Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

+16
Laced
Raindrop
LieveSterre
Snoes
Kaboutertje
Toet
Leine
TukTuk
Niekske
Rovine
Error
Ellusss
Jeanette
Atelier Madame
Penélope
Oasis
20 plaatsers

Pagina 6 van 19 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Kledingruil omg. Eindhoven VOL! - Pagina 6 Empty Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 7:53

Pippa schreef:
Storm schreef:Oh en ik wil even heel duidelijk maken dat ik niemand voortrek en dat dat mijn intentie ook helemaal niet is, zo ben ik niet.

Maar je moet ergens een grens trekken als je zegt dat die vol is, is het jammer, maar dan zit je vol, toch?
Ja en de reden is heel simpel, omdat het anders gewoonweg niet past en het niet prettig kleding ruilen is. Bij een 'normale' meeting prima, maar bij kleding ruilen lijkt het me niet handig als er zoveel meiden komen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil omg. Eindhoven VOL! - Pagina 6 Empty Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 7:54

PrinsesBo schreef:
Gemini schreef:Ik verwacht op zn minst een respectvolle reactie PrinsesBo...

Dat jij het zo niet ziet of bedoeld hebt, gelukkig, maar ik schrijf heel netjes dat het voor mij zo VOELT en ik heb niemand beschuldigd...

Dus dan vind ik het erg onprettig dat jij nu zegt dat het 'de grootst mogelijke onzin IS'

Wees ajb niet zo op je teentjes getrapt.
Jij doet nu net of we een kleuterschool zijn waar een bepaald iemand buiten zou worden gesloten. Dat is gewoon pertinent niet waar, maar op een gegeven moment moet je gewoon bij een bepaald aantal mensen stoppen. En of jij, ik, Theedoosje of weet ik wie dat was geweest, dat heeft er niks mee van doen.

Ik doe niet op mijn teentjes getrapt, jij reageert hoogst onrespectvol. Sowieso, kun jij al niet zeggen of iets zo IS of niet. Voor mij voelde het zo, of jij dat nu leuk vindt of niet, of jij het nu zo bedoelt of niet, voor mij leek het even zo...

Ik weet nu dat Stórm het in ieder geval niet zo bedoeld heeft, maar ik vind jou eerste reactie nog steeds getuigen van weinig respect.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 7:55

Gemini schreef:Maar vond jij het vol, met die achttien mensen?
Want...stel dat daarvan maar de helft daadwerkelijk mee doet, kan dan iemand die net te laat was met meedoen, alsnog mee doen?
Ik vind 18 meiden eigenlijk al te veel ja, vandaar dat ik een lijn heb getrokken. En ja, als er meiden afzeggen mogen er gerust andere meiden voor in de plaats komen, dat maakt me echt niets uit. Maar ik heb nooit gezegd dat dat niet mogelijk is.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 8:04

dan zitten wij op 1 lijn Storm.., ik heb het dan gewoon zelf anders opgepakt. Ik ben erg gevoelig voor buitensluiten....

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 8:05

Laat maar. Veel plezier met de kledingruil!

Laatst aangepast door Pippa op ma 19 sep 2011 - 8:08; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 8:07

Dat is niet erg Gemini, ik hou zelf ook niet van buitensluiten! Als je maar weet dat dat hier niet het geval is hoor smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 8:13

Ik weet het en vind het fijn dat jij er serieus op in ging smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 19:06

Van mij was het ook niet bedoelt als buitensluiten maar ook de reden als wat Storm zegt.
Misschien dat er anderen ook een kledingruil kunnen organiseren?

Gast
Gast

Bericht  Niekske ma 19 sep 2011 - 19:41

Misschien even een inventarisatie maken van wie er nu ook komen op 9 oktober? En dan ook bekijken waar we het gaan doen? Gemini, woon je in Eindhoven of bij Eindhoven? smile dat maakt voor sommige misschien nog wel wat uit, ik heb zelf bijv geen auto en wel een berg kleren, ik ga dan liever niet met het OV laughcry

Wat ik zover onthouden heb:

Niekske, AngelNyn,TD, Ellusss, Oasis, Snoes, Jeanette, Kaboutertje, Storm, Gemini, Toetje

Wie nog meer?

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 19:57

Ik woon bij Eindhoven, maar wel naast een station, is aan het einde van mijn straat...

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 19:59

Gemini schreef:Ik woon bij Eindhoven, maar wel naast een station, is aan het einde van mijn straat...

Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 20:04

Theedoosje schreef:
Gemini schreef:Ik woon bij Eindhoven, maar wel naast een station, is aan het einde van mijn straat...

Cool

Word je al moe van jezelf?
Ik wil niet steeds dat je hint wie ik kan zijn, dat is niet fijn.....

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 20:27

Gemini, kan het dus bij jou thuis? Waar woon je?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 20:51

9 oktober kan ik niet maar dan wens ik jullie iig heel veel plezier toe smile

Gast
Gast

Bericht  Rovine ma 19 sep 2011 - 20:54

9 oktober wordt een last-minute misschien voor mij.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 20:58

Als het op een zondag is, kan het bij mij thuis, ja hoor.
Ik woon alleen, ik heb een hond, maar die kan ik in zijn bench doen. Ik heb wel alleen maar een woonkamer en een slaapkamer, dus niet gigantisch veel ruimte, maar jullie zijn wel heel welkom. Kleding uitwisselen in de woonkamer, en passen kan dan in slaapkamer, badkamer, gang en toilet, wat denken jullie?

Ik woon op nog geen vijf minuten lopen van een station.

Laatst aangepast door Gemini op ma 19 sep 2011 - 21:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 21:11

Ik zit zelf eigenlijk nog te twijfelen over 9 oktober
8 oktober heb ik een feestje in *blup* (niet naast de deur) en ik zou daar blijven slapen. Moet dus even kijken hoe brak ik ben en of ik het haal dan. Maar dat laat ik wel optijd weten. Anders andere datum?

Laatst aangepast door Storm op ma 19 sep 2011 - 23:25; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 21:14

Ik neem aan dat het sowieso 's middags wordt?
Maar voor mij is zoals ik zei, elke zondag prima...

Gast
Gast

Bericht  Oasis ma 19 sep 2011 - 21:17

9 oktober konden wel de meeste meiden toch?

Ennuh, ik vind het prima om bij Gemini te doen, is goed te bereiken met OV smile
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Kaboutertje ma 19 sep 2011 - 23:14

Storm schreef:Ik zit zelf eigenlijk nog te twijfelen over 9 oktober
8 oktober heb ik een feestje in W.intelre (niet naast de deur) en ik zou daar blijven slapen. Moet dus even kijken hoe brak ik ben en of ik het haal dan. Maar dat laat ik wel optijd weten. Anders andere datum?

Jij móet gewoon mee, huppakee! Dan pik ik je thuis op Wink Ik voel een deal opkomen angel
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 23:19

Kaboutertje schreef:
8 oktober heb ik een feestje in W.intelre (niet naast de deur) en ik zou daar blijven slapen. Moet dus even kijken hoe brak ik ben en of ik het haal dan. Maar dat laat ik wel optijd weten. Anders andere datum?

Jij móet gewoon mee, huppakee! Dan pik ik je thuis op Wink Ik voel een deal opkomen angel
afro afro afro Ik voel ook een deal aankomen!!

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje ma 19 sep 2011 - 23:21

Storm schreef:
Kaboutertje schreef:
8 oktober heb ik een feestje in *WEG* (niet naast de deur) en ik zou daar blijven slapen. Moet dus even kijken hoe brak ik ben en of ik het haal dan. Maar dat laat ik wel optijd weten. Anders andere datum?

afro afro afro Ik voel ook een deal aankomen!!

Goedzo Wink

Laatst aangepast door Kaboutertje op ma 19 sep 2011 - 23:27; in totaal 1 keer bewerkt
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 23:22

Zou je de plaatsnaam uit je quoten willen halen Kaboutertje? Het is nou weer niet zo'n grote plaats waar ik heen ga :P

Gast
Gast

Bericht  Oasis ma 19 sep 2011 - 23:22

Mooi, dus 9 oktober it is? At Gemini's place?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 23:23

Leuk! Jullie zijn hartstikke welkom hoor!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 19 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 12 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: