Zwangerschapstopic tot 12 weken
+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers
Pagina 23 van 32
Pagina 23 van 32 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 27 ... 32
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Dames wat een rust hier!!
Hoe lang duurt het voordat ze bellen van mvm?
Hoe lang duurt het voordat ze bellen van mvm?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 21 September naar mvm gebeld en 26 September kwam er iemand langs en kon ik beginnen.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb niet gebeld maar een formulier ingevuld op internet, naja, ben benieuwd...
Muppetje- Ratel
Zo, ben er ook weer even!
Ik heb me zat. 1 oktober opgegeven voor MvM en ik had dinsdag daarna al meteen bezoek Gaat dus erg snel...
Ik voel me steeds beroerder, moet een goed teken zijn dacht ik zo! Vanmorgen wel even flink balen, was dus zo ontzettend beroerd en we hadden vorige week een brief van de enegerieleverancier gekregen dat er vandaag korte stroomonderbrekingen waren. Naja goed, korte onderbrekingen zijn te doen... Totdat ik de hele dag zonder stroom zat... Kon dus niet eens fatsoenlijk douchen, had nog een 2e gesprek ergens en moest werken... Dus naar mijn ouders gegaan om daar te douchen... Wat een gedoe zeg... Half kotsend in die auto... Moest meteen weer een uur bijkomen. Voel mezelf echt net een oud wijf... Moet overal van bijkomen lijkt het wel... Naja goed, morgen laatste werkdag... En dan lekker weekend... Ga zo min mogelijk doen!
Ik heb me zat. 1 oktober opgegeven voor MvM en ik had dinsdag daarna al meteen bezoek Gaat dus erg snel...
Ik voel me steeds beroerder, moet een goed teken zijn dacht ik zo! Vanmorgen wel even flink balen, was dus zo ontzettend beroerd en we hadden vorige week een brief van de enegerieleverancier gekregen dat er vandaag korte stroomonderbrekingen waren. Naja goed, korte onderbrekingen zijn te doen... Totdat ik de hele dag zonder stroom zat... Kon dus niet eens fatsoenlijk douchen, had nog een 2e gesprek ergens en moest werken... Dus naar mijn ouders gegaan om daar te douchen... Wat een gedoe zeg... Half kotsend in die auto... Moest meteen weer een uur bijkomen. Voel mezelf echt net een oud wijf... Moet overal van bijkomen lijkt het wel... Naja goed, morgen laatste werkdag... En dan lekker weekend... Ga zo min mogelijk doen!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@muppetje: ik ben ook nog steeds wel een beetje bang dat het mis gaat of dat er straks niks te zien is op de echo. Ben blij als het maandag is! Ik had trouwens ook binnen een week al iemand thuis zitten van mvm.
@ccc: vervelend dat je misselijk bent, hopelijk blijft het daarbij.
@all: heb het vandaag toch maar vast aan mijn leidinggevende verteld. Zag er dit keer echt tegenop, pff. Maar ze reageerde heel positief, ze had het al verwacht, was vanmiddag een beetje verstrooid, was wat kwijt. Toen ik bij haar kwam vroeg ze al meteen of ik last had van zwangerschapsdementie, haha.
Verder gaat het goed, morgen lekker een dagje vrij samen met mijn man. Maar eens kijken wat we gaan doen.
@ccc: vervelend dat je misselijk bent, hopelijk blijft het daarbij.
@all: heb het vandaag toch maar vast aan mijn leidinggevende verteld. Zag er dit keer echt tegenop, pff. Maar ze reageerde heel positief, ze had het al verwacht, was vanmiddag een beetje verstrooid, was wat kwijt. Toen ik bij haar kwam vroeg ze al meteen of ik last had van zwangerschapsdementie, haha.
Verder gaat het goed, morgen lekker een dagje vrij samen met mijn man. Maar eens kijken wat we gaan doen.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik twijfel nog een beetje of ik me hier al kom aanmelden. Dus bij deze een hele voorzichtige poging
Gast- Gast
Puggle schreef:Ik twijfel nog een beetje of ik me hier al kom aanmelden. Dus bij deze een hele voorzichtige poging
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Ik twijfel nog een beetje of ik me hier al kom aanmelden. Dus bij deze een hele voorzichtige poging
Wat lief
Gast- Gast
Tuurlijke Puggle! Gezellig mee schrijven.
De een klaagt over misselijkheid en andere kwaaltjes en ik klaag dat ik niks te klagen heb. Ik voel me zo goed. Hmm... Hoop dat alles goed zit daar binnen.
De een klaagt over misselijkheid en andere kwaaltjes en ik klaag dat ik niks te klagen heb. Ik voel me zo goed. Hmm... Hoop dat alles goed zit daar binnen.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Happy schreef:Tuurlijke Puggle! Gezellig mee schrijven.
Zullen we ruilen
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Zo... laatste dagje zit erop... Ik mocht eerder naar huis, was zooo beroerd... Heb nog nooit zo kotsend op mijn werk gestaan, zonder energie, trillend... Doe ik dus niet meer... Is geen houden aan, dus de dokter gebeld (kreeg de assistente aan de lijn) en ze heeft meteen wat voorgeschreven tegen de misselijkheid. Maandag kan ik het ophalen... Jeetje, nooit gedacht dat ik er zoveel last van zou kunnen hebben zeg... Vind het opzich niet erg dat gekots, maar het is meer dat ik me er zo slap van voel dat ik helemaal naar word (duizelig ed.) Heb het ook nog niet verteld, dus nu maar op een buikgriepje gegooid en wat stress... Voel me eigenlijk best schuldig hierover... Maja kon moeilijk even tussen de kids vertellen, ja ik ben zwanger... :S
CCC- Ratel
Jazzlyn schreef:Happy schreef:Tuurlijke Puggle! Gezellig mee schrijven.
Zullen we ruilen
Ah meis toch, ik wel best een dagje (of twee) ruilen hoor...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jazzlyn schreef:Happy schreef:Tuurlijke Puggle! Gezellig mee schrijven.
Zullen we ruilen
Hier nog Ă©Ă©n die wel even voor een dagje (hoeft niet zo lang te zijn, als ik maar even wat dingen kan doen) wilt ruilen!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Muppetje schreef:Jazzlyn schreef:Happy schreef:Tuurlijke Puggle! Gezellig mee schrijven.
Zullen we ruilen
Hier nog Ă©Ă©n die wel even voor een dagje (hoeft niet zo lang te zijn, als ik maar even wat dingen kan doen) wilt ruilen!
Oh ook goed hoor
Muppetje- Ratel
Puggle gefeliciteerd!
dames ik ga jullie verlaten ga verder schrijven in het volgende topic tot snel allemaal
dames ik ga jullie verlaten ga verder schrijven in het volgende topic tot snel allemaal
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Nou dan zal ik toch langzaam aan mee gaan schrijven. Ik neem aan dat jullie me wel kennen of moet ik me nog voorstellen
Gast- Gast
Welkom Puggle...
CCC- Ratel
Ik bied me ook aan, wie wil met mij ruilen?
Aangeboden: misselijk, moe lichaam
Gezocht: lekker fit en gezond voelend lichaam
minimaal voor 24 uur
Aangeboden: misselijk, moe lichaam
Gezocht: lekker fit en gezond voelend lichaam
minimaal voor 24 uur
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Kansloos Lejow, you know what I mean
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Kansloos Lejow, you know what I mean
He chips..
En ik was nog zo hoopvol ingesteld
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
CCC- Ratel
Wat is het rustig in dit topic hij stond op pag 2. Hoe gaat het hier met de net zwangeren?
Gast- Gast
Hier alles redelijk oke! Gisteren heeft mijn vriend VSM Okugest gehaald, en heb vandaag nog niet hoeven overgeven... Heb ook redelijk kunnen eten... Dus wie weet helpt dit, maar ga voor de zekerheid morgen bij de HA die andere pillen halen...
Morgen de eerste afspraak bij de VK... en vind het allemaal heel erg spannend!
Hoe is het met jou?
Morgen de eerste afspraak bij de VK... en vind het allemaal heel erg spannend!
Hoe is het met jou?
CCC- Ratel
Wat fijn dat je niet hebt hoeven overgeven. Spannend morgen! Krijg je ook een echo?
Met mij alles goed hoor, voel me goed weinig verschil. Ik ga morgen het ziekenhuis bellen dat ik zwanger ben
Met mij alles goed hoor, voel me goed weinig verschil. Ik ga morgen het ziekenhuis bellen dat ik zwanger ben
Gast- Gast
Nee, geen echo... 10 nov. pas... ze doen dat hier alleen in het ziekenhuis...
Mooi dat het goed gaat... Had ik de eerste weken ook, heerlijk was dat... Ben nu wel weer een beetje misselijk, maar probeer het van me af te zetten, anders gooi ik straks weer alles eruit... En na een week bijna niets gegeten te hebben vind ik het wel fijn als ik een keer een dag iets binnen houd...
Mooi dat het goed gaat... Had ik de eerste weken ook, heerlijk was dat... Ben nu wel weer een beetje misselijk, maar probeer het van me af te zetten, anders gooi ik straks weer alles eruit... En na een week bijna niets gegeten te hebben vind ik het wel fijn als ik een keer een dag iets binnen houd...
CCC- Ratel
Pagina 23 van 32 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 27 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken