Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

+16
Laced
Raindrop
LieveSterre
Snoes
Kaboutertje
Toet
Leine
TukTuk
Niekske
Rovine
Error
Ellusss
Jeanette
Atelier Madame
Penélope
Oasis
20 plaatsers

Pagina 8 van 19 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Kledingruil omg. Eindhoven VOL! - Pagina 8 Empty Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 2:10

Hoe veel mensen wil je laten komen, Gemini? Omdat je zegt dat het jouw huis is, en dat is prima, maar ik organiseer het.
ik vind het niet fijn als we straks met een stuk of 20 meiden bij jou moeten zitten.

maar goed, Raindrop en snoes zijn wel welkom nog en dan komen we daarmee op 20 uit. Meer dan genoeg lijkt me..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingruil omg. Eindhoven VOL! - Pagina 8 Empty Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!

Bericht  Oasis di 20 sep 2011 - 2:17

20 lijkt me meer dan genoeg! En komen echt al die 20 mensen?? Want sommige hebben volgens mij niet eens meer gereageerd in dit topic?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Snoes di 20 sep 2011 - 2:20

Storm schreef:Hoe veel mensen wil je laten komen, Gemini? Omdat je zegt dat het jouw huis is, en dat is prima, maar ik organiseer het.
ik vind het niet fijn als we straks met een stuk of 20 meiden bij jou moeten zitten.

maar goed, Raindrop en snoes zijn wel welkom nog en dan komen we daarmee op 20 uit. Meer dan genoeg lijkt me..
Ik had me al aangemeld nog voor het 'vol' was hoor Wink, als 16de kandidaat nog wel smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 2:20

bij deze 19 want ik gaf al aan dat ik dan niet kan , en ik denk dat er nog wel meerdere afvallen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 2:20

Nee, dit lijkt me dan ook echt de max, er kan geen nieuwe aanmelding mee bij...
Maar ik dacht dat er ook al enkele mensen niet konden op 9-10, dus die vallen af.
En dan zal het totaal hoogstens 16 worden, lijkt me

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 2:21

Hahaha oh snoesje sorry! Dan heb ik niks gezegd Wink

Gast
Gast

Bericht  Niekske di 20 sep 2011 - 2:22

Er konden er ook al een paar niet, Lily en PrinsesBo bijvoorbeeld. En ik denk dat er dan een paar meiden nog niet gereageerd hebben over de datum... 18 zullen het er nooit worden denk ik.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 2:23

Nee en als er nu nog mensen reageren hebben ze ook gewoon pech toch?

Maar wat houdt het organiseren precies in? Maak jij een lijst wat er nodig is, of hoe wil je het doen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 2:23

Oke, dan is er wat mij betreft geen probleem smile

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 2:28

Gemini schreef:Nee en als er nu nog mensen reageren hebben ze ook gewoon pech toch?

Maar wat houdt het organiseren precies in? Maak jij een lijst wat er nodig is, of hoe wil je het doen?
Ik wil best een lijst maken als dat nodig is, maar dat denk ik niet.
Organiseren houdt voor mij in: het vormgeven en zorgen dat het in goede banen verloopt. Dus niet teveel aanmeldingen, goede afspraken e.d.

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje di 20 sep 2011 - 3:59

Ik hou van honden I love you voor mij hoeft hij/zij niet in de bench Laughing
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 5:06

Gemini schreef:
Theedoosje schreef:
Gemini schreef:Ik woon bij Eindhoven, maar wel naast een station, is aan het einde van mijn straat...

Cool

Word je al moe van jezelf?
Ik wil niet steeds dat je hint wie ik kan zijn, dat is niet fijn.....

Huh? Ik deed de smiley omdat het handig is dat je vlakbij een station woont wat gewoon handig is Rolling Eyes
Excuse me.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 5:10

Maar hoezo is he nu ineens bij Gemini?
Het was toch bij Storm? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 5:34

Nee ik heb nooit gezegd dat het bij mij plaats vond. Ik heb het wel geopperd, maar ik woon driehoog zonder lift en dat is volgens mij niet prettig sjouwen met kleding...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 5:47

Hmm ja das idd ook weer zo Storm haha.

Heb er wel zin in meiden! Very Happy ben benieuwd wat iedereen meeneemt smile Bij mij zijn het misschien paar andere dingen dan alleen kleding.

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje di 20 sep 2011 - 5:50

@Snoes : Jij hebt geloof ik ook maat 34/36 ? Geloof dat ik dat ergens heb gelezen.

Verder neem ik mee :
- tassen
- schoenen
- accessoires
- sieraden
- sjaals etc
- evt. riemen

Heb er zin in!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 5:51

3 hoog is wel ver met vuilniszakken vol kleding laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 5:54

Snoes is net zo mooi slank als jij, Kaboutertje!

Gast
Gast

Bericht  Raindrop di 20 sep 2011 - 6:21

Storm schreef:Hoe veel mensen wil je laten komen, Gemini? Omdat je zegt dat het jouw huis is, en dat is prima, maar ik organiseer het.

Ik kom niet ivm de treinreis. Ben net werkloos en vind de reis wat te duur.
Toch bedankt en veel plezier alvast! smile
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 6:43

Rain> kan je niet met iemand samen rijden?

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 20 sep 2011 - 6:50

Kaboutertje, klopt ja! Ik heb alleen niet superveel om te ruilen. Nouja, ik weet het eigenlijk niet, misschien wel. Ik moet mijn kast eigenlijk nog eens uitmesten :P

TD, Raindrop komt vanuit M.aastricht (ong) dus is niet echt een plaats van waaruit ze met iemand kan meerijden.

Storm, ik denk dat Kaboutertje wat smaller/slanker is dan mij, althans, als ik me haar goed herinner van bij jouw verjaardag.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 6:52

Oow dat is dan weer jammer Sad

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 20 sep 2011 - 7:14

Hmm ik ben bang dat ik moet afzeggen.. Half 4 is voor mij best laat op zondag omdat ik daarna nog door moet naar mijn kot in België. Jammer Sad
Dus iemand anders mag mijn plek in nemen!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast di 20 sep 2011 - 7:17

Jammer, Angelnyn!

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 20 sep 2011 - 7:21

Ja vind het ook heel jammer, maar het is ook mijn eigen schuld, toen dit topic begon had ik nog vakantie en zat nog helemaal niet met mijn hoofd bij school.. En dus ook niet gerealiseerd dat de zondag eigenlijk helemaal niet handig is, tenzij het rond 12 uur geweest zou zijn, maarja ik ben volgens mij 1 van de weinigen die op zondag meestal om 8 uur al wakker is Laughing
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 19 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 13 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: