Kledingruil omg. Eindhoven VOL!
+16
Laced
Raindrop
LieveSterre
Snoes
Kaboutertje
Toet
Leine
TukTuk
Niekske
Rovine
Error
Ellusss
Jeanette
Atelier Madame
Penélope
Oasis
20 plaatsers
Pagina 5 van 19
Pagina 5 van 19 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19
Re: Kledingruil omg. Eindhoven VOL!
Haha nou Niekske, kom maar op
Moet nog even door mijn kledingkast heen spitten, ik heb volgens mij ook echt veel.
Moet nog even door mijn kledingkast heen spitten, ik heb volgens mij ook echt veel.
Gast- Gast
Schoenen heb ik nog niet eens naar gekeken! haha binnenkort ook maar eens doen!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
zaterdag 1 oktober: AngelNyn, TD, Lize, Oasis, Storm
zondag 2 oktober: AngelNyn,TD, Oasis, Storm
zaterdag 8 oktober: AngelNyn,TD, Oasis , Jeanette, Kaboutertje
zondag 9 oktober: Niekske, AngelNyn,TD, Ellusss, Oasis, Snoes, Jeanette, Kaboutertje
zaterdag 15 oktober: AngelNyn, Lily,TD, Oasis, Snoes, Kaboutertje
zondag 16 oktober: AngelNyn, Lily, Oasis, Snoes, Kaboutertje
zaterdag 22 oktober: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Lize, Oasis, Jeanette, Kaboutertje
zondag 23 oktober: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Ellusss, Oasis, Jeanette, Kaboutertje
zaterdag 29 oktober: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Oasis, Jeanette, Kaboutertje, Storm
zondag 30 oktober: Niekske, AngelNyn, Ellusss, Oasis, Jeanette, Kaboutertje, Storm
zaterdag 5 november: Niekske, Lily, Oasis, Snoes, Jeanette, Kaboutertje, Storm
zondag 6 november: Niekske, Lily,TD, Oasis, Snoes, Jeanette, Kaboutertje. Storm
zaterdag 12 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Lize, Oasis, Kaboutertje, Storm
zondag 13 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Ellusss, Oasis, Kaboutertje, Storm
zaterdag 19 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Lize, Jeanette, Kaboutertje
zondag 20 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Ellusss, Jeanette, Kaboutertje
zaterdag 26 november: Niekske, AngelNyn,TD, Lize, Oasis, Kaboutertje
zondag 27 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Ellusss, Oasis, Kaboutertje
zaterdag 8 oktober: AngelNyn,TD, Oasis , Jeanette, Kaboutertje
zondag 9 oktober: Niekske, AngelNyn,TD, Ellusss, Oasis, Snoes, Jeanette, Kaboutertje
zaterdag 15 oktober: AngelNyn, Lily,TD, Oasis, Snoes, Kaboutertje
zondag 16 oktober: AngelNyn, Lily, Oasis, Snoes, Kaboutertje
zaterdag 22 oktober: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Lize, Oasis, Jeanette, Kaboutertje
zondag 23 oktober: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Ellusss, Oasis, Jeanette, Kaboutertje
zaterdag 29 oktober: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Oasis, Jeanette, Kaboutertje, Storm
zondag 30 oktober: Niekske, AngelNyn, Ellusss, Oasis, Jeanette, Kaboutertje, Storm
zaterdag 12 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Lize, Oasis, Kaboutertje, Storm
zondag 13 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Ellusss, Oasis, Kaboutertje, Storm
zaterdag 19 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Lize, Jeanette, Kaboutertje
zondag 20 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Ellusss, Jeanette, Kaboutertje
zaterdag 26 november: Niekske, AngelNyn,TD, Lize, Oasis, Kaboutertje
zondag 27 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Ellusss, Oasis, Kaboutertje
Gast- Gast
Ik ben alleen vergeten te melden dat ik van 15 t/m 22 oktober op vakantie ben!
En het lijkt me op zich wel handig dat ik erbij ben, aangezien ik de organisator ben zal ik die data eruit halen?
En het lijkt me op zich wel handig dat ik erbij ben, aangezien ik de organisator ben zal ik die data eruit halen?
Gast- Gast
zaterdag 1 oktober: AngelNyn, TD, Lize, Oasis, Storm
zaterdag 8 oktober: AngelNyn,TD, Oasis , Jeanette, Kaboutertje, Storm
zondag 9 oktober: Niekske, AngelNyn,TD, Ellusss, Oasis, Snoes, Jeanette, Kaboutertje, Storm
zaterdag 19 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Lize, Jeanette, Kaboutertje, Storm
zondag 20 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Ellusss, Jeanette, Kaboutertje, Storm
zaterdag 26 november: Niekske, AngelNyn,TD, Lize, Oasis, Kaboutertje, Storm
zondag 27 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Ellusss, Oasis, Kaboutertje, Storm
zaterdag 8 oktober: AngelNyn,TD, Oasis , Jeanette, Kaboutertje, Storm
zondag 9 oktober: Niekske, AngelNyn,TD, Ellusss, Oasis, Snoes, Jeanette, Kaboutertje, Storm
zaterdag 19 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Lize, Jeanette, Kaboutertje, Storm
zondag 20 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Ellusss, Jeanette, Kaboutertje, Storm
zaterdag 26 november: Niekske, AngelNyn,TD, Lize, Oasis, Kaboutertje, Storm
zondag 27 november: Niekske, AngelNyn, Lily,TD, Ellusss, Oasis, Kaboutertje, Storm
Gast- Gast
mij schoot het te binnen dat ik op zolder ook nog een doos met kleren heb staan denk dat ik hierna ook eens wat weg ga gooien haha.
Gast- Gast
Ik voel 9 oktober aankomen als datum... dan kunnen er 9 dames, dat is de grootste opkomst, er zijn verder wel veel data waar er 8 kunnen. We begonnen toch met 18 meiden ofzo? Wachten we nog even of wordt het gewoon een datum en wie er kan is welkom?
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Niekske schreef:Ik voel 9 oktober aankomen als datum... dan kunnen er 9 dames, dat is de grootste opkomst, er zijn verder wel veel data waar er 8 kunnen. We begonnen toch met 18 meiden ofzo? Wachten we nog even of wordt het gewoon een datum en wie er kan is welkom?
Ik vind 9 oktober prima!
Gast- Gast
Jammer, ik zit zonder werk en vind de treinreis naar Eindhoven nogal prijzig en heb zoveel kleding die ik niet meer aan doe haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Raindrop schreef:Jammer, ik zit zonder werk en vind de treinreis naar Eindhoven nogal prijzig en heb zoveel kleding die ik niet meer aan doe haha.
Ik weet niet van welke kant je moet komen, maar ik kan je wel oppikken bij het station in Den Bosch en dat je met mij verder rijdt, scheelt je toch wat in de kosten.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil niet heel lullig doen maar ik vind eigenlijk dat we al met teveel mensen zijn.Jeanette schreef:Raindrop schreef:Jammer, ik zit zonder werk en vind de treinreis naar Eindhoven nogal prijzig en heb zoveel kleding die ik niet meer aan doe haha.
Ik weet niet van welke kant je moet komen, maar ik kan je wel oppikken bij het station in Den Bosch en dat je met mij verder rijdt, scheelt je toch wat in de kosten.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik wil niet heel lullig doen maar ik vind eigenlijk dat we al met teveel mensen zijn.Jeanette schreef:Raindrop schreef:Jammer, ik zit zonder werk en vind de treinreis naar Eindhoven nogal prijzig en heb zoveel kleding die ik niet meer aan doe haha.
Ja precies vandaar ook VOL in de tiitel
Gast- Gast
Maar als het op 9 oktober is scheelt het 1 persoon, want dan kan ik niet
Maar inderdaad vind ik ook dat er genoeg deelnemers zijn.
Maar inderdaad vind ik ook dat er genoeg deelnemers zijn.
Gast- Gast
Ik kan 9 oktober ook. Moet ik de rest van het lijstje ook nog invullen, of zullen we die maar gewoon doen? Er kunnen dan nu al 11 pers.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Storm schreef:Ik wil niet heel lullig doen maar ik vind eigenlijk dat we al met teveel mensen zijn.Jeanette schreef:Raindrop schreef:Jammer, ik zit zonder werk en vind de treinreis naar Eindhoven nogal prijzig en heb zoveel kleding die ik niet meer aan doe haha.
Maar als er maar 11/12 van de 18 kunnen op een bepaalde dag, kan ze dan niet alsnog?
Het is ook pech als je dit topic net te laat zag..
Anders mag ze mijn plek wel....
Gast- Gast
Ik denk dat 11/12 ook al veel is.. Heb er geen ervaring mee, maar lijk me dat dat een flink kippenhok wordt.
Erg jammer dat ik niet kan
Erg jammer dat ik niet kan
Gast- Gast
Ja oke maar dat weet je toch niet van te voren? Voor hetzelfde geldt komen er wel 18 man. Daarbij staat er al in de openingstitel dat het vol is, vandaar. Wil jij eigenlijk wel komen dan?Gemini schreef:Storm schreef:Ik wil niet heel lullig doen maar ik vind eigenlijk dat we al met teveel mensen zijn.Jeanette schreef:Raindrop schreef:Jammer, ik zit zonder werk en vind de treinreis naar Eindhoven nogal prijzig en heb zoveel kleding die ik niet meer aan doe haha.
Maar als er maar 11/12 van de 18 kunnen op een bepaalde dag, kan ze dan niet alsnog?
Het is ook pech als je dit topic net te laat zag..
Anders mag ze mijn plek wel....
Gast- Gast
Ik heb zelfs aangeboden dat het in mijn huis mag...
Ik houd gewoon niet van 'jij mag wel, jij mag niet' en omdat in het begin van dit topic toch ook de vaste 'eindhoven meeting mensen' gereageerd hebben, voelt het voor mij een beetje alsof bepaalde mensen de voorkeur hebben nu...
Ik houd gewoon niet van 'jij mag wel, jij mag niet' en omdat in het begin van dit topic toch ook de vaste 'eindhoven meeting mensen' gereageerd hebben, voelt het voor mij een beetje alsof bepaalde mensen de voorkeur hebben nu...
Gast- Gast
Gemini schreef:Ik heb zelfs aangeboden dat het in mijn huis mag...
Dat is echt de grootst mogelijke onzin.
Gast- Gast
Ik verwacht op zn minst een respectvolle reactie PrinsesBo...
Dat jij het zo niet ziet of bedoeld hebt, gelukkig, maar ik schrijf heel netjes dat het voor mij zo VOELT en ik heb niemand beschuldigd...
Dus dan vind ik het erg onprettig dat jij nu zegt dat het 'de grootst mogelijke onzin IS'
Dat jij het zo niet ziet of bedoeld hebt, gelukkig, maar ik schrijf heel netjes dat het voor mij zo VOELT en ik heb niemand beschuldigd...
Dus dan vind ik het erg onprettig dat jij nu zegt dat het 'de grootst mogelijke onzin IS'
Gast- Gast
Nee hoor Gemini dat is echt niet waar. Ik heb dit topic geopend met het doel om een gezellige middag te hebben en kleding te ruilen, met wie maakt me echt niet uit. En ergens moet een lijn getrokken worden, anders zijn we echt met te veel mensen en dat is gewoon niet prettig. Heeft niets te maken met 'jij mag wel komen en jij niet' want vol is gewoon vol, en dat geldt voor iedereen.Gemini schreef:Ik heb zelfs aangeboden dat het in mijn huis mag...
Gast- Gast
Oh en ik wil even heel duidelijk maken dat ik niemand voortrek en dat dat mijn intentie ook helemaal niet is, zo ben ik niet. Iedereen is van mij welkom en ik sta juist heel erg open om nieuwemeiden te leren kennen, maar zoals ik al zei, ergens moet een lijn getrokken worden qua hoeveelheid meiden er komen.
Laatst aangepast door Storm op ma 19 sep 2011 - 7:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:Oh en ik wil even heel duidelijk maken dat ik niemand voortrek en dat dat mijn intentie ook helemaal niet is, zo ben ik niet.
Maar je moet ergens een grens trekken als je zegt dat die vol is, is het jammer, maar dan zit je vol, toch?
Gast- Gast
Gemini schreef:Ik verwacht op zn minst een respectvolle reactie PrinsesBo...
Wees ajb niet zo op je teentjes getrapt.
Jij doet nu net of we een kleuterschool zijn waar een bepaald iemand buiten zou worden gesloten. Dat is gewoon pertinent niet waar, maar op een gegeven moment moet je gewoon bij een bepaald aantal mensen stoppen. En of jij, ik, Theedoosje of weet ik wie dat was geweest, dat heeft er niks mee van doen.
Gast- Gast
Maar vond jij het vol, met die achttien mensen?
Want...stel dat daarvan maar de helft daadwerkelijk mee doet, kan dan iemand die net te laat was met meedoen, alsnog mee doen?
Want...stel dat daarvan maar de helft daadwerkelijk mee doet, kan dan iemand die net te laat was met meedoen, alsnog mee doen?
Gast- Gast
Pagina 5 van 19 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Kledingruil meeting omg Eindhoven
» Kledingruil?
» kledingruil drenthe
» Eindhoven
» Meeting Eindhoven
» Kledingruil?
» kledingruil drenthe
» Eindhoven
» Meeting Eindhoven