Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers

Pagina 22 van 32 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 27 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow ma 17 okt 2011 - 20:38

gecondoleerd meis
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 22 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Happy ma 17 okt 2011 - 23:01

Wat naar, Gecondoleerd en veel sterkte ccc! hug

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Muppetje ma 17 okt 2011 - 23:03

Gecondoleerd CCC hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  piene1983 di 18 okt 2011 - 1:55

Gecondoleerd CCC. Sterkte in deze moeilijke tijd!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Jasmine di 18 okt 2011 - 2:31

Gecondoleerd CCC hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Happy di 18 okt 2011 - 4:19

Vandaag had ik even een vraagje aan de verloskundige tijdens het telefonisch spreekuur, en toen vertelde ze dat mijn bloed uitslagen al binnen had smile
Ijzer, suiker e.d allemaal prima. Alleen mijn bloedgroep is O rhesus negatief. Dus met 27 weken moet ik opnieuw prikken kijken wat voor bloedgroep de kleine heeft. Als dat positief? is krijg ik in de loop vd zwangerschap een spuit ofzo.
Heb er even snel op gegoogled maar daar staan altijd van die nare verhalen. Dus ik ga mij nergens druk om maken angel

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 5:49

Happy schreef:Vandaag had ik even een vraagje aan de verloskundige tijdens het telefonisch spreekuur, en toen vertelde ze dat mijn bloed uitslagen al binnen had smile
Ijzer, suiker e.d allemaal prima. Alleen mijn bloedgroep is O rhesus negatief. Dus met 27 weken moet ik opnieuw prikken kijken wat voor bloedgroep de kleine heeft. Als dat positief? is krijg ik in de loop vd zwangerschap een spuit ofzo.
Heb er even snel op gegoogled maar daar staan altijd van die nare verhalen. Dus ik ga mij nergens druk om maken angel

Moet je ook niet doen! Als haar bloedgroep positief is krijg je een spuit met 30 weken, bij 27 weken nemen ze bloed af. Als het negatief is doen ze niks, maar na de bevalling halen ze alsnog bloed uit de navelstreng om de bloedgroep te checken (ook als het met eerder bloedprikken positief was, is nieuw iets dus ze doen een double check). Na de bevalling krijg jij dan nog een prik in je been, of dit alleen is als zijn bloedgroep positief is of ook bij een negatieve dat weet ik niet. Maar het is niet gevaarlijk en zowel je kind als jij heeft er geen last van.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 18 okt 2011 - 6:06

Ccc gecondoleerd! hug

Gast
Gast

Bericht  CCC di 18 okt 2011 - 6:18

Thnx allemaal... Ik ga er helaas niet heen, donderdag word mijn oom al begraven.

Happy, fijn dat alles goed was... en wat betreft die bloedgroep, nergens druk over maken idd! Komt allemaal goed, mijn moeder had dat ook in haar zwangerschap, dus ga ervanuit dat ik het ook misschien wel heb in mijn zwangerschap... Komt dus allemaal goed als ze het in de gaten houden, alleen een beetje jammer dat er zoveel negatieve verhalen op internet staat... Soms niet erg handig...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Muppetje di 18 okt 2011 - 6:21

Ik kon me niet inhouden en heb nog en keer getest vandaag, ik ben nog steeds zwanger, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  lief di 18 okt 2011 - 6:33

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!!

Ik ben de laatste tijd erg druk geweest en ik heb hier niet al te veel gepost.
Toch vond ik het erg leuk om hier te kletsen met alle mede "prilzwangeren".
En nu ga ik jullie alweer verlaten. Ik ben nu 12 weken zwanger en ga naar het volgende topic.

Ik zal hier nog regelmatig even komen spieken. En ik hoop jullie natuurlijk ook allemaal snel te zien in het volgende topic!!

lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  CCC di 18 okt 2011 - 7:15

Muppetje schreef:Ik kon me niet inhouden en heb nog en keer getest vandaag, ik ben nog steeds zwanger, haha

Hahahaha natuurlijk ben je nog steeds zwanger, je bent pas een paar dagen verder hoor.. en nog steeds hartstikke zwanger Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal di 18 okt 2011 - 7:32

Sterkte CCC!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Muppetje di 18 okt 2011 - 7:53

chococupcake schreef:
Muppetje schreef:Ik kon me niet inhouden en heb nog en keer getest vandaag, ik ben nog steeds zwanger, haha

Hahahaha natuurlijk ben je nog steeds zwanger, je bent pas een paar dagen verder hoor.. en nog steeds hartstikke zwanger Very Happy

Hij is wel veel donkerder Very Happy Staat in het andere topic...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie di 18 okt 2011 - 8:09

@ccc: gecondoleerd meid hug

@muppetje: haha, nog een keer getest, dat mag altijd toch.

@all: over een week eindelijk de echo. Had zo bedacht om het na de echo ook op mijn werk te vertellen, maar nu hoorde ik vandaag dat mijn leidinggevende volgende week vakantie heeft. Zit te twijfelen of ik het haar toch deze week vast zal vertellen, anders moet ik nog een week langer wachten. Wil het volgende week ook graag aan mijn team kunnen vertellen. Vindt het nu ook al zo lastig om mijn buikje te verbergen. Heb het gevoel dat iedereen het al ziet. En ik wil eigenlijk wel eerst een goede echo hebben gehad. Lastig... Ga er nog maar even over nadenken. Wat zouden jullie doen?

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  CCC di 18 okt 2011 - 8:41

Thnx allemaal!

Muppetje, had 'm gezien smile Fijn gevoel als ie donkerder word he... Ik doe het soms nog steeds, moet nog zo lang wachten tot de echo en ben zo bang dat het misgaat en dat ik het niet door heb. Maar geloof dat ik even normaal moet doen, en niet zo onzeker moet zijn...

Monnie: eindelijk de echo! Wachten duurt lang he... Is gewoon iets leuks en vooral spannends om naar uit te kijken! Ik kan het dilemma wel voorstellen... Waarom vertel je het je leidinggevende niet even in vertrouwen en volgende week na de echo aan het team?

Ik was ook vastberaden om te wachten met het vertellen aan mijn oma in Ierland. Maar omdat ik niet ga, en de situatie best wel ernstig is nu daar, wil ik mijn moeder morgen een speentje meegeven zodat ze deze namens ons aan mijn oma kan geven. Ik zal er dan een kaartje bij doen.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje wo 19 okt 2011 - 8:59

Ik heb me net toch maar aangemeld voor Moeders voor Moeders, veel positiever dan die test van gisteren gaat het vast niet worden, en ik wil graag helpen...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Happy wo 19 okt 2011 - 20:23

Fijn toch om te helpen Muppet? Moet wel eerlijk zeggen dat ik met die instelling er ook tegen aan ben gegaan.
Toevallig werd ik deze week gebeld door mvm, gewoon even wat vraagjes over hoe het beviel e.d. Wel eerlijk verteld dat ik het best een hoop 'gedoe' vind en het soms vergeet of niet doe ivm werk. Maar dat begreep ze helemaal en ze zijn echt blij met alle kleine beetjes die je geeft! smile

En wanneer ga je nou eens geloven dat het helemaal goed zit? Wink

Happy
Prater
Prater

Bericht  Muppetje wo 19 okt 2011 - 20:29

Happy schreef:Fijn toch om te helpen Muppet? Moet wel eerlijk zeggen dat ik met die instelling er ook tegen aan ben gegaan.
Toevallig werd ik deze week gebeld door mvm, gewoon even wat vraagjes over hoe het beviel e.d. Wel eerlijk verteld dat ik het best een hoop 'gedoe' vind en het soms vergeet of niet doe ivm werk. Maar dat begreep ze helemaal en ze zijn echt blij met alle kleine beetjes die je geeft! smile

Ik gok na de echo pas...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn wo 19 okt 2011 - 22:01

Muppetje toch, je bent echt zwanger hoor!

Goed dat je meedoet aan mvm. Ook van Happy!

Dit keer heb ik het heel bewust niet gedaan. smile
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 22:33

Muppetje schreef:
Happy schreef:Fijn toch om te helpen Muppet? Moet wel eerlijk zeggen dat ik met die instelling er ook tegen aan ben gegaan.

Ik gok na de echo pas...

Ik denk het niet Very Happy
Ik geloofde het ook pas écht toen mijn buik ging groeien, en ik haar ging voelen ..
Maar het wordt een stuk echter elke week, elke maand, elke dag. Volgens mijn vriend is dat een dingetje van moeder natuur laughcry Vooral voor de mannen, om eraan te wennen!

Gast
Gast

Bericht  Muppetje wo 19 okt 2011 - 22:39

Mijn man is er al een stuk meer aan gewend dan ik eigenlijk....

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Earane wo 19 okt 2011 - 23:44

Gefeliciteerd Muppetje! Toch maar getest? Wink
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 23:59

Onzeker allemaal he? Ik durf het pas na de laatste echo te geloven en dat was al mijn 3e echo. Maar het hartje klopte toch echt en het kindje bewoog ook al. Toch blijf je vast houden aan het idee dat het mis kan gaan. Ik in ieder geval wel. Dat is met mijn 2e zwangerschap nu niet minder. Zal je altijd wel houden. Maar je bent het nog steeds en zolang het goed zit zit het goed! Gelukkig hebben we 9 maanden om eraan te wennen dat we een kleintje krijgen Wink

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 20 okt 2011 - 0:05

Earane schreef:Gefeliciteerd Muppetje! Toch maar getest? Wink

Zaterdag al, je loopt achter Wink
En dankje!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 32 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 27 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: