Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je kind alleen thuis laten

+25
Fiwen
Monnie
Tazz
Filoria
Annemie
Mamsie
maiadebij
Thunder
Gizmo
Tania
pindaatje
Flip Fluitketel
Happydobby
Barbabella
Coco
Susan
meisjesmama
Smaragdje
Fearie
PapillonRose
Parisienne
blondje1313
Kayleigh
Dani
Julia
29 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Coco di 13 sep 2011 - 0:04

Nooit. Ik ga ook niet bij de buren zitten met een babyfoon. Geen post halen, geen vuilnisweg gooien. Als hun binnen zijn ben ik ook binnen. Of ik zit buiten naast hun slaapkamer.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Barbabella di 13 sep 2011 - 0:05

Ik zal hem niet snel alleen thuis laten denk ik. Wij hebben een grote garage aan ons huis vast en daar roken wij savonds als het buiten koud is of regent, en we hebben daar een pooltafel staan maar als ik daar ben zit ik toch niet op mijn gemak, terwijl ik de babyfoon mee heb en nog steeds thuis ben.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Happydobby di 13 sep 2011 - 0:14

@MR, mijn schoonmoeder bracht de oudste ook even weg zonder de tweeling.

Ik heb vorige week in de tuin gewerkt, neem dan de babyfoon mee naar buiten. Container halen doe ik ook maar meer niet.
Naar de buren doen wij nauwelijks en mijn buurmeisje komt gewoon bij ons langs.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Flip Fluitketel di 13 sep 2011 - 0:24

Susan schreef:
Storm schreef:Nee, nooit. Wat andere mensen doen moeten ze zelf weten, maar dit is 1 van de dingen die ik zelf nooit zou doen.

+1

En wij wonen sowieso niet zo dicht bij een school. Ezra's school is 2,5 kilometer weg. Maar ik zou ook niet naar de winkel op de hoek gaan, die boodschap wacht dan maar even.

+1

De school waar wij onze dochter naartoe willen brengen ligt zelfs ongeveer 5 km ver weg. De kinderen van mijn schoonzusje zitten er ook op en zij laat haar kinderen gerust een kwartier/half uur alleen thuis als ze slapen. Ik vind het riskant.......als de school zich om de hoek zou bevinden zou ik er misschien anders over denken.

Container buiten en binnen zetten doe ik wel als ze op bed ligt en in de tuin werken ook, babyfoon staat in de huiskamer en deze hoor ik.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 0:36

Naar de winkel o.d. zou ik ooit nooit doen als M.ara slaapt. Maar naar school is het gewoon niet anders, in de ochtend slaapt ze altijd tot 10.00 en laat ik haar liggen. Om 12.00 gaat ze wel altijd mee, om 13.15 weer niet want dan ligt ze net op bed en om 15.30 gaat ze wel weer mee. Dus 2 van de 4 keer dat ik op een dag op en neer naar school moet laat ik haar op bed liggen. Het heeft geen zin om haar wakker te maken, we mogen haar niet eens wakker maken omdat ze even de tijd nodig heeft om bij te komen van het slapen. Daarnaast zou ik haar helemaal overprikkeld maken door haar steeds in en uit bed te halen, alleen omdat ik even naar het einde van de straat moet en terug. Naar de buren met de babyfoon o.d. hebben we nog nooit gedaan, dan kan dat bakje koffie ook wel laten, net als de boodschappen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  blondje1313 di 13 sep 2011 - 0:38

Wij zijn nog nooit bij de buren geweest, maar zou dat best doen met de babyfoon aan, scheelt hooguit 10 seconden met wanneer we gewoon bij ons zouden zitten volgens mij!
Ben ook opgegroeid met vaak de babyfoon aan 's avonds als mijn ouders bij de buren waren, dus zie eerlijk gezegd het probleem ook echt niet.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  pindaatje di 13 sep 2011 - 0:44

De oudste (tegen die tijd) naar school brengen terwijl jongste zou slapen zou ik nooit doen, daarvoor is school iets te ver weg, ben minimaal 20 minuten weg dan.
Naar de winkel of brievenbus gaan idem dito, ook te ver weg.
In de tuin werken doe ik dan weer wel, of even buiten in de tuin zitten.

We zijn laatst voor het eerst even bij de buren geweest terwijl dochter sliep ('s avonds). Zaten daar buiten achter het huis. Hun schutting was open, en dan kijk je zo 5 meter verder tegen onze schutting en onze voordeur/huis aan.
Hadden babyfoon mee, konden alles zien, en had de achterdeur op slot. We zijn nog geen half uur weggeweest.. Maar toch... ik was blij dat ik weer in huis was!
Niet omdat ik denk dat er wat zou gebeuren, maar gewoon mijn gevoel...


pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 1:18

Ik laat Mas en of Amé wel eens in bed (als ze slapen) en ik moet Lise naar school brengen of halen. Maar ben dan binnen 5 minuten weer terug en ik ga ook met de auto ipv lopen of fietsen. Ik vind het nooit prettig eigenlijk, maar ik blijf ze niet uit bed plukken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Parisienne di 13 sep 2011 - 1:22

Ik zit wel vaak 's avonds bij onze bovenburen met de babyfoon aan. Maar wij wonen zegmaar in één huis, hebben een gedeelde opgang/trap. Ik ben binnen 5 seconden beneden in N.'s kamertje als dat nodig is. Precies hetzelfde als dat jullie naar boven naar de baby-/kinderkamer moeten, alleen loop ik van boven (hun verdieping) naar beneden smile

Naar de buren naast ons hebben we nog niet gedaan. Dat is toch trap af, buiten een paar meter, trap weer op, etc. Dat zou ik denk niet snel doen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Dani di 13 sep 2011 - 1:34

Mama_van2 schreef:Om dan maar gelijk de discussie te beginnen waar het toch op uit gaat draaien. Waar zijn jullie zo bang voor ? Wat kan er nu gebeuren als je even naar het einde van de straat loopt en terug ? Ik lees hier dat degene hier boven mij alleen het vuilnis in de tuin gaat weggooien, en dat zelfs al te ver weg vind. Waarom ? Als je beneden in huis bezig bent, of even naar de buurvrouw loopt, een brief in de brievenbus stopt, of even naar school loopt om de hoek, dan heb je net zoveel kans op brand/je kind niet horen huilen etc. Of zitten jullie dat de hele tijd om de bank gekluisterd als jullie kind slaapt ? Hoe moet ik dat voor me zien ?

Ik ga het vuilnis weg gooien in de container verder op in de straat en werken in de tuin. Dus niet het vuilnis in de tuin weggooien. En ik zeg niet dat ik dat te ver vind. De winkels zijn hier niet dichtbij dus dat is sowieso geen optie evenals de school (ik heb maar 1 dochter dus is ook nog geen sprake van). En waar ik bang voor ben? Dat ze wakker wordt en ik ben er niet. En dan natuurlijk nog veel ergere dingen als brand e.d. Ik zou gewoon niet rustig weg kunnen. Maar nee hoor ik zit ook niet op de bank gekluisterd. Ik doe gewoon mijn dingen om en rond het huis.

Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Dani di 13 sep 2011 - 1:48

Dani schreef:
Mama_van2 schreef:Om dan maar gelijk de discussie te beginnen waar het toch op uit gaat draaien. Waar zijn jullie zo bang voor ? Wat kan er nu gebeuren als je even naar het einde van de straat loopt en terug ? Ik lees hier dat degene hier boven mij alleen het vuilnis in de tuin gaat weggooien, en dat zelfs al te ver weg vind. Waarom ? Als je beneden in huis bezig bent, of even naar de buurvrouw loopt, een brief in de brievenbus stopt, of even naar school loopt om de hoek, dan heb je net zoveel kans op brand/je kind niet horen huilen etc. Of zitten jullie dat de hele tijd om de bank gekluisterd als jullie kind slaapt ? Hoe moet ik dat voor me zien ?

Ik ga het vuilnis weg gooien in de container verder op in de straat en werken in de tuin. Dus niet het vuilnis in de tuin weggooien. En ik zeg niet dat ik dat te ver vind. De winkels zijn hier niet dichtbij dus dat is sowieso geen optie evenals de school (ik heb maar 1 dochter dus is ook nog geen sprake van). En waar ik bang voor ben? Dat ze wakker wordt en ik ben er niet. En dan natuurlijk nog veel ergere dingen als brand e.d. Ik zou gewoon niet rustig weg kunnen. Maar nee hoor ik zit ook niet op de bank gekluisterd. Ik doe gewoon mijn dingen om en rond het huis.


Overigens snap ik niet helemaal wat je bedoelt met dikgedrukte opmerking. Ondanks dat ik niet aan de bank gekluisterd zit te luisteren hoor ik mijn dochter wel direct huilen en vind ik het wel zo prettig dat ik binnen een paar tellen boven kan zijn als ze huilt om wat voor reden dan ook. En met betrekking tot brand. Die paar minuten loopafstand naar school zou toch zomaar eens te ver kunnen zijn als er brand uitbreekt. Ieder zijn ding hoor maar ik doe het gewoon niet.
Dani
Dani
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 224
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Julia di 13 sep 2011 - 1:59

Bij brand gaat het soms ook om minuten he, als je dan op 10 minuten afstand bent kan je dan gewoon te laat zijn. Maar wat ik lees is dat het gewoon lastig is. Ik snap dat bij, met name met zieke kindjes of grotere gezinnen, het gewoon veel lastiger is.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Tania di 13 sep 2011 - 2:00

Ik zou het nooit doen. Wat andere moeders doen moeten ze natuurlijk zelf weten.

Mijn zoontje is een keer bijna gestikt in z'n braaksel toen hij in bed lag. Gelukkig heb ik altijd de babyfoon aan en hoorde ik het. Ik moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ik niet thuis was. Bovendien slaapt mijn zoontje echt veel te slecht/onregelmatig om hem alleen thuis te laten.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Gizmo di 13 sep 2011 - 2:38

Mama_van2 schreef:Om dan maar gelijk de discussie te beginnen waar het toch op uit gaat draaien. Waar zijn jullie zo bang voor ? Wat kan er nu gebeuren als je even naar het einde van de straat loopt en terug ? Ik lees hier dat degene hier boven mij alleen het vuilnis in de tuin gaat weggooien, en dat zelfs al te ver weg vind. Waarom ? Als je beneden in huis bezig bent, of even naar de buurvrouw loopt, een brief in de brievenbus stopt, of even naar school loopt om de hoek, dan heb je net zoveel kans op brand/je kind niet horen huilen etc. Of zitten jullie dat de hele tijd om de bank gekluisterd als jullie kind slaapt ? Hoe moet ik dat voor me zien ?

Ff als niet moeder reageren, deze discussie al vaak gelezen...
Het gaat er niet alleen om wat er binnenshuis gebeurd, maar ook wat er met jezelf kan gebeuren. Ongeluk of iets dergelijks, en dat je kind(eren) dan alleen thuis zijn.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Thunder di 13 sep 2011 - 2:49

Ja, ik doe het ook. 3x per week om precies te zijn. En ook altijd tussen 15.10 uur en 15.20 om de oudste van school te halen. 's Ochtends gaat de jongste altijd mee de oudste wegbrengen, tussen de middag blijft hij over en om 15.15 uur haal ik hem weer op. Bijna altijd slaapt de jongste dan nog en dan laat ik hem dus liggen, is hij wakker dan gaat hij uiteraard mee. Uitgebreid boodschappen doen doe ik dus absoluut niet, maar even 10 minuutjes heen en weer wel.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  meisjesmama di 13 sep 2011 - 2:52

Gizmo schreef:
Mama_van2 schreef:Om dan maar gelijk de discussie te beginnen waar het toch op uit gaat draaien. Waar zijn jullie zo bang voor ? Wat kan er nu gebeuren als je even naar het einde van de straat loopt en terug ? Ik lees hier dat degene hier boven mij alleen het vuilnis in de tuin gaat weggooien, en dat zelfs al te ver weg vind. Waarom ? Als je beneden in huis bezig bent, of even naar de buurvrouw loopt, een brief in de brievenbus stopt, of even naar school loopt om de hoek, dan heb je net zoveel kans op brand/je kind niet horen huilen etc. Of zitten jullie dat de hele tijd om de bank gekluisterd als jullie kind slaapt ? Hoe moet ik dat voor me zien ?

Ff als niet moeder reageren, deze discussie al vaak gelezen...
Het gaat er niet alleen om wat er binnenshuis gebeurd, maar ook wat er met jezelf kan gebeuren. Ongeluk of iets dergelijks, en dat je kind(eren) dan alleen thuis zijn.

als ik de jongste alleen thuis laat liggen in bed dan laat ik het mensen wel weten. Dus als ik te lang weg blijf van huis hebben andere de sleutel om het huis binnen te komen.
meisjesmama
meisjesmama
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Susan di 13 sep 2011 - 4:07

Mama_van2 schreef:Om dan maar gelijk de discussie te beginnen waar het toch op uit gaat draaien. Waar zijn jullie zo bang voor ? Wat kan er nu gebeuren als je even naar het einde van de straat loopt en terug ? Ik lees hier dat degene hier boven mij alleen het vuilnis in de tuin gaat weggooien, en dat zelfs al te ver weg vind. Waarom ? Als je beneden in huis bezig bent, of even naar de buurvrouw loopt, een brief in de brievenbus stopt, of even naar school loopt om de hoek, dan heb je net zoveel kans op brand/je kind niet horen huilen etc. Of zitten jullie dat de hele tijd om de bank gekluisterd als jullie kind slaapt ? Hoe moet ik dat voor me zien ?

Het is toch sowieso geen aanval op jou? Dit soort keuzes zijn altijd afwegingen. Als jij een afweging maakt dan kom je tot de conclusie dat je M.ara beter even alleen kunt laten, want het doet haar geen goed om haar wakker te maken en S.enna moet nou eenmaal gebracht of gehaald. Bij mij zijn de haal- en brengtijden van Ezra niet tijdens het slaapje van Yrsa en dat boodschapje op de hoek kan wel wachten, dus dan doe ik het niet. Dat is gewoon een heel andere situatie. Het is maar net wat zwaarder weegt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 4:20

Ik denk dat veel moeders van 2 kinderen er nog wel achter zullen komen hoe verschrikkelijk lastig het kan zijn om het oudste kind naar school te moeten brengen/halen terwijl je nog een kindje hebt wat nog moet slapen 's middags. Dat wil niet zeggen dat zij dan meteen hun principes van nu aan de kant moeten zetten, maar misschien veranderen ze nog wel van gedachten. Ik heb ook altijd gezegd dat ik het niet zou doen. Toch moest ik wel, ik had er immers 1 in bed liggen en de andere moest alweer gehaald worden. Tussen de middag zijn ze hier om 12 uur uit en moeten ze weer om 13 uur op school zijn om vervolgens weer om 15 uur gehaald te worden. Zie hier maar eens een fatsoenlijk middagslaapje in te plannen. Het scheelt dat ik de school vanuit mijn huis kan zien en dat ik dus binnen 2-3 minuten echt weer thuis ben. Mocht hij op een school hebben gezeten waarbij ik veel langer onderweg was, dan zou ik het ook niet doen. Maar die 3 minuten, dat vind ik zelf geen probleem. Maar goed, het is inderdaad ieder voor zich smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Susan di 13 sep 2011 - 4:24

Lieskuh schreef:Ik denk dat veel moeders van 2 kinderen er nog wel achter zullen komen hoe verschrikkelijk lastig het kan zijn om het oudste kind naar school te moeten brengen/halen terwijl je nog een kindje hebt wat nog moet slapen 's middags.

Ezra heeft een continurooster, dus dat is gelukkig niet van toepassing, maar stel dat ik hem tussen de middag zou moeten halen, dan zou ik Yrsa gewoon no way alleen thuis kunnen laten, zelfs al zou ik wél vinden dat dat wel eventjes kan, want daar is de school veel te ver voor. Zelfs als hij op de gewone basisschool zou zitten hier in de buurt (10 minuten lopen) dan zou ik het nog te ver vinden. Dan zou ze in de wagen moeten slapen of zoiets dergelijks, dat deed ze ook toen ze nog baby was en sliep op tijden waarop ik Ezra van de peuterspeelzaal moest halen en brengen. Dat kan ook als de school heel dichtbij is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Tania di 13 sep 2011 - 4:30

Ook als ik een tweede kind heb zou ik mijn kindjes niet alleen laten. Hoe lastig het ook zal zijn. Mijn zoontje gaat naar een gastouder die ook een schoolgaand kindje heeft. Hij wordt gewoon uit z'n bed geplukt hoor als ze haar dochter gaat ophalen, anders had ik hem daar ook echt niet gebracht. En de school is daar ook drie minuten bij vandaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 4:45

Ik wou dat het uit bed plukken hier zo makkelijk ging. laughcry Valt niet mee met 3 er uit halen, en dan op tijd er zijn. De 2e ligt om die reden al zelden meer in bed 's middags, zodat hij wel altijd mee kan.
Ik zou hem ook liever niet meer alleen laten, bang dat hij gaat klimmen oid. Als de meiden groter zijn, neem ik hen ws. ook wel mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Tania di 13 sep 2011 - 4:51

_MamaRosa_ schreef:Ik wou dat het uit bed plukken hier zo makkelijk ging. laughcry Valt niet mee met 3 er uit halen, en dan op tijd er zijn. De 2e ligt om die reden al zelden meer in bed 's middags, zodat hij wel altijd mee kan.
Ik zou hem ook liever niet meer alleen laten, bang dat hij gaat klimmen oid. Als de meiden groter zijn, neem ik hen ws. ook wel mee.

Ja dat geloof ik hoor dat het niet makkelijk is. Zij haalt ook alle kindjes uit bed, dat zijn er ook wel is drie. Iedereen moet het ook helemaal zelf weten. Maar ik wil niet dat mijn kindje(s) alleen in huis zijn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 5:04

O maar ik zie het ook niet als een aanval op mij hoor, maar deze discussie is al zo vaak voorbij gekomen dat we hem wel kunnen dromen Wink Nu blijft het hier rustig, soms als deze discussie gevoerd wordt gaat het er wat 'harder' aan toe. Het blijft een feit dat de ene moeder het wel doet, en de andere niet, iedereen heeft daar weer haar eigen reden voor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  maiadebij di 13 sep 2011 - 5:34

Als J slaapt ga ik soms wel naar de speeltuin met N die aan onze achtertuin grenst en neem dan de babyfoon mee. Ook zet ik bijv het papier langs de weg als ze allebei slapen, maar verder als dat ga ik niet.
Het geeft mij absoluut geen goed gevoel. Als J moe wordt als we bijna weg moeten gaat ze in de mei tai en slaapt daar. Nu slaapt ze vaak alleen nog het einde van de ochtend 1,5 uur dus het wordt ook weer steeds makkelijker gelukkig.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Gast di 13 sep 2011 - 6:20

Nee, dat zou ik nooit doen, nog geen minuut smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je kind alleen thuis laten - Pagina 2 Empty Re: Je kind alleen thuis laten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum