Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers

Pagina 21 van 32 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Happy zo 16 okt 2011 - 4:23

Ik vond de geur de eerste week prima, maar daarna pff ik neem nu een flinke hap lucht en giet het er dan gauw in :P
Moet wel zeggen dat ik het soms gewoon echt vergeet. Ik krijg dan ook niet alle 4 de flessen vol!
Jullie wel?

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 21 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 4:26

Ik krijg ze ook nie vol, neem ze ook niet mee naar mn werk, plas gewoon wat ik plassen kan :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC zo 16 okt 2011 - 4:28

Ik krijg die dingen al helemaal niet vol joh... Ik vergeet het soms ook hoor... En daarbij gaan ze er gewoon vanuit dat alle beetjes helpen en is het niet de bedoeling dat je het mee gaat nemen naar je werk ed. al zag ik dat ook helemaal niet gebeuren, maar je zal natuurlijk mensen hebben die dat met plezier doen :p

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 4:29

chococupcake schreef:Ik krijg die dingen al helemaal niet vol joh... Ik vergeet het soms ook hoor... En daarbij gaan ze er gewoon vanuit dat alle beetjes helpen en is het niet de bedoeling dat je het mee gaat nemen naar je werk ed. al zag ik dat ook helemaal niet gebeuren, maar je zal natuurlijk mensen hebben die dat met plezier doen :p

Haha ik zie me al gaan met mijn blauwe busje onder m'n arm Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje zo 16 okt 2011 - 4:33

Ik denk dat ik nog een weekje wacht met aanmelden, kijken of ik dan nog steeds zwanger ben angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Muppetje zo 16 okt 2011 - 4:47

Vorige week heb ik natuurlijk niet gekookt en hier dus niets van gemerkt; maar hoort mijn eten ineens te stinken?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Flower_L zo 16 okt 2011 - 4:49

Muppetje schreef:Vorige week heb ik natuurlijk niet gekookt en hier dus niets van gemerkt; maar hoort mijn eten ineens te stinken?

Welkom zwangergroentje smile
Hoort er allemaal bij hihi

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Muppetje zo 16 okt 2011 - 4:50

Flower_L schreef:
Muppetje schreef:Vorige week heb ik natuurlijk niet gekookt en hier dus niets van gemerkt; maar hoort mijn eten ineens te stinken?

Welkom zwangergroentje smile
Hoort er allemaal bij hihi
angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 zo 16 okt 2011 - 4:56

Muppetje: Gefeliciteerd! Wat betreft mvm heb ik mij direct dezelfde week aangemeld, je krijgt nog een HCG test van de consulente. Dan weet je ook weer even zeker dat je zwanger bent... Heel spannend aangezien ik ook constant het idee had dat ik ongesteld moest/moet worden, ik blijf ook op het toiletpapier kijken...

CCC: Waar ben je in hilversum de hei op gegaan? Hilversum heeft zulke mooie gebieden! Hoe voel je je nu?

Lejow: Herfstvakantie! Heb je plannen of ga je het rustig aan doen? Jij bent natuurlijk al een stuk verder onderweg, heb je veel last van vermoeidheid? Je werkt ook full-time toch?

piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Muppetje zo 16 okt 2011 - 5:29

Piene dank je. Ja dat gevoel heb ik ook, dat uk ongesteld ga worden, maar goed, dat zal wel niet hè
Ik heb nog een test liggen, die doe ik volgend weekend, dan meld ik me aan.

Ik heb dinsdag een belafspraak met het ziekenhuis, gaan ze me vertellen of de 100mg Clomid heeft geholpen haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 16 okt 2011 - 5:35

Piene: ja het was echt heerlijk op de hei gisteren. Vooral die zonnestralen! smile We zijn de hei opgegaan zeg maar net voor de larenseweg, daar bij de stoplichten linksaf en dan de 2e weer links... Vroeger woonde een vriendinnetje van mij daar, en wandelde we altijd met hun hond daar... Heerlijk stukje daar...
Vandaag voel ik me opzich oke... Mijn vriend was zo lief me een ontbijtje op bed te brengen, hij bedoelde het erg goed. Maar hij kwam aan met broodjes met grillworst-kaas met chilisaus... Rolling Eyes Niet erg lekker als je al een beetje misselijk bent, vooral die chilisaus kon ik echt niet waarderen. Braaf niks laten merken aan hem, en netjes opgegeten... Duurde wel een tijdje voordat ik het eindelijk weg had... Maar had daarna gelukkig wat energie om te douchen en de badkamer even snel schoon te maken. Heb vanmiddag wat beschuitjes en mandarijntjes gegeten om de 2 uur ofzo... En merk wel dat dat goed helpt. Vanaf morgen dus ook zoveel mogelijk kleine dingen eten tussendoor...

Muppetje: krijg je nu ook snel een echo om alles te checken? En als je je snel aanmeld, krijg je een mooi boek cadeau van MvM smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje zo 16 okt 2011 - 5:38

Das tot de zevende week toch? Dat gaat wel lukken
Ik hoop dat ik snel een echo krijg, zal het dinsdag wel horen

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 5:51

Piene, ik ben 14,5 week inderdaad
Voel me helaas niet goed. Ben misselijk, moet spugen en ben heel erg moe (lig gemiddeld om 8 uur te slapen en slaap dan door (als ik uit kan slapen) tot half 9 de dag erna...
Hoop op de dag dat het voorbij is! En hoop ook dat jou dit niet te wachten staat!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC zo 16 okt 2011 - 6:53

Ja bij jou (Lejow) mag het feest nu weleens over zijn he... Word tijd dat je eens kunt gaan genieten! Hoop dat je er snel vanaf bent!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  piene1983 zo 16 okt 2011 - 6:58

CCC: Dat stukje hei is echt heerlijk! Wij lopen regelmatig even naar het theehuis wat daar op loopafstand vandaan zit, lekker in de buitenlucht en daarna een kop warme thee. Verwennerij! De hei is nu zo mooi in de beginnende herfstsferen.... Wel heel lief van je vriend, ook lief van jou dat je zo je best hebt gedaan om het op te eten! Zou anders ook direct zo'n domper zijn voor hem... Op dit moment heb ik met name 'smorgens "last" van diverse vieze luchtjes. Gisteren deed ik de prullenbak open om iets weg te gooien en stond ik binnen no-time aan de andere kant van de kamer te kokhalzen, hetzelfde met de vaatwasser die nog niet vol was maar al wel even stond... Naarmate de dag vordert gaat het eigenlijk wel weer prima dan.

Als ik jouw verhaal zo hoor Lejow, mag ik blij zijn dat ik niet meer last heb. Toch ben ik steeds op zoek naar verschijnselen die me vertellen dat ik toch echt zwanger ben, gek eigenlijk. Heel veel sterkte, duimen dat het snel beter gaat en je je beter zult gaan voelen. De herfstvakantie biedt voor nu misschien wat soelaas!?
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Bericht  CCC zo 16 okt 2011 - 7:20

Ja het is ook een heerlijk stuk daar... Gewoon even weg, de frisse buitenlucht in... Ik kon het theehuisje dus niet meer vinden, wel jammer, want we wilden daar even wat gaan drinken... Was er echt eeuwen geleden geweest en kon me niet meer herinneren in welk stuk het zat...

Ja die vieze luchtjes, zo herkenbaar... zet de vaatwasser tegenwoordig ook maar vaker aan... stinkt zo, rook het nooit maar nu vind ik het zo smerig... :S

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 16 okt 2011 - 22:08

Even wat van me afschrijven hoor... Vanmorgen gehoord dat mijn oom in Ierland op sterven ligt. Hij heeft vannacht een hersenbloeding gehad en ligt nu aan alle mogelijke apparatuur die er is... En het vooruitzicht is niet al te positief... Ben zo klaar met dit jaar, er zijn dit jaar al zoveel mensen overleden... toen onze kat... mijn werk wat helemaal niet goed ging, en waar ik tot nu toe nog met de gebakken peren zit... Moet weer even positief worden, want er zijn natuurlijk ook mooie momenten dit jaar geweest, maar zie ze soms even niet...

Zo richting mijn moeder, haar paspoort is verlopen... Ontzettend stom van haar, maar goed heeft ze nu ook niks aan.. Dus zsm naar de Ierse Ambassade in Den Haag om een spoeddocument te laten maken... Daarna maar even gaan werken, heb de aankomende weken elke dag werk en waar daar zo blij mee... en nu komt het me allemaal zo slecht uit... Maar goed... hoop dat hij er bovenop komt...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 22:18

CCC hug hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  piene1983 zo 16 okt 2011 - 23:51

Sterkte hug meis!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Bericht  CCC ma 17 okt 2011 - 7:21

thnx meiden... tot nu toe nog geen verbetering :S

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 17 okt 2011 - 7:22

Sterkte CCC hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 17 okt 2011 - 20:26

Thnx Muppetje...

Helaas is mijn oom gisteravond overleden... Allemaal erg verdrietig dus, moet even kijken of ik er van het weekend heen ga... Kan op dit moment echt niet even onder werktijd daarnaartoe, dus hoop dat ik vrijdagavond tot maandag die kant uit kan gaan...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- ma 17 okt 2011 - 20:27

chococupcake schreef:Thnx Muppetje...

Helaas is mijn oom gisteravond overleden... Allemaal erg verdrietig dus, moet even kijken of ik er van het weekend heen ga... Kan op dit moment echt niet even onder werktijd daarnaartoe, dus hoop dat ik vrijdagavond tot maandag die kant uit kan gaan...

CCC veel strerkte de komende tijd! hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Jazzlyn ma 17 okt 2011 - 20:29

Veel sterkte CCC. Hopelijk kan je moeder er nog heen ondanks de paspoort problemen.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  CCC ma 17 okt 2011 - 20:35

Ja de Ambasade had al een aantal oplossingen, ze kan dus zsm die kant uit... Ze hoeft er vandaag alleen even heen om wat dingen te regelen en dan kan de vlucht geregeld worden. Hopelijk vliegt ze vanavond er nog naartoe.

Thnx allemaal... Zal wel even een zware tijd worden, kan het gewoon niet bevatten hoe snel dit is gegaan...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 32 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 26 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: