Zwangerschapstopic tot 12 weken
+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers
Pagina 11 van 32
Pagina 11 van 32 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 21 ... 32
Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken
Ja dat kunnen de banden zijn, die kunnen ook verrekt veel pijn doen
Ik heb het toen een paar keer aangegeven bij de klinische verloskundige en ze heeft nooit gezegd dat het een beginnen miskraam kan zijn. Dus echt niet meer stressen.
Het is alleen een hele vervelende kwaal.
(Heb eens een half uur bij Nemo op de wc gezeten toen ik 5 weken zwanger was, wat een ellende Op een gegeven moment belde mijn man mobiel op want die was bang dat ik was flauwgevallen ofzo Kwam helemaal bezweet van de wc )
Wat nog meer helpt: bruin brood eten, volkoren producten, veel fruit eten, extra zemelen en blijven bewegen. Ik zou dat eerst proberen dan meteen een medicijn of drankje ofzo gebruiken.
Ik heb het toen een paar keer aangegeven bij de klinische verloskundige en ze heeft nooit gezegd dat het een beginnen miskraam kan zijn. Dus echt niet meer stressen.
(Heb eens een half uur bij Nemo op de wc gezeten toen ik 5 weken zwanger was, wat een ellende Op een gegeven moment belde mijn man mobiel op want die was bang dat ik was flauwgevallen ofzo Kwam helemaal bezweet van de wc )
Wat nog meer helpt: bruin brood eten, volkoren producten, veel fruit eten, extra zemelen en blijven bewegen. Ik zou dat eerst proberen dan meteen een medicijn of drankje ofzo gebruiken.
Ik heb een hele trage stoelgang , Soms een stoelgang van 1 x in de 10 dagen. Al jaren..
En daarvoor gebruikte ik Metamucil, dat zijn gewoon pure vezels. Maar naar een tijdje verwaarloosde ik dat en gebruikte ik vooral zetpillen. Die werkten altijd binnen 20 minuten, maar die mogen nu dus niet? Dus die vezelzakjes haal ik morgen gewoon even op, Plus gezond eten natuurlijk en bewegen dan komt dat vast goed.
En daarvoor gebruikte ik Metamucil, dat zijn gewoon pure vezels. Maar naar een tijdje verwaarloosde ik dat en gebruikte ik vooral zetpillen. Die werkten altijd binnen 20 minuten, maar die mogen nu dus niet? Dus die vezelzakjes haal ik morgen gewoon even op, Plus gezond eten natuurlijk en bewegen dan komt dat vast goed.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
vezelzakjes mogen wel gewoon (neem ik aan), maar of de zetpilvariant mag, geen idee.Happy schreef:Ik heb een hele trage stoelgang , Soms een stoelgang van 1 x in de 10 dagen. Al jaren..
Maar komt vast goed! Wel vervelend als je er normaal al last van hebt. Succes!
SarahKey schreef:Ja dat kunnen de banden zijn, die kunnen ook verrekt veel pijn doen
Zou ik inderdaad ook doen! Wat een bangmakerij zeg, heel flauw.
Van week 5 t/m 11 lag ik elke ochtend dubbel van de buikpijn in bed, krampen borrelen steken alles. Daarna zat ik een half uur tot uur op de wc (sorry voor de details ) en daarna was het goed. Darmpijn is een heeel vaak voorkomende zwangerschapskwaal hoor. Niet teveel stressen!
Gast- Gast
Wat is een forum toch een uitkomst! Ik ben weer rustig
Ik weet ook wel dat er altijd kans is op een miskraam, maar mijn zwangerschap voelt verder echt goed en het kwam echt even heel hard aan. Het waren in ieder geval niet de woorden die ik verwachtte
Ik weet ook wel dat er altijd kans is op een miskraam, maar mijn zwangerschap voelt verder echt goed en het kwam echt even heel hard aan. Het waren in ieder geval niet de woorden die ik verwachtte
Happy- Prater
Buikpijn kán ook het begin zijn van een miskraam, dus wat dat betreft zegt ze niks raars. Toen ik vorige week voor de echo ging zei de gyneacoloog echter dat je bij een miskraam wel echt erge buikpijn hebt met flinke steken. Ook met 6 weken al. Plus helderrood bloedverlies.
Je darmen kunnen inderdaad ook pijn geven. Bij mij borrelt het ook volop, maar ik kan de pijn op zich wel onderscheiden. Jij niet? Het kan ook zijn dat je door harde ontlasting wat bloedverlies krijgt. Je baarmoedermond is zo gevoelig dat een beetje druk al wat bloed kan geven. Moet je niet van schrikken dus..
Je darmen kunnen inderdaad ook pijn geven. Bij mij borrelt het ook volop, maar ik kan de pijn op zich wel onderscheiden. Jij niet? Het kan ook zijn dat je door harde ontlasting wat bloedverlies krijgt. Je baarmoedermond is zo gevoelig dat een beetje druk al wat bloed kan geven. Moet je niet van schrikken dus..
Gast- Gast
Goedemorgen drinkontbijt die met granen helpt hier trouwens ook goed!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Movicolon of Lactulose mag je gewoon hebben hoor, kreeg het ook van de gyn. Dus er is gelukkig wel iets wat je mag!
Sterkte
Sterkte
Gast- Gast
Jolicious schreef:Buikpijn kán ook het begin zijn van een miskraam, dus wat dat betreft zegt ze niks raars. Toen ik vorige week voor de echo ging zei de gyneacoloog echter dat je bij een miskraam wel echt erge buikpijn hebt met flinke steken. Ook met 6 weken al. Plus helderrood bloedverlies.
wat betreft bloedverlies wel, maar hoeft niet gepaard te gaan met veel buikpijn. mijn miskraam verliep als een lichte menstruatie en had 2 dagen wat bloedverlies..... d.m.v een echo kon ze zien dat het toch een miskraam was.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Gelukkig heb ik helemaal geen bloedverlies
Heb vannacht weer krom gelegen van de buikpijn, ben naar de wc gegaan had diarree.
Weer naar bed gegaan en vervolgens vanmorgen wéér wakker geworden met buikpijn. Toen was ik er echt flauw van en heb om 8.00 gelijk de dokter gebeld. Kon 8.20 al terecht, Hij zegt dat ik me niet druk moet maken en dat het duidelijk mijn darmen zijn die protesteren. Hij zei die rotbuik van jou ook altijd! Dat klopt ook wel, ik kom namelijk nooit bij de dokter, en de laatste keren dat ik er was ging het om mijn darmen. Heb nu zakjes gekregen wat mijn darmen weer rustig moet maken en de stoelgang makkelijker
Heb vannacht weer krom gelegen van de buikpijn, ben naar de wc gegaan had diarree.
Weer naar bed gegaan en vervolgens vanmorgen wéér wakker geworden met buikpijn. Toen was ik er echt flauw van en heb om 8.00 gelijk de dokter gebeld. Kon 8.20 al terecht, Hij zegt dat ik me niet druk moet maken en dat het duidelijk mijn darmen zijn die protesteren. Hij zei die rotbuik van jou ook altijd! Dat klopt ook wel, ik kom namelijk nooit bij de dokter, en de laatste keren dat ik er was ging het om mijn darmen. Heb nu zakjes gekregen wat mijn darmen weer rustig moet maken en de stoelgang makkelijker
Happy- Prater
Meiden even snel een vraagje, zal later vandaag weer reageren. Maar weten jullie of je Emesafene ook kan nemen tegen alleen misselijkheid, als je dus niet spuugt? Ik geef heel weinig over maar ik ben de hele dag verschrikkelijk misselijk, en het begint me nu aardig op te breken dat ik elke ochtend om 3u ongeveer wakker wordt en dan al begin met kokhalzen (hoef er niet mn bed voor uit want ik voel toch dat er niks komt), is aardig vermoeiend. Bij mijn oudste had ik Emesafene tegen het spugen maar kun je het ook krijgen als je alleen misselijk bent of werkt het dan niet?
Gast- Gast
Ja t werkt juist tegen de misselijkheid! Ik was / ben ook hondsberoerd maar niet overgeven, maar wel continue kokhalzen en ik heb emesafene en t werkt wel!
Gast- Gast
Ja, daarvoor heb ik het ook gekregen van de huisarts. Mij hielp het heel erg. Heb deze zwangerschap nog bijna niet overgegeven. *klopt af*
Gast- Gast
Happy ; in het begin had ik ook ontzettend last van darmkrampen en diarree. Dat komt omdat de kleine aan het spelen is met jouw ingewanden zeg maar haha Als je al gevoelige darmen hebt, dan zijn dat vaak de kwaaltjes die in een zwangerschap wat beter naar voren komen.
Gast- Gast
Parels schreef:Happy ; in het begin had ik ook ontzettend last van darmkrampen en diarree. Dat komt omdat de kleine aan het spelen is met jouw ingewanden zeg maar haha Als je al gevoelige darmen hebt, dan zijn dat vaak de kwaaltjes die in een zwangerschap wat beter naar voren komen.
+1 ik ben een aantal keer flauwgevallen vanwege mijn darmen, maar goed dat had ik voor mijn zwangerschap ook, vanwege spastische darm. ik merkte dat ik dus heel veel last kreeg van melk. dus ben ik gestopt met melk drinken, en het ging gelijk een stuk beter.
joyce0606- Kletskop
Ik kreeg ook emesafene Arden, maar bij mij hielp het niet eens tegen de misselijkheid, en toen ging ik ook nog spugen
Ben bij de HAP geweest toen, en die arts zei dat ze een onderzoek gelezen heeft en sinds die tijd schrijft ze geen emesafene meer voor maar primperan, daar heeft ze veel betere resultaten mee!
Hier ook last van mijn darmen, maar dat kan ook wel verergerd worden door de zetpillen van primperan...
Ben bij de HAP geweest toen, en die arts zei dat ze een onderzoek gelezen heeft en sinds die tijd schrijft ze geen emesafene meer voor maar primperan, daar heeft ze veel betere resultaten mee!
Hier ook last van mijn darmen, maar dat kan ook wel verergerd worden door de zetpillen van primperan...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ach we hebben allemaal wat het hoort er helaas bij. Ik moet zeggen dat ik misselijk zijn vreselijk vind, en hier gelukkig geen last van heb. Bijvoorbeeld zoals Lejow had/heeft. Lijkt me echt naar!
Helaas heb ik mijn darmen, maar ben blij te lezen dat het niet iets abnormaals is. Maar jeetje, wat irritant zeg! Ben vandaag ook helemaal van mn padje af. Vanaf een uur of 3 ging het weer en nu net na het eten rommelt het als een gek. Ook slecht geslapen en nu heel moe bah hoop dat het snel over is.
Lejow! Veel plezier bij je echo! Laat je weten hoe het was?
Helaas heb ik mijn darmen, maar ben blij te lezen dat het niet iets abnormaals is. Maar jeetje, wat irritant zeg! Ben vandaag ook helemaal van mn padje af. Vanaf een uur of 3 ging het weer en nu net na het eten rommelt het als een gek. Ook slecht geslapen en nu heel moe bah hoop dat het snel over is.
Lejow! Veel plezier bij je echo! Laat je weten hoe het was?
Happy- Prater
Bedankt voor de antwoorden. Ik ga het denk ik toch maar vragen, op zich functioneer ik wel maar zo wakker worden elke nacht is echt niet fijn, ik kom daarna niet echt meer in slaap en ik word er moe van uiteraard
Maar primperan heb ik inderdaad bij de oudste ook gehad maar ik krijg daar hele onrustige armen en benen van, voel me heel fladderig. Dus daar kan ik niet goed tegen. Het is iets beter dan misselijk zijn maar nog geen prettig gevoel.
Ik reageer nog een keertje later want ik ga zo met vriendinnen naar de mac en naar de bios!
Maar primperan heb ik inderdaad bij de oudste ook gehad maar ik krijg daar hele onrustige armen en benen van, voel me heel fladderig. Dus daar kan ik niet goed tegen. Het is iets beter dan misselijk zijn maar nog geen prettig gevoel.
Ik reageer nog een keertje later want ik ga zo met vriendinnen naar de mac en naar de bios!
Gast- Gast
Veel plezier Arden Welke film?
Ik heb vanmiddag ook een vrouw gehad van Moeder voor Moeders. Had een behoorlijk dikke streep, ze zei dat het een goed teken is en mn lichaam goed aan het werk is. Dus vanaf morgen ga ik ook plasjes verzamelen.
Ik heb vanmiddag ook een vrouw gehad van Moeder voor Moeders. Had een behoorlijk dikke streep, ze zei dat het een goed teken is en mn lichaam goed aan het werk is. Dus vanaf morgen ga ik ook plasjes verzamelen.
Happy- Prater
Happy schreef:Veel plezier Arden Welke film?
altijd weer leuk een bevestiging, succes met verzamelen
joyce0606- Kletskop
Wat leuk Arden, inderdaad naar welke film ga je?
En inderdaad, de hele tijd misselijk zijn is ook niets hoor Doodvermoeiend!
Fijn he Happy, dat die test ook positief is! Ik was er gewoon nerveus voor whaha, wat nou als die test negatief zou zijn
Ik hoop dat ik nog puf heb vanavond. We hebben de echo pas om 20.50 en normaal slaap ik al rond 20.00uur haha, wordt wat! Maar zal mijn best doen, al is t maar een kort berichtje!
En inderdaad, de hele tijd misselijk zijn is ook niets hoor Doodvermoeiend!
Fijn he Happy, dat die test ook positief is! Ik was er gewoon nerveus voor whaha, wat nou als die test negatief zou zijn
Ik hoop dat ik nog puf heb vanavond. We hebben de echo pas om 20.50 en normaal slaap ik al rond 20.00uur haha, wordt wat! Maar zal mijn best doen, al is t maar een kort berichtje!
Lejow- Lady Post-a-lot
Veel plezier met de echo Lejow!
En dan de volgende keer geslachtsbepaling?
En dan de volgende keer geslachtsbepaling?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ja, gaan vnaaf even vragen hoe of wat!
Of zij 3d echo's doen, of met 16 weken een echo, of met 20 weken pas weer enz.
Of zij 3d echo's doen, of met 16 weken een echo, of met 20 weken pas weer enz.
Lejow- Lady Post-a-lot
Meiden ik heb niet veel mee geschreven maar wel altijd trouw mee gelezen!
Morgen ben ik 12 weken en vandaag hebben we een hele mooie echo gehad dus ik ga jullie verlaten en hoop tot snel in t andere topic!
Morgen ben ik 12 weken en vandaag hebben we een hele mooie echo gehad dus ik ga jullie verlaten en hoop tot snel in t andere topic!
Gast- Gast
Wat fijn Laurientje!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 32 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 21 ... 32
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken