoe toepasselijk is dat :-)
Oh dat is leuk :-)
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Marin schreef:We hebben net bij t kerstontbijt de boeken gegeven. Ik heb zoals gevraagd het boek Suezkade van Jan Siebelink gekregen. Dat verhaal speelt zich af in mijn buurtje waar ik woon en gaat over een 26jarige docent. Nou hoe toepasselijk is dat :-)
Wat leuk! Ik ben zelf ook gek op boeken. Daar kan ik gerust een hele dag zoet mee zijn. Geerft van mijn vader die kon dat ook zo goed
Gast- Gast
Haha leuk is dat. Die boeken geven met kerst is echt een traditie bij ons thuis en vind ik zo veel leuker dan echte cadeaus. Dat wil ik later ook gaan doen.Cimic schreef:Marin schreef:We hebben net bij t kerstontbijt de boeken gegeven. Ik heb zoals gevraagd het boek Suezkade van Jan Siebelink gekregen. Dat verhaal speelt zich af in mijn buurtje waar ik woon en gaat over een 26jarige docent. Nou hoe toepasselijk is dat :-)
Wat leuk! Ik ben zelf ook gek op boeken. Daar kan ik gerust een hele dag zoet mee zijn. Geerft van mijn vader die kon dat ook zo goed
Gast- Gast
Pagina 1 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» bestaat de kerstman?
» Wat heb jij als laatst gekregen?
» Laatst gekregen!
» Laatst gekregen?
» Laatst gekregen...
» Wat heb jij als laatst gekregen?
» Laatst gekregen!
» Laatst gekregen?
» Laatst gekregen...