Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers

Pagina 20 van 32 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Silver za 15 okt 2011 - 5:02

Haha, erg hea! Ik heb zoiets van ochtend urine is sterker, daarom wil ik met ochtendurine testen, gewoon net zolang uitstellen is een ander woord angel.
Daarbij wil ik dat mijn vriend erbij is. Hij moet maandag weer weg en komt donderdag weer thuis. Hij vond het al jammer dat ik afgelopen week op woensdag getest had.
De dingen die je niet mag eten ben ik vanaf deze week al deels mee bezig, omdat het een heel erg sterk gevoel is.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 5:15

Jolicious schreef:
chococupcake schreef:
Nu stop ik met klagen... Zwanger zijn hoort hartstikke leuk te zijn natuurlijk!

Mwoah, dat valt mee hoor.
Mee? Ik vond het 'leuke zwanger zijn' aardig tegen vallen Wink

Gast
Gast

Bericht  CCC za 15 okt 2011 - 5:18

Jolicious schreef:
chococupcake schreef:

Haha oke... Gelukkig begrijpen jullie me een beetje! smile

Vandaag ben ik met mijn vriend naar H.ilversum geweest, een stuk over de Hei gelopen daar... Was wel even lekker in het zonnetje! Daarna even naar mijn ouders geweest, we krijgen de kinderkamer of een kinderwagen van hun. We krijgen een bepaald bedrag en mogen zelf weten wat we daarvan kopen, maar mijn ouders kwamen met deze suggesties. Erg leuk en heel erg lief van ze dus!

Vanavond komen er vrienden langs, moet zo nog even snel de boel opruimen en schoonmaken... Zou eerst boerenkool gaan maken vanavond, maar heb mijn vriend naar de AH gestuurd voor een pizza... Heb totaal geen zin om te koken... Morgen weer smile

Spannend Jolicious! Moest je een afspraak maken voor de normale bloedtest? Wij kunnen hier gewoon binnen lopen... Heb er niet zoveel zin in, doe wel de echo eerst en als het goed zit ga ik door voor het bloed afnemen... in de hoop dat ik niet flauwval... :S

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 6:00

ProudMama schreef:
Jolicious schreef:
chococupcake schreef:

Hier nog een! Van mij mogen ze die zwangerschap wel standaard inkorten.. Maandje of twee / drie is lang zat! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 6:12

Laurientje85 schreef:
ProudMama schreef:
Jolicious schreef:
chococupcake schreef:

Hier nog een! Van mij mogen ze die zwangerschap wel standaard inkorten.. Maandje of twee / drie is lang zat! :P
Nou, maand of 6 is nog wel te doen, anders is het zo stressen om alles klaar te krijgen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 6:20

ProudMama schreef:
Laurientje85 schreef:
ProudMama schreef:
Jolicious schreef:
chococupcake schreef:

Nou, maand of 6 is nog wel te doen, anders is het zo stressen om alles klaar te krijgen :P

Ja das waar! Maar voor een volgende zwangerschap heb je alles al in huis meestal! laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 7:05

Als ik nog een keer een meisje zou krijgen moet ik weer shoppen. In elk geval qua kleding. Verder heb ik alles dubbel.

O, en een nieuwe kinderwagen natuurlijk. En als het er dan 1 is wil ik een wiegje...

Ook zit bij ons de commode om te verschonen in de kast, hou je meer ruimte over. En voor een evt volgende wordt het het kleine kamertje, dus die moet dan wel helemaal opnieuw. Zo`n grote kamer met 1 wiegje is niet echt knus.

Gast
Gast

Bericht  Monnie za 15 okt 2011 - 7:22

Hoi meiden,

het is alweer even geleden dat ik hier was. Druk met van alles. Het gaat wel goed met me, geen klachten behalve nog steeds erg moe zijn. Ben gisteren naar symphonica in rosso geweest, was erg leuk en gezellig. Verder weinig plannen dit weekend. Wilden morgen gaan zwemmen, maar ons zoontje is niet lekker dus dat wordt ws niet wat. Morgenmiddag ook nog werken.
Jullie nog plannen verder?

@muppetje: gefeliciteerd!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast za 15 okt 2011 - 13:18

ProudMama schreef:
Jolicious schreef:
chococupcake schreef:

Zoals je kan lezen ben ik het ook met je eens Wink

Gast
Gast

Bericht  Silver za 15 okt 2011 - 18:00

Nou meiden, ik begrijp er niets van, maar hij is hartstikke negatief.
Het staat hier nu alsnog op de kop. Zou ik er gewoon toch teveel mee bezig zijn geweest en vandaar die kwaaltjes? En hoorde die bloeding en tussentijds bij..
Deze test moest met pipetje, misschien had ik geen goed potje.
Ik wacht nu tot eind van deze week, of ik dan nog die klachten heb, dan maar weer eens..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Muppetje za 15 okt 2011 - 18:18

FryskeFlinter schreef:Nou meiden, ik begrijp er niets van, maar hij is hartstikke negatief.
Het staat hier nu alsnog op de kop. Zou ik er gewoon toch teveel mee bezig zijn geweest en vandaar die kwaaltjes? En hoorde die bloeding en tussentijds bij..
Deze test moest met pipetje, misschien had ik geen goed potje.
Ik wacht nu tot eind van deze week, of ik dan nog die klachten heb, dan maar weer eens..

Balen meis hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow za 15 okt 2011 - 19:54

Wat balen Ff, kwam speciaal voor Jou kijken en hoopte zo op (letterlijk) positief nieuws!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Muppetje za 15 okt 2011 - 19:54

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 Foto-K3BKTRFW I love you

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie za 15 okt 2011 - 21:36

Muppetje schreef:Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 20 Foto-K3BKTRFW I love you

Heerlijk gevoel he zo'n digitale test!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Muppetje za 15 okt 2011 - 21:52

Inderdaad erg fijn Clapperdie!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 16 okt 2011 - 1:09

Die digitale testen blijven toch beter vind ik hoor, geen gezeur met streepjes... Gewoon zwanger! smile Al aan een beetje gewend aan het idee Muppetje? smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 1:12

De digitale test vond ik ook de leukste!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje zo 16 okt 2011 - 2:23

chococupcake schreef:Die digitale testen blijven toch beter vind ik hoor, geen gezeur met streepjes... Gewoon zwanger! smile Al aan een beetje gewend aan het idee Muppetje? smile

Nou uhm, nee, zal nog wel even duren denk ik. Ik verwacht nog steeds elk moment ongesteld te worden

Wanneer hebben jullie je aangemeld voor moeders voor moeders?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  CCC zo 16 okt 2011 - 2:25

Ik heb me dezelfde dag nog aangemeld voor moeders voor moeders... Die dinsdag erna kwam er al meteen iemand langs... Moet wel zeggen dat ik soms wel een beetje gek word nu, die stank soms uit die bakken.... Bleh... Maar goed, het is voor een goed doel... smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 2:26

chococupcake schreef:Ik heb me dezelfde dag nog aangemeld voor moeders voor moeders... Die dinsdag erna kwam er al meteen iemand langs... Moet wel zeggen dat ik soms wel een beetje gek word nu, die stank soms uit die bakken.... Bleh... Maar goed, het is voor een goed doel... smile

Daar heb k tot nu toe nog geen last van gehad, ik adem gewoon door mijn mond!!
Wel begin ik het piesen in die bak nu zat te worden, en moet eerlijk zeggen dat ik het steeds vaker vergeet Embarassed
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje zo 16 okt 2011 - 2:28

Ik vind eigenlijk wel dat ik het moet doen, ik heb immers zelf ook hulp nodig gehad...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 16 okt 2011 - 2:29

Ik heb me dit keer niet aangemeld, maar bij mijn vorige zwangerschap met 5 weken.

Gast
Gast

Bericht  Ayla zo 16 okt 2011 - 2:32

Nog 1,5 week potje pissen Lejow, ff volhouden! Ik was er de laatste weken ook echt klaar mee, maar het is inderdaad voor een goed doel.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Lejow zo 16 okt 2011 - 2:46

Ayla schreef:Nog 1,5 week potje pissen Lejow, ff volhouden! Ik was er de laatste weken ook echt klaar mee, maar het is inderdaad voor een goed doel.

Ja i know, ben der bijna!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC zo 16 okt 2011 - 2:56

Dat was mijn insteek ook, als ik zelf de hulp nodig gehad zou hebben zou ik hier ook blij mee zijn dus is het ook een kleine moeite om mee te doen voor anderen. Maar in die dingen piesen ben ik ook wel zat ja... haha... Blijft niet ideaal... Ik moet tot eind december, dus heb nog wel even te gaan :p

En als ik het in die dingen giet, hou ik mijn adem gewoon in en zet ik meteen het badkamerraam open smile Even doorbijten en dan is het weer klaar :p

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 32 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 26 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: