Eindhoven
+7
Ibbeltje
Kowalski
Rovine
Razz
Liz
Sea of Trees
peach
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Eindhoven
Is de stad leuker om te winkelen of winkelcentrum woenzel ook leuk?l, zag op internet dat ze daar 160? Winkels hebben nl.
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Re: Eindhoven
Eindhoven is de allerleukste stad van Nederland
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Winkelcentrum Woensel is niet echt leuk, staat alweer veel leeg. Als je wil shoppen zou ik gewoon de stad ingaan. Eindhoven is super om te shoppen
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Ik vind Eindhoven ook leuk om te shoppen. Je heb een deel overdekt en een deel niet dus als het slecht weer is zit je er ook best goed
Razz- Kletskop
- Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13
Woensel is geen leuk winkelcentrum om te shoppen, wel praktisch. Ik ga er altijd heen als ik precies weet wat ik nodig heb, het is daar veel minder druk. Maar tegelijk behoorlijk sfeerloos. Binnenstad vind ik leuker, maar ik ken leukere winkelsteden. Zitten veel ketens in Eindhoven, die je overal wel vindt.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ook eens! Winkelcentrum Woensel is echt zo sfeerloos, niks aan! Eindhoven stad vind ik wel leuk om te winkelen (en te eten en te borrelen en te wonen ).
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik kies ook voor Eindhoven en niet woensel
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Dit dusRovine schreef:Woensel is geen leuk winkelcentrum om te shoppen, wel praktisch. Ik ga er altijd heen als ik precies weet wat ik nodig heb, het is daar veel minder druk. Maar tegelijk behoorlijk sfeerloos. Binnenstad vind ik leuker, maar ik ken leukere winkelsteden. Zitten veel ketens in Eindhoven, die je overal wel vindt.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Rovine schreef:Woensel is geen leuk winkelcentrum om te shoppen, wel praktisch. Ik ga er altijd heen als ik precies weet wat ik nodig heb, het is daar veel minder druk. Maar tegelijk behoorlijk sfeerloos. Binnenstad vind ik leuker, maar ik ken leukere winkelsteden. Zitten veel ketens in Eindhoven, die je overal wel vindt.
Klopt, maar dan ben je in de binnenstad vast niet de wat kleinere straatjes ingegaan. Op de Kleine Berg zitten wel aparte winkeltjes.
Eindhoven is qua winkelen gewoon erg praktisch. Alles zit mooi dichtbij elkaar en ze hebben een groot aanbod aan winkels. Qua sfeer wordt de binnenstad gelukkig wel beter de afgelopen jaren. Ze hebben immers niet voor niets de prijs gewonnen voor beste binnenstad van het jaar in Eindhoven.
Zelf vind ik Nijmegen de beste winkelstad gevolgd door Eindhoven. Simpel weg omdat Nijmegen een paar specifieke winkels (oa CD-winkel Kroese etc..) heeft die Eindhoven niet heeft en je er lekker in het Valkhofpark en op de Waalkade kunt wandelen. Even uit het winkelpubliek (al heeft Eindhoven het Dommelsplantsoen waar je ook even kunt wandelen, maar dit ligt al ietsjes verder af van de winkels dan het Valkhof in Nijmegen).
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Fred schreef:
Zelf vind ik Nijmegen de beste winkelstad gevolgd door Eindhoven. Simpel weg omdat Nijmegen een paar specifieke winkels (oa CD-winkel Kroese etc..) heeft die Eindhoven niet heeft en je er lekker in het Valkhofpark en op de Waalkade kunt wandelen. Even uit het winkelpubliek (al heeft Eindhoven het Dommelsplantsoen waar je ook even kunt wandelen, maar dit ligt al ietsjes verder af van de winkels dan het Valkhof in Nijmegen.
Als vrouwen gaan winkelen hebben ze over het algemeen geen behoefte om ergens anders in een park te wandelen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Fred schreef:
Zelf vind ik Nijmegen de beste winkelstad gevolgd door Eindhoven. Simpel weg omdat Nijmegen een paar specifieke winkels (oa CD-winkel Kroese etc..) heeft die Eindhoven niet heeft en je er lekker in het Valkhofpark en op de Waalkade kunt wandelen. Even uit het winkelpubliek (al heeft Eindhoven het Dommelsplantsoen waar je ook even kunt wandelen, maar dit ligt al ietsjes verder af van de winkels dan het Valkhof in Nijmegen.
Als vrouwen gaan winkelen hebben ze over het algemeen geen behoefte om ergens anders in een park te wandelen.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou ook Eindhoven stad doen.
Sam- Kletskop
- Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12
Dan word het dus gewoon de stad!