Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

+16
Laced
Raindrop
LieveSterre
Snoes
Kaboutertje
Toet
Leine
TukTuk
Niekske
Rovine
Error
Ellusss
Jeanette
Atelier Madame
Penélope
Oasis
20 plaatsers

Pagina 10 van 19 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Kledingruil omg. Eindhoven VOL! - Pagina 10 Empty Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

Bericht  Gast do 22 sep 2011 - 19:28

Oh ja, ik ga even een lijstje maken met wie er allemaal definitief komen. De grens was gesteld bij ong. 20 personen toch?
Gemini, je hebt ook gelijk, maar als er mensen afzeggen is er toch weer plek voor nieuwe mensen?

Laced en LieveSterre, ik kan nu nog even niet zeggen of het gaat lukken (qua aantal personen) maar ik ga vanmiddag even kijken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil omg. Eindhoven VOL! - Pagina 10 Empty Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 1:43

Ik zit even te kijken maar ik raak een beetje de draad kwijt.

1. TD
2. Snoes
3. Storm
4. Gemini
5. Oasis
6. Kaboutertje
7. Toetje
8. Jeanette
9. Leine
10. Niekske

Dit zijn de mensen die zich definitief hebben aangemeld, dus er kunnen er nog wel wat bij toch? Gemini wat denk jij? Kan iemand me even helpen? :P

Gast
Gast

Bericht  Snoes vr 23 sep 2011 - 4:34

20 personen is denk ik wel heel erg veel. Ik zou de grens eerder op 15 stellen denk.
Nouja, eigenlijk vind ik dat Gemini dit wel mag bepalen, aangezien het haar huis is natuurlijk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 4:55

Dat is waar maar je hebt altijd afzeggers. Maar 15 vind ik ook een mooi aantal.

Gast
Gast

Bericht  Laced vr 23 sep 2011 - 5:06

Gemini schreef:......maar eigenlijk vind ik wel dat de grens dan eerlijk getrokken moet blijven. Een paar pagina's geleden was het vol, want er was een grens gesteld....

Heb je ook helemaal gelijk in! Is ook niet eerlijk naar anderen toe. Ik sluit gewoon de volgende keer aan. Veel plezier meiden!

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 23 sep 2011 - 5:29

Hey Laced, maar er hebben er inmiddels een paar afgezegd en een aantal hebben nietmeer gereageerd. Ik zie het probleem dan niet?

Gast
Gast

Bericht  Laced vr 23 sep 2011 - 6:13

Storm schreef:Hey Laced, maar er hebben er inmiddels een paar afgezegd en een aantal hebben nietmeer gereageerd. Ik zie het probleem dan niet?

Ik bedoelde het niet verkeerd of sarcastisch hoor! Maar ik wil niemand passeren. En de vrouw des huize moet het goedvinden. Zo bedoelde ik het meer. Maar ik moet sowieso met manlief even de datum bekijken ;-)

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Snoes vr 23 sep 2011 - 7:24

Ik vind ook dat als er mensen afzeggen en er is nog plaats, dat er dan wel gewoon mensen kunnen aanmelden zeg maar. Zolang we maar niet boven het aantal komen dan wat de vrouw des huizes kan/wil.

Dus absoluut geen aanval naar jullie toe, Laced en Lievesterre!!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine vr 23 sep 2011 - 8:00

Ik sta niet in het laatste lijstje, maar had me wel opgegeven. Kom alleen niet als ik heel gaar ben van mijn verjaardag. Wink
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:22

Storm schreef:Oh ja, ik ga even een lijstje maken met wie er allemaal definitief komen. De grens was gesteld bij ong. 20 personen toch?
Gemini, je hebt ook gelijk, maar als er mensen afzeggen is er toch weer plek voor nieuwe mensen?

Laced en LieveSterre, ik kan nu nog even niet zeggen of het gaat lukken (qua aantal personen) maar ik ga vanmiddag even kijken.

Uitleg dan, toen Raindrop zich aanmeldde, was er ook nog geen zekerheid over het aantal deelnemers en waren er een aantal mensen die hadden gezegd 'misschien/onder voorbehoud' ...
Zij werd direct afgewezen want toen stond er inmiddels 'vol' in de topictitel.
Er is toen, buiten door mijzelf, door niemand de optie geopperd dat áls er mensen niet zouden meedoen, zij dan een van die vrijgekomen plaatsen kon innemen, want vol was vol...

Nu melden twee anderen zich aan, nog een heel aantal dagen later, terwijl er nog aldoor vol in de titel staat, en daar wordt direct op in gegaan (behalve door 1 iemand die mijn opmerking quote en het ermee eens was) en daar wordt direct een alternatief voor gezocht. En ik blijf door dit soort acties het gevoel houden dat als je bevriend bent met bepaalde belangrijke mensen in dit topic, of bij het Eindhoven groepje hoort, dat er dan meer mogelijk is....

Ik krijg zélf een heel raar gevoel bij hoe dit loopt...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:24

Hmm, ik snap je gevoel wel hoor Gemini, maar omdat AngelNyn en Elluss zich hadden afgemeld, dacht ik dat er nog wel 2 bij konden.
Ach hoe dan ook, ik heb geen zin om beschuldigd te worden van vriendjespolitiek. Wat stel jij voor dan? Er hebben zich 10 mensen definitief aangemeld, vind je dat genoeg? Ik persoonlijk vind 15 wel een mooi aantal.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:27

Gemini schreef:
Storm schreef:Oh ja, ik ga even een lijstje maken met wie er allemaal definitief komen. De grens was gesteld bij ong. 20 personen toch?

Uitleg dan, toen Raindrop zich aanmeldde, was er ook nog geen zekerheid over het aantal deelnemers en waren er een aantal mensen die hadden gezegd 'misschien/onder voorbehoud' ...
Er is toen, buiten door mijzelf, door niemand de optie geopperd dat áls er mensen niet zouden meedoen, zij dan een van die vrijgekomen plaatsen kon innemen, want vol was vol...

Even nog op dit stukje reageren.

Ik heb nóóit gezegd dat, als er mensen niet konden komen, dat er dan geen plek voor nieuwe mensen was. Maar op het moment dat Raindrop opperde mee te willen doen, hadden we al zoveel aanmeldingen dat er in mijn ogen geen plek meer voor was. Maar nu, een aantal pagina's verder, blijkt dat dat best meevalt. Maar je moet niet zeggen dat je de enige was die geopperd hebt dat er vrijgenomen plaatsen in konden worden genomen want dat is níet zo, ik was het toen al met je eens.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:29

Ik vind mensen erbij geen probleem, dat weet jij ook wel. Het gaat mij om de manier waarop....
Het blijft overkomen alsof je een streepje voor hebt als je bij jullie groepje hoort, of als je bevriend bent met jou ...

Ik zou eerder kijken naar kledingmaten en of het aantal ruilers een beetje steekhoudt. Nit dat er maar 1 iemand is met maat 34, die dus feitelijk 'voor niks' haar kleding meepakt...

Persoonlijk zou ik zeggen 12, dan kunnen die twee laatsten nog mee, en vanaf nu niemand anders meer, wie er ook nog afvalt of wat dan ook...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:31

Storm schreef:
Gemini schreef:

Even nog op dit stukje reageren.

Ik heb nóóit gezegd dat, als er mensen niet konden komen, dat er dan geen plek voor nieuwe mensen was. Maar op het moment dat Raindrop opperde mee te willen doen, hadden we al zoveel aanmeldingen dat er in mijn ogen geen plek meer voor was. Maar nu, een aantal pagina's verder, blijkt dat dat best meevalt. Maar je moet niet zeggen dat je de enige was die geopperd hebt dat er vrijgenomen plaatsen in konden worden genomen want dat is níet zo, ik was het toen al met je eens.

Ik heb nergens jouw naam genoemd. Ik heb gezegd dat het overkomt alsof er wél alternatieven worden gezocht, als je bevriend bent of bij het groepje hoort...
En dat geldt dus niet specifiek voor jou. Iemand die niet eens komt had exact dezelfde houding.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:34

Gemini schreef:Ik vind mensen erbij geen probleem, dat weet jij ook wel. Het gaat mij om de manier waarop....
Het blijft overkomen alsof je een streepje voor hebt als je bij jullie groepje hoort, of als je bevriend bent met jou ...

Ik zou eerder kijken naar kledingmaten en of het aantal ruilers een beetje steekhoudt. Nit dat er maar 1 iemand is met maat 34, die dus feitelijk 'voor niks' haar kleding meepakt...

Persoonlijk zou ik zeggen 12, dan kunnen die twee laatsten nog mee, en vanaf nu niemand anders meer, wie er ook nog afvalt of wat dan ook...
Ik vind het echt niet leuk dat je hierop blijft hameren, ik heb al heel duidelijk aangegeven dat ik NIEMAND voor wil trekken en dat dat absoluut niet mijn bedoeling is. Als ik Laced en LieveSterre nu had gezegd dat ze zeker mee konden doen, zonder naar de aantal deelnemers te kijken, dan was het een ander verhaal geweest. Maar ik heb gezegd dat ik zou kijken naar de mogelijkheden. Bij Raindrop kon dat in mijn ogen niet, omdat er toen al echt veel aanmeldingen waren. maar achteraf gezien valt dat wel mee. Ik probeer echt alles zo eerlijk mogelijk te doen, maar blijkbaar haalt het toch niks uit. Jammer.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:36

Het is aan jou hoe jij het opppakt. Als jij het zo op jezelf wilt betrekken, be my guest.
Dan trek ik me terug en regel jij het, bij jouw thuis.....

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:38

Gemini, meen je dit serieus of is dat gewoon 'dreigen'?
Want in dat geval zorg ik dat het inderdaad bij mij thuis zal plaats vinden, want dit vind ik sneu voor de deelnemers.

Daarbij is het logisch dat ik me aangesproken voel, je zegt in feite dat ik niet eerlijk handel en dat de mensen voorrang krijgen die met mij 'bevriend' zijn, terwijl dat helemaal niet zo is.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:45

Ik wil geen deelnemers teleurstellen, maar ik ben een beetje moe van het gemier....
Je mag niks zeggen want dat wordt direct een belediging. Ik heb niks over jou persoonlijk gezegd, jij betrekt het compleet over jezelf. Als je terug zou lezen zou je zien dat jij niet eens degene bent die direct een alternatief voor die twee voorstelde. Als je mijn stukjes zou lezen, goed zou lezen, zou je zien dat ik nergens jouw naam noem, muv het laatste stukje waarin ik mijn opmerking nogmaals uitleg, dat het op MIJ overkwam alsof bepaalde mensen voorrang hebben...

Ik ben zelf gewoon anders. Als er een grens gesteld wordt, geldt die grens bij mij voor iedereen.
Tot het moment dat de inventarisatie definitief is, en dan enkel in overleg met jou, omdat jij het organiseert en met mij omdat ik de ruimte heb aangeboden. Van geen van die dingen was al sprake. Want er waren 20 aanmeldingen.....niemand weet of bepaalde mensen van de eerste pagina's er nog bij willen, nog steeds mee willen doen, die hebben nog niet gereageerd.

En, nogmaals, mijn moeite was dus ook dat niemand Raindrop de optie heeft gegeven om tóch deel te nemen als er uitvallers waren (ook al komt ze alsnog niet, bij haar was het direct 'nee') en die optie nu wel direct geopperd werd, ondanks dat ik geen definitieve lijst heb, en er ook niet over overlegd was met de mensen die meegingen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:46

Ik heb het nog eens nagelezen en ik zie nergens iets waarvan ik uit kan opmaken dat ik mensen voortrek o.i.d.
Ik heb zelfs nog gezegd dat Raindrop gewoon welkom is, en dat we dan op 20 personen zitten.

AngelNyn zei af, dus kan evt. Laced ervoor in de plaats komen. Elluss heeft ook afgezegd, dus kan LieveSterre wel gewoon komen.

Problem solved?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:48

Gemini, je zegt heel duidelijk: "Het blijft overkomen alsof je een streepje voor hebt als je bij jullie groepje hoort, of als je bevriend bent met jou ..."
Hoe kan ik dit níet op mezelf betrekken?? Zelfs nadat ik verschillende keren heb uitgelegd dat dit niet de bedoeling van mij is, blijft dit gezegd worden.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:52

Maar jij kunt het toch ook onmogelijk objectief lezen?

Op mij komt dat inderdaad zo over, en ik denk niet dat ik daarin alleen ben.
Ik zeg niet dat het zo ís of werkelijk de bedoeling was, maar als je het objectief leest, was er wel een duidelijk verschil.

Wat mij betreft kunnen de twee laatste dames er nog bij, plus die lijst die jij al gezet had, en dan is het goed, maar als nog 1 van de dames van de eerdere pagina's, die zich dus al aangemeld hádden alsnog kan komen, kan dat nog, maar niemand meer die nog niet aangemeld was, begrijp je?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:56

Gemini schreef:

Wat mij betreft kunnen de twee laatste dames er nog bij, plus die lijst die jij al gezet had, en dan is het goed, maar als nog 1 van de dames van de eerdere pagina's, die zich dus al aangemeld hádden alsnog kan komen, kan dat nog, maar niemand meer die nog niet aangemeld was, begrijp je?
Ik snap het.

Voor de rest: ik blijf het gevoel hebben dat ik 'beschuldigd' word van vriendjespolitiek, en zeker omdat je zegt dat je hier niet de enige in bent, krijg ik het gevoel alsof er gekletst is ofzo. Maar goed, het zal allemaal wel. Ik weet van mezelf in ieder geval dat ik het eerlijk probeer te regelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 20:59

Ik klets met niemand want ik ken niemand.
En als ik dat zou doen, waarom zou ik het hier dan zo openlijk in een topic doen, volgens jou beschuldigend?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 21:02

Ik zette 'beschuldigd' onder aanhalingstekens.
Ik weet niet of je met iemand gekletst hebt en dat kan me eerlijk gezegd ook bar weinig schelen. Ik kreeg alleen even dat gevoel. En over dat niemand kennen: I rest my case Wink

Zullen we nu weer gewoon verder gaan met plannen? Voor mij is het nu duidelijk hoe het zit met deelnemers etc. Daar zijn we het over eens toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 24 sep 2011 - 21:03

Ik denk dat er gewoon snel bekenden van Storm reageerden omdat 'we' elkaar al kennen en het dan extra leuk is.
Maar vervelend is het als mensen het gevoel krijgen dat er vriendjespolitiek is want ook is dat bij mij niet de bedoeling. Iedereen was welkom, maar op een gegeven moment zit je met een aantal en moet er ergens een max zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 19 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 14 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: