Zwangerschapstopic tot 12 weken
+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers
Pagina 27 van 32
Pagina 27 van 32 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Hoi meiden,
ik ben er ook nog steeds hoor, alleen druk deze week, veel gewerkt. Weekend gaan we lekker weg met vrienden. Even er tussenuit, heb er echt zin in!
Deze week ook op mijn werk verteld dat ik zwanger ben, dus iedereen weet het nu, wel heel fijn om er nu gewoon met iedereen over te kunnen praten.
Ik ga nu snel slapen, beetje tekort gehad deze week. Jullie ook een fijn weekend alvast!
ik ben er ook nog steeds hoor, alleen druk deze week, veel gewerkt. Weekend gaan we lekker weg met vrienden. Even er tussenuit, heb er echt zin in!
Deze week ook op mijn werk verteld dat ik zwanger ben, dus iedereen weet het nu, wel heel fijn om er nu gewoon met iedereen over te kunnen praten.
Ik ga nu snel slapen, beetje tekort gehad deze week. Jullie ook een fijn weekend alvast!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Hej meiden,
Zo zware week achter de rug, maar de echo was weer super! kleine was druk aan het stampen en zwaaien en ook even een zwaaitje naar mama vandaag 11.5, zondag gaan we het vertellen. Zal vanavond even foto maken van de echo!
Zo zware week achter de rug, maar de echo was weer super! kleine was druk aan het stampen en zwaaien en ook even een zwaaitje naar mama vandaag 11.5, zondag gaan we het vertellen. Zal vanavond even foto maken van de echo!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Fijn dat de echo goed was Jazz!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Fijn Jazzlyn!
Heerlijk dat je het bijna vd daken mag schreeuwen!
Heerlijk dat je het bijna vd daken mag schreeuwen!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Leuk Jazzlyn! Nu mag je het bijna aan iedereen vertellen!
-
-
Laatst aangepast door chococupcake op za 29 okt 2011 - 8:29; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
o
Laatst aangepast door Jazzlyn op ma 7 nov 2011 - 7:43; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazz, mooie echo
Muppetje- Ratel
hallo meiden,
Ik wil me hier graag ook aanmelden. Ik had vanmorgen een positieve test in handen. Ben echt helemaal blij.
Ik voel me nog prima. wel af en toe iets misselijk en mn borsten voel ik wat, maar verder nergens last van.
Ik wil me hier graag ook aanmelden. Ik had vanmorgen een positieve test in handen. Ben echt helemaal blij.
Ik voel me nog prima. wel af en toe iets misselijk en mn borsten voel ik wat, maar verder nergens last van.
S@nneke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 167
Punten : 168
Registratiedatum : 25-07-11
Gefeliciteerd Sanneke!
Topic loopt alleen niet zo helaas... Heb wel wat meer behoefte aan wat kletspraat... Maar voel me ook niet echt meer in het topic voor een kindje in 2011 thuis...
Topic loopt alleen niet zo helaas... Heb wel wat meer behoefte aan wat kletspraat... Maar voel me ook niet echt meer in het topic voor een kindje in 2011 thuis...
CCC- Ratel
Het is inderdaad erg rustig hier, ik ben inmiddels ook alweer 13 weken dus kom nog even dag zeggen.
@ccc: bijne de echo, spannend! Voel je je nog steeds goed?
@sanneke: gefeliciteerd!
@ccc: bijne de echo, spannend! Voel je je nog steeds goed?
@sanneke: gefeliciteerd!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
chococupcake schreef:Gefeliciteerd Sanneke!
Je kan daar toch gewoon nog wat kletsen? Ik ga daar ook niet weg hoor
Gast- Gast
Jij blijft bij ons hoor, sowieso minstens tot Amber en ik zwanger zijnPuggle schreef:Veel plezier in het andere topic monnie!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Jij blijft bij ons hoor, sowieso minstens tot Amber en ik zwanger zijnPuggle schreef:Veel plezier in het andere topic monnie!
Helemaal mee eens!!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Puggle, ja miss. heb je ook wel gelijk... maar voelt een beetje raar nu dat ik zwanger ben... Zal wel tussen mijn oren zitten..
Monnie: wat is het snel gegaan opeens! Ik mag over 2 weken ook al over! Ja ik voel me redelijk goed! De emasafene doet goed z'n werk, heb alleen in de ochtend een misselijkheidsbuitje, ook met wat overgeven maar lang niet zo erg meer als het begin! Donderdag de echo, dus ben erg benieuwd of het allemaal goedzit!
Monnie: wat is het snel gegaan opeens! Ik mag over 2 weken ook al over! Ja ik voel me redelijk goed! De emasafene doet goed z'n werk, heb alleen in de ochtend een misselijkheidsbuitje, ook met wat overgeven maar lang niet zo erg meer als het begin! Donderdag de echo, dus ben erg benieuwd of het allemaal goedzit!
CCC- Ratel
amber22 schreef:Alyssa schreef:Jij blijft bij ons hoor, sowieso minstens tot Amber en ik zwanger zijnPuggle schreef:Veel plezier in het andere topic monnie!
Helemaal mee eens!!!
Wij blijven daar allemaal! Ons topic straks is het 2013 ofzo en zijn wij daar nog gezellig aan het kletsen
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Jij blijft bij ons hoor, sowieso minstens tot Amber en ik zwanger zijnPuggle schreef:Veel plezier in het andere topic monnie!
Helemaal mee eens!!!
Wij blijven daar allemaal! Ons topic straks is het 2013 ofzo en zijn wij daar nog gezellig aan het kletsen
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
haha, ik dacht, ik ga overstappen, kom ik jullie allemaal weer tegen. hihi.
CCC, Ik voel me in het andere topic ook niet zo op mn plek. Ik blijf wel lezen en een beetje reageren, omdat ik benieuwd ben hoe het met iedereen gaat. Ik wil daar niet te veel zeuren over zwangerschaps dingetjes.
Dus dan doe ik dat hier even ... Ik ben af en toe misselijk. echt met vlagen. Vanmorgen juist niet en later juist wel. Ook heb ik wel meer trek en juist als ik trek heb, word ik misselijk.
Gister avond hebben we het mijn schoonouders al verteld. ze waren echt helemaal blij.
Verder heb ik gisteravond ook na 10 jaar mijn navelpiersing uitgedaan. Ik hoop dat die nog een beetje dicht groeit voordat mijn buik gaat groeien.
vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld en 28 november heb ik een intake gesprek en dan wordt er een afspraak gemaakt voor een eerste echo. die wordt gemaakt tussen de 9de en de 12de week. Ik vind het allemaal best lang duren, maarja zolang die kleine blijft zit, vind ik alles goed.
De verloskundige adviseerde me om zwangerschapsvitamine te slikken ipv foliumzuur. wat slikken jullie??
Nou het is wel een ego berichtje geworden.. sorry
CCC, Ik voel me in het andere topic ook niet zo op mn plek. Ik blijf wel lezen en een beetje reageren, omdat ik benieuwd ben hoe het met iedereen gaat. Ik wil daar niet te veel zeuren over zwangerschaps dingetjes.
Dus dan doe ik dat hier even ... Ik ben af en toe misselijk. echt met vlagen. Vanmorgen juist niet en later juist wel. Ook heb ik wel meer trek en juist als ik trek heb, word ik misselijk.
Gister avond hebben we het mijn schoonouders al verteld. ze waren echt helemaal blij.
Verder heb ik gisteravond ook na 10 jaar mijn navelpiersing uitgedaan. Ik hoop dat die nog een beetje dicht groeit voordat mijn buik gaat groeien.
vanmorgen heb ik de verloskundige gebeld en 28 november heb ik een intake gesprek en dan wordt er een afspraak gemaakt voor een eerste echo. die wordt gemaakt tussen de 9de en de 12de week. Ik vind het allemaal best lang duren, maarja zolang die kleine blijft zit, vind ik alles goed.
De verloskundige adviseerde me om zwangerschapsvitamine te slikken ipv foliumzuur. wat slikken jullie??
Nou het is wel een ego berichtje geworden.. sorry
S@nneke- Fluisteraar
Heey Sanneke,
Vlagen van misselijkheid zijn opzich wel goed te doen he? Ik heb dat nu nog steeds ondanks de medicijnen. Heb wel het idee dat het al iets minder word, heb nu goede en slechte dagen zeg maar. Merk vooral als ik vrij ben geweest dat ik veel fitter ben, en naarmate de week vordert word ik echt minder fit. Probeer wel zoveel mogelijk te blijven doen, anders is er niks aan.
Ik heb donderdagochtend de eerste echo, en heb net zoals jij lang moeten wachten helaas... Begin het nu ook wel erg spannend te vinden om de echo te krijgen donderdag. Maar probeer mezelf wel een beetje positief in te stellen, omdat ik merk dat de angst soms toch wel groot is. Heb wat verhalen gelezen, over dat het kindje dan al niet meer groeide en niet meer leefde en dat maakt me toch wel een beetje angstig. Hopen dat do. dus alles goed zit! Dan ben ik 10 weken en 4 dagen als het goed is.
Ik gebruik mamafit van davitamon (weet het merk even niet zeker, maar het heet mamafit), die gebruik ik in plaats van foliumzuur want hier zit alles al in. Ben normaal nooit zo van de multivitamines enzo, maar vergeet deze dus nooit. Zit helemaal in mijn systeem ondertussen!
Mijn vriend heeft vanavond de slaapkamers helemaal omgegooid, de babykamer is nu nog wat rommelig, maar dat gaan we zondag samen uitzoeken. Dan is als het goed is, alles zo goed als leeg en kunnen we gaan nadenken over hoe we het gaan inrichten ed. Allemaal leuk dus!
Vlagen van misselijkheid zijn opzich wel goed te doen he? Ik heb dat nu nog steeds ondanks de medicijnen. Heb wel het idee dat het al iets minder word, heb nu goede en slechte dagen zeg maar. Merk vooral als ik vrij ben geweest dat ik veel fitter ben, en naarmate de week vordert word ik echt minder fit. Probeer wel zoveel mogelijk te blijven doen, anders is er niks aan.
Ik heb donderdagochtend de eerste echo, en heb net zoals jij lang moeten wachten helaas... Begin het nu ook wel erg spannend te vinden om de echo te krijgen donderdag. Maar probeer mezelf wel een beetje positief in te stellen, omdat ik merk dat de angst soms toch wel groot is. Heb wat verhalen gelezen, over dat het kindje dan al niet meer groeide en niet meer leefde en dat maakt me toch wel een beetje angstig. Hopen dat do. dus alles goed zit! Dan ben ik 10 weken en 4 dagen als het goed is.
Ik gebruik mamafit van davitamon (weet het merk even niet zeker, maar het heet mamafit), die gebruik ik in plaats van foliumzuur want hier zit alles al in. Ben normaal nooit zo van de multivitamines enzo, maar vergeet deze dus nooit. Zit helemaal in mijn systeem ondertussen!
Mijn vriend heeft vanavond de slaapkamers helemaal omgegooid, de babykamer is nu nog wat rommelig, maar dat gaan we zondag samen uitzoeken. Dan is als het goed is, alles zo goed als leeg en kunnen we gaan nadenken over hoe we het gaan inrichten ed. Allemaal leuk dus!
CCC- Ratel
Ik gebruik de vitamines van Kruidvat, bevallen prima.
Sanne fijn dat je je nog goed voelt.
CCC, succes donderdag
Sanne fijn dat je je nog goed voelt.
CCC, succes donderdag
Muppetje- Ratel
CCC, Ja die misselijkheid is nog goed te doen. Nog geen kokhalsneigingen ofzo. Ik hoop niet dat het erger wordt. Wat voor medicijnen heb je tegen de misselijkheid? primperan? heb je iets van de huisarts gekregen? gelukkig is het nu goed te doen.
Mijn vriend is net naar de supermarkt geweest en heeft gevraagd naar zwangerschapsvitamine... maar de supermarkt had het niet. Wel lief van hem. Morgen ga ik ff naar de kruitvat en begin ik ook maar met zwangerschapsvitamine ipv foliumzuur.
Kan me best voorstellen dat het best spannend is zo'n eerste echo. Succes donderdag. Probeer ervan te genieten.
leuk dat jullie de kinderkamer hebben omgegooid. Wij hebben t er ook al over gehad hoe we de logeerkamer om gaan toveren tot babykamer. is leuk he
muppetje, nou dan ga ik ook maar over op die vitamine. en nogmaals succes morgen.
Mijn vriend is net naar de supermarkt geweest en heeft gevraagd naar zwangerschapsvitamine... maar de supermarkt had het niet. Wel lief van hem. Morgen ga ik ff naar de kruitvat en begin ik ook maar met zwangerschapsvitamine ipv foliumzuur.
Kan me best voorstellen dat het best spannend is zo'n eerste echo. Succes donderdag. Probeer ervan te genieten.
leuk dat jullie de kinderkamer hebben omgegooid. Wij hebben t er ook al over gehad hoe we de logeerkamer om gaan toveren tot babykamer. is leuk he
muppetje, nou dan ga ik ook maar over op die vitamine. en nogmaals succes morgen.
S@nneke- Fluisteraar
Thanks Sanne
Muppetje- Ratel
S@nneke schreef:CCC, Ja die misselijkheid is nog goed te doen. Nog geen kokhalsneigingen ofzo. Ik hoop niet dat het erger wordt. Wat voor medicijnen heb je tegen de misselijkheid? primperan? heb je iets van de huisarts gekregen? gelukkig is het nu goed te doen.
Beter zeg! Had ik dat maar Ik kokhals zoo snel... :S Soms erg irritant... Ik heb Emesafene gekregen, die Primperan ofzo waren alleen zetpillen.. Dat zag ik niet zo zitten, dus wat anders gevraagd...
Ooh wat lief! Haha! Mijn VK zei trouwens, dat je beter een wat duurder merk kunt nemen, die voldoen beter aan de eisen...
CCC- Ratel
Puggle heeft die vitaminen vergeleken CCC, er zit precies hetzelfde in...
Muppetje- Ratel
Pagina 27 van 32 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken