Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers

Pagina 26 van 32 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 26 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Muppetje di 25 okt 2011 - 18:27

Jazzlyn schreef:
Muppetje schreef:Filet, rosbief en biefstuk ga ik echt missen, haha

Carpaccio, mijn rosetje... laughcry

Ohja, mijn wijntje ook natuurlijk, al vind ik dat nu enorm stinken

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 26 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  CCC wo 26 okt 2011 - 5:28

Even voor de dames die er nog nooit van gehoord hebben even een linkje: http://zwanger.jongegezinnen.nl/web/Gezondheid-Psyche/Voeding/Rauwe-groenten.htm

Tja, ik vind ook wel dat ze erg streng naar me was hoor. Maar verder ga ik gewoon lekker verder met leven haha!

Vandaag half dagje gewerkt, maar wat was ik moe zeg... Viel vanmorgen bij de kids zowat in slaap :S Vanmiddag dus lekker mijn bed ingedoken en heb ruim 2.5 uur geslapen. Ben ook enorm wit, dus heb wel het idee dat ik wat vitamines tekort kom... Weten jullie toevallig of ik mijn ijzer nu ook kan aanvullen met gewone vitamines uit het schap van de winkel? Ga pas 10 nov. bloedprikken, en wil het een beetje onder controle houden. Let nu ook even op wat ik eet allemaal, zodat ik weer even alles binnen krijg wat ik de afgelopenw eken heb gemist.

We gaan het vanavond aan vrienden van ons vertellen... Ben benieuwd wat ze ervan vinden!

Oh... en wie vroeg het nou? Over die MvM kratten, ik doe er niet meer moeilijk over, zet ze gewoon naast de kliko... Als mensen ze zien, weten ze waarschijnlijk niet eens waarvoor het is.. En als dat wel zo is, jammer dan hoor... zit nu bijna in de 9de week... Langzaam begin ik het dan ook zat te worden het geheim te houden.

Mijn vriend was gisteren vrij, en heeft een groot deel van de kamer al leeggehaald voor de babykamer. Enthousiasteling :P

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happy do 27 okt 2011 - 6:19

Haha nu al de babykamer leeg gehaald? Haha ik moet eerlijk bekennen dat het wel in me opkwam dat de kasten die op de kamer staan wat straks babykamer moet worden eens flink uitgemest moeten worden. Maar dat komt allemaal wel in het nieuwe jaar :P

Lastig die vermoeidheid ccc, heb er zelf ook last van.
Maar je moet er gewoon aan toegeven en je niet dwars gaan zitten!
Mijn ogen vallen meestal tegen 21.30 dicht, en ik moet zeggen dat mijn vriend een beetje begint te zeuren.
Hij vind het ongezellig en gaat daarom veel sporten. Ben deze week veel alleen geweest savonds. Rolling Eyes
Zullen wel betere tijden komen...

Rustig hier trouwens zeg! bounce

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Muppetje do 27 okt 2011 - 6:31

Het is hier zeker rustig.
Hier ook alles goed, wel heel moe en zulke zere borsten... Sad
Ik haal de 21.30 zelfs vaak niet eens Happy.... angel

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 6:34

Ik heb me vandaag aangemeld voor mvm. Ik ga de kratten gewoon zelf weg brengen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 6:37

Ccc, wat enthousiast van je vriend zeg smile en ik begrijp dat je het beu bent hoor, ik wil het nu al zo graag vertellen maar nog even geduld hebben angel

Happy, wat jammer dat je vriend het vervelend vind en voor jou natuurlijk ook dat je zo moe bent. Ik heb daar eigelijk niet echt last van. Maar wie weet wat er nog komt Wink

Muppet, wat balen van je borsten etc is erg vervelend natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 27 okt 2011 - 6:40

Waarom ga je de kratten wegbrengen Puggle?

Ik zet de kratten maar gewoon buiten in n boodschappentas, zal vast opvallen, maar ach, jammer dan maar

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Happy do 27 okt 2011 - 6:46

Ik kan de kratten alleen maar wegbrengen, hier komt geen chauffeur! Gelukkig is het heel dichtbij smile En anoniem!

Ja ik hoop dat het maar een fase is dat mijn vriend zo moeilijk doet..

Zo vind mijn vriend sex erg belangrijk in een relatie, respecteert volledig dat ik nu minder zin heb als voorheen maar soms maakt hij toch opmerkingen die ik rot vind. Ik heb al aangeboden om een appeltaart voor hem te bakken kan hij zich daar op uitleven angel

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Muppetje do 27 okt 2011 - 6:47

Happy schreef:Ik kan de kratten alleen maar wegbrengen, hier komt geen chauffeur! Gelukkig is het heel dichtbij smile En anoniem!

Ja ik hoop dat het maar een fase is dat mijn vriend zo moeilijk doet..

Zo vind mijn vriend sex erg belangrijk in een relatie, respecteert volledig dat ik nu minder zin heb als voorheen maar soms maakt hij toch opmerkingen die ik rot vind. Ik heb al aangeboden om een appeltaart voor hem te bakken kan hij zich daar op uitleven angel

Wahahahahaha smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 27 okt 2011 - 6:50

Ik denk dat het hier vooral op gaat vallen omdat meerdere buren mee hebben gedaan. Maar vind vind het eigenlijk ook niet fijn om bijvoorbeeld de poort open te laten. Dat vergeet je denk ik ook, zit zo in mijn systeem om die dicht te doen...

Wegbrengen vind ik te ver, wij hebben geen auto...

Iemand nog ideeen?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 27 okt 2011 - 7:03

Happy: hier hetzelfde, vriendje begint een beetje te klagen dat hij al bijna 3 maanden droog staat... Ja jammer dan, moet er echt even niet aan denken... Hier gaat het ook via opmerkingen, al respecteerd en begrijpt hij het wel... Maar het blijft een man natuurlijk he... :P

Muppetje: ja ik doe niet zo moeilijk over die MvM dingen... Zet het gewoon neer, merk het wel hoor of mensen het zien en of ze dan weten dat ik zwanger ben. Zou dus dan gewoon je poort open laten...

Hier gaat het lekker, heb besloten voorlopig de medicatie te blijven slikken. Ik kan nu regelmatig en goed eten. Ben niet meer trillerig en heb meer energie. Dus dat betekend dat ik ook weer aandurf mijn bloeddruk op te laten meten... Was van de week gewoon leeg van binnen en werd daarom zo naar...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 27 okt 2011 - 7:06

Ja maar de poort laat ik dus weer liever niet open, dus dan maar bij de voordeur he, jammer dan

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 7:08

Ik ga ze weg brengen omdat het me lastig lijkt anders, gaan natuurlijk over een maand verhuizen en het lijkt me helemaal niks om ze daar voor de deur te 'moeten zetten in een kale nieuwbouw straat. Vandaar smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 7:09

Wat lastig happy zo met je vriend. Mijn man vind het helemaal niet erg dat hij even geen sex heeft nu. Ik wil namelijk even niet todat ik een echo heb gehad, waarom dat geen idee Embarassed ach er zijn ook andere manieren natuurlijk Wink

Gast
Gast

Bericht  CCC do 27 okt 2011 - 7:13

Puggle schreef:Wat lastig happy zo met je vriend. Mijn man vind het helemaal niet erg dat hij even geen sex heeft nu. Ik wil namelijk even niet todat ik een echo heb gehad, waarom dat geen idee Embarassed ach er zijn ook andere manieren natuurlijk Wink

Hier hetzelfde hoor, ben ook bang voor bloedverlies, dat kan nu sneller... En wacht liever eerst even totdat we een kijkje hebben kunnen nemen...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 27 okt 2011 - 7:17

chococupcake schreef:
Puggle schreef:Wat lastig happy zo met je vriend. Mijn man vind het helemaal niet erg dat hij even geen sex heeft nu. Ik wil namelijk even niet todat ik een echo heb gehad, waarom dat geen idee Embarassed ach er zijn ook andere manieren natuurlijk Wink

Hier hetzelfde hoor, ben ook bang voor bloedverlies, dat kan nu sneller... En wacht liever eerst even totdat we een kijkje hebben kunnen nemen...

Ik heb er geen moeite mee, al is het hier pas een keer gebeurd sinds we het weten, daarna allebei megaverkouden en naar geweest.

Moet zeggen, het voelt wel echt anders, vooral het uhhhhm, klaarkomen... Ik ben er nog steeds niet uit of ik dat nou echt leuk vond, zo gevoelig was alles, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 27 okt 2011 - 7:21

Hahaha nou, dat moet ik dus nog gaan meemaken Wink Doe nu even aan geheel onthouding, heb er echt even geen zin in... Toen ik zo ziek was, moest ik er helemaal niet aan denken...

Hier nog 2 weken tot de echo! cheers

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 27 okt 2011 - 7:22

Hier nog dertien dagen Very Happy

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 27 okt 2011 - 7:24

Heb de neiging om weer een test te doen, vraag me af of ik nog werkelijk zwanger ben... haha... Maar het zal wel goed zitten, anders was ik niet zo ziek geweest...

Straks lig ik daar, is er niks te zien... :shock:

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 27 okt 2011 - 7:26

Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik er vanmiddag nog een heb gedaan, haha angel

De teststreep wordt niet veel donkerder meer, maar denk dat dat op een gegeven moment misschien gewoon niet meer kan, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 27 okt 2011 - 7:28

Hahaha ben dus gelukkig niet de enige, ben eigenlijk best bang dat het teststreepje lichter is geworden... Maar goed, ik houd me in... Vertrouw erop dat alles goed zit...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 27 okt 2011 - 7:30

Ik had er nog een liggen, maar mag nu echt geen nieuwe meer kopen van mezelf. Als het streepje lichter wordt ga je jezelf toch alleen maar gek lopen maken, en je kan er niets aan veranderen.

Ik had vanavond even mijn spijkerbroek aan (normaal loop ik altijd in rokjes of jurkjes) maar jezus wat zit dat naar. Hij gaat wel dicht hoor, maar het deed gewoon zeer aan mijn buik

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 27 okt 2011 - 7:37

Oh ja dat ken ik muppet. Ik heb gewoon nu al een opgezette buik. Ik snap dat niet echt want ik ben volgens mij echt nog veel te kort zwanger daarvoor. Ook word ik al 2 dagen gek van de legging die in mijn buik drukt.

Gast
Gast

Bericht  Muppetje do 27 okt 2011 - 7:39

Een legging of maillot vind ik dan wel fijner dan n broek, haha
Ik heb vanavond een klein bolletje gesigneleerd. Darmen natuurlijk, maar wel leuk, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 27 okt 2011 - 8:23

Mijn rokjes zitten nu ook wat strakker... En mijn panty's beginnen nu wel wat te knellen, maar echt een buik is er nog niet...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 26 van 32 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: