Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

+16
Laced
Raindrop
LieveSterre
Snoes
Kaboutertje
Toet
Leine
TukTuk
Niekske
Rovine
Error
Ellusss
Jeanette
Atelier Madame
Penélope
Oasis
20 plaatsers

Pagina 19 van 19 Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Ga naar beneden

Kledingruil omg. Eindhoven VOL! - Pagina 19 Empty Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

Bericht  Rovine di 11 okt 2011 - 0:37

Ik heb een herinnering in mijn telefoon gezet voor 11 januari om een topic te openen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil omg. Eindhoven VOL! - Pagina 19 Empty Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

Bericht  Jeanette di 11 okt 2011 - 2:54

Storm schreef:Oehh Jeanette, ben benieuwd, volgens mij heb jij veel leuke kleding Very Happy

Nou, ik koop teveel en waarvan ik een groot gedeelte amper aantrek, dus heb altijd teveel haha. Daarom vond ik het zo super balen dat ik afgelopen zondag ziek moest zijn!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Oasis di 11 okt 2011 - 4:33

Nobucta schreef:Ik heb een herinnering in mijn telefoon gezet voor 11 januari om een topic te openen.

Goedzo!! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 4:35

Hoe hebben jullie het gedaan eigenlijk? Gewoon alles op een hoop gooien en er tussen zoeken wat je leuk vindt?

Gast
Gast

Bericht  Niekske di 11 okt 2011 - 4:42

Jolee schreef:Hoe hebben jullie het gedaan eigenlijk? Gewoon alles op een hoop gooien en er tussen zoeken wat je leuk vindt?

Iedereen heeft eerst alles laten zien wat ze bij zich had, zodat de rest wist wat er allemaal lag. En daarna was het inderdaad graaien in de grote hoop smile Klinkt rommelig, maar het verliep eigenlijk best prima.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 4:57

En wat als meerdere mensen hetzelfde wilde hebben? (m'n zus wil het binnenkort ook gaan doen, dus ben even nieuwsgierig)

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 11 okt 2011 - 5:00

Jolee schreef:En wat als meerdere mensen hetzelfde wilde hebben? (m'n zus wil het binnenkort ook gaan doen, dus ben even nieuwsgierig)
Ik zag je naam en dacht: Aaaah leuk, Jolee komt ooook! Very Happy

Maar helaas Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 5:12

Hahaha, nou dat weet ik niet zo goed. Wink Weet niet waar jullie het willen houden? En het grootste punt, of ik wel durf. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 6:03

Nou als je wat had gevonden vroeg je of er nog iemand dat wilde en eigenlijk was iedereen vrijgevig en verliep het goed.

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 11 okt 2011 - 6:43

Jolee schreef:Hahaha, nou dat weet ik niet zo goed. Wink Weet niet waar jullie het willen houden? En het grootste punt, of ik wel durf. Very Happy
In Eindhoven, en tuurlijk durf je Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Niekske di 11 okt 2011 - 19:40

Hoe meer hoe leuker! En hoe meer keuze, haha smile lijkt me erg leuk om het nog eens te doen ja, goed bezig met de reminder Nobucta!

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast wo 19 okt 2011 - 20:34

Ik zet 11 januari ook in mijn telefoon als reminder dat ik me aan MOET melden voordat het vol is Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:56

kunnen we ons ook al niet bij deze aanmelden :P

Gast
Gast

Bericht  Snoes do 20 okt 2011 - 6:59

Alex schreef:Ik zet 11 januari ook in mijn telefoon als reminder dat ik me aan MOET melden voordat het vol is Very Happy
Moeha, +1! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette za 22 okt 2011 - 0:47

Lily schreef:kunnen we ons ook al niet bij deze aanmelden :P

Ja precies! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Oasis za 22 okt 2011 - 8:52

Jeanette schreef:
Lily schreef:kunnen we ons ook al niet bij deze aanmelden :P

Ja precies! :P

Voel je vrij een topic aan te maken Wink
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 19 Vorige  1 ... 11 ... 17, 18, 19

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: