Kledingruil omg. Eindhoven VOL!
+16
Laced
Raindrop
LieveSterre
Snoes
Kaboutertje
Toet
Leine
TukTuk
Niekske
Rovine
Error
Ellusss
Jeanette
Atelier Madame
Penélope
Oasis
20 plaatsers
Pagina 7 van 19
Pagina 7 van 19 • 1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19
Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!
Ik moet stoelen gaan lenen bij mijn moeder, daar moet ik aan denken *hihi*
Gast- Gast
Storm schreef:Zou je de plaatsnaam uit je quoten willen halen Kaboutertje? Het is nou weer niet zo'n grote plaats waar ik heen ga
Done hoelaat spreken we af? Uurtje of 14.00 ? Iedereen mee eens? (vind het voor een zondag wel een mooie tijd )
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Hmmm o ja, ik vier mijn verjaardag op 8 oktober, dus als het misschien wat later op de middag kan...? Misschien voor Storm dan ook makkelijker? Uurtje of 15.00-16.00? Of is dat te laat voor sommige?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
15.00 uur is wel een mooie tijd dan, toch? 16.00 uur vind ik persoonlijk wat laat.
Of misschien de middenweg: 14.30 uur?
@Niekse: Wil je samen reizen? Je kan ook 40% korting op je treinkaartje krijgen dan
@Niekse: Wil je samen reizen? Je kan ook 40% korting op je treinkaartje krijgen dan
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Niekske schreef:Hmmm o ja, ik vier mijn verjaardag op 8 oktober, dus als het misschien wat later op de middag kan...? Misschien voor Storm dan ook makkelijker? Uurtje of 15.00-16.00? Of is dat te laat voor sommige?
Vind ik ook prima hoor.. :-)
Kaboutertje- Kletskop
Oasis schreef:15.00 uur is wel een mooie tijd dan, toch? 16.00 uur vind ik persoonlijk wat laat.
Bedoel je niet 15.30 met de middenweg
Kaboutertje- Kletskop
Als we er dan 15.00 van maken, is het ongeveer 15.30 als iedereen er is het maakt denk ik ook niet uit als er iemand iets later is toch?
@ Oasis: prima, maar ik reis toch gratis met de trein, heb een ns kaart van mijn werk en ik verwacht jou ook de 8e trouwens!
@ Oasis: prima, maar ik reis toch gratis met de trein, heb een ns kaart van mijn werk en ik verwacht jou ook de 8e trouwens!
Niekske- Kletskop
Vind 15.00 uur ook een prima tijd
Kaboutertje- Kletskop
Woeps, idd 15.30 uur. Spreken we 15.00 uur af!
@Niekse: Oke, samen reizen is gezellig toch . En ik ben er bij de 8e!
Oasis- Ratel
Oasis schreef:Woeps, idd 15.30 uur. Spreken we 15.00 uur af!
Das een date jij weet dus ook waar we moeten zijn? Ben benieuwd wat iedereen meeneemt! Ik zal waarschijnlijk wel snacks overhouden van mijn verjaardag, die neem ik ook wel mee!
Niekske- Kletskop
Niekske schreef:Oasis schreef:Woeps, idd 15.30 uur. Spreken we 15.00 uur af!
Das een date jij weet dus ook waar we moeten zijn? Ben benieuwd wat iedereen meeneemt! Ik zal waarschijnlijk wel snacks overhouden van mijn verjaardag, die neem ik ook wel mee!
Ik heb nog geen adres, maar die PM't Gemini nog wel neem ik aan .
Oeh lekker snacks !
Oasis- Ratel
Ik vind 15.00 ook prima, liever niet veel later omdat ik best wel even onderweg ben!
Gemini, wil je mij ook jouw adres ook PM'en?
Komt er nog iemand vanaf denbosch? Dan kunnen we misschien samen reizen/rijden. (Jeanette sowieso toch?)
Gemini, wil je mij ook jouw adres ook PM'en?
Komt er nog iemand vanaf denbosch? Dan kunnen we misschien samen reizen/rijden. (Jeanette sowieso toch?)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
15 uur is prima...
Misschien idd niet veel later, omdat je toch ook wel wat tijd nodig hebt met kijken, passen, ruilen etc...
Willen degenen die komen mij gewoon even een bericht sturen, dan stuur ik mijn gegevens terug.
is er niemand bang voor honden?
Misschien idd niet veel later, omdat je toch ook wel wat tijd nodig hebt met kijken, passen, ruilen etc...
Willen degenen die komen mij gewoon even een bericht sturen, dan stuur ik mijn gegevens terug.
is er niemand bang voor honden?
Gast- Gast
Niet bang maar heb het niet zo op grote honden. Weet niet wat je hebt.
Gast- Gast
Een kleine, die ik in zijn bench op sluit, maar kan me toch voorstellen dat mensen het eng vinden....
Gast- Gast
Ik heb niks tegen honden, als het maar geen kruissnuiver is want daar hou ik niet van
Gast- Gast
Gemini schreef:Als hij dat kan dan bel ik de krant....
Storm
Gast- Gast
Ik ben niet bang voor honden en ik wil ook graag komen.
Al heb ik zelf wel niet superveel om te ruilen denk ik.
15u vind ik prima, liever inderdaad niet later, want ik moet gok ik ook wel een klein uurtje rijden (weet nog niet waar je woont, maar naar Storm is het meestal 40 minuutjes met de auto, dus gok naar jou iets langer)
Gemini, ik stuur je een berichtje!
Al heb ik zelf wel niet superveel om te ruilen denk ik.
15u vind ik prima, liever inderdaad niet later, want ik moet gok ik ook wel een klein uurtje rijden (weet nog niet waar je woont, maar naar Storm is het meestal 40 minuutjes met de auto, dus gok naar jou iets langer)
Gemini, ik stuur je een berichtje!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Theedoosje schreef:Storm schreef:Ik wil niet heel lullig doen maar ik vind eigenlijk dat we al met teveel mensen zijn.Jeanette schreef:Raindrop schreef:Jammer, ik zit zonder werk en vind de treinreis naar Eindhoven nogal prijzig en heb zoveel kleding die ik niet meer aan doe haha.
Ik weet niet van welke kant je moet komen, maar ik kan je wel oppikken bij het station in Den Bosch en dat je met mij verder rijdt, scheelt je toch wat in de kosten.
Ja precies vandaar ook VOL in de tiitel
Lief van je Jeanette! Alleen kom ik juist van de andere kant haha (woon in Belgie en reis altijd vanuit Maastricht naar Eindhoven). Toch bedankt!
En ik zag al dat het topic vol was inderdaad. Maar reageren kan geen kwaad lijkt me...
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
aangezien het in mijn huis is, en er al mensen niet kunnen, kun je wat mij betreft nog wel mee doen, Raindrop, maar ik denk dat het redelijk ver voor je wordt, en ik weet niks over vervoer, gezien ik best dicht op de plek van bestemming woon ;-)
Gast- Gast
Pagina 7 van 19 • 1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Kledingruil meeting omg Eindhoven
» Kledingruil?
» kledingruil drenthe
» Eindhoven
» Meeting Eindhoven
» Kledingruil?
» kledingruil drenthe
» Eindhoven
» Meeting Eindhoven