Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers

Pagina 16 van 32 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Elmo wo 12 okt 2011 - 23:31

Happy schreef:Lastig Elmo!
Ten eerste vind ik het raar dat ze vraagt of het niet ergens anders aan ligt, als jij je ziek meld ben je gewoon ziek klaar. Daar hebben ze het dan maar mee te doen.
Ik kan je verder geen tips geven over het vertellen of niet. Ik heb zelf namelijk geen werkgever. Dus doe wat je gevoel je ingeeft.

Dit word mijn eerste echo. Hier doen ze tussen de 11e en 13e week pas een eerste echo. En bij 20 weken. Deze echo's worden vergoed. Maar pff wie bedacht heeft om zo lang te wachten. Ik kan het tenminste niet en ik wil pukkie nu zien!
Ik moet zo nog even werken. En ga dan richting ziekenhuis. Daarna kom ik hier een berichtje plaatsen smile

Hej thanx voor je berichtje Happy. Heb het er vanavond ook wel met mijn vriend over wat te doen.

OK toch je eerste echo. Hier doen ze er zelfs 4. eerste dus rond 7 weken. Dan 11/12 weken. nummer 3 rond de 20 weken en dan ook nog eentje rond 34 weken.
Werk ze vast en heel veel succes in het ziekenhuis. Ben benieuwd hoe goed je je kleintje al kon zien.

Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  CCC do 13 okt 2011 - 0:12

Heey meiden,

Ik ben dus ook gewoon echt niet lekker, gisteren voelde ik me echt beroerd... Ben vroeg naar bed gegaan en had het zo koud, ook dat duizelige gevoel in mijn hoofd... Zo irritant. Vanmorgen voelde ik me wel iets beter, maar nog niet fit genoeg om 20 min. te rijden. Dus ik heb het gesprek van vanmiddag afgezegd, kan morgen bellen voor een andere afspraak. Vind het gewoon een te groot risico nu, als ik flauwval of iets, en achter het stuur zit... Wil daar liever niet aandenken wat er allemaal gebeurd...

Heb nog niets van die baan gehoord en de werkgever, hoop vandaag of morgen wat te horen! smile Wel spannend in elk geval!

Elmo, jij ook al niet lekker.... Vervelend zeg, hoop dat je snel weer opknapt! En je werkgever, pfff... ja ik vind dit persoonlijk niet kunnen. Het is altijdw el leuk hoe mensen dit soort dingen vragen, maar wie weet raak je moeilijk zwanger, heb je een miskraam achter de rug of iets dergelijks... en daarbij gun mensen het gewoon om die 12 weken lekker voor zichzelf te houden. Vind het een beetje onrespectvol overkomen en daarbij, al zou je nu zeggen ja, ik ben zwanger. Wat wil ze dan? Nou, dan kun je wel komen werken? Krijg je dat gedoe weer...

Happy: hoop dat de echo helemaal goed is! Ben heel benieuwd!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  CCC do 13 okt 2011 - 0:20

Heb net even gebeld naar het ziekenhuis voor de termijnecho, normaal mag je dat pas doen na de eerste afspraak bij VK volgens mij, maar dacht ik bel gewoon onder het mom van onregelmatige diensten. Ik mag donderdag 10 nov. om 10 uur. Ze gaf aan dat het mooier was na de 10 weken te doen, anders zie je vrij weinig en duurt het ook erg lang tot de volgende echo... Naja goed, maar gedaan dus... Al duurt het me veel te lang... Maar ja je moet er wat voor over hebben he Wink

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Happy do 13 okt 2011 - 4:15

Ons kleine frummeltje

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 Frummel

Helemaal in orde I love you

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 4:18

Mooie echo Happy! Gelukkig is alles goed. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  CCC do 13 okt 2011 - 4:20

Wat fijn dat alles goed is Happy!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Happy do 13 okt 2011 - 4:24

Bijzonder zeg zo'n echo.
Ik ben waarschijnlijk wel wat minder ver dan we dachten voorlopig zet ze me een weekje terug. Maar bij de volgende echo kunnen ze nauwkeuriger meten en dan weten we meer. Maar voor nu ben ik helemaal gelukkig! I love you
Ze legde alles heel rustig uit. Armpjes beentjes, dooierzak en het begin van de placenta. En het hartje is het mooiste geluid wat ik tot nu toe ooit gehoord heb haha kreeg tranen in mn ogen!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Elmo do 13 okt 2011 - 5:20

Happy, super dat alles goed is!
Mooi zeg, zo'n echo..
Elmo
Elmo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 97
Registratiedatum : 30-06-11

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 7:21

Ik heb heel erg sterk het gevoel dat ik zwanger ben. In eerste instantie was dit niet gepland, maar vandaag keek mijn vriend mij echt lachend aan van als het zo is, dan ben ik ook heel erg blij.
Waarom ik denk dat ik zwanger ben? Omdat ik alle symptomen heb die je maar kan bedenken, gisterochtend hield ik het niet meer en toch getest, die was positief, maar officieel moet ik morgen ongesteld worden. Afgelopen weekend anderehalve dag een beetje bloed verloren. Dus het kan ook zijn dat er misschien wel een vruchtje was, maar mislukte innesteling is geweest? Ik houd het niet meer. En moet dit van me af schrijven. En ik leef met jullie mee, nu begrijp ik hoe spannend het allemaal kan zijn, hoe zet je die stress/spanning aan de kant? .
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC do 13 okt 2011 - 7:56

Fryskeflinter... ja, dat is lastig... het kan ook een innestelingsbloeding zijn. Miss. kan je je HA bellen en vragen of er een echo gemaakt kan worden? Of even de VK... Een miskraam gaat volgens mij met heel wat bloed, en niet een beetje... Zou gewoon even een professional om advies vragen...

Tja, die spanning, ik maak mezelf regelmatig gek merk ik, ben zo bang dat het misgaat eigenlijk. Heb dan ook de laatste week steeds wat pijn onder in mijn buik, pijn is een groot woord maar ik voel het wel zeg maar... Maar goed, probeer mezelf een beetje rustig te houden met het idee dat er enorm veel in mijn buik gebeurd en dat het dus erbij hoort.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 8:03

Maar, het is dus sowieso niet zeker of ik wel echt zwanger ben. 1 test gedaan, die was héél lichtjes positief. Maar wel vroeg. Nu voeld het steeds (sorry voor details) slijmerig daar beneden. Maakt het ook weer spannend. Ik heb gister de ha gebeld, en die zei wacht het weekend af of de menstruatie echt niet doorkomt, test bijv zondag nog even en issie dan nog positief mag ik langskomen.

Maar de klachten die ik heb zijn anders dan anders, en daardoor vermoed ik het. Ik heb zolang ik van de pil af ben, nog nooit tussentijdse bloedingen gehad, daarom zit ik met al die vragen.

Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  CCC do 13 okt 2011 - 8:06

Ja begrijp ik, lijkt me allemaal best spannend...

Ik had de eerste keer dat ik testte ook een heel licht streepje. Ik heb toen die maandag erna weer een test gedaan, en die was al meteen heel wat donkerder... Dus wacht even af, als je zwanger bent dan moet het HCG toenemen... Na het weekend heb je dan wel een dikkere positieve streep...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 8:08

Oké dan test ik zondag wel. Dan is mijn vriend er ook bij, hij is wekelijks weg van maandag tot donderdag. Vandaar dat ik ook helemaal gestressd was en dus met niemand erover kon praten.. Ik houd jullie op de hoogte. Ik probeer nu rustig te blijven voor zover dat lukt.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 8:09

Mijn eerste test was ook een bijna niet zichtbaar streepje, zo licht haha. Resultaat: 2 kids!

Gast
Gast

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 8:11

ProudMama schreef:Mijn eerste test was ook een bijna niet zichtbaar streepje, zo licht haha. Resultaat: 2 kids!
Oké dat geeft wel goeie hoop! Nu vind ik het alweer zo spannend dat ik niet kan wachten tot zondag. Embarassed
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 do 13 okt 2011 - 8:12

ProudMama schreef:Mijn eerste test was ook een bijna niet zichtbaar streepje, zo licht haha. Resultaat: 2 kids!

jamaar jij had 2 streepjes, dus 2 kinderen lol!

mijn resultaat was ook heeeel licht, ik vroeg mij af of ik de streep nou zelf erbij bedacht of dat het echt was. maar goed het was dan ook 7 uur 's ochtends....haha...maar alsnog heel slecht te zien...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Muppetje do 13 okt 2011 - 8:14

Een streepje in de categorie 'kan ik niet eens een foto van maken en moet ik alle kanten op wiebelen om te zien'?

Eigenlijk niet eerlijk, jij testte heeel lang voor je nod toch?

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 8:14

joyce0606 schreef: ik vroeg mij af of ik de streep nou zelf erbij bedacht of dat het echt was.

Dat heb ik nu ook, net weer de test gepakt en gekeken, maar echt heeeeeel lichtjes. Moet echt in vel licht kijken. (na 10 min werdt de streep donkerder, toen was ie niet meer betrouwbaar, maar nu issie weer op de eerste streep) beetje warrig verhaal, en zit vol spanning..

*edit* heb nu de kv testen 2 voor 5,- dus het weekend weet ik meer.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 8:16

Muppetje schreef:

Een streepje in de categorie 'kan ik niet eens een foto van maken en moet ik alle kanten op wiebelen om te zien'?

Eigenlijk niet eerlijk, jij testte heeel lang voor je nod toch?
Die catagorie idd. Maar ik wist het gewoon zeker!

Dat was idd voor mijn nod, pas een paar dagen ná mijn nod ongeveer werden de strepen heel duidelijk.

Gast
Gast

Bericht  CCC do 13 okt 2011 - 8:17

Hier even een foto van mijn eerste test... Dan heb je een idee.

Trouwens, bloedverlies kan er ook bijhoren he... Mijn tante vertelde me van de week dat ze enorme bloedverlies had gehad bij mijn neefje, en dat is allemaal goedgegaan. Ze zei dat de baarmoederhals zo gevoelig is, dat er soms een soort van bloedneus idee kan ontstaan door iets simpels...

Deze test heb ik trouwens gedaan op 1 okt. en 3 oktober had ik een veel duidelijkere streep. Heb die even niet online staan... Maar ongeveer dezelfde kleur als de controlestreep.
Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 16 IMG00883-20111001-0814

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 13 okt 2011 - 8:18

Jouwe valt niet in PM haar categorie CCC... Wink die is al heel duidelijk...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 8:19

Die streep is wel duidelijk ja, de streep die ik heb, kan ik geen foto van maken, want dan zie je hem niet. Op het moment van wou ik hem ook mmsen naar mijn vriend, zelfs dat lukte niet :o En toen hij vandaag thuis kwam, zag hij niets.. :shock: Dus ik hem zo in het licht houden waardoor ie zei, aaaaaaah ik zie een streep.. haha
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Silver do 13 okt 2011 - 8:20

Ik wordt gek van de spanning! :shock: Hoe kan ik nu rustig worden? Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 8:20

O ja, die van mij waren veel lichter! Echt super licht...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 13 okt 2011 - 8:21

FryskeFlinter schreef:Die streep is wel duidelijk ja, de streep die ik heb, kan ik geen foto van maken, want dan zie je hem niet. Op het moment van wou ik hem ook mmsen naar mijn vriend, zelfs dat lukte niet :o En toen hij vandaag thuis kwam, zag hij niets.. :shock: Dus ik hem zo in het licht houden waardoor ie zei, aaaaaaah ik zie een streep.. haha
Ik liet het ook helemaal opgewonden aan mijn man zien, maar hij moest 3x kijken hahaha!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 32 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: