Zwangerschapstopic tot 12 weken
+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers
Pagina 17 van 32
Pagina 17 van 32 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
ProudMama schreef:Ik liet het ook helemaal opgewonden aan mijn man zien, maar hij moest 3x kijken hahaha!FryskeFlinter schreef:Die streep is wel duidelijk ja, de streep die ik heb, kan ik geen foto van maken, want dan zie je hem niet. Op het moment van wou ik hem ook mmsen naar mijn vriend, zelfs dat lukte niet :o En toen hij vandaag thuis kwam, zag hij niets.. Dus ik hem zo in het licht houden waardoor ie zei, aaaaaaah ik zie een streep.. haha
Hmm, kan ik nu echt gaan juichen? Moet ik nu niet echt eerst mijn NOD afwachten? Misschien wordt ik dan rustiger...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
En ik testte ook alleen met ochtendurine positief, als ik later testte of veel gedronken had was het negatief.
Oeh, wat heb ik veel testen gedaan
Gast- Gast
Oh... Haha vond hem toen nog vrij licht... Dus daarna de CB erachter aan gedaan...
Tja, hoe zet je het van je af... Op een gegeven moment kun je het loslaten en denken, het zal wel... (tenminste dat had ik) Ik had dat die maand ervoor, werd maar niet ongesteld... 1 KV test gaf een hele lichte streep aan (die dus ook niet te fotograferen was) en daarna alleen maar negatief. Na 12 dagen werd ik eindelijk ongesteld geloof ik... Nu deze ronde, had ik het gevoel weer later ongesteld te worden en ben alleen gaan testen omdat mijn vriend zei dat ik anders maandag naar de HA moest voor een doorverwijzing... Toen ik de streep zag, kreeg ik opeens rust over me heen... heel apart, die maand ervoor kreeg ik een zweetaanval van die streep en nu was ik zo rustig als het maar kon...
Tja, hoe zet je het van je af... Op een gegeven moment kun je het loslaten en denken, het zal wel... (tenminste dat had ik) Ik had dat die maand ervoor, werd maar niet ongesteld... 1 KV test gaf een hele lichte streep aan (die dus ook niet te fotograferen was) en daarna alleen maar negatief. Na 12 dagen werd ik eindelijk ongesteld geloof ik... Nu deze ronde, had ik het gevoel weer later ongesteld te worden en ben alleen gaan testen omdat mijn vriend zei dat ik anders maandag naar de HA moest voor een doorverwijzing... Toen ik de streep zag, kreeg ik opeens rust over me heen... heel apart, die maand ervoor kreeg ik een zweetaanval van die streep en nu was ik zo rustig als het maar kon...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb alleen nog maar met ochtendurine gedaan, en wel om 6u 's morgens ik was zo zenuwachtig dat ik er niet eens van kon slapen.
Silver- Ratel
Zou na 48 uur nog een keer testen om te kijken of hij donkerder wordt.FryskeFlinter schreef:ProudMama schreef:Ik liet het ook helemaal opgewonden aan mijn man zien, maar hij moest 3x kijken hahaha!FryskeFlinter schreef:Die streep is wel duidelijk ja, de streep die ik heb, kan ik geen foto van maken, want dan zie je hem niet. Op het moment van wou ik hem ook mmsen naar mijn vriend, zelfs dat lukte niet :o En toen hij vandaag thuis kwam, zag hij niets.. Dus ik hem zo in het licht houden waardoor ie zei, aaaaaaah ik zie een streep.. haha
Hmm, kan ik nu echt gaan juichen? Moet ik nu niet echt eerst mijn NOD afwachten? Misschien wordt ik dan rustiger...
Gast- Gast
ProudMama schreef:En ik testte ook alleen met ochtendurine positief, als ik later testte of veel gedronken had was het negatief.
Haha, ja, dat weet ik nog wel...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
ProudMama schreef:Zou na 48 uur nog een keer testen om te kijken of hij donkerder wordt.FryskeFlinter schreef:ProudMama schreef:Ik liet het ook helemaal opgewonden aan mijn man zien, maar hij moest 3x kijken hahaha!FryskeFlinter schreef:Die streep is wel duidelijk ja, de streep die ik heb, kan ik geen foto van maken, want dan zie je hem niet. Op het moment van wou ik hem ook mmsen naar mijn vriend, zelfs dat lukte niet :o En toen hij vandaag thuis kwam, zag hij niets.. Dus ik hem zo in het licht houden waardoor ie zei, aaaaaaah ik zie een streep.. haha
Zou inderdaad even afwachten, na 2 dagen weer even testen.. Dan weet je vast meer...
CCC- Ratel
48u zou betekenen dat ik morgen alweer kan testen, dat scheelt wachten tot zondag
Silver- Ratel
Wanneer had je getest... Ben het even kwijt hoor...
CCC- Ratel
Gisterochtend 6u Ja, ik was/ben een beetje warrig...
Silver- Ratel
HCG verdubbeld iedere 48 uur, dus dan zou je verschil moeten zienFryskeFlinter schreef:48u zou betekenen dat ik morgen alweer kan testen, dat scheelt wachten tot zondag
Haha, erg was ik he, Muppetje, mijn man heeft op een gegeven moment de testen verstopt Had wel hele super goedkope dipsticks hoor. En als je het gaat verdelen over 2 kinderen valt het best mee
Oke, oke, oke... Ik neigde naar obsessief...
Gast- Gast
ProudMama schreef:HCG verdubbeld iedere 48 uur, dus dan zou je verschil moeten zienFryskeFlinter schreef:48u zou betekenen dat ik morgen alweer kan testen, dat scheelt wachten tot zondag
Haha, erg was ik he, Muppetje, mijn man heeft op een gegeven moment de testen verstopt Had wel hele super goedkope dipsticks hoor. En als je het gaat verdelen over 2 kinderen valt het best mee
Oke, oke, oke... Ik neigde naar obsessief...
Wahaha, ja, naja, ik vond het toen wel spannend voor je!
Muppetje- Ratel
Haha PM... Ik doe nu nog weleens een test, om te kijken of het HCG niet heeft afgenomen... Heb zo weinig last van dingen dat ik soms zo twijfel aan mijn lichaam...
FF: zou morgen of zaterdag dan testen... Zaterdag is het meest safe naar mijn idee... Weet je in elk gavl niet te vroeg bent!
FF: zou morgen of zaterdag dan testen... Zaterdag is het meest safe naar mijn idee... Weet je in elk gavl niet te vroeg bent!
CCC- Ratel
ccc, had jij in het begin wel klachten dan? Of ook helemaal niet?
Oké ik ga het uitstellen tot zaterdag, ik ga zo maar met een bakje thee mijn hoofd leeg maken voor een rustige meidenfilm
Oké ik ga het uitstellen tot zaterdag, ik ga zo maar met een bakje thee mijn hoofd leeg maken voor een rustige meidenfilm
Silver- Ratel
CCC: heb het ook regelmatig gedaan tot de eerste echo hoor, je bent niet de enige.
Muppetje: wilde het al jaren zoooo graag en voelde me echt anders, wilde gewoon bewijs in handen hebben dat het echt zo was.
Dat jij ook zo lang kan wachten... Petje af voor je!
Muppetje: wilde het al jaren zoooo graag en voelde me echt anders, wilde gewoon bewijs in handen hebben dat het echt zo was.
Gast- Gast
ProudMama schreef:CCC: heb het ook regelmatig gedaan tot de eerste echo hoor, je bent niet de enige.
Ach, dat is ook heel moeilijk hoor, maarja, ik geloof er (waarschijnlijk uit zelfbescherming) ook gewoon niet in. Dat maakt het wel makkelijker...
Muppetje- Ratel
Naja achteraf gezien had ik wel klachten, had vanaf de vakantie al hele gevoelige borsten/ tepels... En had de week voordat ik ongesteld moest worden wat buik/ rugkrampen alsof ik ongesteld moest worden... Maar heb er toen nooit echt aandacht aan besteed, omdat ik het idee had dat het zwanger raken best nog weleens heel lang kon gaan duren... Maar verder heb ik nu ook geen klachten, na navraag bij mijn moeder en tante's hadden zij ook nergens last van... Dus ben denk ik gezegend met geen misselijkheidskwaaltjes ed. Al had ik vd week er wel last van zoals ik al eerder hier vertelde, maar meer omdat ik last heb van slijm in mijn keel (kan daar heel slecht tegen, word daar dus kotsmisselijk van) en wat spanning...
Maar als je echt bezig bent met zwanger worden, kan het soms weleens zijn dat je lichaam je volgens mj voor de gek houd... Maar nu dat je er helemaal niet mee bezig bent, en toch de klachten hebt... Tja, dan zou je bijna zeggen dat je wel hartstikke zwanger bent...
Maar als je echt bezig bent met zwanger worden, kan het soms weleens zijn dat je lichaam je volgens mj voor de gek houd... Maar nu dat je er helemaal niet mee bezig bent, en toch de klachten hebt... Tja, dan zou je bijna zeggen dat je wel hartstikke zwanger bent...
CCC- Ratel
Ik merk dat ik nu wel rustiger ben, nu ik het er eindelijk over kan hebben.. Maar wat waren zijn jullie klachten in het begin geweest?
Ik heb "opvliegers", pijnlijke/jeukende borsten, van de week kramp in buik en onderrug, voel me zweverig/dromerig, ene kant meer energie en andere kant moe... Heel erge slapeloosheid. Lig soms als ik op bed lig 3 uren naar het plafond te staren. Moet vaker plassen, en vanaf vorige week was ik elke ochtend wat misselijk, drukkend gevoel op de maag.
*edit* ik ben er mee bezig van het moment dat het een beetje mis ging, en ik me na de tijd anders voelde...oops moment.
Ik heb "opvliegers", pijnlijke/jeukende borsten, van de week kramp in buik en onderrug, voel me zweverig/dromerig, ene kant meer energie en andere kant moe... Heel erge slapeloosheid. Lig soms als ik op bed lig 3 uren naar het plafond te staren. Moet vaker plassen, en vanaf vorige week was ik elke ochtend wat misselijk, drukkend gevoel op de maag.
*edit* ik ben er mee bezig van het moment dat het een beetje mis ging, en ik me na de tijd anders voelde...oops moment.
Laatst aangepast door FryskeFlinter op do 13 okt 2011 - 8:40; in totaal 1 keer bewerkt
Silver- Ratel
Is slapeloosheid ook een kwaaltje? Dan heb ik daar zeker weten ook last van... Zo irritant....
CCC- Ratel
Ik ben de hele week aan het zoeken naar kwaaltjes in de eerste weken, om zeker te zijn... En ja mijn lichaam kan mij voor de gek houden "schijnzwanger" maar waarom dan wel die positieve test?
Silver- Ratel
Spannend Fryske! Hou er wel rekening mee dat je nog ongesteld kan worden. Ik had bij beide zwangerschappen geen enkele klacht trouwens.
Gast- Gast
Het is zeker weten spannend, maar doordat ik zo in spanning zit (zeg maar zit te stressen) kan mijn menstruatie ook gemakkelijk uit blijven.
Silver- Ratel
Gewoon even doorzetten en wachten tot je weer kan testen, dan weet je meer. Je lichaam kan je voor de gek houden, maar een positieve test kan je lichaam niet ´faken´. De kans op vals positief is heel erg klein, en als het streepje er maar binnen de tijd staat...
Gast- Gast
Mijn HA vertelde dat de KV testen soms een valse positieve uitslag geven... Ach.. al met al moet je gewoon even afwachten... Probeer het van je af te zetten, als je echt zwanger bent is dat streepje snel donkerder... Ik vond het vorige keer ook zo irritant dat ik niet ongesteld werd toen, wilde toen gewoon dat er wat gebeurde en of dat nou een positieve test was of ongesteld worden maakte me niks uit...
CCC- Ratel
Oké? Welke test kan ik dan nu het beste hebben? En als die positief is, de CB maar eerst nog niet
Ik heb dus hetzelfde ccc, of ik wordt ongesteld, of ik ben zwanger maar in deze spanning zitten is echt niks aan.
Ik heb dus hetzelfde ccc, of ik wordt ongesteld, of ik ben zwanger maar in deze spanning zitten is echt niks aan.
Silver- Ratel
Pagina 17 van 32 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 24 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken