Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij gekregen van de kerstman?

+55
Sterre
Mamsie
Sweety
Flippin' Bitch
Penny Blossom
Bliss
Jasmina
Verona
Caro
Jerry
Roxi3
Caroow
loura
VeryCherry
SnowWhite
JD
NerdChic
Silva
Aziraphale
me-girl
Niki
TNMN
Pien
mickey
BJA
M_as
Isis
GeKKiE
Ellebel
Tazz
Arwyn
Try
Eve
Blond
aardbeitje
Makamba
Japie
Jeanette
Angela_1986
Raindrop
Mermaid
Fayebella
Snoopy
Prosecco
IndianRose
Minx
Miccie
Toet
Summerlovin
nina
Inge
dr_oupy
Effie_O
Cheesegirl
Lejow
59 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 22:56

Voor degenen die met kerst aan cadeautjes doen...
Wat heeft de kerstman jullie gebracht?

Wij krijgen altijd een boek van m'n moeder. We krijgen m straks bij t kerstontbijt, want dan kunnen we er nog in lezen overdag. Ik heb dus nog geen idee wat ik zo krijg, al heb ik wel een bepaald boek gevraagd. Het cadeau van m'n vader krijg ik op tweede kerstdag en daar heb ik ook geen idee wat t wordt. Dus voor mij later meer ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 22:57

Oh ik ben gewoon excluded, ik mag niet eens antwoorden :P Ik doe het toch, ik heb niks gehad Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 23:01

Haha poor thing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 23:03

Geeft niks hoor Wink Oh ik hoorde wel dat er een kadootje voor me klaarlag bij mijn schoonouders, dus ik ben benieuwd morgen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Lejow vr 24 dec 2010 - 23:05

Hier ook niets gekregen! Alle centen gaan linea recta naar de spaar voor een nieuwe auto hehe
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Cheesegirl vr 24 dec 2010 - 23:07

Ik heb de Sims 3 voor op de PS3 gekregen en mezelf een telefoon cadeau gedaan! smile
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 23:11

Theeglazen van mijn zusje. Een zwarte Invito tas van mijn moeder (zelf uitgezocht) Nieuwe eetkamerstoelen en geld van mijn oma. En een horloge van DKNY van mijn vriend.

Ik ben dus goed verwend geworden Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Effie_O vr 24 dec 2010 - 23:13

De pakjes liggen hier nog ingepakt onder de boom! Vanavond weet ik meer Wink
Er zit wel 1 pakje uit in de vorm van een boek en het heeft pakpapier van de boekwinkel, dat is niet zo moeilijk te raden dus. Maar welk boek...?
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  dr_oupy vr 24 dec 2010 - 23:17

Ik heb een kookboek gekregen, verder doen wij niet aan kerst, omdat ik gister jarig was.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Inge vr 24 dec 2010 - 23:21

Dr_oupy Gefeliciteerd!

Vannacht samen met vriend cadeautjes gedaan:
Diesel fuel for life Unlimited
Sloffen
Agenda 2011 van pussy deluxe (die kat :P)
dvd serie Penoza
Blue ray Up in the air
Boek De ja vu - Esther Verhoeff

Krijg vanavond nog een kleinigheidje van mijn zusje
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 23:25

Wij doen nooit aan cadeaus met kerst, maar ik heb gisteren wel Coco Mademoiselle van Chanel voor mezelf gekocht smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  dr_oupy vr 24 dec 2010 - 23:27

Inge schreef:Dr_oupy Gefeliciteerd!


Dankjewel!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  nina vr 24 dec 2010 - 23:34

Inge schreef:
Boek De ja vu - Esther Verhoeff
Das leuk! Dat boek ben ik NU aan het lezen...

Ik weet niet wat ik krijg.. Wij krijgen altijd van mijn tante iets... en mijn moeder vertelde van de week dat zij ons ook graag wat wilden geven... Nou ja prima! :-)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 23:34

Ik heb nog niks gehad voor kerst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Summerlovin vr 24 dec 2010 - 23:40

Heb 2 cadeautjes uit mogen pakken voor de rest moet ik wachten tot morgen (dan is mijn broer weer thuis) heb nu een keez bord gehad (nog nooit van gehoord ziet er wel leuk uit) alleen de pionnetjes missen,, dus moeten even terug naar de winkel. Ook heb ik een heel mooi oozoo horloge gehad. die mocht ik uitpakken zodat ik hem vandaag om kon doen smile
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Toet vr 24 dec 2010 - 23:51

Helemaal niks, wij doen niet aan cadeautjes dit jaar.
Vanavond gaan we lekker uitgebreid uit eten.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Miccie vr 24 dec 2010 - 23:56

Ik heb een cadeau van mijn vriend gehad. Dat waren de missende seizoenen van Full house. Ik had er een paar maar de rest was niet in Nederland verkrijgbaar. Die heeft hij uit het buitenland gehaald smile Ben ik erg blij mee.

Van mijn schoonmoeder hebben we alvast een bon van kruidvat gehad om een tijdschrift uit te zoeken.
En een envelop met geld. Die gaat rechtstreeks naar de spaarrekening voor de bruiloft.

Vanavond gaan we bij mijn ouders eten (samen met mijn broer en zijn gezin). Daar doen we ook nog aan cadeautje dus die krijg ik nog.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 23:59

Wat heb jij gekregen van de kerstman? 30sec

Wat heb jij gekregen van de kerstman? ?src=Wehkamp%2F696752_pb_01

Wat heb jij gekregen van de kerstman? 9789021009117

Maar dat wist ik al, want ik heb het zelf ingepakt lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Minx za 25 dec 2010 - 0:01

ik heb 75 euro gekregen Very Happy. Heb deze maand eindelijk weer wat kunnen sparen. Wel lekker want mijn spaarrekening ging hard om laag.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 0:13

We hebben net bij t kerstontbijt de boeken gegeven. Ik heb zoals gevraagd het boek Suezkade van Jan Siebelink gekregen. Dat verhaal speelt zich af in mijn buurtje waar ik woon en gaat over een 26jarige docent. Nou hoe toepasselijk is dat :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  IndianRose za 25 dec 2010 - 0:14

Ik heb een keyboard en een kinect gekregen! Vanmiddag en morgen krijg ik ook nog wat van m'n (schoon)ouders!
IndianRose
IndianRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Home Sweet Home

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Prosecco za 25 dec 2010 - 0:14

Marin schreef:We hebben net bij t kerstontbijt de boeken gegeven. Ik heb zoals gevraagd het boek Suezkade van Jan Siebelink gekregen. Dat verhaal speelt zich af in mijn buurtje waar ik woon en gaat over een 26jarige docent. Nou hoe toepasselijk is dat :-)

Oh dat is leuk :-)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 0:17

Marin schreef:We hebben net bij t kerstontbijt de boeken gegeven. Ik heb zoals gevraagd het boek Suezkade van Jan Siebelink gekregen. Dat verhaal speelt zich af in mijn buurtje waar ik woon en gaat over een 26jarige docent. Nou hoe toepasselijk is dat :-)

Wat leuk! Ik ben zelf ook gek op boeken. Daar kan ik gerust een hele dag zoet mee zijn. Geerft van mijn vader die kon dat ook zo goed Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 0:20

Cimic schreef:
Marin schreef:We hebben net bij t kerstontbijt de boeken gegeven. Ik heb zoals gevraagd het boek Suezkade van Jan Siebelink gekregen. Dat verhaal speelt zich af in mijn buurtje waar ik woon en gaat over een 26jarige docent. Nou hoe toepasselijk is dat :-)

Wat leuk! Ik ben zelf ook gek op boeken. Daar kan ik gerust een hele dag zoet mee zijn. Geerft van mijn vader die kon dat ook zo goed Very Happy
Haha leuk is dat. Die boeken geven met kerst is echt een traditie bij ons thuis en vind ik zo veel leuker dan echte cadeaus. Dat wil ik later ook gaan doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gast za 25 dec 2010 - 0:31

Een boek is toch ook een echt cadeau :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij gekregen van de kerstman? Empty Re: Wat heb jij gekregen van de kerstman?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum