Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic tot 12 weken

+40
Weegschaal
Ayla
Clapperdie
Aimee
Flower_L
Silver
Rouge
Elmo
Jasmine
piene1983
CCC
Koffieleut
Pien
Snoes
SarahKey
Amber-
Lavendel
Susan
Filoria
Earane
sharky
Monnie
Jazzlyn
Paper Crown
Annie24
ThinkPink
Fenna
Tania
Muppetje
truestar
Printje
lief
joyce0606
ekjir@M
Supertalentje
_Lana_
miss piggy
Cranberrie
Happy
Lejow
44 plaatsers

Pagina 7 van 32 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 19 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Jazzlyn di 20 sep 2011 - 21:37

Ow bah! Was het veel, of echt maar een beetje? En zomaar ineens of ?
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 7 Empty Re: Zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  truestar di 20 sep 2011 - 21:39

Jolicious schreef:Nee, om half 2 pas. Moet eerst nog een uur rijden daarvoor.

Ow spannend, hopen dat alles goed is.. Ik heb vanaf 4 weken tot 10 weken bloedverlies gehad en met 17 weken nog een keer. En telkens was er niks aan de hand. Het kan nog een nestelingsbloeding zijn. Mijn gyn zei dat dat tot een week of 12 kan voorkomen.. Succes strakjes.
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 320
Punten : 442
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 21:39

Paar flinke vegen. Rozig met rood. Net zoals mijn ongesteldheid begint.

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn di 20 sep 2011 - 21:40

Ow das echt rot. Ik duim voor je. Gelukkig is het al bijna half 2!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 21:43

truestar schreef:

Ow spannend, hopen dat alles goed is.. Ik heb vanaf 4 weken tot 10 weken bloedverlies gehad en met 17 weken nog een keer. En telkens was er niks aan de hand. Het kan nog een nestelingsbloeding zijn. Mijn gyn zei dat dat tot een week of 12 kan voorkomen.. Succes strakjes.

Hoeveel was dat dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 21:44

Oh jee ik ga duimen dat alles goed is!

Ik heb vanavond ook weer een echo! Wel weer spannend.

Gast
Gast

Bericht  truestar di 20 sep 2011 - 21:48

Jolicious schreef:
truestar schreef:

Hoeveel was dat dan?

Het begon met roze/rood bij het afvegen, later ook gewoon in m'n inlegkruisje, soms zaten er allemaal kleine slierterige stolseltjes bij en met 10 weken zat de hele wc onder het bloed. Het was dus echt veel. 3 weken geleden weer bloedverlies en toen was het zoveel dat ze me eigenlijk wilde opnemen.. Het bloeden kwam toen van m'n baarmoedermond af, dat wist ze voor 95% zeker dus als ik thuis gelijk naar bed ging mocht ik naar huis.. Parels heeft ook erg veel bloedverlies gehad weet ik. Dus echt meid maak je nog niet teveel zorgen. Al weet ik uit ervaring dat je dat toch doet.. Knuffel
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 21:50

Pff ik hoop ook dat alles goed is. Ergens wel fijn dat de echo vandaag is, kan er uitsluitsel gegeven worden...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 0:49

Jolicious, ik hoop echt zoo dat je nu een mooi kloppend hartje gezien hebt! I love you wat een spanning weer, bah. En het is je zo gegund!

Snoepy, hopelijk ziet alles er goed uit bij je vanavond!

Hier net de intake gehad. Stelde eigenlijk niet zoveel voor, alleen punten van aandacht deze zwangerschap zijn mijn suiker en mijn PND bij ons vorige kindje. Ik heb twee zware kinderen gekregen en ben hier nooit extra op gecontroleerd, maar nu willen ze toch met 22 weken en 30 weken een uitgebreidere glucosetest doen. Mijn jongste was 60 gram onder het maximale gewicht wat ze had mogen zijn, en anders hadden we toch naar het ziekenhuis gemoeten. En met de PND gaan ze me in de kraamweek extra in de gaten houden. Volgende week donderdag de eerste echo... toch wel weer echt spannend...

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 21 sep 2011 - 0:59

Spannend Arden!

Sterkte Jol, ik hoop dat je nu ondertussen weet dat alles goed is!!

Hier een mindere ochtend, heb buikpijn en ben erg misselijk. Had vandaag een legging aan, maar die zit nu toch ook wel aardig strak op mijn buik, dus net maar een positielegging gekocht smile Zit die even heerlijk haha

Laatst aangepast door Lejow op wo 21 sep 2011 - 2:00; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Happy wo 21 sep 2011 - 1:55

Jolicious, Heb je al nieuws? Ik hoop dat je een goede echo gehad hebt!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow wo 21 sep 2011 - 2:00

Ben ook benieuwd.. pff mijn duimen draaien!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 2:12

Jij ook al buikpijn Lejow? Ik heb al 2 dagen buikpijn en eergister en gister bloedverlies..

Hoe zwaar waren jouw kinderen bij de geboorte Arden?

Jolicious: ik hoop dat alles goed is.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 2:14

Ik zie net dat ik morgen al 12 weken zwanger ben. Gaat echt hard voor mijn gevoel en vaak ben ik gewoon ff de tel kwijt van hoe ver ik ook alweer ben. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 2:14

Yvonne, jij ook al bloedverlies. Je hebt wel al veel echo's gehad toch?
Mijn kinderen waren 3790 en 4120. De oudste was niet zo heel zwaar dus, maar ze zijn wel allebei geboren voor 40 weken daarom willen ze het wel in de gaten gaan houden.

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 21 sep 2011 - 2:14

yvonne schreef:Jij ook al buikpijn Lejow? Ik heb al 2 dagen buikpijn en eergister en gister bloedverlies..

Hoe zwaar waren jouw kinderen bij de geboorte Arden?

Jolicious: ik hoop dat alles goed is.

Ja blegh, maar ik moet zeggen, nu ik mijn legging uit heb en een positielegging aan heb die zo ongeveer stopt onder mijn borsten gaat het al een stuk beter smile Die rand rondom mijn navel kon ik gewoon echt niet hebben!
OH wat naar dat bloedverlies meis, gyn of VK gebeld of niet?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 21 sep 2011 - 2:19

Ik heb nog niet eens een broek aan gedaan vandaag. (zit nog in mijn pyama Embarassed )Daar kan het niet aan liggen. Ik heb niet gebeld. Durf eigenlijk niet zo goed. Het was niet heel veel dus dan valt het denk ik wel mee. AL was ik wel ff in paniek. nerd

Gast
Gast

Bericht  truestar wo 21 sep 2011 - 2:20

Lejow zo'n positielegging of panty zit indd heerlijk!
Ik krijg van m'n ondergoed zelfs buikpijn alsof t teveel erop drukt! Denk dat ik binnekort ook aan het positie ondergoed ga al vind ik dat alles behalve charmant Wink
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow wo 21 sep 2011 - 2:22

truestar schreef:Lejow zo'n positielegging of panty zit indd heerlijk!
Ik krijg van m'n ondergoed zelfs buikpijn alsof t teveel erop drukt! Denk dat ik binnekort ook aan het positie ondergoed ga al vind ik dat alles behalve charmant Wink

Ja irritant is dat he, de druk er op. Ik vond het echt vervelend voelen. Vooral rond mijn navel.
Ja de legging die ik nu aan heb zit goddelijk, en hij is lekker lang, dus mooi goed voor de hele winter!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  truestar wo 21 sep 2011 - 2:28

Lejow schreef:
truestar schreef:Lejow zo'n positielegging of panty zit indd heerlijk!

Ja irritant is dat he, de druk er op. Ik vond het echt vervelend voelen. Vooral rond mijn navel.
Ja de legging die ik nu aan heb zit goddelijk, en hij is lekker lang, dus mooi goed voor de hele winter!

Ja indd een normale legging/panty zit ergens bij je middel dat ik vind ik op zich na een aantal uur al vervelend maar zwanger is t helemaal bagger.. Moet zeggen dat ik nu een aantal positiejurkjes heb gekocht want van positie broeken word ik soms ook gek, ze zijn vrij laag en dan die band ik het t idee dat ik m'n broek de hele tijd moet opheisen en dan niet bij die buik band maar meer bij m'n heupen.. Jurkjes irriteren me niet en ik vind t ook wel mooi staan met zon boller wordend buikje
truestar
truestar
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Lejow wo 21 sep 2011 - 2:31

Ja dat vond ik ook, had laatst een positiebroek aan, maar eigenlijk is het gewoon een mega lage spijkerbroek met band, maar had ook steeds het idee dat dat ding afzakte haha!
Heb bij de prenatal een superleuk jurkje gezien, maar vond het een beetje overdreven die nu al te kopen Embarassed misschien vlgende week met de mama dagen Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow wo 21 sep 2011 - 2:39

Ik ben in een melancholieke bui geloof ik... Ik zit Tarzan liedjes te luisteren, mijn alltime favorite musical, en zit zowat te huilen omdat ik er zo graag nog eens heen wil (en hij al ruim 2 jaar geleden gestopt is).
Ik zit Disney foto's te kijken, daar moet ik bijna van huilen, omdat ik zo belachelijk graag naar Disney wil op dit moment..
Man.. DE HORMONEEEEEEEEEEEEEN bounce
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jazzlyn wo 21 sep 2011 - 2:57

Pff this al weer woensdag. Men, ik weet niet meer wat ik moet drinken. Krijg overal zon zoete smaak van in mijn mond. Herkenbaar?

Ben benieuwd hoe de echo was bij jol...
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Lejow wo 21 sep 2011 - 2:59

Jaaa heel herkenbaar Jazz!! Ook van veel dingen die ik eet krijg ik een hele rare vieze smaak in mijn mond, waardoor ik weer misselijk word...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jazzlyn wo 21 sep 2011 - 2:59

Lejow schreef:Jaaa heel herkenbaar Jazz!! Ook van veel dingen die ik eet krijg ik een hele rare vieze smaak in mijn mond, waardoor ik weer misselijk word...

en weer kan knuffelen met de pot Laughing Mad
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 32 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 19 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: