Kledingruil?
+17
Taeda
Serena
ExpressoB
Ibbeltje
mzcharlotte
snowflakes
Poubelle
Exogenesis
Curious
Blond
Kowalski
Mamsie
Raindrop
Plien84
Leine
Niekske
Toet
21 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kledingruil?
Ik weet niet of het nu hier moet of bij meet&greet, sorry burgemeesters als het verkeerd staat
De vorige editie vond ik zo leuk! Is er animo voor een kledingruil part 2?
De vorige editie vond ik zo leuk! Is er animo voor een kledingruil part 2?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Kledingruil?
Ik wou eerst even kijken of er animo voor was, daarna kunnen we kijken of het de moeite waard is om te organiseren.
Het kan namelijk niet bij mij thuis (of jullie moeten graag met veel mensen op een studentenkamer van 20 m2 zitten ) Er is natuurlijk ook een max aantal personen en we moeten even kijken of de maten enigszins overeen komen.
Het kan namelijk niet bij mij thuis (of jullie moeten graag met veel mensen op een studentenkamer van 20 m2 zitten ) Er is natuurlijk ook een max aantal personen en we moeten even kijken of de maten enigszins overeen komen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik meld mij! Was inderdaad leuk de vorige keer, al hoop ik mij de volgende keer beter te voelen (ik ben het commentaar maar alvast voor...)
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond het de vorige keer ook erg leuk, dus lijkt me gezellig!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Lijkt me superleuk! Alleen dan moet het niet aan de andere kant van het land zijn... Ik kom uit Zwolle en heb volgens mij een redelijk gangbare maat, rond de 38, soms 40.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Lijkt mij leuk! Het kan wel bij mij denk ik. Ruimte zat. Even overleggen met mijn vriend en ligt er ook een beetje aan hoeveel mensen er komen haha. Oh en of ik er nog woon tegen die tijd.. Dat is nogal een onzekere factor haha!
Gast- Gast
Dit lijkt mij ook heel leuk! Hangt uiteraard ook van de plaats en datum af. Ik houd het in da gaten!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Dat lijkt me erg leuk! Ik kijk even aan waar en wanneer het doorgaat.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Hmm klink interessant! Ik heb nog mooie broeken liggen waar ik toch niet meer in ga komen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Nice Ligt bij mij ook wel een beetje aan waar het is en welke maten jullie hebben/willen ruilen, maar anders ga ik er gewoon als vrolijke noot bijzitten
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Mij lijkt het ook wel leuk! Ik heb nu aardig wat kleding die me te groot is in maat L.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Jaa ik wil ook meedoen nu ik zie wie er allemaal meedoen haha (stout he.. eerst afwachten).
Ik heb voornamelijk 34/36 van bovenkleding en 36/38 van onderkleding.
Ik heb ook nog wat sieraden en accessoires die ik niet ik niet draag. Dus wie weet is het ook leuk om daar wat van mee te nemen.
Ik heb voornamelijk 34/36 van bovenkleding en 36/38 van onderkleding.
Ik heb ook nog wat sieraden en accessoires die ik niet ik niet draag. Dus wie weet is het ook leuk om daar wat van mee te nemen.
Gast- Gast
Het lijkt mij ook wel leuk, maar ik denk dat ik wat dikker ben dan de rest. Het zou eventueel wel bij mij kunnen, ik woon in het midden van het land en hoef met niemand rekening te houden.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik houd dit ook in de gaten. Heb veel kleren die niet meer passen of fijn zitten doordat ik ben aangekomen. Zonde eigenlijk, en wie weet kan ik het tegen iets leuks ruilen! Ligt er ook voor mij aan waar en wanneer!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Blond schreef:Het lijkt mij ook wel leuk, maar ik denk dat ik wat dikker ben dan de rest. Het zou eventueel wel bij mij kunnen, ik woon in het midden van het land en hoef met niemand rekening te houden.
Ik wil wel met jou kleding ruilen
Gast- Gast
Ik heb ook diverse sieraden die te ruilen zijn.
Kleding heb ik voornamelijk in maat S/34/36. Ik zie dat het publiek tot nu toe vrij gemengd is, dus dat moet wel goed komen!
Kleding heb ik voornamelijk in maat S/34/36. Ik zie dat het publiek tot nu toe vrij gemengd is, dus dat moet wel goed komen!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik heb ook sieraden, riemen en tassen te ruil. En het kan ook bij mij, ik woon 20 minuten van dordrecht.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Wat een leuk idee! Ik heb ook genoeg kleding, riemen, sieraden en tassen liggen! Ik woon in Zwolle, bij mij zou het ook kunnen .
snowflakes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 249
Het lijkt mij ook wel leuk. Mijn confectiemaat is groot (46/48/50).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Gast- Gast
mzcharlotte schreef:Het lijkt mij ook wel leuk. Mijn confectiemaat is groot (46/48/50).
Mijn maten
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik wil ook wel meedoen. Ik heb maat 36-38-40 in de kast liggen. Ben alleen bang dat mijn kleding misschien niet leuk genoeg is om mee te ruilen..
Is er al een datum/plaats?
Is er al een datum/plaats?
Gast- Gast
Ik hou dit topic in de gaten. Heb veel sierraden en kleding.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dit topic hou ik ook in de gaten, heb weer een hele tas die weg kan, al zitten daar ook kleren bij van mn vriend.
Ik heb trouwens maat xs/s/34/36,
Ik heb trouwens maat xs/s/34/36,
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: