Zwangerschapstopic tot 12 weken
+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers
Pagina 10 van 32
Pagina 10 van 32 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 21 ... 32
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Ik heb ook altijd een onregelmatige cyclus zo een beetje als jij beschrijft! Ik had de laatste keer getest op dag 40 en die was vet positief! Maar ik voelde t al voordat ik teste omdat ik al misselijk werd en andere klachten had..
Terug gerekend heb ik mijn ei op dag 19 gehad terwijl ik vaak een eisprong heb gehad rond dag 25
Terug gerekend heb ik mijn ei op dag 19 gehad terwijl ik vaak een eisprong heb gehad rond dag 25
Gast- Gast
Als je nu zwangerschapsklachten hebt en je zou zwanger zijn is het erg onwaarschijnlijk dat je een cyclus hebt van 40 dagen, lijkt mij. Ik zou over een weekje testen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ze kon niks zeggen over de kans maar ze zei wel dat heel veel vrouwen bloedverlies hebben wat gewoon weer stopt. De baby "deed' het nog goed. Hartje klopte mooi, hij/zij bewoog nog ff. Dat was wel een goed teken.Arden schreef:Yvonne, ik hoop echt zo dat het goed mag gaan bij je. Heeft de gyn iets gezegd over hoe groot de kans is dat het nu misgaat? Is dit een veel voorkomende complicatie?
Ze was echt heel zuinig met informatie geven. Of het veel voorkomend is weet ik dus ook niet.
Ik moet maandag over een week terug komen. Heb nu nog wel veel bloedverlies maar het word al donkerder/bruiner. Maar ik moest er wel rekening mee houden dat er nog veel meer ging komen want er zat een grote 'bloeduitstorting'. Verder heb ik gelukkig geen buikpijn meer. *klopt af*
Sorry dat ik ff niet op anderen reageer maar ik ben echt doodop en duizelig.
Gast- Gast
Bedankt voor jullie reacties meiden! Susan, je hebt wel een goed punt. Misschien dat ik rond dag 32 alvast ga testen.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Filoria: ik had op woensdag mijn eisprong en de zaterdag een week later (zeg maar) kreeg ik ook allemaal kwaaltjes. Ik herkende het zelf niet, maar mijn man wel Die zei meteen: je bent zwanger hoor, want je bent al net zo als toen je vorig jaar zwanger was. En teste dag later ook positief. Hij had gelijk (zelf had ik denk ik mijn kop in het zand gestoken )
Maar als jij al kwaaltjes hebt en denkt dat je zwanger bent, zou ik testen. Of je nu test of pas met 40 dagen, als je niet zwanger bent komt het allebei even hard aan (vooral als je denkt dat je zwanger bent) maar als het positief is geniet je er langer van. Ik duim voor je!
Yvonne: wat schrikken zeg!
Maar als jij al kwaaltjes hebt en denkt dat je zwanger bent, zou ik testen. Of je nu test of pas met 40 dagen, als je niet zwanger bent komt het allebei even hard aan (vooral als je denkt dat je zwanger bent) maar als het positief is geniet je er langer van. Ik duim voor je!
Yvonne: wat schrikken zeg!
Jeetje, Yvonne. Wat heftig! Denk je dat je 12 weken bent en redelijk veilig, krijg je dit Sterkte hoor!
Gast- Gast
Jazzlyn, fijn dat de echo goed was! Je zit in het ziekenhuis zeker. Daar hebben ze vaak apparatuur dat meer up to date is volgens mij, want ik heb het hartje ook gehoord bij de eerste echo de vorige keer. Ik was toen 8 weken.
En bij 20 weken kreeg ik een hele 3D echo, schijnt bij de verloskundige ook niet zo te zijn.
En bij 20 weken kreeg ik een hele 3D echo, schijnt bij de verloskundige ook niet zo te zijn.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Jazzlyn, fijn dat de echo goed was! Je zit in het ziekenhuis zeker. Daar hebben ze vaak apparatuur dat meer up to date is volgens mij, want ik heb het hartje ook gehoord bij de eerste echo de vorige keer. Ik was toen 8 weken.
Hoe is het met jou? Nog bloedverlies?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
lief- Fluisteraar
- Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10
Jolicious schreef:Jazzlyn, fijn dat de echo goed was! Je zit in het ziekenhuis zeker. Daar hebben ze vaak apparatuur dat meer up to date is volgens mij, want ik heb het hartje ook gehoord bij de eerste echo de vorige keer. Ik was toen 8 weken.
bij de verloskundige doen ze dat ook wel eens. Ik heb tijdens de 20 weken echo ook een stuk 3D gehad.
Gast- Gast
amber22 schreef:Jolicious schreef:Jazzlyn, fijn dat de echo goed was! Je zit in het ziekenhuis zeker. Daar hebben ze vaak apparatuur dat meer up to date is volgens mij, want ik heb het hartje ook gehoord bij de eerste echo de vorige keer. Ik was toen 8 weken.
Hoe is het met jou? Nog bloedverlies?
Nee, gelukkig niet! Alleen nog een beetje bruinverlies, maar daar kan ik mee leven
Rejoy: oh, dat wist ik niet. Weet alleen wat ze tegen me zeiden in het ziekenhuis.
Gast- Gast
@ Yvonne: Wat ontzettend spannend!! Sterkte! Gelukkig heb je je kleintje wel gezien en klopte het hartje nog goed. Ik duim heel hard mee op een goede afloop.
@ Jolicious: Volgens mij ken ik jou . Wat naar zeg dat bloedverlies! Maar gelukkig is het nu gestopt. Je weet nog wel hoe het bij mij ging rond die tijd toch? Ik zag het even niet meer zitten. Is ook helemaal goed gekomen . Maar het is wel schrikken!
Gelukkig was je echo ook goed.
@ Jolicious: Volgens mij ken ik jou . Wat naar zeg dat bloedverlies! Maar gelukkig is het nu gestopt. Je weet nog wel hoe het bij mij ging rond die tijd toch? Ik zag het even niet meer zitten. Is ook helemaal goed gekomen . Maar het is wel schrikken!
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
_Lana_ schreef:@ Yvonne: Wat ontzettend spannend!! Sterkte! Gelukkig heb je je kleintje wel gezien en klopte het hartje nog goed. Ik duim heel hard mee op een goede afloop.
Jaaa, ik weet wel wie jij bent haha
Gast- Gast
@yvonne: hoe is het nu bij jou?
@arden: bij de eerste wilde ik heel graag thuis bevallen maar dat is het ziekenhuis geworden. Ben toen ingeleid. Fijn dat het beter gaat met je misselijkheid!
@lejow: leuk dat jullie al namen hebben. Willen jullie het geslacht straks weten?
@jazz: wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!
@all: weinig te vertellen eigenlijk, vanmiddag nog een late dienst werken en dan morgen lekker vrij. Ik heb wel het gevoel dat iedereen aan me kan zien dat ik zwanger ben haha. Maar dat zal vast nog wel meevallen Fijne zondag nog!
@arden: bij de eerste wilde ik heel graag thuis bevallen maar dat is het ziekenhuis geworden. Ben toen ingeleid. Fijn dat het beter gaat met je misselijkheid!
@lejow: leuk dat jullie al namen hebben. Willen jullie het geslacht straks weten?
@jazz: wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien!
@all: weinig te vertellen eigenlijk, vanmiddag nog een late dienst werken en dan morgen lekker vrij. Ik heb wel het gevoel dat iedereen aan me kan zien dat ik zwanger ben haha. Maar dat zal vast nog wel meevallen Fijne zondag nog!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Zo! Vanmorgen de kinderwagen gehaald bij Hazeltje van hier! We zijn er erg blij mee en het scheelt flink in de prijs!
Monnie, ja we willen heel graag weten wat het wordt. Kan bijna niet wachten!
Werkze vandaag.
Monnie, ja we willen heel graag weten wat het wordt. Kan bijna niet wachten!
Werkze vandaag.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Leuk Lejow! Wat voor kinderwagen is het geworden?
Morgen heb jij weer een echo toch? Spannend maar ook leuk!
Moet nog een aantal weekjes wachten, soms frustrerend want heb af en toe buikpijn maar mn darmen zijn af en toe flink op de hobbel..
Morgen heb jij weer een echo toch? Spannend maar ook leuk!
Moet nog een aantal weekjes wachten, soms frustrerend want heb af en toe buikpijn maar mn darmen zijn af en toe flink op de hobbel..
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ja, morgen mogen we eindelijk weer, vind het zo spannend!!!!
Eerst gelukkig werken, dan gaat de tijd hopelijk snel, want we zijn pas om 20.50 aan de beurt.
Het is deze geworden. De 2N Joy Mousse. Met wagenbak, zit'deel' en de adapters voor de Maxi Cosi. Dus die moeten we nog wel erbij kopen.
Eerst gelukkig werken, dan gaat de tijd hopelijk snel, want we zijn pas om 20.50 aan de beurt.
Het is deze geworden. De 2N Joy Mousse. Met wagenbak, zit'deel' en de adapters voor de Maxi Cosi. Dus die moeten we nog wel erbij kopen.
Lejow- Lady Post-a-lot
Leuke wagen Lejow! Maakt het toch alweer een heel stuk echter he.
Hier gaat het wel redelijk. Af en toe nog bloedverlies maar verder nergens last van. Merk wel dat ik me nu langzamerhand weer een beetje mezelf begin te voelen. Niet meer zo moe en misselijk en vooral niet zo humeurig meer.
Hier gaat het wel redelijk. Af en toe nog bloedverlies maar verder nergens last van. Merk wel dat ik me nu langzamerhand weer een beetje mezelf begin te voelen. Niet meer zo moe en misselijk en vooral niet zo humeurig meer.
Gast- Gast
Fijn Yvonne! Ik hoop dat dat bij mij tussen nu en heel snel ook gebeurd hahaha
Fijn dat het bloedverlies ook een stuk minder is, geeft vast een zekerder gevoel
Fijn dat het bloedverlies ook een stuk minder is, geeft vast een zekerder gevoel
Lejow- Lady Post-a-lot
Nog maar 1 nachtje slapen en dan hebben wij onze eerste echo....... vind het zo spannend!!
Kwam er vandaag achter dat mijn conditie helemaal weg is. Sportte normaal 2x in de week, maar sinds ik zwanger ben heb ik totaal geen energie meer naast het werk. Vandaag gingen we ff een stukje fietsen, een stuk wat ik normaal prima hardlopend afkon was ik nu helemaal buiten adem, haha!
Lejow, jij hebt morgen ook de echo maar dat is je tweede toch? Is het bij jullie zo dat er een vroeg krijgt en nu weer? Hier doen ze het namelijk pas vanaf 10 weken..
Kwam er vandaag achter dat mijn conditie helemaal weg is. Sportte normaal 2x in de week, maar sinds ik zwanger ben heb ik totaal geen energie meer naast het werk. Vandaag gingen we ff een stukje fietsen, een stuk wat ik normaal prima hardlopend afkon was ik nu helemaal buiten adem, haha!
Lejow, jij hebt morgen ook de echo maar dat is je tweede toch? Is het bij jullie zo dat er een vroeg krijgt en nu weer? Hier doen ze het namelijk pas vanaf 10 weken..
Cranberrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10
De VK waar wij bij zitten doet bij de eerste controle ook gelijk een echo, dit is meestal in de 7e week ongeveer, en dan met 12 wkn weer!
Succes morgen!
Succes morgen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Bah ik heb net even de huisarstenpost gebeld. Of eigenlijk de apotheek in het ziekenhuis. Wou ivm trage stoelgang Bisacodyl nemen. Maar mijn bijsluiter is weg dus even checken of die wel mag met zwangerschappen.
Zij adviseerde het me om niet te doen en contact op te nemen met de huisarts morgen. Maar ik heb met vlagen zon buikpijn. En het borrelt als een gek. Dus ze adviseerde me even contact op te nemen met de hap. Verhaal uitgelegd, ze vroeg gelijk of ik ook bloedverlies had. Ze gaat nu overleggen en belt me straks terug. Hmm ze maakt me bang!
-Edit- Ze belde me terug en ze kunnen nu niet veel me doen, zelfs geen clisma'tje oid voorschrijven. Even geduld hebben tot morgen en contact op nemen met mn eigen huisarts voor zakjes vezels. Maar als laatst zegt ze even dat het ook het begin kan zijn van een miskraam. En bedankt zit je alleen thuis te huilen op de bank. -/edit-
Zij adviseerde het me om niet te doen en contact op te nemen met de huisarts morgen. Maar ik heb met vlagen zon buikpijn. En het borrelt als een gek. Dus ze adviseerde me even contact op te nemen met de hap. Verhaal uitgelegd, ze vroeg gelijk of ik ook bloedverlies had. Ze gaat nu overleggen en belt me straks terug. Hmm ze maakt me bang!
-Edit- Ze belde me terug en ze kunnen nu niet veel me doen, zelfs geen clisma'tje oid voorschrijven. Even geduld hebben tot morgen en contact op nemen met mn eigen huisarts voor zakjes vezels. Maar als laatst zegt ze even dat het ook het begin kan zijn van een miskraam. En bedankt zit je alleen thuis te huilen op de bank. -/edit-
Happy- Prater
Happy: Niet meteen zorgen maken hoor Een slechte stoelgang is een hele normale zwangerschapskwaal. Ik heb er ook zoveel last van gehad. Zat me soms dagen dwars. Heb activia toetjes gegeten een tijd en dat hielp. En krampen uit je baarmoeder of krampen van je darmen verschillen ook. Ik voelde iig wel dat het krampen van de darmen waren. Als je verder geen bloedverlies hebt of krampen in je baarmoeder zou ik me niet druk maken om een eventuele miskraam.
Happy ik had het ook hoor! Zo veel pijn aan mijn buik, gelijk lijnzaadolie gekocht en een dag later was het over. Dat gebruikte ik bij mijn eerste zwangerschap ook!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Dankje meiden Gelukkig zijn jullie niet zo negatief haha.
Ik heb ook soms wel een zeurend gevoel laag in het midden van mijn buik, maar absoluut geen pijn! En ik weet dat er zoveel gebeurt van binnen dat ik me daar niet druk om maak. Maar toen ze mij dat net vertelde aan de telefoon brak ik echt toen ik ophing.
Ik voel alleen niet echt of het mn darmen zijn, gewoon buikpijn maar tegelijk borrelt het heel erg en een baarmoeder borrelt niet zo denk ik .
En ik heb ook sinds een weekje last van mn onderrug, en mn liezen e.d maar heb me laten vertellen dat dat je banden zijn.
Afwachten! En proberen niet te stressen.
Ik heb ook soms wel een zeurend gevoel laag in het midden van mijn buik, maar absoluut geen pijn! En ik weet dat er zoveel gebeurt van binnen dat ik me daar niet druk om maak. Maar toen ze mij dat net vertelde aan de telefoon brak ik echt toen ik ophing.
Ik voel alleen niet echt of het mn darmen zijn, gewoon buikpijn maar tegelijk borrelt het heel erg en een baarmoeder borrelt niet zo denk ik .
En ik heb ook sinds een weekje last van mn onderrug, en mn liezen e.d maar heb me laten vertellen dat dat je banden zijn.
Afwachten! En proberen niet te stressen.
Happy- Prater
Pagina 10 van 32 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 21 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken