Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers

Pagina 12 van 32 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 22 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Cranberrie ma 26 sep 2011 - 5:58

Nou we hebben de echo gehad. Alles was goed. Ik was zo zenuwachtig van te voren.... pfff.. echt bijzonder om zo'n klein mensje te zien met armpjesm, beentjes en een kloppend hartje! De volgende keer gaan ze naar het hartje luisteren.
We moeten allebei echt even bijkomen van dit bijzondere moment!
Cranberrie
Cranberrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 12 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Lejow ma 26 sep 2011 - 6:01

Cranberrie schreef:Nou we hebben de echo gehad. Alles was goed. Ik was zo zenuwachtig van te voren.... pfff.. echt bijzonder om zo'n klein mensje te zien met armpjesm, beentjes en een kloppend hartje! De volgende keer gaan ze naar het hartje luisteren.
We moeten allebei echt even bijkomen van dit bijzondere moment!

Aahwww nu wil ik helemaal dat het 9 uur is vanavond haha
Wat fijn Cranberrie!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  lief ma 26 sep 2011 - 6:44

cranberrie; mooi he?! hoe ver ben je nu?

Lejow: heel veel plezier vanavond.

Laurientje: Tot in het volgende topic.

Arden: Ik kan me voorstellen dat je graag iets voorgeschreven krijgt voor je misselijkheid. De eerste weken ben je al zo moe laat staan als je weinig slaapt.

Happy: wat vervelend dat je zo last hebt van je darmen. Ik heb daar normaal gesproken ook regelmatig last van, maar nu tijdens de zwangerschap gelukkig (nog) niet.

All: Hier gaat eigenlijk alles erg goed. Weinig last van kwaaltjes. Alleen erg moe!!
Gisteren mijn broer vertelt dat we een kindje krijgen. Hij vond het helemaal geweldig!! Zo leuk hoe blij je andere mensen maakt met dit wondertje!!
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Bericht  Lejow ma 26 sep 2011 - 9:01

Even kort en ego haha! Echo was mooi en alles zag er goed uit, heb paar dagen cadeau en ben nu al 11w5 dus ga jullie bijna verlaten!
En nu heerlijk slapen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 9:08

Wat fijn lejow !

Gast
Gast

Bericht  Filoria ma 26 sep 2011 - 9:10

Te gek Lejow Very Happy
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  Happy ma 26 sep 2011 - 18:30

Super Lejow!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 19:43

Hey meiden,

Ook ik ben de 12 weken gepasseerd dus ik ga ook naar het andere topic.
Ik hoop dat ik jullie daar allemaal weer tegen kom!

Gast
Gast

Bericht  miss piggy ma 26 sep 2011 - 21:03

cranberrie en lejow echt super dat jullie echo helemaal goed is!
morgen mag ik eindelijk haha kan ook haast niet wachten.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415

Bericht  Lejow di 27 sep 2011 - 3:52

Hier onze echo, helaas was het printertje kapot, dus een foto van het tv schermpje!
Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 12 Echo12wkn
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Cranberrie di 27 sep 2011 - 4:43

Mooie echo Lejow! Bijzonder he, heb jij het hartje al horen kloppen? Ik heb het gister alleen ZIEN kloppen, de volgende keer gaan ze luisteren.
Ik weet niet meer wie het vroeg maar ben vandaag precies 11 weken, 17 april uitgerekend.

Gisteren zagen ze op de echo een verdikking in mijn baarmoeder, dit kan een vleesboom oid zijn. Het kan zijn dat ik het altijd al had, maar het kan ook zijn dat dat door de zwangerschap is gekomen. Ze gaan dat nu goed in de gaten houden, hoefde me verder geen zorgen te maken. Maar stiekem doe ik dat toch; het is iets wat er niet hoort te zitten... Iemand hier ervaring mee?
Cranberrie
Cranberrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Pien di 27 sep 2011 - 7:08

ook hier kom ik even inbreken, heb wat leuke babyspulletjes in de aanbieding. ook unisex!!
https://yescafe.actieforum.com/t15080-babykleding-unisex-en-meisje-maat-50-56-en-50-56

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 8:04

Nou meiden even een reactie nu eindelijk! Is er niet meer van gekomen gisteren.

Lejow, mooie wagen heb je gekocht. En heel fijn dat alles goed was bij de echo, en dat je er drie dagen bij hebt gekregen! Dat is toch drie dagen minder misselijk zijn Wink

Happy, oh bah wat vervelend van je stoelgang. Kan me voorstellen dat je daar buikpijn van krijgt en dan onzeker wordt. Hopelijk wordt het gauw beter!

Laurientje, fijn dat de echo goed was en tot ziens Wink En Snoepy ook tot ziens Wink

Cranberrie, fijn dat je een goede echo gehad hebt! Speciaal moment he! Ik heb verder geen ervaring met een verdikking, maar als zij zich geen zorgen maakt zal het wel meevallen toch!

Lief, fijn dat alles goed gaat!

Ik heb niet meer gebeld voor Emesafene, ik heb toevallig vannacht doorgeslapen en ik werd wakker en ik was gewoon niet misselijk. Haha maakte me meteen zorgen maar na een kwartiertje begon het toch net als altijd. Gisteravond lekker bij de Mac gegeten en naar Crazy Stupid Love geweest. HAd hele goede recensies en ik vond m wel leuk maar niet heel bijzonder verder. En vandaag nog naar de dierentuin geweest met z'n 4-en. Dit is mijn laatste weekje vrij dus ik geniet er nog even van smile

Overmorgen dan eindelijk de echo en ik ben best nerveus. Op zich heb ik geen reden om te denken dat er iets mis zal zijn maar het knaagt een beetje aan me, ik heb al zoveel geluk met een gezonde zoon en dochter en dan ook nog een derde kindje, net alsof je niet zoveel geluk kan hebben. Beetje raar haha maar ik zal blij zijn als we een mooi kloppend hartje gezien hebben!

Gast
Gast

Bericht  Monnie di 27 sep 2011 - 8:22

@arden: succes voor donderdag! Blijft toch spannend zo'n eerste echo.

@cranberrie: fijn dat je een goede echo hebt gehad.

@lief: het blijft leuk om te vertellen steeds, mensen reageren zo enthousiast!

@lejow: wat fijn, een goede echo. Al een echt mini mensje.

@happy: wat rot dat je veel last hebt van je darmen. Ik heb er zelf ook behoorlijk last van, soms ook echt veel buikpijn, maar ik weet ook dat het mijn darmen zijn. Ik heb er in mijn vorige zwangerschap ook last van gehad en er toe lactulose voor gehad. Maar ik zie al dat he wat hebt gekregen, hopelijk gaat het helpen!

@all: ik hou het even kort, ga zo lekker slapen. Heb niet zoveel puf om het hier goed bij te houden, ben toch wel heel erg moe steeds. Vandaag ook nog een vergaderdag op mijn werk, was er echt helemaal niet goed bij. Morgen nog 1 dag werken en dan ben ik ook 4 dagen vrij. Dat is wel lekker!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Koffieleut di 27 sep 2011 - 20:24

*breekt in*

Mooie echo, Lejow!!

*breekt weer uit*
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  CCC wo 28 sep 2011 - 1:10

Wilde even spieken of er een echofoto van Lejow stond! Wat een mooie foto! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow wo 28 sep 2011 - 4:58

Dames, ook ik jullie verlaten! Ben vandaag 12 weken
Ik hoop jullie allemaal heel heel snel in de andere topic te zien!

Ik mag 5 okt trouwens voor een nieuwe echo, omdat het printertje maandag kapot was en ik dat eigenlijk toch wel echt heel jammer vond...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC wo 28 sep 2011 - 5:13

Lejow schreef:Dames, ook ik jullie verlaten! Ben vandaag 12 weken
Ik hoop jullie allemaal heel heel snel in de andere topic te zien!

Ik mag 5 okt trouwens voor een nieuwe echo, omdat het printertje maandag kapot was en ik dat eigenlijk toch wel echt heel jammer vond...

Cool! Very Happy Nog een extra kans om de baby te zien! Ik zal niet meer storen in dit topic! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow wo 28 sep 2011 - 5:19

Jol en Yvonne, hoe gaat het met jullie?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 20:32

Even snel: onze echo was goed!! Hartje klopt mooi, volgens de meting ben ik nu 9w 2d of 9w 3d, maar ze hebben niet zo'n goed apparaat en het kindje was eigenlijk net te klein om goed in beeld te krijgen, af en toe zag je duidelijk hoofdje en lijfje maar het was vooral 1 grote vlek met een kloppend hartje, haha. Maar het zag er allemaal prima uit. 10 oktober krijgen we nog een echo en dan bepalen ze de precieze termijn. Uitgerekende datum blijft nu even staan nog op 28 april.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 20:48

Oh Arden, wat fijn!! Toch even weer een stukje bevestiging he!
Lejow, prachtige echo! Gelukkig mag je door naar het andere topic smile

Hier gaat het zijn gangetje hoor! Gek genoeg helemaal niet zoveel klachten. Nog geen moment echt misselijk geweest, dus dat is wel een beetje apart. Wel moe, maar dat kan ik goed opvangen met Floradix! Hopelijk zit alles wel goed daar binnen!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 21:01

Fijn Jolicious dat je helemaal nog niet misselijk bent geweest, had je dat wel bij je eerste? Volgende week heb je weer een echo toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 28 sep 2011 - 21:04

Ja bij nummer 1 was ik wel misselijk, alleen s'ochtends trouwens. Maar moet zeggen dat ik lichamelijk toen niet in opperbeste staat was. Nu wel, dus wellicht kan mijn lichaam het beter dragen. Aankomende woensdag heb ik inderdaad weer een echo. Ik heb nog wel een aantal keer bruin innestelingsbloed gehad dus heb er ergens wel een goed gevoel over. We zien het wel!

Gast
Gast

Bericht  miss piggy do 29 sep 2011 - 6:11

@ lejow mooie echo! tot snel in het andere topic

@ arden fijn dat de echo goed was ben je toch iets meer gerustgesteld.

@ monnie geniet van je vrije dagen en rust lekker uit.

@ jolicious spannend woensdag hopelijk is alles goed we duimen!

@ all gister heb ik mijn eerste echo gehad, alles was goed
mooi kloppend hartje ben alleen ruim een week terug gezet en ben morgen 9 weken
maar goed als alles maar goed is zijn we allang blij.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415

Bericht  Monnie do 29 sep 2011 - 8:02

@lejow: veel plezier in het andere topic!

@arden en miss piggy: wat fijn dat de echo goed was!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 32 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 22 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: