Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij als je alleen thuis bent?

+17
Printje
Rouxxxe
Marin
Parisienne
Poubelle
Bliss
SarahKey
Zwerver
Paper Crown
Arwyn
Tania
LDJ
Gympie
Elliot
Rush
Shisha
Carra
21 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Elliot vr 2 nov 2012 - 1:04

Het liefst zorg ik er dan eerst voor dat het hele huis aan de kant is, waarna ik de hele middag lekker ga bankhangen met een dvd'tje of een boek. Of ik ga iets bakken ofzo..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Carra vr 2 nov 2012 - 1:06

Ik ben altijd alleen thuis. Dat telt zeker niet?! Wat doe jij als je alleen thuis bent? 394967
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Rush vr 2 nov 2012 - 1:07

Caroline. schreef:Het liefst zorg ik er dan eerst voor dat het hele huis aan de kant is, waarna ik de hele middag lekker ga bankhangen met een dvd'tje of een boek. Of ik ga iets bakken ofzo..
Ja same here! Series downloaden en kijken. En haken natuurlijk!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Gympie vr 2 nov 2012 - 1:15

Nou, gewoon. Wat ik moet doen. Huiswerk, schoonmaken, opruimen, de dingen die ik moet doen (al komt van dat voornemen vaak weinig terecht) en verder ja..ik weet niet, niks specifieks! Ben je zo weinig alleen thuis, dat je eerst zorgt dat het huis aan kant is en je daarna de bank op duikt?


Laatst aangepast door Gympie op vr 2 nov 2012 - 1:16; in totaal 2 keer bewerkt
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Shisha vr 2 nov 2012 - 1:16

Eerst schoonmaken en als dat klaar is ook lekker op de bank met een film/serie/boek. En dan kijk ik meestal iets wat mijn man niks aan vindt zodat hij niet telkens commentaar geeft.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Rush vr 2 nov 2012 - 1:18

Als ik uit m`n werk kom zorg ik ook eerst dat het huis aan kant is (was draaien, vaatwasser doen, stofzuigen) voordat ik op de bank plof met een hobby! Wat doe jij als je alleen thuis bent? 3079029344

Al die dingen doe ik alleen niet dagelijks, dus iedere dag 1 of 2 dingetjes voordat ik ga relaxen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Gympie vr 2 nov 2012 - 1:21

Rush schreef:Als ik uit m`n werk kom zorg ik ook eerst dat het huis aan kant is (was draaien, vaatwasser doen, stofzuigen) voordat ik op de bank plof met een hobby! Wat doe jij als je alleen thuis bent? 3079029344

Al die dingen doe ik alleen niet dagelijks, dus iedere dag 1 of 2 dingetjes voordat ik ga relaxen.

Aah, op die manier. Ik vond het al zo raar, haha. En het kan natuurlijk ook zo zijn dat er eigenlijk altijd iemand thuis is, dus dat je het die ene keer er goed van neemt. Ik moest er even over denken, het kwartje viel nog niet bij me.
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 1:27

Carra schreef:Ik ben altijd alleen thuis. Dat telt zeker niet?! Wat doe jij als je alleen thuis bent? 394967

Me too. En ik denk dat het inderdaad niet telt. Wat doe jij als je alleen thuis bent? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Elliot vr 2 nov 2012 - 1:32

Gympie, ik ben inderdaad vrijwel nooit alleen thuis. Vriend en ik werken allebei 40 uur, en hebben zo ongeveer dezelfde werktijden. Meestal werkt hij op zaterdag in plaats van maandag, dus hij heeft de maandag nog wel alleen, en ik de zaterdag. Maar op zaterdag ben ik bijna nooit thuis, ik ga meestal met vriendinnen iets doen of met familie (neefje knuffelen enzo). Dus als ik dan toch een keertje alleen ben geniet ik daar ook echt van!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Gympie vr 2 nov 2012 - 1:36

Caroline. schreef:Gympie, ik ben inderdaad vrijwel nooit alleen thuis. Vriend en ik werken allebei 40 uur, en hebben zo ongeveer dezelfde werktijden. Meestal werkt hij op zaterdag in plaats van maandag, dus hij heeft de maandag nog wel alleen, en ik de zaterdag. Maar op zaterdag ben ik bijna nooit thuis, ik ga meestal met vriendinnen iets doen of met familie (neefje knuffelen enzo). Dus als ik dan toch een keertje alleen ben geniet ik daar ook echt van!

Ja, ik snap het. Mijn hersens werkten nog niet helemaal, het klinkt allemaal heel logisch. Very Happy
Gympie
Gympie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  LDJ vr 2 nov 2012 - 1:37

Er voor zorgen dat het huis aan de kant is, anders kan ik niet rustig zitten Wat doe jij als je alleen thuis bent? 394967.
Dan ga ik lekker kopjes thee drinken, als het avond is lekker kaarsjes aan doen, laptoppen, lezen, met de kat knuffelen, tv kijken of wat dan ook.
Ligt er maar net een beetje aan waar ik op dat moment zin aan heb.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Tania vr 2 nov 2012 - 1:38

Ik doe het huishouden en als ik heel erg moe ben ga ik slapen.
Dat is niet wat ik het liefste doe maar wel wat het handigste is om te doen op de weinige momenten dat ik alleen thuis ben.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Arwyn vr 2 nov 2012 - 2:54

Als ik iets in huis moet doen, doe ik dat het liefst 's ochtends.
Ben nu ook alleen thuis en hang lekker lui op de bank. Heb hoofdpijn en moet vanaf morgen 7 dagen werken, dus vind dat het wel mag.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 4:28

Het hele huishouden, boodschappen doen, films kijken, tijdschriften lezen, op mijn e-book lezen. En als het kan (uit)slapen Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Paper Crown vr 2 nov 2012 - 4:42

Dan kijk ik SATC voor de 200miljoenste keer.. echt heerlijk als mijn man er niet is, die zit dan hele tijd opmerkingen te maken als: Hi Samantha, Hi Miranda, o, sex!! Mr Big, shoeeeeeeees... echt dodelijk irritant!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 5:09

Series kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Zwerver vr 2 nov 2012 - 5:11

Ik woon alleen maar ben heel veel bij mijn vriend.

Als ik dan thuis ben ga ik eerst opruimen en schoonmaken, was draaien en wasopruimen. Als alles een beetje aan de kant is ga ik ook heerlijk een film of serie kijken.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  SarahKey vr 2 nov 2012 - 7:37

Ik ben nooit alleen thuis, heb altijd een baby om mij heen. Maar als hij slaapt dan kijk ik het liefst even tv of lees een boek. (of ga iets bakken of stof naaien )
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Bliss vr 2 nov 2012 - 7:48

Zwerver schreef:Ik woon alleen maar ben heel veel bij mijn vriend.

Als ik dan thuis ben ga ik eerst opruimen en schoonmaken, was draaien en wasopruimen. Als alles een beetje aan de kant is ga ik ook heerlijk een film of serie kijken.

Hee, sinds wanneer heb jij weer een vriend? smile

Ik woon ook alleen en doe vrij weinig thuis Wat doe jij als je alleen thuis bent? 394967 Heb nogal een gebrek aan zelfdiscipline, vandaar. Het liefst hang ik op de bank en kijk ik al forummend tv, haha. Verder doe ik natuurlijk af en toe wat in het huishouden, soms ga ik ff hoelahoepen, sinds deze week kan ik af en toe op een gitaar pingelen en verder mag ik ook graag slapen Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Poubelle vr 2 nov 2012 - 7:58

Bliss schreef:
Zwerver schreef:Ik woon alleen maar ben heel veel bij mijn vriend.

Als ik dan thuis ben ga ik eerst opruimen en schoonmaken, was draaien en wasopruimen. Als alles een beetje aan de kant is ga ik ook heerlijk een film of serie kijken.

Hee, sinds wanneer heb jij weer een vriend? smile

Ik woon ook alleen en doe vrij weinig thuis Wat doe jij als je alleen thuis bent? 394967 Heb nogal een gebrek aan zelfdiscipline, vandaar. Het liefst hang ik op de bank en kijk ik al forummend tv, haha. Verder doe ik natuurlijk af en toe wat in het huishouden, soms ga ik ff hoelahoepen, sinds deze week kan ik af en toe op een gitaar pingelen en verder mag ik ook graag slapen Wink

Dit, alleen pingel ik geen gitaar en hoelahoep ik niet maar ga ik aan de slag met dumbells en doe ik buikspieroefeningen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Parisienne vr 2 nov 2012 - 10:17

Als ik helemaal alleen thuis ben en niks 'moet', dan zorg ik dat alles een beetje aan kant is en ga vervolgens tv kijken, heerlijk uitgebreid douchen of naaien.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Marin vr 2 nov 2012 - 10:19

Achter de computer hangen of foute chick flicks kijken.
Voorheen ging ik dan vaak stiekem chips eten enzo maar dat mag nu niet meer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Rouxxxe vr 2 nov 2012 - 10:28

Mij vriend werkt onregelmatig dus ik ben vaak alleen thuis. Doe dan eerlijk gezegd niet heel veel andere, bijzondere dingen dan als hij er wel is. Soms wat huishouden, anders vaak lekker op de bank voor de tv, met de iPad of wat lezen.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Printje vr 2 nov 2012 - 10:33

Dit komt hier uiteraard zeer zelden voor hahaha. Maar wanneer manlief er niet is sávonds ga ik dvd kijken, beetje internetten of iets bakken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Sushi vr 2 nov 2012 - 10:39

Maura schreef:
Carra schreef:Ik ben altijd alleen thuis. Dat telt zeker niet?! Wat doe jij als je alleen thuis bent? 394967

Me too. En ik denk dat het inderdaad niet telt. Wat doe jij als je alleen thuis bent? 394967

Tuurlijk wel! Je bent toch ook wel eens niet alleen thuis, maar met vriendinnen ;-)

Als ik alleen ben (dat wil zeggen: zonder familie of vriendinnen) dan ben ik vreselijk lui. Ik maak wel veel schoon en het is hier altijd netjes en opgeruimd, maar zodra dat gedaan is dan plof ik op de bank en zorg ik dat ik genoeg drinken bij de hand heb want dan ben ik te lui om op te staan en dan ga ik tv kijken of laptoppen. Lezen doe ik soms op zulke momenten maar dan val ik vaak in slaap omdat ik zo relaxed op de bank lig. Ach, ik val ook wel eens in slaap met de tv aan (ook 's middags ja, niet alleen 's avonds Rolling Eyes).
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je alleen thuis bent? Empty Re: Wat doe jij als je alleen thuis bent?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum