Kledingruil omg. Eindhoven VOL!
+16
Laced
Raindrop
LieveSterre
Snoes
Kaboutertje
Toet
Leine
TukTuk
Niekske
Rovine
Error
Ellusss
Jeanette
Atelier Madame
Penélope
Oasis
20 plaatsers
Pagina 9 van 19
Pagina 9 van 19 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19
Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!
Gemini schreef:Ik ben ook voor achten al op op zondag!! :-)
Mij niet gezien haha. Zondag is relaxdag voor mij als ik vrij ben
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik meld me ook weer! Heb net even alles geprobeerd bij te lezen. 9 oktober is prima voor mij!Niekske schreef:Misschien even een inventarisatie maken van wie er nu ook komen op 9 oktober? En dan ook bekijken waar we het gaan doen? Gemini, woon je in Eindhoven of bij Eindhoven? dat maakt voor sommige misschien nog wel wat uit, ik heb zelf bijv geen auto en wel een berg kleren, ik ga dan liever niet met het OV
Wat ik zover onthouden heb:
Niekske, AngelNyn,TD, Ellusss, Oasis, Snoes, Jeanette, Kaboutertje, Storm, Gemini, Toetje, Leine
Wie nog meer?
Ik vind het stiekem nog wel een beetje eng hoor, maar lijkt me ook heel gezellig!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Storm: goed idee om nog even tassen, riemen, accessoires etc door te spitten! Daar heb ik ook heel veel dat ik niet meer draag. Haha, ik ben echt heel benieuwd
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10
Ohja inderdaad, ik ga ook nog kijken of ik accessoires heb die ik niet meer gebruik/niet heb gebruikt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat jammer dat het vol zit! Kan na m'n bevalling wel een nieuwe garderobe gebruiken
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Laced schreef:Wat jammer dat het vol zit! Kan na m'n bevalling wel een nieuwe garderobe gebruiken
Maar er zijn wat afgehaakt geloof ik, dus misschien is er nu weer plek? Lijkt me superleuk als jij er ook bij bent!!
@ Organisator Storm : is er nog plek voor Laced?
Kaboutertje- Kletskop
Als de mensen die definitief willen komen dit even doorgeven, dan kan ik even een lijstje maken! Laced is wat mij betreft nog wel welkom hoor, volgens mij had er ook nog iemand afgezegd.
Gast- Gast
Kijk eerst maar met hoeveel jullie definitief zijn, mocht er dan nog een plekje beschikbaar zijn, zou ik er graag bij willen zijn. En anders is het jammer de bammer!
Laced- Kletskop
Wat sportief dat je het zo op neemt! welke kledingmaat heb je nu Laced? Weeg je nu meer of minder dan eerst?Laced schreef:Kijk eerst maar met hoeveel jullie definitief zijn, mocht er dan nog een plekje beschikbaar zijn, zou ik er graag bij willen zijn. En anders is het jammer de bammer!
Gast- Gast
Had Laced eerst een andere naam?
Maar ik denk dat er sowieso nog wel afzeggingen komen hoor, AngelNyn kan al niet bijvoorbeeld.
Ik meld me definitief aan sowieso
Maar ik denk dat er sowieso nog wel afzeggingen komen hoor, AngelNyn kan al niet bijvoorbeeld.
Snoes- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Wat sportief dat je het zo op neemt! welke kledingmaat heb je nu Laced? Weeg je nu meer of minder dan eerst?Laced schreef:Kijk eerst maar met hoeveel jullie definitief zijn, mocht er dan nog een plekje beschikbaar zijn, zou ik er graag bij willen zijn. En anders is het jammer de bammer!
Heb maat 36, maat 's /m. Beetje afhankelijk van het merk. Weeg nu overigens minder dan voor mijn zwangerschap, min 2 kilo extra. Ook is mijn buik veel minder. Raar hè, denk dat het komt omdat ik tijdens de zwangerschap heel minimaal heb (kunnen) eten.
Laced- Kletskop
Goed zeg Laced! Wilde dat ik minder woog, kom alleen maar aan tegenwoordig.
Gast- Gast
Snoes schreef:Had Laced eerst een andere naam?
Ik ben geen "oude" bekende. Ik ken kaboutertje en storm persoonlijk!
Laced- Kletskop
Oh oké, leuk
Snoes- Lady Post-a-lot
Misschien even een inventarisatie van wie er nu definitief komen? Wat ik nu uit mijn hoofd heb onthouden (dus sorry als ik iemand vergeet...):
1. TD
2. Snoes
3. Storm
4. Gemini
5. Oasis
6. Kaboutertje
7. Toetje
8. Jeanette
9. Leine
10. Niekske
Dan is Laced nog ovb en Elluss heeft niet meer gereageerd sinds we de 9e hebben vastgelegd. Dan mis ik vast nog meer mensen uit het begin van dit topic dusssss wie missen we nog en komt er nog meer op 9 oktober?
1. TD
2. Snoes
3. Storm
4. Gemini
5. Oasis
6. Kaboutertje
7. Toetje
8. Jeanette
9. Leine
10. Niekske
Dan is Laced nog ovb en Elluss heeft niet meer gereageerd sinds we de 9e hebben vastgelegd. Dan mis ik vast nog meer mensen uit het begin van dit topic dusssss wie missen we nog en komt er nog meer op 9 oktober?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Ik denk dat het voor mij een lastminutebeslissing wordt. Vier mijn verjaardag die avond ervoor en als ik heel erg brak ben blijf ik thuis uitbrakken denk ik.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ohhh als Laced erbij is, dan wil ik ook heel graag Dusse mochten er afvallers zijn, dan hoor ik het graag!
LieveSterre- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11
Oh haha, ik zie dat ik op pagina 6 ook al had gezegd dat ik wel interesse zou hebben als er afvallers zouden zijn. Maare als Laced kom, dan durf ik sowieso ook wel want dan ken ik tenminste al iemand haha
Let me know
Let me know
LieveSterre- Fluisteraar
- Aantal berichten : 103
Punten : 148
Registratiedatum : 10-01-11
Hoop wel dat er nu nog mensen kleding hebben in L/XL, anders kan ik zo weinig ruilen
Maar het lijkt me enorm gezellig meiden!
Maar het lijkt me enorm gezellig meiden!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
......maar eigenlijk vind ik wel dat de grens dan eerlijk getrokken moet blijven. Een paar pagina's geleden was het vol, want er was een grens gesteld....
Gast- Gast
Sorry, even 'n paar dagen afwezig geweest door veel drukte met/op school..
Mede hierdoor gaat het me wrs ook niet lukken om op de kledingruil te komen hoe graag ik ook wil! Van mij mag iemand anders (lievesterre? ) dan ook mijn plaats innemen!
Nogmaals sorry!
Mede hierdoor gaat het me wrs ook niet lukken om op de kledingruil te komen hoe graag ik ook wil! Van mij mag iemand anders (lievesterre? ) dan ook mijn plaats innemen!
Nogmaals sorry!
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Hier ben ik het wel mee eens.Gemini schreef:......maar eigenlijk vind ik wel dat de grens dan eerlijk getrokken moet blijven. Een paar pagina's geleden was het vol, want er was een grens gesteld....
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Hier ben ik het wel mee eens.Gemini schreef:......maar eigenlijk vind ik wel dat de grens dan eerlijk getrokken moet blijven. Een paar pagina's geleden was het vol, want er was een grens gesteld....
Ik ben het hier ook mee eens, maar als er iemand afvalt mag er wel iemand voor in de plaats toch? Of willen jullie het zo houden?
Kaboutertje- Kletskop
Pagina 9 van 19 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Kledingruil meeting omg Eindhoven
» Kledingruil?
» kledingruil drenthe
» Eindhoven
» Meeting Eindhoven
» Kledingruil?