Op stap in Eindhoven
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Op stap in Eindhoven
Hebben jullie tips? Wat is gezellig en wat niet?
Het plan is om morgen op stap te gaan met z'n vieren. Er zijn 2 meiden bij die nog geen 18 zijn. Ik kom zelf niet heel vaak in de stad, dus tips zijn meer dan welkom!
Ik ben benieuwd!
Het plan is om morgen op stap te gaan met z'n vieren. Er zijn 2 meiden bij die nog geen 18 zijn. Ik kom zelf niet heel vaak in de stad, dus tips zijn meer dan welkom!
Ik ben benieuwd!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Re: Op stap in Eindhoven
Het is goed dat je erbij vermeld dat niet iedereen 18 is. Ik wilde eigenlijk zeggen : Thomas, Spijker, Bongo Beach. Maar dit is allemaal 18+ of 21+..
Dit zijn eigenlijk de cafés waar ik het meest kom. Eigenlijk heb je dus niet zoveel aan mijn antwoord
Dit zijn eigenlijk de cafés waar ik het meest kom. Eigenlijk heb je dus niet zoveel aan mijn antwoord
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Goed om te weten Kaboutertje! Weet jij of ze daar ook echt op controleren?
Hopelijk heeft iemand anders nog leuke tips.
Hopelijk heeft iemand anders nog leuke tips.
Leine- Prater
Als ik in Eindhoven op stap ga, ga ik ook vooral naar de Thomas en de Spijker. Soms de Stunt. Ik weet eigenlijk niet hoe streng ze daar controleren. Ik zie wel eens uitsmijters bij de deur staan, maar weet niet hoe streng ze zijn.
Eigenlijk heb je niet zoveel aan mijn reactie dus. In ieder geval veel plezier morgen!
Eigenlijk heb je niet zoveel aan mijn reactie dus. In ieder geval veel plezier morgen!
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Dankjewel Zonnetje! Heb net even gekeken op de sites van de Thomas en de Spijker, maar dat is 21+, ze zouden misschien voor 18 kunnen doorgaan, maar 21 gaat niet lukken denk ik..
De cafe's aan de markt, is dat misschien iets? Of iemand anders nog een goede tip?
De cafe's aan de markt, is dat misschien iets? Of iemand anders nog een goede tip?
Leine- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Ook ik eindelijk... (stap voor stap fotos)
» Op stap
» Ga jij nog wekelijks op stap?
» Welke stap na Clomid?
» Op stap zonder buggy
» Op stap
» Ga jij nog wekelijks op stap?
» Welke stap na Clomid?
» Op stap zonder buggy
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: