Kledingruil omg. Eindhoven VOL!
+16
Laced
Raindrop
LieveSterre
Snoes
Kaboutertje
Toet
Leine
TukTuk
Niekske
Rovine
Error
Ellusss
Jeanette
Atelier Madame
Penélope
Oasis
20 plaatsers
Pagina 12 van 19
Pagina 12 van 19 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19
Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!
Lijkt me ook leuk! Maar met hoeveel zijn we nu nog, en waar en wanneer wordt het gehouden? Nog steeds 9 oktober?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk dat we ongeveer met 10 zijn?
En ik denk nog steeds 9 oktober?
En ik denk nog steeds 9 oktober?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dit was volgens mij het laatste ljsjtje uit het topic:
(weg gestreept die niet komen)
1. TD
2. Snoes
3. Storm
4. Nobucta
5. Oasis
6. Toetje
7. Jeanette
8. Leine
9.. Niekske
(weg gestreept die niet komen)
1. TD
2. Snoes
3. Storm
4. Nobucta
5. Oasis
6. Toetje
7. Jeanette
8. Leine
9.. Niekske
Laatst aangepast door Theedoosje op di 27 sep 2011 - 0:13; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
+ Nobucta waarschijnlijk wel.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:+ Nobucta waarschijnlijk wel.
Heb ff aangepast
Gast- Gast
Oke, mooi aantal! Bij mij thuis gaat het helaas ook niet, ik heb 2 katten en die moeten in de huiskamer blijven anders slopen ze het hele huis. En ja, wordt beetje druk dan, 9 vrouwen en 2 katten in een ruimte haha
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Dus deze meiden komen:
1. TD
2. Snoes
3. Storm
4. Nobucta
5. Oasis
6. Toetje
7. Jeanette
8. Leine
9. Niekske
Qua locatie vallen TD, Snoes, Oasis en Nobucta in elk geval af als ik me goed herinner. En toetje en jeanette, jullie komen niet bij E.indhoven uit de buurt toch? Blijven Storm, Leine en ik over. Ik wil zelf echt de noodoplossing blijven, ook nu met de verhuizing enzo, maar ik kan ook moeilijk van andere gaan vragen hun huisje ter beschikking te stellen.
Ik ben al hard aan het inpakken en ik hoop op 7 okt al veel over te verhuizen. Dan heb ik in elk geval plaats maar ik kan dus pas laat zeggen of het bij mij kan (en ik zal dan even met vriendlief moeten overleggen... hmm daar moet ik ook maar aan gaan wennen )
1. TD
2. Snoes
3. Storm
4. Nobucta
5. Oasis
6. Toetje
7. Jeanette
8. Leine
9. Niekske
Qua locatie vallen TD, Snoes, Oasis en Nobucta in elk geval af als ik me goed herinner. En toetje en jeanette, jullie komen niet bij E.indhoven uit de buurt toch? Blijven Storm, Leine en ik over. Ik wil zelf echt de noodoplossing blijven, ook nu met de verhuizing enzo, maar ik kan ook moeilijk van andere gaan vragen hun huisje ter beschikking te stellen.
Ik ben al hard aan het inpakken en ik hoop op 7 okt al veel over te verhuizen. Dan heb ik in elk geval plaats maar ik kan dus pas laat zeggen of het bij mij kan (en ik zal dan even met vriendlief moeten overleggen... hmm daar moet ik ook maar aan gaan wennen )
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Nee, ik woon bij Den Bosch, dus niet bij jullie in de richting. Ik heb er zelf geen problemen mee als er beesten zijn, zolang ze de kleding maar niet mollen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nee, ik val ook af, sorry. Ik heb alleen een kamer van 3x4, dus dat gaat echt niet passen. En heb al helemaal geen zitplekken genoeg voor iedereen..
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Hier zou het goed gaan, maar ik kan helaas echt niet op die dag.
Gast- Gast
Storm, wat is precies de reden dat het niet bij jou kan (ofja als laatste optie)? Is het omdat je dan tegen die tijd je hele huis netjes wilt hebben voor als iedereen komt, of omdat M & M dan weg 'moeten'? Want als het eerste het geval is, je weet het he, ik kom je met plezier helpen om alles picobello te krijgen en het goed georganiseerd te hebben.
Maar als het laatste de reden is, dan snap ik het ook heel goed natuurlijk!
Maar als het laatste de reden is, dan snap ik het ook heel goed natuurlijk!
Snoes- Lady Post-a-lot
Allebei wel een beetje. Ik heb de avond ervoor een feestje en ik weet niet hoe gaar ik ben, maar ik weet niet of ik het trek om last minute alles te moeten poetsen enzo (je kent me, perfectionist als ik ben, moet alles schoon zijn).
Het scheelt wel dat jij eventueel mee wil helpen en dat het pas laat in de middag wordt gehouden
Het scheelt wel dat jij eventueel mee wil helpen en dat het pas laat in de middag wordt gehouden
Gast- Gast
Hey wat leuk een kledingruil!
Ik heb niet het hele topic doorgelezen (alleen de eerste en de laatste paar pagina's) maar ik vroeg me af of er misschien nog een plekje vrij is?
Ik heb genoeg kleding in maat small en heel wat accessoires!
Ik heb niet het hele topic doorgelezen (alleen de eerste en de laatste paar pagina's) maar ik vroeg me af of er misschien nog een plekje vrij is?
Ik heb genoeg kleding in maat small en heel wat accessoires!
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
Heej dames! Ik heb met mijn vriend overlegd en we kunnen bij mij kledingruilen. Hij wil naar de marathon gaan kijken, dus verhuizen wordt em toch niet. Het is hier niet heel groot, zo'n 12 meiden is wel de max dan, maar daar zitten we nog onder geloof ik
Niekske- Kletskop
Niekske, weet je het zeker? Ik vind het heel tof van je dat je jullie plekje aan wil bieden.
Nicola, wat mij betreft kun je nog gewoon meedoen hoor! Er is volgens mij nog plek.
LieveSterre, doe jij ook nog mee? Kaboutertje en Laced hebben afgezegd helaas, maar van mij ben je nog welkom en we zijn echt niet eng
Nicola, wat mij betreft kun je nog gewoon meedoen hoor! Er is volgens mij nog plek.
LieveSterre, doe jij ook nog mee? Kaboutertje en Laced hebben afgezegd helaas, maar van mij ben je nog welkom en we zijn echt niet eng
Gast- Gast
Ja ik weet het zeker het is dan wel in mijn oude appartementje trouwens, het nieuwe zal nog niet klaar zijn denk ik.
Niekske- Kletskop
Oké, fijn dat het bij Niekske kan, heel erg fijn meid!
Maar als het niet had gekund, had ik Storm gewoon geholpen met haar huis. Misschien als back-up plan gebruiken (mocht Niekske om de één of andere reden niet kunnen/ziek zijn o.i.d.) dat het bij Storm gebeurd en dat ik gewoon tegen de middag al naar haar toe ga om haar te helpen en dat het dan pas om 15u ofzo doorgaat?
Maar als het niet had gekund, had ik Storm gewoon geholpen met haar huis. Misschien als back-up plan gebruiken (mocht Niekske om de één of andere reden niet kunnen/ziek zijn o.i.d.) dat het bij Storm gebeurd en dat ik gewoon tegen de middag al naar haar toe ga om haar te helpen en dat het dan pas om 15u ofzo doorgaat?
Snoes- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Niekske, weet je het zeker? Ik vind het heel tof van je dat je jullie plekje aan wil bieden.
@Storm: ik kan helaas niet i.v.m. het feit dat ik op vakantie ben.. Vind het wel onzettend jammer, heb veel te veel kleding die ik niet meer aan doe. Dus ik hoop dat er een vervolg komt, maarja, dan heeft niemand meer iets te ruilen haha. Maar veel plezier meiden!
LieveSterre- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11
Kan iedereen ook nog even je maat in het rijtje zetten, dat lijkt me wel zo handig..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
1. TD
2. Snoes
3. Storm
4. Nobucta
5. Oasis
6. Toetje mt 34/36/38/S/M. Schoen 37/38
7. Jeanette
8. Leine
9.. Niekske
2. Snoes
3. Storm
4. Nobucta
5. Oasis
7. Jeanette
8. Leine
9.. Niekske
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:1. TD 48/50 Schoen 38
2. Snoes
3. Storm
4. Nobucta
5. Oasis
7. Jeanette
8. Leine
9.. Niekske
Gast- Gast
Storm schreef:Niekske, weet je het zeker? Ik vind het heel tof van je dat je jullie plekje aan wil bieden.
Oh wat super, als de andere dames geen bezwaar hebben dan kom ik gezellig meedoen! Ik las in het begin van het topic dat iedereen ook iets lekkers meeneemt? Gaat dat ook nog steeds door.
Ik heb trouwens maat S
Rosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10
1. TD 48/50 Schoen 38
2. Snoes
3. Storm
4. Nobucta
5. Oasis
7. Jeanette mt (soms 36), 38, 40 schoenen maat 38
8. Leine
9.. Niekske
2. Snoes
3. Storm
4. Nobucta
5. Oasis
7. Jeanette mt (soms 36), 38, 40 schoenen maat 38
8. Leine
9.. Niekske
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Niekske, het is nu dus definitief bij jouw thuis? Zou je dan je adres willen pm'en?
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Niekske, het is nu dus definitief bij jouw thuis? Zou je dan je adres willen pm'en?
Je hebt PM!
Voor de rest: laat me even weten als je mijn adres wilt, ik vind het niet zo prettig om dat in het wilde weg aan iedereen te PM-en
Niekske- Kletskop
Pagina 12 van 19 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Kledingruil meeting omg Eindhoven
» Kledingruil?
» kledingruil drenthe
» Eindhoven
» Meeting Eindhoven
» Kledingruil?