Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

+16
Laced
Raindrop
LieveSterre
Snoes
Kaboutertje
Toet
Leine
TukTuk
Niekske
Rovine
Error
Ellusss
Jeanette
Atelier Madame
Penélope
Oasis
20 plaatsers

Pagina 11 van 19 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Kledingruil omg. Eindhoven VOL! - Pagina 11 Empty Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 21:05

Ik moet dat idd nuanceren, ik ken TD persoonlijk, maar je kunt het haar vragen (immers jullie zijn goed bevriend, zij en ik zijn meer bekennisd) en ik heb haar hierover niet gepm'd

Wat mij betreft gaat het gewoon door, mijn moeite was puur hoe het overkwam, mijn stelling erover zegt dat áls het op mij zo over komt, ik denk dat het op anderen ook zo over kán komen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil omg. Eindhoven VOL! - Pagina 11 Empty Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 21:07

Ik hoefde het haar niet te vragen, ik wist vanaf de eerste post al wie je eerst was smile
Maar daar gaat het nu even niet over Wink ik weet hoe het overkwam op jou en nu weet je dat ook van mij. Wat mij betreft zijn er nu geen strubbelingen meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:04

Censuur!

Laatst aangepast door PrinsesBo op za 24 sep 2011 - 22:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:11

PrinsesBo schreef:Ah dan weet ik nu ook wie jij was..
Leuker ben je er iig niet op geworden! Erg jammer.

Werkelijk, over wie zegt dit nu iets?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:13

Echt waar, laten we nu geen ruzie gaan maken.
Tussen Gemini en mij is het al uitgesproken toch? We hebben elkaar dingen kunnen zeggen en voor mij is het nu wel klaar eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:14

Gemini schreef:
PrinsesBo schreef:Ah dan weet ik nu ook wie jij was..
Leuker ben je er iig niet op geworden! Erg jammer.

Werkelijk, over wie zegt dit nu iets?

Misschien wel over mij laughcry
Maar ik ga geen ruzie maken hoor, het is gewoon iets watvoor mij heel erg de boventoon voert indit topic. En ik vind dat jammer. Storm heeft net zoiets leuks georganiseerd!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:19

PB het was al uitgepraat tussen Gemini en Storm Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 22:22

Ik zal me her wel uit terug trekken.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette za 24 sep 2011 - 23:34

We houden het wel een beetje gezellig he! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 21:41

Voor de dames die deelnemen,

Ik heb gister een behoorlijke rotdag gehad door wat in dit topic is voorgevallen. Ik wil hierbij expliciet melden dat het daarbij niet gaat om het misverstand tussen mij en Storm (zij blijft altijd respectvol reageren).
Dit zat me zo dwars dat ik er uiteindelijk heel lang over heb gepiekerd en er vanmorgen met een vriendin, van volledig buiten het forum, over heb gesproken...

Omdat ik niet meer het gevoel heb dat dit uitje en dit kledingruil idee voor mij nu nog 'iets leuks ter ontspanning is' heb ik besloten mij volledig terug te trekken. Ik weet dat dit betekent dat er een andere plek gezocht moet worden, en daar voel ik me rot over, maar bepaalde reacties van dit topic maken dat ik me onmogelijk nog prettig kan voelen.

Bij deze, ik hoop dat iemand haar woonruimte ter beschikking stelt en het alsnog doorgang kan vinden, ik doe in ieder geval niet meer mee en ga verder ook NIET meer in op verwijten en idiote opmerkingen.

Gast
Gast

Bericht  Oasis zo 25 sep 2011 - 21:45

Jammer Gemini, maar als het voor jou niet goed voelt moet je het ook zeker niet doen! hug
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 25 sep 2011 - 21:50

Jammer, Gemini, maar ik begrijp het wel.

Gast
Gast

Bericht  Niekske zo 25 sep 2011 - 22:14

Ik sluit me aan bij Oasis en Storm.

Als er geen andere ruimte gevonden wordt, wil ik mijn appartementje wel beschikbaar stellen. Ik vier echter ook de avond ervoor mijn verjaardag, ik ga ervanuit dat ik het rond 15.00u wel weer allemaal op orde heb. Maar zoals ik al zei, als er een andere locatie gevonden wordt, heb ik dat liever. Mijn appartement is niet erg groot, dan zouden 12 deelnemers wel de max zijn vrees ik.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Leine zo 25 sep 2011 - 22:20

Jammer Gemini, maar ik begrijp het inderdaad ook wel.

Ik zou mijn plek graag beschikbaar stellen, maar ik heb alleen een kamer van 2x4 dus ik denk dat dat geen optie is.. helaas!
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Bericht  Snoes zo 25 sep 2011 - 23:33

Hier mag het ook altijd, maar dat is niet echt rond Eindhoven.
Dus ik denk dat het dan best bij iemand kan doorgaan die wel rondom Eindhoven woont.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 2:09

Zo, heb net mijn kledingkast uitgeruimd en heb nog niet eens 1 vuilniszak vol. Embarassed maar er komen niog schoenen en jassen bij.

Ik zou ook liever zien dat het bij iemand anders kan i.p.v mij, ivm te weinig ruimte enzo. Dus als iemand anders haar huisje aanbiedt, graag!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rovine ma 26 sep 2011 - 2:15

Hier zou het wel kunnen, maar niet op die datum.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snoes ma 26 sep 2011 - 3:28

Ik wil best mijn huis aanbieden, maar ik vermoed dat er dan een (groot) deel gaat afhaken nerd

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 3:31

Snoes schreef:Ik wil best mijn huis aanbieden, maar ik vermoed dat er dan een (groot) deel gaat afhaken nerd
Haha dat vermoed ik ook inderdaad.

Ik wacht nog even af, kan 't echt niet anders, dan mag het wel bij mij thuis. Maar liever bij iemand anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 7:19

Aaah jammer Gemini Sad

Bj mij gaat niet ivm de ruimte en met vriend.

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje ma 26 sep 2011 - 9:50

Hee meiden

Bad news: ik heb geen vrij gekregen Sad echt zo stom! Normaal krijg ik átijd vrij..
(Heb vandaag pas mijn aanvraagbriefje terug gehad Sad
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 20:22

Oooh, jammer Kaboutertje!

Gast
Gast

Bericht  LieveSterre ma 26 sep 2011 - 20:38

Ik ben even terug gaan zoeken naar de datum dat het op de planning staat, lekker slim van mij dat ik daar niet eerder aan heb gedacht angel Maare, ik baal ontzettend Cry want het is zo'n leuk idee, maar ik ben dan op vakantie..

I'm sorry girls! Stiekem hoop ik dat er nog een vervolg op komt op een andere datum. Als dit het geval is kan ik wel even met vriendlief overleggen of het eventueel bij ons kan..
LieveSterre
LieveSterre
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 20:39

Ook jammer LieveSterre...!
Als het een geslaagde middag is, dan komt er wat mij betreft zeker een herhaling Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 26 sep 2011 - 20:43

Wat mij betreft ook smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 11 van 19 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 15 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: