Zwangerschapstopic tot 12 weken
+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers
Pagina 24 van 32
Pagina 24 van 32 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 28 ... 32
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Hoi meiden,
ben net terug van mijn werk. Nog even tv kijken en dan duik ik zo mijn bed in!
Morgen de echo, vindt het wel weer heel spannend hoor, hopelijk is alles goed. Ik laat het wel even horen morgen.
Welterusten....
ben net terug van mijn werk. Nog even tv kijken en dan duik ik zo mijn bed in!
Morgen de echo, vindt het wel weer heel spannend hoor, hopelijk is alles goed. Ik laat het wel even horen morgen.
Welterusten....
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Spannend Monnie! Veel plezier bij de echo, Heerlijk om even weer naar zon klein frummeltje te kijken.
Puggle, Ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt en of je dan ook te horen krijgt wanneer je langs mag komen voor een echo oid?
Puggle, Ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt en of je dan ook te horen krijgt wanneer je langs mag komen voor een echo oid?
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Monnie hoe was je echo?
Muppetje en Puggle lees in jullie onderschriften dat er echo's gepland staan, Spannend
Muppetje en Puggle lees in jullie onderschriften dat er echo's gepland staan, Spannend
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Happy schreef:Monnie hoe was je echo?
Zeker spannend, ben nog steeds bang dat het niet goed zit of er überhaupt niets te zien is
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hoi allemaal!
Alweer een poosje terug.... Had echt even tijd nodig om te "landen"! Begin nu pas echt aan het idee te wennen, gek eigenlijk. Weet het namelijk al bijna drie weken inmiddels.
Ik heb op 7 november de eerste echo. Heel spannend en ben echt als de dood dat het niet goed zit, dat ze geen hartje zien kloppen o.i.d. Heb mezelf ook verboden om informatie over miskramen en dergelijke überhaupt nog te lezen, maak mezelf dan echt een beetje gek. Mijn vriend is heel erg zeker van zijn zaak en ook van mijn moeder hoor ik steeds dat ik gewoon vertrouwen moet hebben. Ik ben er wel al rustiger onder maar spannend blijft het.
Wel jammer trouwens CCC dat ze bij de verloskundige geen echo's doen. Bij de praktijk die ik heb gekozen doen ze alles zelf, ook bloedafname etc. Wel ideaal. Heb jij het al op je werk verteld? Ga je het vertellen of kun je het anders regelen wat betreft het tijdstip van de echo? Ik heb namelijk om drie uur een afspraak gemaakt, het was dat of pas een week later. Had geen zin om te wachten natuurlijk . Nu heb ik wel een derdejaars stagiair ( jij werkt ook in het onderwijs toch?) dus wellicht dat ik kan regelen dat hij de laatste momenten tot aan de gymles doet, maar zal ik dan een smoes verzinnen of mijn directrice in vertrouwen nemen? Als er andere lezers zijn met tips/adviezen dan zijn die natuurlijk ook welkom!
Alweer een poosje terug.... Had echt even tijd nodig om te "landen"! Begin nu pas echt aan het idee te wennen, gek eigenlijk. Weet het namelijk al bijna drie weken inmiddels.
Ik heb op 7 november de eerste echo. Heel spannend en ben echt als de dood dat het niet goed zit, dat ze geen hartje zien kloppen o.i.d. Heb mezelf ook verboden om informatie over miskramen en dergelijke überhaupt nog te lezen, maak mezelf dan echt een beetje gek. Mijn vriend is heel erg zeker van zijn zaak en ook van mijn moeder hoor ik steeds dat ik gewoon vertrouwen moet hebben. Ik ben er wel al rustiger onder maar spannend blijft het.
Wel jammer trouwens CCC dat ze bij de verloskundige geen echo's doen. Bij de praktijk die ik heb gekozen doen ze alles zelf, ook bloedafname etc. Wel ideaal. Heb jij het al op je werk verteld? Ga je het vertellen of kun je het anders regelen wat betreft het tijdstip van de echo? Ik heb namelijk om drie uur een afspraak gemaakt, het was dat of pas een week later. Had geen zin om te wachten natuurlijk . Nu heb ik wel een derdejaars stagiair ( jij werkt ook in het onderwijs toch?) dus wellicht dat ik kan regelen dat hij de laatste momenten tot aan de gymles doet, maar zal ik dan een smoes verzinnen of mijn directrice in vertrouwen nemen? Als er andere lezers zijn met tips/adviezen dan zijn die natuurlijk ook welkom!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Ha dames, hier is vandaag de mevrouw van MvM geweest, ben nog steeds zwanger, fijn, haha.
Ben vandaag wel n beetje misselijk geweest, maar goed te doen.
Hoe is het hier met iedereen?
Ben vandaag wel n beetje misselijk geweest, maar goed te doen.
Hoe is het hier met iedereen?
Muppetje- Ratel
Ik heb sinds gisteren Emasafene gekregen van de HA... wat een wondermiddel, gisterochtend ging het nl weer helemaal mis. Moest ook nog eens naar de VK en had er echt geen zin in, vond het spannend en door de misselijkheid was ik zo opgebroken dat alle energie gewoon totaal weg was uit mijn lichaam.
Bij de VK ging het dus ook niet goed, ze wilde mijn bloeddruk meten, dus deed dat ding om mijn arm... Ik werd helemaal naar van het gevoel en viel dus alweer bijna flauw. Ben dus ook echt geen held wbt medische dingen maar heb weleens eerder (jaren geleden) mijn bloeddruk laten opmeten dus snapte ook in eerste instantie niet waarom ik zo naar werd... Kwestie van even doorbijten natuurlijk... Duurt maar een minuutje hooguit. Maar omdat ik de afgelopen weken dus alleen maar crackers kon binnen houden is het waarschijnlijk daardoor veel te veel geworden. Ze stopte gelukkig meteen omdat ze zag dat ik naar werd, en mijn vriend was mee en kon meteen vertellen dat ik snel flauwval. Had er flink de balen in dat ik zo reageerde en omdat ik dus nog eens terug moet hiervoor. Voor de rest volgens haar berekening gisteren 8 weken en 1 dag... En mijn buik gevoeld en wat dingen uitgelegd, ze gaf aan dat ik hele goede buikspieren had... was daar wel even blij mee
Vond het gepoer in mijn buik trouwens ook niks aan, kon dat ook erg slecht verdragen... Hoop echt dat het door de misselijkheid komt, anders word dit een lange weg voor me... :S
Piene: ik werk in de k. inderopvang (weet even niet of je mij bedoelde)... Ik heb het dus ook nog niet verteld. Wacht nog even met vertellen, de pillen doen sinds gisteren goed zijn werk... Dus dat betekend dat ik het nog even stil kan houden daar... Lijkt me ook even beter nog... Ik wacht liever even de echo af..
Ik heb dus pas de 10e de echo... Nog even wachten dus!
Bij de VK ging het dus ook niet goed, ze wilde mijn bloeddruk meten, dus deed dat ding om mijn arm... Ik werd helemaal naar van het gevoel en viel dus alweer bijna flauw. Ben dus ook echt geen held wbt medische dingen maar heb weleens eerder (jaren geleden) mijn bloeddruk laten opmeten dus snapte ook in eerste instantie niet waarom ik zo naar werd... Kwestie van even doorbijten natuurlijk... Duurt maar een minuutje hooguit. Maar omdat ik de afgelopen weken dus alleen maar crackers kon binnen houden is het waarschijnlijk daardoor veel te veel geworden. Ze stopte gelukkig meteen omdat ze zag dat ik naar werd, en mijn vriend was mee en kon meteen vertellen dat ik snel flauwval. Had er flink de balen in dat ik zo reageerde en omdat ik dus nog eens terug moet hiervoor. Voor de rest volgens haar berekening gisteren 8 weken en 1 dag... En mijn buik gevoeld en wat dingen uitgelegd, ze gaf aan dat ik hele goede buikspieren had... was daar wel even blij mee
Vond het gepoer in mijn buik trouwens ook niks aan, kon dat ook erg slecht verdragen... Hoop echt dat het door de misselijkheid komt, anders word dit een lange weg voor me... :S
Piene: ik werk in de k. inderopvang (weet even niet of je mij bedoelde)... Ik heb het dus ook nog niet verteld. Wacht nog even met vertellen, de pillen doen sinds gisteren goed zijn werk... Dus dat betekend dat ik het nog even stil kan houden daar... Lijkt me ook even beter nog... Ik wacht liever even de echo af..
Ik heb dus pas de 10e de echo... Nog even wachten dus!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Happy, klopt met 8 weken volgens de berekening heb ik de echo. Erg spannend!
Muppetje, fijn dat je nog steeds zwanger bent was de test weer zo mooi donker? En hoe nu met mvm?
Ccc, wat vervelend dat je zo snel flauw valt!
Muppetje, fijn dat je nog steeds zwanger bent was de test weer zo mooi donker? En hoe nu met mvm?
Ccc, wat vervelend dat je zo snel flauw valt!
Gast- Gast
Die foto is wel heel groot....
Puggle, gewoon piesen in een potje is t idee
Puggle, gewoon piesen in een potje is t idee
Muppetje- Ratel
Ja klopt, ben de laatste jaren niet meer flauwgevallen gelukkig... Dus heb ook het idee dat het nu echt kwam door het tekort aan voeding de laatste weken. Heb de laatste weken echt niet meer normaal kunnen eten door de misselijkheid. Vandaag dus een goede dag gehad met die medicatie, en voel me veel fitter... Heb ook weer lekker kunnen werken, zonder dat ik me druk hoefde te maken over duizeligheid, geen energie en naar de wc rennen... Heb nu weer zo'n tabletje ingenomen en mag nu 3 dagen geen autorijden.. Wel even minder, moet dus morgen een uur heen en een uur terug met de bus hierdooor maar goed... heb het ervoor over!
Pfff MvM heb dus maar 3 van die bussen gebruikt deze week, was zo naar, heb er niks aan gedaan... Heb het ook niet meer kunnen melden eigenlijk, maar goed... Zal wel goedkomen... Vanaf morgen weer braaf in die kannen plassen...
Pfff MvM heb dus maar 3 van die bussen gebruikt deze week, was zo naar, heb er niks aan gedaan... Heb het ook niet meer kunnen melden eigenlijk, maar goed... Zal wel goedkomen... Vanaf morgen weer braaf in die kannen plassen...
CCC- Ratel
Welke foto? Mis ik iets?
CCC- Ratel
Hij was enorm CCC, nog n keer proberen
Muppetje- Ratel
Muppet, ik bedoel eigelijk wanneer je begint en of ze nog bepaalde dingen zei en of ze ze komen halen en hoe vaak etc.
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppet, ik bedoel eigelijk wanneer je begint en of ze nog bepaalde dingen zei en of ze ze komen halen en hoe vaak etc.
Ik mag meteen beginnen, ze halen het een keer in de week op, je mag het eventueel ook zelf wegbrengen.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppet, ik bedoel eigelijk wanneer je begint en of ze nog bepaalde dingen zei en of ze ze komen halen en hoe vaak etc.
Ik mag meteen beginnen, ze halen het een keer in de week op, je mag het eventueel ook zelf wegbrengen.
Oké, en als je nou maar af en toe plast in die dingen maakt dat nog uit?
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppet, ik bedoel eigelijk wanneer je begint en of ze nog bepaalde dingen zei en of ze ze komen halen en hoe vaak etc.
Neuh, alle beetjes helpen. Ik doe het overdag ook niet hoor
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppet, ik bedoel eigelijk wanneer je begint en of ze nog bepaalde dingen zei en of ze ze komen halen en hoe vaak etc.
Neuh, alle beetjes helpen. Ik doe het overdag ook niet hoor
Ok
Gast- Gast
Haha oke cool.. die heb ik ook Vet mooi streepje... die van mij was toen nog niet zo donker Heb hem boven in de kast liggen... Heb je het mooie boek ook gekregen?
Tja, ik heb dus deze week echt maar een aantal keren gedaan... was meer aan het kotsen dan ik kon plassen... Gelukkig niet uitgedroogd... Dus denk dat ze allang blij zijn met een beetje... Aankomende week maak ik het helemaal goed met ze
Tja, ik heb dus deze week echt maar een aantal keren gedaan... was meer aan het kotsen dan ik kon plassen... Gelukkig niet uitgedroogd... Dus denk dat ze allang blij zijn met een beetje... Aankomende week maak ik het helemaal goed met ze
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Haha oke cool.. die heb ik ook Vet mooi streepje... die van mij was toen nog niet zo donker Heb hem boven in de kast liggen... Heb je het mooie boek ook gekregen?
Ja mooi streepje he, volgens die mevrouw was ik hartstikke zwanger
Heb een armbandje gehad en dat boek ja, echt mooi boek
Twijfel of ik het armbandje al moet dragen, vanwege het bedeltje. Vind m wel erg leuk...
Muppetje- Ratel
Ccc hoe ver was jij toen ze kwamen?
Muppetje- Ratel
Letten jullie heel erg streng op wat je nu eet? Ik heb vandaag een broodje snijworst op, en toen ik het naar binnen had gewerkt ging ik gelijk denken oh jee als dat maar geen kwaad kan.
En nu heb ik vanavond 2 broodjes op met krabsalade van de viswinkel. En nu zit ik ineens te denken dat ik ergens heb gelezen dat salades niet goed zijn
En nu heb ik vanavond 2 broodjes op met krabsalade van de viswinkel. En nu zit ik ineens te denken dat ik ergens heb gelezen dat salades niet goed zijn
Gast- Gast
Draag het armbandje ook nog niet heel braaf hoor, veel te bang voor herkenning...
Mijn vriend begon die avond al meteen, doe dat leuke armbandje even om... Maar we gingen naar de overburen, euhm... nee doe maar niet... Jaaaa waarom nou niet... Dus die vrouw moest echt lachen, sommige mensen herkennen het Oooh... haha!
Ja boek is inderdaad erg mooi! Ben er heel erg blij mee!
Kreeg gisteren bij de VK ook een klein tutdoekje en een koffertje vol met leuke spulletjes...
Mijn vriend begon die avond al meteen, doe dat leuke armbandje even om... Maar we gingen naar de overburen, euhm... nee doe maar niet... Jaaaa waarom nou niet... Dus die vrouw moest echt lachen, sommige mensen herkennen het Oooh... haha!
Ja boek is inderdaad erg mooi! Ben er heel erg blij mee!
Kreeg gisteren bij de VK ook een klein tutdoekje en een koffertje vol met leuke spulletjes...
CCC- Ratel
Puggle, ja ik let heel goed op met eten, maar veel dingen die je niet mag eet ik sowieso al niet...
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Letten jullie heel erg streng op wat je nu eet? Ik heb vandaag een broodje snijworst op, en toen ik het naar binnen had gewerkt ging ik gelijk denken oh jee als dat maar geen kwaad kan.
Nou... dit is een discussiepunt hier... Bij de VK kreeg ik nog meer verboden voedingswaren... geen voorverpakt vleeswaren, groenten niet meer uit de koelkast van de AH enz. enz. Tja, weet je... heb al die tijd al die dingen gewoon gegeten en vind het ook niet leuk als ik overal op moet letten. De eerste weken heb ik alleen bijna salami gegeten, en volgens mij kan snijworst geen kwaad hoor... Het gaat meer om de rauwe dingen enz. (listeriabacterie en parasieten)... Mijn vriend is overigens veel bezorgder dan ik ben, en haalde dus nu ook 'verse' kipfilet bij de AH... maja eerlijk... die mensen die dat snijden, gaan ook weleens naar het toilet tussendoor en zullen hun handen niet goed wassen dus ik vind het allemaal maar een beetje overdreven...
Ook zei de VK tegen mij dat er degelijk verschil in merken vitamines/ foliumzuur zit...
CCC- Ratel
Pagina 24 van 32 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 28 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken