Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eindhoven

+7
Ibbeltje
Kowalski
Rovine
Razz
Liz
Sea of Trees
peach
11 plaatsers

Ga naar beneden

Eindhoven Empty Eindhoven

Bericht  peach za 11 mei 2013 - 23:42

Is de stad leuker om te winkelen of winkelcentrum woenzel ook leuk?l, zag op internet dat ze daar 160? Winkels hebben nl.
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Sea of Trees za 11 mei 2013 - 23:51

Eindhoven is de allerleukste stad van Nederland :cheering:
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Liz zo 12 mei 2013 - 0:33

Winkelcentrum Woensel is niet echt leuk, staat alweer veel leeg. Als je wil shoppen zou ik gewoon de stad ingaan. Eindhoven is super om te shoppen smile
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Razz zo 12 mei 2013 - 0:43

Ik vind Eindhoven ook leuk om te shoppen. Je heb een deel overdekt en een deel niet dus als het slecht weer is zit je er ook best goed smile

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Rovine zo 12 mei 2013 - 1:02

Woensel is geen leuk winkelcentrum om te shoppen, wel praktisch. Ik ga er altijd heen als ik precies weet wat ik nodig heb, het is daar veel minder druk. Maar tegelijk behoorlijk sfeerloos. Binnenstad vind ik leuker, maar ik ken leukere winkelsteden. Zitten veel ketens in Eindhoven, die je overal wel vindt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Gast zo 12 mei 2013 - 1:21

Eens met Rovine. Voor een dagje shoppen kun je beter de binnenstad in gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Kowalski zo 12 mei 2013 - 2:55

Ook eens! Winkelcentrum Woensel is echt zo sfeerloos, niks aan! Eindhoven stad vind ik wel leuk om te winkelen (en te eten en te borrelen en te wonen Eindhoven 394967).
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Ibbeltje zo 12 mei 2013 - 3:20

Ik kies ook voor Eindhoven en niet woensel smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Sea of Trees zo 12 mei 2013 - 3:37

Rovine schreef:Woensel is geen leuk winkelcentrum om te shoppen, wel praktisch. Ik ga er altijd heen als ik precies weet wat ik nodig heb, het is daar veel minder druk. Maar tegelijk behoorlijk sfeerloos. Binnenstad vind ik leuker, maar ik ken leukere winkelsteden. Zitten veel ketens in Eindhoven, die je overal wel vindt.
Dit dus smile
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Fred zo 12 mei 2013 - 3:45

Rovine schreef:Woensel is geen leuk winkelcentrum om te shoppen, wel praktisch. Ik ga er altijd heen als ik precies weet wat ik nodig heb, het is daar veel minder druk. Maar tegelijk behoorlijk sfeerloos. Binnenstad vind ik leuker, maar ik ken leukere winkelsteden. Zitten veel ketens in Eindhoven, die je overal wel vindt.

Klopt, maar dan ben je in de binnenstad vast niet de wat kleinere straatjes ingegaan. Op de Kleine Berg zitten wel aparte winkeltjes.

Eindhoven is qua winkelen gewoon erg praktisch. Alles zit mooi dichtbij elkaar en ze hebben een groot aanbod aan winkels. Qua sfeer wordt de binnenstad gelukkig wel beter de afgelopen jaren. Ze hebben immers niet voor niets de prijs gewonnen voor beste binnenstad van het jaar in Eindhoven.

Zelf vind ik Nijmegen de beste winkelstad gevolgd door Eindhoven. Simpel weg omdat Nijmegen een paar specifieke winkels (oa CD-winkel Kroese etc..) heeft die Eindhoven niet heeft en je er lekker in het Valkhofpark en op de Waalkade kunt wandelen. Even uit het winkelpubliek (al heeft Eindhoven het Dommelsplantsoen waar je ook even kunt wandelen, maar dit ligt al ietsjes verder af van de winkels dan het Valkhof in Nijmegen).
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Carra zo 12 mei 2013 - 4:28

Fred schreef:

Zelf vind ik Nijmegen de beste winkelstad gevolgd door Eindhoven. Simpel weg omdat Nijmegen een paar specifieke winkels (oa CD-winkel Kroese etc..) heeft die Eindhoven niet heeft en je er lekker in het Valkhofpark en op de Waalkade kunt wandelen. Even uit het winkelpubliek (al heeft Eindhoven het Dommelsplantsoen waar je ook even kunt wandelen, maar dit ligt al ietsjes verder af van de winkels dan het Valkhof in Nijmegen.

Als vrouwen gaan winkelen hebben ze over het algemeen geen behoefte om ergens anders in een park te wandelen.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Caro zo 12 mei 2013 - 7:02

Carra schreef:
Fred schreef:

Zelf vind ik Nijmegen de beste winkelstad gevolgd door Eindhoven. Simpel weg omdat Nijmegen een paar specifieke winkels (oa CD-winkel Kroese etc..) heeft die Eindhoven niet heeft en je er lekker in het Valkhofpark en op de Waalkade kunt wandelen. Even uit het winkelpubliek (al heeft Eindhoven het Dommelsplantsoen waar je ook even kunt wandelen, maar dit ligt al ietsjes verder af van de winkels dan het Valkhof in Nijmegen.

Als vrouwen gaan winkelen hebben ze over het algemeen geen behoefte om ergens anders in een park te wandelen.

:cheering:
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Sam zo 12 mei 2013 - 7:05

Ik zou ook Eindhoven stad doen.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  peach zo 12 mei 2013 - 7:55

Dan word het dus gewoon de stad!
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eindhoven Empty Re: Eindhoven

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum